|
|
GEWOON-AKI
|
|
|
quote: ja? coooooolll haha!!!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: leon, Bosifyable, phyxius, FR-Han, Edje_NL, en ik staan allemaal op Z4 :) |
|
|
|
|
GEWOON-AKI
|
|
|
quote: ik altijd in het hoekje waar de wand ons scheid van het vak ernaast. heb een donkere huidskleur en ben altijd met een surinamer die altijd druk schreeuwt haha |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 23:58 schreef GEWOON-AKI het volgende:[..] ik altijd in het hoekje waar de wand ons scheid van het vak ernaast. heb een donkere huidskleur en ben altijd met een surinamer die altijd druk schreeuwt haha boven of onderaan? |
|
|
|
|
GEWOON-AKI
|
|
|
onderaan tegen de gracht aan vaak en jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door GEWOON-AKI -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, bij Leon weet je het nooit ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: onderaan ter hoogte van de 16 meterlijn. ik zal zondag ff de hoek inlopen en hard AKI roepen hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat klopt hahahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 23:55 schreef GEWOON-AKI het volgende:[..] thnx! volgends mij wou ik een keer perse op een onderwerp reageren vandaar dat k lange tijd niet meer actief was, maar ik ben vooral van het delen van video materiaal prima toch! |
|
|
|
|
GEWOON-AKI
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 00:04 schreef FR-Roel het volgende:[..] onderaan ter hoogte van de 16 meterlijn. ik zal zondag ff de hoek inlopen en hard AKI roepen hahahahaha hahaha coool! ik denk dan dat ik jullie zeker van gezicht herken see you guys sundayyy!
ik ga slapen mazzelllllllll |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 09 februari 2012 - 00:06 schreef GEWOON-AKI het volgende:[..] hahaha coool! ik denk dan dat ik jullie zeker van gezicht herken see you guys sundayyy! ik ga slapen mazzelllllllll slaap lekker |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe...
Welkom Akash!!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 23:55 schreef GEWOON-AKI het volgende:[..] thnx! volgends mij wou ik een keer perse op een onderwerp reageren vandaar dat k lange tijd niet meer actief was, maar ik ben vooral van het delen van video materiaal Welkom (terug) RenatoBos is echt DOL op videomateriaal, vooral van een bepaald genre..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 08 februari 2012 - 23:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Welkom Akash. Ik zie dat je je account al in 2010 heb aangemaakt, toen geen behoefte gehad om regelmatig te posten? scherp T. !!!
on topic: +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahaha +1, kom maar op met dat beeldmateriaal d:-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: daarom wil je zo graag op Z...... ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: sex met dieren? sex in de kerk? Tupperware-demonstraties? Wat dan, wat dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tupperware-demonstraties natuurlijk d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Even omhoog halen, er schijnen nieuwelingen te zijn (zoals ik destijds) die deze topic niet kennen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2012 - 08:15 schreef Henny het volgende:Even omhoog halen, er schijnen nieuwelingen te zijn (zoals ik destijds) die deze topic niet kennen. goed gezien . . ., klopt ook |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: En veel ook de laatste 2 dagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: grappig dat jij daar gisteren ook stond...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Heeft feyenoord blijkbaar dus toch ook successupporters.. yeah! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie nogal wat nieuwe kameraden de revue paseren namelijk |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Hallo ik ben nieuw hier,in mijn paspoort staan de naam Louis .. Ik ben geboren en getogen aan de maas en mensen uit mijn stadje noemen zo ook wel haringkoppen..Mijn hart is roodwit met een beetje pit Ik kom uit de stad van Sjoerd pleijsier ,uit de stad van de amazing stroopwafels,uit de stad van Bassie en Adriaan en meer..
Helaas heb ik deze stad verlaten voor een dorp dichtbij de poel des verderfs. Ik ben vadert van 2 jongens en ben bijna overal de irritantste :)
please heet mij welkom :) LEERDAM///HELD!!!!! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Jij voelt je hier gelukkig snel thuis. Wederom van harte welkom. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 17:17 schreef RobinHood010 het volgende:Hallo ik ben nieuw hier,in mijn paspoort staan de naam Louis .. Ik ben geboren en getogen aan de maas en mensen uit mijn stadje noemen zo ook wel haringkoppen..Mijn hart is roodwit met een beetje pit Ik kom uit de stad van Sjoerd pleijsier ,uit de stad van de amazing stroopwafels,uit de stad van Bassie en Adriaan en meer.. Helaas heb ik deze stad verlaten voor een dorp dichtbij de poel des verderfs. Ik ben vadert van 2 jongens en ben bijna overal de irritantste :) please heet mij welkom :) LEERDAM///HELD!!!!! hey, . . hallo! hèhèhè |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Hallo henny en Sevillana :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hi Robin, . . how is Little John? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 17:17 schreef RobinHood010 het volgende:Hallo ik ben nieuw hier,in mijn paspoort staan de naam Louis .. Ik ben geboren en getogen aan de maas en mensen uit mijn stadje noemen zo ook wel haringkoppen..Mijn hart is roodwit met een beetje pit Ik kom uit de stad van Sjoerd pleijsier ,uit de stad van de amazing stroopwafels,uit de stad van Bassie en Adriaan en meer.. Helaas heb ik deze stad verlaten voor een dorp dichtbij de poel des verderfs. Ik ben vadert van 2 jongens en ben bijna overal de irritantste :) please heet mij welkom :) LEERDAM///HELD!!!!! Weet je zeker dat je niet eigenlijk Leon heet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Little John is fine,he says hello |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Leon is de naam van een lastig persoontje,weet je het zeker? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lastige vraag. Daarvoor heb ik de hulp van hoogvliet nodig. Hoogvliet, waar zit je? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Persoontje? Die gozer moet bukken om door een deur te komen! |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
In de efteling zal hij vast hier en daar moeite hebben ja..! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha. Maar hij wordt wel gemist verdomme. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
hahaha daarom ben ik hier,in de hoop oude namen terug te halen en te proberen het weer leuk te maken voor iedereen...Nu ff eten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuker kunnen we het niet maken. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: ik zit wel naar een belastingsdienst achtige blauwe achtergrond te loeren idd.. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
er zijn bij ons nogal wat mensen met een avatar weggevallen om de 1 of andere reden.daardoor lijkt het of wij er minder hebben.ik noem jumper jappie phyx leon en misschien nog een aantal...ik vind persoonlijk een avatar niet van belang. ik wil mensen terug die voor mij ontzettend dierbaar zijn voor een goed forum. |
|
|
|