|
|
sevillana
|
|
|
quote: schijnt ergens tegenaan gelopen te hebben . . :) |
|
|
|
|
Boemboem
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Zal mij nog even opnieuw voorstellen. Ik ben ik en loop hier al een poosje rond met helaas af en toe een break (laatste was verplicht). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Dank je, fijn dat iemand mij welkom heet. Ik was al bang dat niemand dit zou lezen omdat er niet veel meer mee gebeurt. |
|
|
|
|
Anno81
|
|
|
Ik lees al een tijdje mee en plaats zo nu en dan een berichtje. Mijn naam is Anno 31 jaar uit friesland, seizoenkaart gehad maar door het lange reizen drukte met werk en nog een vrouw thuis, tegenwoordig meer eredivisie live kijker dan volger in het stadion. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 23:02 schreef Anno81 het volgende:Ik lees al een tijdje mee en plaats zo nu en dan een berichtje. Mijn naam is Anno 31 jaar uit friesland, seizoenkaart gehad maar door het lange reizen drukte met werk en nog een vrouw thuis, tegenwoordig meer eredivisie live kijker dan volger in het stadion. Welkom Anno. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 23:02 schreef Anno81 het volgende:Ik lees al een tijdje mee en plaats zo nu en dan een berichtje. Mijn naam is Anno 31 jaar uit friesland, seizoenkaart gehad maar door het lange reizen drukte met werk en nog een vrouw thuis, tegenwoordig meer eredivisie live kijker dan volger in het stadion. Welkom gozert! Ben je van plan een vaste postert te worden? |
|
|
|
|
Anno81
|
|
|
quote: Alleen wanneer er een beetje serieus gediscusseerd wordt, haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door Anno81 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh, dat wordt dus niets. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daar ben je zelf ook bij, he. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, maak maar een serieus topic aan :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Dan kom je precies in de verkeerde tijd binnen ;) Seizoen over = voor velen komkommertijd!
maar welkom! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ge komme dan nie verder dan 30 posts per jaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 23:02 schreef Anno81 het volgende:Ik lees al een tijdje mee en plaats zo nu en dan een berichtje. Mijn naam is Anno 31 jaar uit friesland, seizoenkaart gehad maar door het lange reizen drukte met werk en nog een vrouw thuis, tegenwoordig meer eredivisie live kijker dan volger in het stadion. Welkom Anno, veel plezier op het forum.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Welkom Anno, noem er eens 1 op ons forum, diet NIET serieus is dan;) ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
He,dit topic bestaat nog! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ja, geweldig he............ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ken er zelfs twee: Djee en Dirk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ken er zelfs twee: Djee en Dirk.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Dank je vriend, die 2 ken ik ook.........;)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan weet jij waarschijnlijk ook dat je die niet serieus moet nemen.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Ik voel me weer nieuw vandaag. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zijn hier alleen maar sirieuze rukkers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welkom weer EDDIEEEEEE.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2012 - 23:02 schreef Anno81 het volgende:Ik lees al een tijdje mee en plaats zo nu en dan een berichtje. Mijn naam is Anno 31 jaar uit friesland, seizoenkaart gehad maar door het lange reizen drukte met werk en nog een vrouw thuis, tegenwoordig meer eredivisie live kijker dan volger in het stadion. hi |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't zal niet meevallen idd |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
even voor de nieuwelingen... ALS JE DIT NIET KAN WAARDEREN, MOET JE OPROTTEN...
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:14 schreef FR-Han het volgende:even voor de nieuwelingen... ALS JE DIT NIET KAN WAARDEREN, MOET JE OPROTTEN... [ filmpje ] ik bedoel maar . . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 - 22:14 schreef FR-Han het volgende:even voor de nieuwelingen... ALS JE DIT NIET KAN WAARDEREN, MOET JE OPROTTEN... [ filmpje ] Waarom kan ik hem niet openen d:-( |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gewoon een Android kopen. Kut aaifoons. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rootje1982
|
|
|
hallo, ik ben 30 jaar en woon heel mijn leven in Rotterdam. Ik woon samen met mijn vriendin en ben sinds een klein half jaartje vader van een zoon. Ik lees ongeveer een jaartje mee op dit forum en het laatste halfjaar eigenlijk dagelijks. Ondanks dat ik mijn hele leven al voor Feyenoord ben heb ik nooit een seizoenkaart gehad. Ik ga gemiddeld zo 5 wedstrijden per seizoen naar de Kuip. Mijn vader is een echte spartaan en nam mij vroeger altijd mee naar het voetbal. Op die manier moet ik bekennen dat ik als kleine jongen wel 2 seizoenskaarten bij sparta heb gehad. Ik moet ook zeggen dat sparta voor mij echt de tweede club is. Ik zal niet zoveel posten, maar nu weten jullie in ieder geval dat ik mee lees, wel zo netjes om me even voor te stellen. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Ach, die fout mbt de Spartanen.............hebben er meer gemaakt;) Welkom rootje! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een bijzonder welkom.
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Zó hee.......dat heb ik nooit gehad, toen ik me voorstelde! Jaloeoeoeoeoerrrrrssssssssss;)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker netjes rootje en welkom op het forum. Gaaf man een kleine van een half jaar, das al weer lang geleden voor mij. Joh gewoon lekker posten als je ergens op wilt reageren. En kom eens wat drinken in het café.. Veel plezier op het forum.. YNWA.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 10:42 schreef Suijltje het volgende:Ach, die fout mbt de Spartanen.............hebben er meer gemaakt;) Welkom rootje! Aha, ik zie dat u telkens vernieuwend bent? WELKOM!
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
42 woonachtig in Gelderland. Sinds aantal jaren actief op het forum. Een periode wat minder door trouwerij van mijn zoon en het worden van opa. Laatste weken weer redelijk actief. Mede door de afstand meer een afstandssupporter. Maar elke speeldag aan het forum / internet gekluisterd om FEYENOORD te volgen. Ook in de magere jaren achter ons, altijd in Feyenoord shirt en soms trainingsbroek blijven voetballen. Feyenoorder in hart en nieren dus wel. 1 van de eerst publieke leden (nr. 2147 publieke leden is vanaf 2000) van het legioen en heb "supportersaandelen" van Supporters steunen Feyenoord. Kortom Feyenoord zit in mijn hart. 2 kinder heb ik ook besmet met het virus. Allebei ook regelmatig met Feyenoord shirt/pet of sjaal te zien de afgelopen jaren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door PieterBos -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
O ja en de grote (1,92 meter, 100 kilo maatje 58 blazer) broer van Renato! ;) |
|
|
|