|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maakt niet uit ik lach og harder als die kleine va jouw straks thuis komt en trots tegen zijn ouwe zegt:Pa ik ben Feyenoordert.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maakt niet uit ik lach og harder als die kleine va jouw straks thuis komt en trots tegen zijn ouwe zegt:Pa ik ben Feyenoordert.. hahaha, zou mooi zijn :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maakt niet uit ik lach og harder als die kleine va jouw straks thuis komt en trots tegen zijn ouwe zegt:Pa ik ben Feyenoordert.. dan zeg ik: hoeveel je me ook wil tarten jochie , je ouwe houd toch wel van je... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:41 schreef infamous psv het volgende:[..] dan zeg ik: hoeveel je me ook wil tarten jochie , je ouwe houd toch wel van je... haha, goede zaak man! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:41 schreef infamous psv het volgende:[..] dan zeg ik: hoeveel je me ook wil tarten jochie , je ouwe houd toch wel van je... +1908 zomis het, maar niet bij mij. Moet er niet aan denken dat die kleine tegen me zegt pappa ik ben een snavelt, verdomme D dan is dat wel heel slecht zaad van me geweest.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 21:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] +1908 zomis het, maar niet bij mij. Moet er niet aan denken dat die kleine tegen me zegt pappa ik ben een snavelt, verdomme D dan is dat wel heel slecht zaad van me geweest.. Ik heb 2 dochters mocht dat gebeuren hebben vrouwen er gewoon geen verstand van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 mei 2012 - 22:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb 2 dochters mocht dat gebeuren hebben vrouwen er gewoon geen verstand van Mazzelaar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stel je eens voor Patjepeejert.. |
|
|
|
|
PatjepeeJer
|
|
|
quote: Patjepeejer... Met p.a.t.j.e.p.e.e.j.e.r |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Oftewel. Dubbelaccount. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoofdletter P dan toch.. |
|
|
|
|
PatjepeeJer
|
|
|
quote: Nee dan had ik wel gezegd; met D.u.b.b.e.l.a.c.c.o.u.n.t |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Mogguh heren. Zal me ook maar eens voorstellen. Is ondertussen alweer een klein poosje geleden dat ik hier heb gereageerd. Maar zoals ze zeggen alles heeft een reden :(. Volgens de gemeentelijke basis administratie heet ik Remco en zou ik opgericht zijn in 1978 in het boerendorpje Bunschoten-Spakenburg. Ben heel erg vaak verhuisd in me leven. o.a. In krimpen aan den IJssel gewoond en daar is mijn passie voor Feyenoord begonnen. Tegenwoordig woon ik Den Haag. Ik werk als tram bestuurder en daardoor helaas niet de kans om elke thuis wedstrijd erbij te zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 08:19 schreef remco1978 het volgende:Mogguh heren. Zal me ook maar eens voorstellen. Is ondertussen alweer een klein poosje geleden dat ik hier heb gereageerd. Maar zoals ze zeggen alles heeft een reden :(. Volgens de gemeentelijke basis administratie heet ik Remco en zou ik opgericht zijn in 1978 in het boerendorpje Bunschoten-Spakenburg. Ben heel erg vaak verhuisd in me leven. o.a. In krimpen aan den IJssel gewoond en daar is mijn passie voor Feyenoord begonnen. Tegenwoordig woon ik Den Haag. Ik werk als tram bestuurder en daardoor helaas niet de kans om elke thuis wedstrijd erbij te zijn Alsnog welkom dan gozert! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
welkom! Bekende met Remco K |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 08:19 schreef remco1978 het volgende:Mogguh heren. Zal me ook maar eens voorstellen. Is ondertussen alweer een klein poosje geleden dat ik hier heb gereageerd. Maar zoals ze zeggen alles heeft een reden :(. Volgens de gemeentelijke basis administratie heet ik Remco en zou ik opgericht zijn in 1978 in het boerendorpje Bunschoten-Spakenburg. Ben heel erg vaak verhuisd in me leven. o.a. In krimpen aan den IJssel gewoond en daar is mijn passie voor Feyenoord begonnen. Tegenwoordig woon ik Den Haag. Ik werk als tram bestuurder en daardoor helaas niet de kans om elke thuis wedstrijd erbij te zijn Prettig kennis te maken Remco, zoals T zegt alsnog welkom.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
HopeLIJK kun je een goede bijdrage op je rekening nemen. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Dank u dank u. Nee Remco K zegt me niets. Mijn bijdrage is altijd goed ahum ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee je kent meneer R.Keppel niet..? |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Nee zeg me echt niks.....vertel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kom je nog wel tegen hier, verder commentaar overbodig..d:-))
Nee hoor geintje Remco is een snavelt die hier gedoogd word, is okay maar verdient van tijd tot tijd een schop op zijn neus d:-) |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2012 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Kom je nog wel tegen hier, verder commentaar overbodig..d:-)) Nee hoor geintje Remco is een snavelt die hier gedoogd word, is okay maar verdient van tijd tot tijd een schop op zijn neus d:-) Ik vind Remco toch een prima kerel, oké hij is een snavel, maar desondanks post hij hier nooit provocerende dingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
