|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 13:30 schreef RenatoBos het volgende:Hey Dennis je hebt het topic gevonden man, mooi..nogmaals welkom hier en ik hoop nog veel van je te mogen lezen.. Het zal je al wel vaker gevraagd zijn, maaruh Kuyt..???? Balen zeker dat ie niet gekomen is.. Mocht je nou ee keer naar een wedstrijd gaan is het misschien een tip om op Varkenoord een keer langs te komen, zitten we altijd met een aantal forumgangers wat te drinken voor de wedstrijd.. Idd balen dat hij daar heen gaat.. maar jah geld doet rare dingen met mensen.
Ik vind het een leuk aanbod en ik ga dat cker een keer doen!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je zeker doen Dennis, gaaf om ook eens gezichten achter die nicknamen te zien. Geef maar een seintje als je een keer gaat dan spreken we wel af.. Ik kan Kuyt wel begrijpen, die kan echt nog ff binnenlopen daar..jammer dat hij het legioen valse hoop heeft gegeven.. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
Ik ben Edwin uit Den Haag. Volg Feyenoord al heel mijn leven..ben inmiddels 28. Lees vaak ben van plan wat vaker te gaan posten. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 13:40 schreef Octo1 het volgende:Ik ben Edwin uit Den Haag. Volg Feyenoord al heel mijn leven..ben inmiddels 28. Lees vaak ben van plan wat vaker te gaan posten. Welkom Octo1 |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
b.t.w hoe open je een topic heren? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Plaats nieuw topic, recht boven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 13:40 schreef Octo1 het volgende:Ik ben Edwin uit Den Haag. Volg Feyenoord al heel mijn leven..ben inmiddels 28. Lees vaak ben van plan wat vaker te gaan posten. Aaa je was me al voor, aangenaam kennis te maken Edwin. En nogmaals welkom..!! Had het idee dat je hier al bekend was, een meelezerT dus vandaar..d:-)) Ga je vaker naar Feyenoord of niet..??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Let wel op nieuwelingen!!!
Er zitten er hier meer, dan dat er buiten los lopen!!! hahaha:) |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Aha oke... Bedankt hoogvliet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet recht boven maar iets meer naar rechts..d:-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 13:46 schreef RenatoBos het volgende:[..] Aaa je was me al voor, aangenaam kennis te maken Dennis. En nogmaals welkom..!! Had het idee dat je hier al bekend was, een meelezerT dus vandaar..d:-)) Ga je vaker naar Feyenoord of niet..?? Dennis? Kan je niet lezen? Blinde |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou gaan we het krijgen, Hoogie bedankt hè..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euh sorry Edwin ik verwarde je met Kuyt..
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee met Dennis.. |
|
|
|
|
Octo1
|
|
|
quote: Dacht al wat gaan we nu krijgen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je het tegen mij IN-TER-NET hooligan..! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alle nieuwelingen: welkom. En Renato + Hoogvliet zijn gek! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ghehehe snel derbij vriend.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Jaja, zo nu en dan kijk ik ff.
Bijna weekend! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eindelijk de nuttige zaken des levens |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Precies Tommie, lekker pilzen!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het zou beter zijn een boek in oud-nederlands te lezen. Over de vos Reinaerde bijvoorbeeld. Of de Beatrijs. Lekker spannend. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 16:06 schreef FR-Henk het volgende:[..] Het zou beter zijn een boek in oud-nederlands te lezen. Over de vos Reinaerde bijvoorbeeld. Of de Beatrijs. Lekker spannend. hahaha Natuuuurlijk, doe ik ook! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schelden is heel slecht voor de hersenen.
Mag er in dit topic wél geneukt worden? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 16:15 schreef FR-Henk het volgende:Schelden is heel slecht voor de hersenen. Mag er in dit topic wél geneukt worden? Nee!
1) Aasvogel 2) Aartsdeugniet 3) Avonturier 4) Boefje 5) Boosdoener 6) Boef 7) Bengel 8) Bedrieger 9) Booswicht 10) Deugniet 11) Dief 12) Ellendeling 13) Fielt 14) Galgeaas 15) Galgebrok 16) Galgenaas 17) Gannef 18) Gauwdief 19) Guit 20) Hondenvel 21) Hufter 22) Kwajongen 23) Leperd 24) Lorejas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je kan alles over me zeggen maar Kwajongen gaat zelfs mij te ver!
Boudewijn! Bannen! Weekie laten kletsen in het Wesley-café! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 - 16:19 schreef FR-Henk het volgende:Je kan alles over me zeggen maar Kwajongen gaat zelfs mij te ver! Boudewijn! Bannen! Weekie laten kletsen in het Wesley-café! Dan bied ik voor punt 22 mijn excuses aan Henk!:)
Solly! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet meer doen.
Kwajongen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: schobbejak
Zo staat er nu ook. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik was nog niet klaar natuurLIJK! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jongens doe nou niet ze lelijk tegn Henk die wilt alleen maar neuken..!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Drommel!
Wij willen zuster Tatjana!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hèhè CORRECTIE wij willen al de zustertjes..!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Och god hoor Jan hoort het woord en neuken en voilà daar is ie..!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk