|
|
Henny
|
|
|
Misschien helpt een PB? Ze zijn toch niet afgesloten. Jappie was even terug ten tijde van een eventuele 2e verhuurperiode van Ryo. Ik kende hem niet en maakte ook tegen hem een lompe opmerking. Dat is 1 van mijn goede en minder goede eigenschappen in 1, ik zeg namelijk altijd wat ik denk en zorg wel eens voor blauwe tenen en schenen. Ik dacht dat dat Jappie sloeg op Ryo, maar dat was dus niet zo..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:18 schreef Henny het volgende:Misschien helpt een PB? Ze zijn toch niet afgesloten. Jappie was even terug ten tijde van een eventuele 2e verhuurperiode van Ryo. Ik kende hem niet en maakte ook tegen hem een lompe opmerking. Dat is 1 van mijn goede en minder goede eigenschappen in 1, ik zeg namelijk altijd wat ik denk en zorg wel eens voor blauwe tenen en schenen. Ik dacht dat dat Jappie sloeg op Ryo, maar dat was dus niet zo..... Is wel weer grappig op zich. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Hij was ook niet boos, reageerde zelfs niet, maar hij verdient - als ik iedereen mag geloven - meer respect dan ik hem toonde. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:26 schreef Henny het volgende:Hij was ook niet boos, reageerde zelfs niet, maar hij verdient - als ik iedereen mag geloven - meer respect dan ik hem toonde. Jappie was een goed ventje en niet op z`n bek gevallen maar hij had voor hem wat slechte tijden en dat heeft waarschijnlijk meegespeeld. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Misschien moet "de oude hap" hier nog maar eens proberen om een paar vermisten weer op te sporen en de banden weer eens aan te halen. Als iedere "oudere poster" een PB stuurt naar de 2 afwezigen die hij a) het meeste mist of b) het graagst mag is er misschien best wat mogelijk. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 21:37 schreef Henny het volgende:Misschien moet "de oude hap" hier nog maar eens proberen om een paar vermisten weer op te sporen en de banden weer eens aan te halen. Als iedere "oudere poster" een PB stuurt naar de 2 afwezigen die hij a) het meeste mist of b) het graagst mag is er misschien best wat mogelijk. Hotjumper Craven FTID OVI Qwerto Pietje MMM Quiroz Stylzz Jappie Rovert KaleCo Rovert Kadavert Bravy Geengelul Hoogvliet F.L.E flh FR girl Vnny FRHan FRRoel Gyan Van Geil Lijdensweg en het neefje van AntonioRijen FR12 de Spot Fey21 detrapstaandervanhetVak deKoihoek trouwehond en Leon FR1908 dat is helemaal een geweldenaar..
Als je dit op 1 avond bij elkaar krijg verdwijnen er een aantal onder hun steen... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Er zitten er natuurlijk wel een aantal in je opsomming die nog wel terugkomen lijkt me.
Maar afgezien daarvan, het zijn er genoeg. Te veel eigenlijk. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:07 schreef Bosifyable het volgende:Er zitten er natuurlijk wel een aantal in je opsomming die nog wel terugkomen lijkt me. Maar afgezien daarvan, het zijn er genoeg. Te veel eigenlijk. ik zie er idd wel eens voorbij schuiven maar vaak heel kort en zonder enige beleving en beleving is goud.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:09 schreef RobinHood010 het volgende:[..] ik zie er idd wel eens voorbij schuiven maar vaak heel kort en zonder enige beleving en beleving is goud.. Yup, heb je gelijk in. Al weet ik trouwens niet wat er ineens met Roel is gebeurd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Omdat? Jij weet net zo goed dat het forum een jaar terug (met een groot deel van de genoemde posters) veel levendiger en actiever was. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Inprincipe vind ik jou het meest vermoeiende dunne poep wat ik ooit op een forum gezien heb...Ik ben ook vrij open en eerlijk dus vertel jou dat ik je zelfs een beetje haat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:13 schreef Bosifyable het volgende:[..] Omdat? Jij weet net zo goed dat het forum een jaar terug (met een groot deel van de genoemde posters) veel levendiger en actiever was. Vertel! Wat is het verschil? Ik zie het echt niet. Daarnaast: Mensen maken toch zelf uit of ze iets leuk vinden of niet?
Iets spreekt ze minder aan omdat het veranderd is? Wat houdt het dan in dat "het weer als voorheen is".
