|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:13 schreef 010NAKKIE010 het volgende: [..] jij gwoon doorplakke en niet typeruh dan ben juh nog goed te doen Dude! SHUT THE FUCK UP!!! REALLY! |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
wtf juh ken et krijguh zoals juh et wilt hou juh bek dan tege me juh zoekt et zelf op |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
of is dah hoe et werkt hier zelf uitlokke en dan de rolluh omdraaiuh |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ik ga je aangeven voor virtuelen mishandeling dah zal juh leren fok off man egt ben hier zo van opgeknapt |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:23 schreef 010NAKKIE010 het volgende: ik ga je aangeven voor virtuelen mishandeling dah zal juh leren fok off man egt ben hier zo van opgeknapt ben bang dat ze je bericht niet kunnen lezen.. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
als of ik dat wil schiet ik der mee op |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Zucht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
nee jij snap mij gwoon nie en dah heb niks met dom te maken dus aan wie leg et nu die geen die niet abn ken typen goh nee of die ander die zich als een klein kind gedraagt juh ken muh dom noemen leef je uit als jij juh dan lekker der bij voelt |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar je kan wel normaal schrijven? |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
doek toch al weer een tydje altans poging maar deze chaT IS slegt its badd mmmkeyy dus lang zalk der nie blijfuh lijk wel een kamppp dus wim die wint |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dikke boehoe over de schrijfwijze van een nieuwe poster. Ja, het is lastig te lezen, maar als er hier een paar posters denken die gozer voor lul te zetten; bah.
Plak nog wat dikke wijven, of ontbijtjes. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
eindelijk iemand die mijn kant kiest is et een goeiuh fee misschien |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nog niet te zeker van wezen, Bosi is een kritische klant weet je... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:50 schreef Bosifyable het volgende:Dikke boehoe over de schrijfwijze van een nieuwe poster. Ja, het is lastig te lezen, maar als er hier een paar posters denken die gozer voor lul te zetten; bah. Plak nog wat dikke wijven, of ontbijtjes. wel spuiten met je masker op bosi. je bent nu een beetje bedwelmd. hahaha. die gozert is irritant man met dat kut schrijven van hem. ik zeg een bannetje of normaal schrijven |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:58 schreef FR-Han het volgende:[..] wel spuiten met je masker op bosi. je bent nu een beetje bedwelmd. hahaha. Plakkerdeplak
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
nah tot nu toe wel de eenigste die pricies de spyker op zun kop ramt maargoed buiten et feit dak geen held in typen ben zowat dan maare daardoor nug ruzzie krijgen daar snap ik dus niks van egt he motten snel weer met feyenoord aan de slag irriterende maanden dit |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
dan vraag ik zelf wel ban aan gun jou dat plziertje niet dus egt wah een hoop nagemaakte hier lijk wel 020 |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Ikke izze moe............ |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
zeg wil jij is begrijpend abn type |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
vriendjes poletiek hier hoor |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
WTF is hier aan de hand??? |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
https://stock-foto.nationalebeeldbank.nl/nationalebeeldbank_2010-3-451045-2_ik-staak.jpeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:50 schreef Bosifyable het volgende:Dikke boehoe over de schrijfwijze van een nieuwe poster. Ja, het is lastig te lezen, maar als er hier een paar posters denken die gozer voor lul te zetten; bah. Plak nog wat dikke wijven, of ontbijtjes. gast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 12:45 schreef 010NAKKIE010 het volgende:doek toch al weer een tydje altans poging maar deze chaT IS slegt its badd mmmkeyy dus lang zalk der nie blijfuh lijk wel een kamppp dus wim die wint mwahh.. valt mee, maar iets meer goeie woorden er tussen is wel een pre :) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
zoek et lekkah maar uit ik typgwoon zoals ik wil hebbuh jullie mooi pesch he nog ff en mot et in 3fout typen en met goud randje wah denkiedenkie dan |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
