|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 11:03 schreef PieterBos het volgende:O ja en de grote (1,92 meter, 100 kilo maatje 58 blazer) broer van Renato! ;) De Bosjes?......(bijna) altijd goed;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Niets mis met een Bos? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 11:03 schreef PieterBos het volgende:O ja en de grote (1,92 meter, 100 kilo maatje 58 blazer) broer van Renato! ;) Hey broer....leuk dat je je nog even voorsteld man..
...............Pieter...................................................................Renato............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En broertje Bosi op de motor..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 11:03 schreef PieterBos het volgende:O ja en de grote (1,92 meter, 100 kilo maatje 58 blazer) broer van Renato! ;) Wel een verstandige Bos! Die ander blijft maar vasthouden houden aan dat stukje België, dat stukje land dat zee hoort te zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 10:31 schreef rootje1982 het volgende:hallo, ik ben 30 jaar en woon heel mijn leven in Rotterdam. Ik woon samen met mijn vriendin en ben sinds een klein half jaartje vader van een zoon. Ik lees ongeveer een jaartje mee op dit forum en het laatste halfjaar eigenlijk dagelijks. Ondanks dat ik mijn hele leven al voor Feyenoord ben heb ik nooit een seizoenkaart gehad. Ik ga gemiddeld zo 5 wedstrijden per seizoen naar de Kuip. Mijn vader is een echte spartaan en nam mij vroeger altijd mee naar het voetbal. Op die manier moet ik bekennen dat ik als kleine jongen wel 2 seizoenskaarten bij sparta heb gehad. Ik moet ook zeggen dat sparta voor mij echt de tweede club is. Ik zal niet zoveel posten, maar nu weten jullie in ieder geval dat ik mee lees, wel zo netjes om me even voor te stellen. Welkom! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wel een verstandige Bos! Die ander blijft maar vasthouden houden aan dat stukje België, dat stukje land dat zee hoort te zijn. Das de hedwigespoldert lul, dat is België... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: LUL! Niet dat stukje land! Hoewel... ook dat stukje land! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welk stukje dan..??? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 10:31 schreef rootje1982 het volgende:hallo, ik ben 30 jaar en woon heel mijn leven in Rotterdam. Ik woon samen met mijn vriendin en ben sinds een klein half jaartje vader van een zoon. Ik lees ongeveer een jaartje mee op dit forum en het laatste halfjaar eigenlijk dagelijks. Ondanks dat ik mijn hele leven al voor Feyenoord ben heb ik nooit een seizoenkaart gehad. Ik ga gemiddeld zo 5 wedstrijden per seizoen naar de Kuip. Mijn vader is een echte spartaan en nam mij vroeger altijd mee naar het voetbal. Op die manier moet ik bekennen dat ik als kleine jongen wel 2 seizoenskaarten bij sparta heb gehad. Ik moet ook zeggen dat sparta voor mij echt de tweede club is. Ik zal niet zoveel posten, maar nu weten jullie in ieder geval dat ik mee lees, wel zo netjes om me even voor te stellen. Welkom! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat hier eigenlijk nog nieuwe komen is verbazingswekkend ? Raar volk die Feyenoorders... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Dat hier eigenlijk nog nieuwe komen is verbazingswekkend ? Raar volk die Feyenoorders... Hey rebel.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Eens, . . en ach, . . . ik ben ook vroeger wel eens op 't kasteel geweest hoor. Weliswaar meerendeels als Feyenoord daar moest spelen maar ook zo nu en dan als Feyenoord niet in de Kuip speelde samen met een neef die in Spangen woonde een wedstrijdje van Sparta meegepakt. Dat was nog in de tijd dat de gijpvogel daar speelde en daaraan voorafgaand. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het kasteel is ook het kasteel niet meer. enecostadion....Staan nog 4 muurtjes van het kasteel overeind en that's it. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:13 schreef tomson het volgende:Het kasteel is ook het kasteel niet meer. enecostadion....Staan nog 4 muurtjes van het kasteel overeind en that's it. idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bent er ook best vaak geweest...vlakbij was ,t altijd... En SVV in hun topjaren.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zouden ze nog steeds echt bier hebben die klootzakken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het beste kan je ook naar een wedstrijdje op Kralingen gaan ,van bier 1.50 tot een lekker bacootje van 3 eurootjes een kaartje een juutje en voor in totaal 30 piek ga je als een balletje naar huis!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het beste kan je ook naar een wedstrijdje op Kralingen gaan ,van bier 1.50 tot een lekker bacootje van 3 eurootjes een kaartje een juutje en voor in totaal 30 piek ga je als een balletje naar huis!!! Lat Hoogvliet het maar niet lezen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het beste kan je ook naar een wedstrijdje op Kralingen gaan ,van bier 1.50 tot een lekker bacootje van 3 eurootjes een kaartje een juutje en voor in totaal 30 piek ga je als een balletje naar huis!!! daar was het sowieso altijd al heel gezellig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kan een paar jongens die gaan ook vaak naar Excelsior puur voor de gezelligheid en voor het normaal betaalbare ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
