|
|
010NAKKIE010
|
|
|
had eigelijk met een bloemetjuh aan motte komen he als nieweling of een potje bier |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ty kenk wel gebruikuh he heb al 1 vrouw geirriteerd wat next |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 10:50 schreef 010NAKKIE010 het volgende:had eigelijk met een bloemetjuh aan motte komen he als nieweling of een potje bier Kan nog steeds hoor (als het maar gemeend is!), zal "de vrouw van" blij mee zijn, met het bloemetje dan! |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ey ben geen hufter maar vind wel ken ook anders van haar kantje he nie gl;ijk iemand afserveren voordat je ff goed heb gebabbeld maar daar hebbie 2 mensuh voor nodig he ik ken haar nie en zei mij nie dus als ze meeleest virtueel rozenboeketje om dan toch maar de vrede te bewaren |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
wat een hoop regeltjes hier nog erger dan de stewardss in de kuip en daar heb je al snel stadion verbod |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
[film]http://youtu.be/X_ySCs4qZek[/film]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door 010NAKKIE010 -- |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Ik wil natuurlijk best een keer met je praten/babbelen. Alleen ik praat zoveel makkelijker met punten, komma's en andere leestekens. Nu moet ik alles eerst vertalen. Dat ligt overigens niet aan jou, maar aan mij dus het is geen verwijt! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Zeg dat wel zeg. Lijdensweg heeft weer een nieuw account. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ey ben geen mongool ofzow snap toch en lees toch wah je typt me nu nie behandele als fokking retard he |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
moet ik lijdens weg zijn ofzow |? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 11:34 schreef 010NAKKIE010 het volgende: ey ben geen mongool ofzow snap toch en lees toch wah je typt me nu nie behandele als fokking retard he |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 11:00 schreef 010NAKKIE010 het volgende:ey ben geen hufter maar vind wel ken ook anders van haar kantje he nie gl;ijk iemand afserveren voordat je ff goed heb gebabbeld maar daar hebbie 2 mensuh voor nodig he ik ken haar nie en zei mij nie dus als ze meeleest virtueel rozenboeketje om dan toch maar de vrede te bewaren als het gemeend is wil ik je best een tweede kans geven, maar probeer alsjeblieft ff iets duidelijker te schrijven |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
wim gedraag je nah is stokertjuh |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Come on man, waar gaat dit over... |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
is niet alsof ik dit express doe he ben gwent zo te typuh is voor mij goe omzwitche ken nie tovere meis |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
nah blijkbaar snap niemand me lol |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ben geen adammer hoor huillllllllllllll |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ag is maar wat je gein vind in de tyd dak hier aan et klootuh ben om et bietje te snappuh deste gefrustreeder ik word klotuh zomer stop ook wil voetbal zien |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
met jou praat ik niet meer judas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: WOW Ik kon je zin normaal lezen!!!
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
vind heluhmaal niet leuk dat je et ken lezen |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
en zal maar is naar de dokter gaan met die ogen van je dat worden soepballen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
wim zak jij maars ff goed weg in een emmertje menstruatie vocht jongen want juh praat kut
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door 010NAKKIE010 -- |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 11:54 schreef 010NAKKIE010 het volgende:wim zak jij maars ff goed weg in een emmertje menstruatie vocht jongen want juh praat kut Dat was je tweede kans. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 11:54 schreef 010NAKKIE010 het volgende:wim zak jij maars ff goed weg in een emmertje menstruatie vocht jongen want juh praat kut Deze kende ik nog niet. Wel leuk. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 11:54 schreef 010NAKKIE010 het volgende: wim zak jij maars ff goed weg in een emmertje menstruatie vocht jongen want juh praat kut Ja, menstruatie bloed van jouw vieze kut zeker. Lijdensweg het is echt niet meer grappig. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:00 schreef Wim2 het volgende:[..] Ja, menstruatie bloed van jouw vieze kut zeker. Lijdensweg het is echt niet meer grappig. ik had er al een vermoeden van pff wordt tie nu nooit moe van zichzelf? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:00 schreef Wim2 het volgende:[..] Ja, menstruatie bloed van jouw vieze kut zeker. Lijdensweg het is echt niet meer grappig. Ik hou het op Wim2...Hehehe |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
voel ik weinig van wim en wat nu zeikert je loop me vanaf et begin aftekraakuh en jij vind et nie meer grappig whahahah egt he ga hokkie zoeken in neuzendam joh denk dah je daar veel beter thuisben want jij geef geen respect laat me nie voor paal zettuh he jong jij kent me egt nog nie |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:04 schreef 010NAKKIE010 het volgende: voel ik weinig van wim en wat nu zeikert je loop me vanaf et begin aftekraakuh en jij vind et nie meer grappig whahahah egt he ga hokkie zoeken in neuzendam joh denk dah je daar veel beter thuisben want jij geef geen respect laat me nie voor paal zettuh he jong jij kent me egt nog nie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson