|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 09:52 schreef 010NAKKIE010 het volgende:jah das der iets van 10 jaar gelee ingekropuh en is verdomt lastig afteleeruh maak muh dah glijk een slegter mannetjuh dan ben feyenoorder vanaf dak kon scheituh zit op vakkie x word ik hier omlaag gekeken vanweguh muh typgedrag zeg mij gnoeg Er valt jou dus blijkbaar niets meer te leren;) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
DIKKEN VAN DALEN OP SCHOOT vertalingsbotje op bekakt rotturdams en loi bandjuh in de tape deck |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ow leg dat maars uit dan ben benieuwt |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 09:55 schreef 010NAKKIE010 het volgende:DIKKEN VAN DALEN OP SCHOOT vertalingsbotje op bekakt rotturdams en loi bandjuh in de tape deck Hahahaha, okee, je gaat dan vorderingen maken Rotterdammert! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Probeer het... We hebben hier nog zo'n misfit "the Menace" jullie zullen het prima kunnen vinden :) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
als je een aap ken leren jodelen zal ik toch ook wel een deuntje beter kennen fluiten |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 09:59 schreef 010NAKKIE010 het volgende:als je een aap ken leren jodelen zal ik toch ook wel een deuntje beter kennen fluiten Jij komt er wel........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nakkie, als je zo ruk schrijft dan is het niet te lezen. En dan leest niemand je posts meer. Is toch jammer dan van de moeite he. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
luister gooz als der bij binnenkomst met mij een gebruiksboekkie in muh schoot werd gegooit van let op je abn slik een aardappel in en vooral geen fotoo van wim deropzettuh was der nu nie dezuh ophef geweest |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 10:00 schreef 010NAKKIE010 het volgende:luister gooz als der bij binnenkomst met mij een gebruiksboekkie in muh schoot werd gegooit van let op je abn slik een aardappel in en vooral geen fotoo van wim deropzettuh was der nu nie dezuh ophef geweest Is er ophef dan????????? |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Om normaal te schrijven hoef je geen aardappel in te slikken.... |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ik wel ben complex persoontje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
nah zit al dik uur ofzow alleen kritiek aan te horuh over mijn typgedrag dus jah das wel eern ophef maargoe ben wah wijzer geworduh |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 10:06 schreef 010NAKKIE010 het volgende:nah zit al dik uur ofzow alleen kritiek aan te horuh over mijn typgedrag dus jah das wel eern ophef maargoe ben wah wijzer geworduh Kijk, daar worden we nu blij van, iemand die wijzer word............;) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
zullen we galgje spelen de geen met et meeste kritiek maG alvast gaan hange |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
kiekkkk en stilllllll slimboos whehhehee |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
maargoed welken vakken zijn der vertegenwoordigt hier |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: ALLE vakken jongen........! En stil?........tja, voordat we er uit zijn, wat jij bedoelt....;) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Maarre..........even wat anders, werk jij niet of zo? Je lult nml een eind weg nu, dus heb je tijd zat denk ik, en IK heb je ook welkom geheten toch? |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
owowow jullie zijn egt hardddddddddd zo moeilijk is et toch nie pffff dit word een klus ey mag wel een privee juffie derbij gaan neemuh |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
vandaag vrij zit in et asbest volgende week maastunnel groot klussie |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Okee, ben je ook even "van de straat af" zeg maar...... |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
van de straat gelijk en word weer heropvoed hier pfff zwaaaar heel zwaaaaar |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 10:25 schreef 010NAKKIE010 het volgende:van de straat gelijk en word weer heropvoed hier pfff zwaaaar heel zwaaaaar Hahahaha....... Men is nooit te oud om te leren gozert! |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
vind dat der een spraakmodelatie mot komen hier want als ik praat kenne jullie et heen en weer van muh krijgen whehehe vind maar niets lol |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Hij reageert zeer selectief op de berichten.....Denk dat L. een nieuw account heeft,ze hebben dezelfde stillo.......Doorgaan lopen zeiken terwijl het hele forum er totaal niet in geiinterreseerd is. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
je lijk me ma wel heb zij der stiekum, niks mee temaken |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 10:26 schreef 010NAKKIE010 het volgende:vind dat der een spraakmodelatie mot komen hier want als ik praat kenne jullie et heen en weer van muh krijgen whehehe vind maar niets lol Heen en weer............Drs. P????? |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
welkom STS ook van mij ;-) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
verstandig denk dak ook maar selectief gaat worduh hier voordak weer onweer krijg :P |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: als jij nu eens je speentje en je kroeldoekie pakt en je mond houdt als volwassen mensen aan het schrijven zijn, zou dat een welkome verademing zijn. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
dat ken je toch wel suiltje uit welk bouwjaar kommie man :lol: |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: handen af van Djee!!!! |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
zeg juffie van ik ben volwassen dah jij muh nu nie daar naar behandelt das jou prob he |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Even geinteresseerd blijven dan Nakkie, lees mijn "eigen" topic, ben je gelijk bij....... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 10:31 schreef 010NAKKIE010 het volgende:zeg juffie van ik ben volwassen dah jij muh nu nie daar naar behandelt das jou prob he Hoho man, niet aan de vrouw van komen he, is linke soep!!!!!! |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ey als ik nie normaal behandelt word ken zuh et zo krijguh ook ik word behaNDELT alsof ik nog puber ben wtf |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
hebben wuh net ff et wolkie wah weggekreege komt der weer iemand moeilijk best hoor zo blijfen we bezig |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 10:35 schreef 010NAKKIE010 het volgende:ey als ik nie normaal behandelt word ken zuh et zo krijguh ook ik word behaNDELT alsof ik nog puber ben wtf "Een ieder krijgt, wat hem toekomt toch"????? Nu wordt je behandeld op "eigen kunnen".......... |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
maar geef et op voor vandaag glijk geen zin meer pffff zal wel legguh aan et weer |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ja hoor, erg makkelijk 'volk' hier, maar er zijn er bij.........pffffffff |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 10:37 schreef 010NAKKIE010 het volgende:maar geef et op voor vandaag glijk geen zin meer pffff zal wel legguh aan et weer |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
alhoewel denk dak nog wel ff blij speciaal voor vrouwtje |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Beste Nakkie, waar maak jij je druk om. Je zegt/schrijft dat het je niets kan schelen en vervolgens post je een reactie of twee dat het je ècht niets scheelt. Reageer dan niet zou ik zeggen. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
daar gaat der halaloeia moment |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
jah das toch logies dat ik wil wten wrom der zo gedaan word dat et me niets boeit das een feit maar drom hoef ik nie naar jullie pijpen te danse sts vind wel best zo jij ziet et n iet van mijn kantje blijkbaar en ik nie van de jouwe |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
maar probeer muh aantepasse dus tja |
|
|
|