En dan de stompzinnigheid: "Totdat iedereen onder een steen ligt." Tis geen strijd man!
O jee, of ben ik nou te serieus??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:16 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Inprincipe vind ik jou het meest vermoeiende dunne poep wat ik ooit op een forum gezien heb...Ik ben ook vrij open en eerlijk dus vertel jou dat ik je zelfs een beetje haat. Weet ik nou wel. Kan ik hebben van jou hoor. Ik kijk allang door je heen. Je hebt een oprechte kant. maarr... als je iemand niet mag (ikku) dan wordt het vuil. Zieke grappen...En dat noem jij eerlijk...Dat is wat ik tegen jou heb. Mijd je me toch?? Jij wilt Forumleden "onder een steen hebben". Waar slaat dat op?
Mogelijk leef jij van het Forum. Ik niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of ben ik nou weer te serieus? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kortom: ik vind je een grote lul, maar ik heb geen hekel aan je. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vertel! Wat is het verschil? Ik zie het echt niet. Daarnaast: Mensen maken toch zelf uit of ze iets leuk vinden of niet? Iets spreekt ze minder aan omdat het veranderd is? Wat houdt het dan in dat "het weer als voorheen is". En dan de stompzinnigheid: "Totdat iedereen onder een steen ligt." Tis geen strijd man! O jee, of ben ik nou te serieus??? Hmm, vooral je laatste opmerking is nou niet bepaald nodig Henk, voel je je een beetje aangevallen?
En je ziet het verschil niet; zoals Stylzz van de week opmerkte, zie het lage aantal posts wat af en toe op een dag geplaatst wordt. Dat zie je toch wel neem ik aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:33 schreef Bosifyable het volgende:[..] Hmm, vooral je laatste opmerking is nou niet bepaald nodig Henk, voel je je een beetje aangevallen? En je ziet het verschil niet; zoals Stylzz van de week opmerkte, zie het lage aantal posts wat af en toe op een dag geplaatst wordt. Dat zie je toch wel neem ik aan. Nee joh, die opmerking is een kleine kwinkslag van eerder tijden. No big deal.
Aantal posts, is wel wat lager, klopt. Dat is dan ook wel jammer. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote: Jij bent mijn persoonlijke pispaal,niet Lijdensweg niet Albert niet Antonio maar jij Henk. Jammer maar helaas ,en haat is digitaal mischien ben je in het echt wel een aardige vent? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij doet er ook zijn best voor. Misschien niet eens bewust, maar t lijkt er bijna op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:39 schreef RobinHood010 het volgende:[..] Jij bent mijn persoonlijke pispaal,niet Lijdensweg niet Albert niet Antonio maar jij Henk. Jammer maar helaas ,en haat is digitaal mischien ben je in het echt wel een aardige vent? Insgelijks, Robin. Ik krijg allergie van jou, niet altijd maar wel regelmatig. En ik weet ook waarom. Maar wtf...Elkaar ff graf instampen mag toch? In het echt neem ik daarna graag weer een biertje met diegene. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vertel! Wat is het verschil? Ik zie het echt niet. Daarnaast: Mensen maken toch zelf uit of ze iets leuk vinden of niet? Iets spreekt ze minder aan omdat het veranderd is? Wat houdt het dan in dat "het weer als voorheen is". En dan de stompzinnigheid: "Totdat iedereen onder een steen ligt." Tis geen strijd man! O jee, of ben ik nou te serieus??? 'Dan verdwijnen er een aantal onder hun steen' benoemt iets heel anders dan jij nu suggereert. Onnodig. Het is hier al een stuk stiller, laten we elkaar nou niet gelijk tegen de haren instrijken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat moet je toch niet boeien verder... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 februari 2012 - 22:55 schreef Els het volgende:[..] 'Dan verdwijnen er een aantal onder hun steen' benoemt iets heel anders dan jij nu suggereert. Onnodig. Het is hier al een stuk stiller, laten we elkaar nou niet gelijk tegen de haren instrijken. You're right, effe te overmatig opgevat. Fout van mij. |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Up Edit:was een beetje stoffig :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik heb me eigenlijk nog niet officieel voorgesteld ben 62 jaar woon in het mooie twente en ben al ruim 50 jaar fan van Feyenoord mijn grootse fan is de Kromme (willem van Hanegem) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik heb me eigenlijk nog niet officieel voorgesteld ben 62 jaar woon in het mooie twente en ben al ruim 50 jaar fan van Feyenoord mijn grootse fan is de Kromme (willem van Hanegem) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 14:35 schreef bode het volgende:ik heb me eigenlijk nog niet officieel voorgesteld ben 62 jaar woon in het mooie twente en ben al ruim 50 jaar fan van Feyenoord mijn grootse fan is de Kromme (willem van Hanegem) 1x op toevoegen clicken is voldoende Bode!