heb een cluppieeeeeeeeeee opgerichttttttttt vooooorrr mierenneukersssssssssssssssssss hatjikideeeeeeee zorgggggggggggg dat je derbij komtttttttttttttttttttttt |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 13:26 schreef 010NAKKIE010 het volgende:zoek et lekkah maar uit ik typgwoon zoals ik wil hebbuh jullie mooi pesch he nog ff en mot et in 3fout typen en met goud randje wah denkiedenkie dan Ben je dyslecties? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 13:28 schreef 010NAKKIE010 het volgende:heb een cluppieeeeeeeeeee opgerichttttttttt vooooorrr mierenneukersssssssssssssssssss hatjikideeeeeeee zorgggggggggggg dat je derbij komtttttttttttttttttttttt |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ben gewoon geen held in netjus typuh fok is daT zo moeilijk te begrijpen wat der ook gebeurt maak altyd fouten zit juh wel diep he dat mijn mnanier vAN typen juh zo erg stoort |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
nope nogsteeds beroert type |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Heb liever dat hij hier en daar een te ontcijferen post plaatst, dan dat ik 3 pagina's gejank over zijn schrijfwijze moet doorlezen ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
nah zal jullie blij maken en op[zouten want dit is geen site voor mijn betekent dat der een Aantal denken dah ze de bomb zijn en hun geluk dus uit et treitere van nieuwe gaste conclussie je mot dus netjes kennen type om geaxsepteerd te worden jah jullie staan zal wel is willen weten dan hoe jullie praten zonder axsent of met want dah zal krom zijn maar ik gooi dezuh nie legioen waardige site deraf want aAN EINDE VAN DE RIT staak wel op x daar hoor je derbij hoef ik niet te typere en das muh heiliger dan paar wannabees hier hasta luejo vatos locoooooooooooc |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 13:40 schreef Bosifyable het volgende:[..] Heb liever dat hij hier en daar een te ontcijferen post plaatst, dan dat ik 3 pagina's gejank over zijn schrijfwijze moet doorlezen ;) mwah, ik vond t wel vermaakeenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 13:51 schreef 010NAKKIE010 het volgende:nah zal jullie blij maken en op[zouten want dit is geen site voor mijn betekent dat der een Aantal denken dah ze de bomb zijn en hun geluk dus uit et treitere van nieuwe gaste conclussie je mot dus netjes kennen type om geaxsepteerd te worden jah jullie staan zal wel is willen weten dan hoe jullie praten zonder axsent of met want dah zal krom zijn maar ik gooi dezuh nie legioen waardige site deraf want aAN EINDE VAN DE RIT staak wel op x daar hoor je derbij hoef ik niet te typere en das muh heiliger dan paar wannabees hier hasta luejo vatos locoooooooooooc iedereen hoort erbij, maar ik moet het bij voorkeur wel kunnuh leesuh! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 13:51 schreef 010NAKKIE010 het volgende:nah zal jullie blij maken en op[zouten want dit is geen site voor mijn betekent dat der een Aantal denken dah ze de bomb zijn en hun geluk dus uit et treitere van nieuwe gaste conclussie je mot dus netjes kennen type om geaxsepteerd te worden jah jullie staan zal wel is willen weten dan hoe jullie praten zonder axsent of met want dah zal krom zijn maar ik gooi dezuh nie legioen waardige site deraf want aAN EINDE VAN DE RIT staak wel op x daar hoor je derbij hoef ik niet te typere en das muh heiliger dan paar wannabees hier hasta luejo vatos locoooooooooooc Denk nou niet dat het hier ene fuck uitmaakt of je op X staat of waar dan ook. Je bent hier gewoon een van de vele die naar het stadion gaan. Wat mij betreft ben je net als iedereen welkom, maar probeer je posts een beetje leesbaar te houden aub. We begrijpen zo ook wel dat je een Loco bent. |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
nah blijkbaar hoort nie iedreen der bij maak mij ook nie verders uit m,aar ik gaa nie op muh knietjus voor iedreen he roggel juh eiguh knechtmaAAR WEET isnatuurlijk ook uitdaage en opnaAIUH NAH DAS GOED GELUKT maar tabeeeeeeeeeeeeeee ik zal spaaren voor een woordeboek van stand en dan kjom ik trug scheld ik jullie alluhmaal naar de verdommenis maar dan is et goed want et heb flairrrrrr ajuuuuuuuuuuuuuuuuu |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2012 - 13:59 schreef 010NAKKIE010 het volgende:nah blijkbaar hoort nie iedreen der bij maak mij ook nie verders uit m,aar ik gaa nie op muh knietjus voor iedreen he roggel juh eiguh knechtmaAAR WEET isnatuurlijk ook uitdaage en opnaAIUH NAH DAS GOED GELUKT maar tabeeeeeeeeeeeeeee ik zal spaaren voor een woordeboek van stand en dan kjom ik trug scheld ik jullie alluhmaal naar de verdommenis maar dan is et goed want et heb flairrrrrr ajuuuuuuuuuuuuuuuuu iiiiik shapee fwaahr jiiij het voer hebbbbtttqS???? |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
zie dit bedoel ik et is nah toch al heeluh tyd leesbaar en eenigste waar cder over gelult word is muh typ gedragggggggggggggggggggggggggg mazzeldsss |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
wim jij mag egt doodvalluh |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
jije ehebte eeheela aal gelieeek ik snaparre f helamal ji ove rhebbbbtttttttttttttttttttttttttttttttttttt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Genoeg gestookt wimpie, nou weer fijn met je blokken spelen. |
|
|
|