|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: En toen kreeg je een BAN |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Geeft niets, dan heb je rustig de tijd gehad om na te denken of je ons echt mist. Ik ben bang dat ik het antwoord al ken, gezien je spoedige terugkeer. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 19:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:Allereerst wil ik kwijt dat deze topic alleen is voor je eigen voor te stellen! Ik ben Richard van 32 (14-03-1979). Heb nu 20 jaar een seizoenskaart. (nu al aantal jaar op R) Ik ben van oorsprong een Rotterdammer maar ben naar zuid-limburg verhuist voor mijn limburgse vrouw en twee dochters!! Als er en grote schoonmaak in Rotterdam word gehouden ben Ik een van de eerste die terug keert! Ik post hier nu al zeker 3 jaar, dat zegt niets over status. Iedereen is hier welkom als je af en toe ook maar eens wat aan neemt van de andere forumbewoners. (zeker als die hier al een lange staat van dienst hebben!) He FTID, was jij net op Feyenoord tv met de voorbereidingen voor Feyenoord 020 met een shirt aan waar op stond: I am Feyenoord Till I Die? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 22:23 schreef Henny het volgende:[..] Geeft niets, dan heb je rustig de tijd gehad om na te denken of je ons echt mist. Ik ben bang dat ik het antwoord al ken, gezien je spoedige terugkeer. Heb me elke dag zitten verbijten, okay ik bekennen IK HEB JULLIE GEMIST!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2012 - 22:25 schreef Henny het volgende:[..] He FTID, was jij net op Feyenoord tv met de voorbereidingen voor Feyenoord 020 met een shirt aan waar op stond: I am Feyenoord Till I Die? Zat gewoon bier te drinken die Limburger. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote: Ik heb jou anders ook zien genieten van een pilsje ;-) saMEn met je vrienden.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: LOL!
Was me dat ff een hoogtepuntje ;) |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote: Nou idd, was zeker nog ff spannend lol |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: En ik kom uit Zeeland.........................KUUUUUUUUT!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff uppen, zoveel nieuwen vandaag |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die 49 is mijn leeftijd, kom uit Alphen a/d rijn, vanaf de HCS periode onder gunder bengtsson had ik een aantal jaar een seizoenkaart, er kwamen in die tijd nog maar 5.000 supporters naar de kuip, gelukkig is het vanaf die tijd beter gegaan en stonden we in 1993 weer op de coolsingel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 17:46 schreef Gerard49 het volgende:[..] Die 49 is mijn leeftijd, kom uit Alphen a/d rijn, vanaf de HCS periode onder gunder bengtsson had ik een aantal jaar een seizoenkaart, er kwamen in die tijd nog maar 5.000 supporters naar de kuip, gelukkig is het vanaf die tijd beter gegaan en stonden we in 1993 weer op de coolsingel. Welkom! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 17:46 schreef Gerard49 het volgende:[..] Die 49 is mijn leeftijd, kom uit Alphen a/d rijn, vanaf de HCS periode onder gunder bengtsson had ik een aantal jaar een seizoenkaart, er kwamen in die tijd nog maar 5.000 supporters naar de kuip, gelukkig is het vanaf die tijd beter gegaan en stonden we in 1993 weer op de coolsingel. Hey Welkom Gerard, prettig kennis maken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: pff je geeft wel erg veel info over jezelf prijs.. die dingen hoeven we niet te weten hoor :D
edit: ohw k zat op pagina 1 te kijken.. niet eens door joh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door dennie -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 17:46 schreef Gerard49 het volgende:[..] Die 49 is mijn leeftijd, kom uit Alphen a/d rijn, vanaf de HCS periode onder gunder bengtsson had ik een aantal jaar een seizoenkaart, er kwamen in die tijd nog maar 5.000 supporters naar de kuip, gelukkig is het vanaf die tijd beter gegaan en stonden we in 1993 weer op de coolsingel. welkom Gerard, de periode dat ik echt thuis en uit alles ging was ook in de HCS periode, maar was het nou per se noodzakelijk om die 5000 supporters te vermelden....... Dat vind ik van die tijd NOG schokkender dan het beleid, de resultaten en het voetbal. De sfeer was ondanks allen geweldig die tijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben jij ook nieuw hier? Ik ook! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 21:36 schreef dennie het volgende:[..] pff je geeft wel erg veel info over jezelf prijs.. die dingen hoeven we niet te weten hoor :D Hoezo niet?