hallo renato ik ben leo, ja echt en ik ben 21 jaar ben voor Feyenoord en man utd en houd wel van en bierske |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:42 schreef me super guidetti het volgende:hallo renato ik ben leo, ja echt en ik ben 21 jaar ben voor Feyenoord en man utd en houd wel van en bierske hey Leo, nogmaals welkom man, jammer van united maar ach dat denken er ook velen van mij met chelsea.. Ga je wel eens naar de Kuip gozerT..? Bierske dat klinkt een beetje brabo achtig am I rignt..?? Bier word in ons cafe geschonken overigens.. Have fun hier.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
ik ben ook fan van chelsea hoor ga vanavond ook kijken vind eigenlijk al het engels voetbal mooi behalve van man city da heb ik een firetrucking hekel an
op welk vak zit je? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:51 schreef me super guidetti het volgende:ik ben ook fan van chelsea hoor ga vanavond ook kijken vind eigenlijk al het engels voetbal mooi behalve van man city da heb ik een firetrucking hekel an op welk vak zit je? Heb ook niks met City behalve Guidetti dan tegenwoordig..maar heb wel genoten van de manier waarop ze in de blessuretijd kampioen zijn geworden.. Ik zit zelf op vak T, ga al bijna 25 jaar, heb door het hele stadion gezworven maar dit is veruit het mooiste vak vind ik, en jij..?? |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
ik zit op vak v , vind ik wel en mooi vak met mooi uitzicht en zit er al vanaf me 10e jaar. soms kan je me ook vinden in de business seats . btw qpr heeft het wel weggegeven zeg |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:56 schreef me super guidetti het volgende:ik zit op vak v , vind ik wel en mooi vak met mooi uitzicht en zit er al vanaf me 10e jaar. soms kan je me ook vinden in de business seats . btw qpr heeft het wel weggegeven zeg dat is n nadenker mr ik snap m |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
btw is by the way en qpr is queens park rangers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:56 schreef me super guidetti het volgende:ik zit op vak v , vind ik wel en mooi vak met mooi uitzicht en zit er al vanaf me 10e jaar. soms kan je me ook vinden in de business seats . btw qpr heeft het wel weggegeven zeg Vakkie V he maar dan kom je ook al ruim 10 jaar, heerlijk he feyenoord..
Qpr heeft het zeker weg gegeven alhoewel het was 1 richtinsverkeer je kan ook zeggen dat Ciry het veel te lang heeft laten duren.. |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
mja heb je ook wel gelijk in |
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
me vriend was geen voetbalfan totdat ik hem ens een keer meenam naar een wedstrijd sindsdien is hij een feyenoordfan |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 20:01 schreef me super guidetti het volgende:me vriend was geen voetbalfan totdat ik hem ens een keer meenam naar een wedstrijd sindsdien is hij een feyenoordfan oke dan... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaaa kan jij een voorbeeld aannemen lichtje..d:-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
er stond me vriend... mr leven laat leven zeg ik maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
me super guidetti
|
|
|
dat is nou rotterdams psver |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hahaha is dolletje gozer... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: JOH!!
Btw: welkom! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:42 schreef me super guidetti het volgende:hallo renato ik ben leo, ja echt en ik ben 21 jaar ben voor Feyenoord en man utd en houd wel van en bierske Welkom Leo!
Naamdrager van.....mijn vader en broer.;) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
pfffff lijk wel school hier maargoe ben nak33 lentes jong en dah wouk houwuh zow gaa niue meer bij komuh stop met verouderen mijn grootuh liefde is nie feyenoord das gwoon muh neukertjuh he weetuh jullie ook weer wie der in schiet tja thats al fokes owjah woon in rotterdam daar waar zowah geen hollanders meer zittuh |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 08:06 schreef 010NAKKIE010 het volgende:pfffff lijk wel school hier maargoe ben nak33 lentes jong en dah wouk houwuh zow gaa niue meer bij komuh stop met verouderen mijn grootuh liefde is nie feyenoord das gwoon muh neukertjuh he weetuh jullie ook weer wie der in schiet tja thats al fokes owjah woon in rotterdam daar waar zowah geen hollanders meer zittuh zoekt naar ondertiteling... |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
gwoon door de regels heen leezuh lol et went vanzelfff (blooosss)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door 010NAKKIE010 -- |
|
|
|