het werd gisteren ook al gevraagd d.m.v. ........... Ik ben de broer van ... bijna 51 jr . sinds mijn 13e (1e uitwedstrijd tegen Telstar 1973) is feyenoord belangrijk voor mij geworden ! ik kan wel zeggen haast een religie . Zo genoeg ?Ted zelf is weer es stom bezig geweest . Hij woont de eerste jaren in Nieuwegein .Omdat ik zelf ook fanatiek ben reageer ik soms op t, forum |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 00:12 schreef broer van Ted het volgende:het werd gisteren ook al gevraagd d.m.v. ........... Ik ben de broer van ... bijna 51 jr . sinds mijn 13e (1e uitwedstrijd tegen Telstar 1973) is feyenoord belangrijk voor mij geworden ! ik kan wel zeggen haast een religie . Zo genoeg ?Ted zelf is weer es stom bezig geweest . Hij woont de eerste jaren in Nieuwegein .Omdat ik zelf ook fanatiek ben reageer ik soms op t, forum Gefeliciteerd. Dit is de meest lezenswaardige post van de afgelopen twee jaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nieuwegein... Nooit fijn om te zijn.... :( Welkom broer van ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 00:12 schreef broer van Ted het volgende:het werd gisteren ook al gevraagd d.m.v. ........... Ik ben de broer van ... bijna 51 jr . sinds mijn 13e (1e uitwedstrijd tegen Telstar 1973) is feyenoord belangrijk voor mij geworden ! ik kan wel zeggen haast een religie . Zo genoeg ?Ted zelf is weer es stom bezig geweest . Hij woont de eerste jaren in Nieuwegein .Omdat ik zelf ook fanatiek ben reageer ik soms op t, forum Is Ted ook de man van de vrouw van? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom broer van Ted, veel plezier hier.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 00:12 schreef broer van Ted het volgende:het werd gisteren ook al gevraagd d.m.v. ........... Ik ben de broer van ... bijna 51 jr . sinds mijn 13e (1e uitwedstrijd tegen Telstar 1973) is feyenoord belangrijk voor mij geworden ! ik kan wel zeggen haast een religie . Zo genoeg ?Ted zelf is weer es stom bezig geweest . Hij woont de eerste jaren in Nieuwegein .Omdat ik zelf ook fanatiek ben reageer ik soms op t, forum Wat ik 'gisteren' ook al zei/schreef: welkom broer van....... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nee..het is een hele slechte fee...het is eigenlijk en ef...kgg kgg kgg...;))) Hahahahaha....hoooeeee....hihihihi...grappig....dus...;))) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hoi, ik ben Hoogie en ik heb een drankprobleem.....kan het niet meer betalen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 10:21 schreef hoogvliet010 het volgende:Hoi, ik ben Hoogie en ik heb een drankprobleem.....kan het niet meer betalen! Volgende week op Discovery: moonshiners. Kun je nog eens wat handige tips opdoen Rody. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 10:21 schreef hoogvliet010 het volgende:Hoi, ik ben Hoogie en ik heb een drankprobleem.....kan het niet meer betalen! Gewoon net als al die Poolse gasten spiritus zuipen joh. Goedkoop en je wordt er knetter gek van hehe. |
|
|
|
|
ANTINEUS
|
|
|
Ruben, 26 jaar, feyenoorder tot ik een tuintje op mijn buik heb. Een lul tot op de grond, maar dat komt omdat ik van die korte pootjes heb ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom shortlegged Ruben.. Veel plezier op het forum man..!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 11:37 schreef ANTINEUS het volgende:Ruben, 26 jaar, feyenoorder tot ik een tuintje op mijn buik heb. Een lul tot op de grond, maar dat komt omdat ik van die korte pootjes heb ;) Broer van Leon? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 11:12 schreef Sensi het volgende:[..] Gewoon net als al die Poolse gasten spiritus zuipen joh. Goedkoop en je wordt er knetter gek van hehe. Ja tuurlijk geef hem nog tips ook de GGD heeft al hun handen vol aan hem.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 11:12 schreef Sensi het volgende:[..] Gewoon net als al die Poolse gasten spiritus zuipen joh. Goedkoop en je wordt er knetter gek van hehe. Bedankt voor de tip Sensi, ga het overwegen! |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote: Hallo, ik ben Dennis Kuyt, 30 jr uit Rolde(Drenthe). Feijenoord is er van kinds af aan met de paplepel ingeslagen. Ik kan helaas vanwege de afstanden en de kosten die het met zich mee brengen niet veel naar wedstrijden toe, maar ik probeer zo af en toe 1 mee te pakken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 13:27 schreef FR.rolde het volgende:[..] Hallo, ik ben Dennis Kuyt, 30 jr uit Rolde(Drenthe). Feijenoord is er van kinds af aan met de paplepel ingeslagen. Ik kan helaas vanwege de afstanden en de kosten die het met zich mee brengen niet veel naar wedstrijden toe, maar ik probeer zo af en toe 1 mee te pakken. Hey de broer van...Welkom! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Dennis je hebt het topic gevonden man, mooi..nogmaals welkom hier en ik hoop nog veel van je te mogen lezen..
Het zal je al wel vaker gevraagd zijn, maaruh Kuyt..???? Balen zeker dat ie niet gekomen is..
Mocht je nou ee keer naar een wedstrijd gaan is het misschien een tip om op Varkenoord een keer langs te komen, zitten we altijd met een aantal forumgangers wat te drinken voor de wedstrijd.. |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote: Ik zeg het wel vaak natuurlijk maar het is helaas niet waar.. misschien ver weg wel familie maar ik zou het niet weten. |
|
|
|