Die van mij is ook niet zo groot, maar wel moddervet haha! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ben elke dag nieuw Henk.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lastig, elke dag een wedergeboorte. |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
Geboren en getogen in Rotterdam, Feyenoord is waar ik van hou. Z4 mijn vaste stekkie in de kuip. verders.. voetbal/kickbox/hartenbreker/pestkop/werkloos/uitgaan/reizen/playstationen/flierefluiter/anti-020.
Ben al een jaartje of 4/5 lid van dit forum denk ik maar reageer vrij weinig, en als ik reageer is het grof en heb ik weer bonje. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:21 schreef melrdam010 het volgende:Geboren en getogen in Rotterdam, Feyenoord is waar ik van hou. Z4 mijn vaste stekkie in de kuip. verders.. voetbal/kickbox/hartenbreker/pestkop/werkloos/uitgaan/reizen/playstationen/flierefluiter/anti-020. Ben al een jaartje of 4/5 lid van dit forum denk ik maar reageer vrij weinig, en als ik reageer is het grof en heb ik weer bonje. hahahahahaha |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:21 schreef melrdam010 het volgende:Geboren en getogen in Rotterdam, Feyenoord is waar ik van hou. Z4 mijn vaste stekkie in de kuip. verders.. voetbal/kickbox/hartenbreker/pestkop/werkloos/uitgaan/reizen/playstationen/flierefluiter/anti-020. Ben al een jaartje of 4/5 lid van dit forum denk ik maar reageer vrij weinig, en als ik reageer is het grof en heb ik weer bonje. En je wil geld verdienen aan Feyenoorders! Hahahahaha. Geintje. Welkom terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
quote: Hahaa dus je bent me niet vergeten? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Zeker niet. Je had een wat stroeve start die dag, kwam later toch nog goed! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:21 schreef melrdam010 het volgende:Geboren en getogen in Rotterdam, Feyenoord is waar ik van hou. Z4 mijn vaste stekkie in de kuip. verders.. voetbal/kickbox/hartenbreker/pestkop/werkloos/uitgaan/reizen/playstationen/flierefluiter/anti-020. Ben al een jaartje of 4/5 lid van dit forum denk ik maar reageer vrij weinig, en als ik reageer is het grof en heb ik weer bonje. Roel lacht nu want hij staat bij je in het vak,dat kickboxgebeuren maakt hem zenuwachtig haha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Roel lacht nu want hij staat bij je in het vak,dat kickboxgebeuren maakt hem zenuwachtig haha pak hem in z'n nekvelletje... ben K1-vechter. dat weet je toch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: K1 is toch riolering reperateur op amateur basis?hahaha ff zonder dollen ,is het gelukt Roel? |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
quote: ja was nog een beetje geirriteerd door het verlies tegen vvv die dag, mja laten we dat maar vergeten he hahah.. Had trouwens nog wel die kaarten verkocht! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] K1 is toch riolering reperateur op amateur basis?hahaha ff zonder dollen ,is het gelukt Roel? bijna...... moest 2 delen reaparen/ vervangen. deel 1 is gelukt. deel 2 nog niet omdat ik geen draadzaag heb... 1 van de pvc buizen zit op een onmogelijke plek, morgen ff naar de gamma en dan volgt deel 2 hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:47 schreef FR-Roel het volgende:[..] bijna...... moest 2 delen reaparen/ vervangen. deel 1 is gelukt. deel 2 nog niet omdat ik geen draadzaag heb... 1 van de pvc buizen zit op een onmogelijke plek, morgen ff naar de gamma en dan volgt deel 2 hahaha behoorlijke klus dan kerel... Misschien moet je straks een FR klus topic maken hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] behoorlijke klus dan kerel... Misschien moet je straks een FR klus topic maken hahaha hahahahaha, dan kan iedereen mij om raad vragen ...... zie je het voor je? overal in NL problemen met de riolering hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:55 schreef FR-Roel het volgende:[..] hahahahaha, dan kan iedereen mij om raad vragen ...... zie je het voor je? overal in NL problemen met de riolering hahahaha Roel mag ik je wat vragen? |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:45 schreef melrdam010 het volgende:[..] ja was nog een beetje geirriteerd door het verlies tegen vvv die dag, mja laten we dat maar vergeten he hahah.. Had trouwens nog wel die kaarten verkocht! Nou ja, de kopert heeft in ieder geval waar voor zijn geld gehad. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, dan wel beginnen met "lieve Roel"... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lieve Roel MIJN riolering zit verstopt, kun jij die eens komen doorprikken lieve Roel? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 23:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Lieve Roel MIJN riolering zit verstopt, kun jij die eens komen doorprikken lieve Roel? volgens verschillende ajacieden kunnen wij Feyenoorders dat ja... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die geloof ik nog minder dan de Telegraaf, als die Wesley een juiste afspiegeling van hun denkniveau ken je het ze eigenlijk ook niet kwalijk nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
quote: Als ik die uitslag kon voorspellen had ik er het dubbele voor gevraagd aha |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] K1 is toch riolering reperateur op amateur basis?hahaha ff zonder dollen ,is het gelukt Roel? Das Kalou zonder Kuyt en v.v. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 21:39 schreef Henny het volgende:[..] welkom Gerard, de periode dat ik echt thuis en uit alles ging was ook in de HCS periode, maar was het nou per se noodzakelijk om die 5000 supporters te vermelden....... Dat vind ik van die tijd NOG schokkender dan het beleid, de resultaten en het voetbal. De sfeer was ondanks allen geweldig die tijd. Die tijd is wel een beetje vergelijkbaar met de financiƫle malaise van een jaar geleden, gelukkig blijft de kuip nu wel volstromen. En idd het was zeker gezellig, maar of de andere clubs ons ook zo gezellig vonden als we lanskwamen betwijfel ik. :) |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2012 - 22:21 schreef melrdam010 het volgende:Geboren en getogen in Rotterdam, Feyenoord is waar ik van hou. Z4 mijn vaste stekkie in de kuip. verders.. voetbal/kickbox/hartenbreker/pestkop/werkloos/uitgaan/reizen/playstationen/flierefluiter/anti-020. Ben al een jaartje of 4/5 lid van dit forum denk ik maar reageer vrij weinig, en als ik reageer is het grof en heb ik weer bonje. En je moet niet zo overdrijven, vanaf december 2008 is 3 jaar en 2 maanden, opschepper hahahahaha! |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
quote:Op maandag 06 februari 2012 - 09:09 schreef Henny het volgende:[..] En je moet niet zo overdrijven, vanaf december 2008 is 3 jaar en 2 maanden, opschepper hahahahaha! ooh echt ahah! ik wist niet waar ik dat terug kon vinden, ken je nagaan..Valt weer een beetje tegen hoor hey |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Hallo allen. Werd hier naar toe gedirigeerd door Renato dus ik stel me ook maar ff voor. Mijn naam is Ricardo, 26 jaar jong en woon ergens vlakbij het mooiste stadion ter wereld in Rotterdam Zuid. Kom al maanden kijken op deze site en heb nu besloten dat ik ook maar mee kom ouwehoeren :) Heb 2 jaar lang een seizoenskaart gehad in vakkie VV maar omdat ik vanwege werk niet elke thuiswedstrijd tijd heb kan ik dat helaas nu niet meer. Pik zo nu en dan een wedstrijd mee als het meezit maar wil in de toekomst zeker weer naar elke thuiswedstrijd. Want niks is mooier als de sfeer in een volle kuip! |
|
|
|