Nogmaals, welkom dan. En een beroemde fanschare heb je dan! Heeft de kromme al om jouw handtekening gevraagd? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iemand Feyenoord er op attenderen dat bode z'n gouden klokkie nog moet krijgen? In ieder geval welkom bode! Zag je al een beetje als inventaris.... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik ben ouwe lul hier, genaamd ed. ben 57 had al seizoenskaart(vak Q) in 69/70 toen we de europacup wonnen. Mocht je alle rondes nog in de kuip. Kippevel. Door omstandigheden tussen door 4 jaar geen seizoenskaart. Toen met mijn pa die in 1971 overleed op 14 november van dat jaar in de kuip aan hartaanval tijden feyenoord- Twente 1-2 toen. Nu met mijn zoon seizoenskaart in E. fey-twente altijd al heel speciaal voor mij. Nu in totaal 38 jaar een seizoenskaart. Nog steeds koijk ik naar iedere wedstrijd uit. Ik baal alleen nu we 44000 gemiddeld draaien waarom er altijd mensen zijn dfie het voor mij en die andere 43800 verzieken. Maar ja nog 2 daagjes. Succes en veel plezier allen zondag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 14:35 schreef bode het volgende:ik heb me eigenlijk nog niet officieel voorgesteld ben 62 jaar woon in het mooie twente en ben al ruim 50 jaar fan van Feyenoord mijn grootse fan is de Kromme (willem van Hanegem) Alsnog welkom bode! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 16:10 schreef legrande het volgende:Ik ben ouwe lul hier, genaamd ed. ben 57 had al seizoenskaart(vak Q) in 69/70 toen we de europacup wonnen. Mocht je alle rondes nog in de kuip. Kippevel. Door omstandigheden tussen door 4 jaar geen seizoenskaart. Toen met mijn pa die in 1971 overleed op 14 november van dat jaar in de kuip aan hartaanval tijden feyenoord- Twente 1-2 toen. Nu met mijn zoon seizoenskaart in E. fey-twente altijd al heel speciaal voor mij. Nu in totaal 38 jaar een seizoenskaart. Nog steeds koijk ik naar iedere wedstrijd uit. Ik baal alleen nu we 44000 gemiddeld draaien waarom er altijd mensen zijn dfie het voor mij en die andere 43800 verzieken. Maar ja nog 2 daagjes. Succes en veel plezier allen zondag. Welkom ouwe lul d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zou jij je niet eens netjes voorstellen? :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Check pagina 5 en 7 ff van dit topic maat!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 16:10 schreef legrande het volgende:Ik ben ouwe lul hier, genaamd ed. ben 57 had al seizoenskaart(vak Q) in 69/70 toen we de europacup wonnen. Mocht je alle rondes nog in de kuip. Kippevel. Door omstandigheden tussen door 4 jaar geen seizoenskaart. Toen met mijn pa die in 1971 overleed op 14 november van dat jaar in de kuip aan hartaanval tijden feyenoord- Twente 1-2 toen. Nu met mijn zoon seizoenskaart in E. fey-twente altijd al heel speciaal voor mij. Nu in totaal 38 jaar een seizoenskaart. Nog steeds koijk ik naar iedere wedstrijd uit. Ik baal alleen nu we 44000 gemiddeld draaien waarom er altijd mensen zijn dfie het voor mij en die andere 43800 verzieken. Maar ja nog 2 daagjes. Succes en veel plezier allen zondag. Mooie introduktie. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2012 - 15:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 1x op toevoegen clicken is voldoende Bode! Nogmaals, welkom dan. En een beroemde fanschare heb je dan! Heeft de kromme al om jouw handtekening gevraagd? hèhèhè . . . |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik sta wel met hem op de foto met de open dag tijdens het 100 jaar bestaan mooie en aardige kerel. Jammer dat hij niks meer doet voor onze club |
|
|
|
|
bode
|
|
|
tomson
1 X klikken is genoeg |
|
|