|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
0gima
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
hallo allemaal
ik ben daan 15 jaar oud uit heerhugowaard Noord-Holland en ben een fanatiek feyenoord lief hebber en ben een groot fan van clasie // HELD en ben ook een fanatiek gamer
Groetjes
Hoop leuk mee te praten op dit super forum |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beter laat dan nooit hè Daan, welkom 'ouwe' rot..d:-) |
|
|
|
|
010-78
|
|
|
Hallo, Rogier,34 jaar geboren in Maassluis en sinds 1,5 jaar woon ik in Naaldwijk. Feyenoord fan van kleins af aan, niet aangemoedigd door thuis, pa houd meer van Formule1 en dergelijke. Mijn eerste wedstrijd was daarom pas in 1992, maar wel gelijk naar De Klassieker. Feyenoord-Ajax 0-3 in de stromende regen,(nog zonder dak)maar wel een ervaring om nooit te vergeten. Ik heb nooit een seizoenkaart gehad, maar ik zie elke wedstrijd en ga toch een keer of 7-8 per seizoen naar de Kuip. Ik lees hier nu een jaar of 2 de topics, en dacht laat ik nu ook af en toe mijn mening eens spuien. |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 - 12:54 schreef 010-78 het volgende:Mijn eerste wedstrijd was daarom pas in 1992, maar wel gelijk naar De Klassieker. Feyenoord-Ajax 0-3 in de stromende regen,(nog zonder dak)maar wel een ervaring om nooit te vergeten. ik denk een ervaring om SNEL te vergeten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feyenoord ajax is toch nog steeds zonder dak? Toch welkom :) |
|
|
|
|
010-78
|
|
|
De uitslag wel, maar als je voor het eerst de trappen opklimt en dan die Kuip voor het eerst ziet, prachtig! Er was toen ook nog geen sprake van een levenslang stadionverbod bij een beetje vuurwerk zeg maar, dus die hele Kuip rood van de fakkels was best indrukwekkend. En helemaal om nooit te vergeten was die 020-er die het bij alledrie de goals nodig vond om in zijn eentje mee te juichen met het uitvak. Ben benieuwd of zijn neus nog steeds scheef staat, niet iedereen kon dat waarderen, zeg maar. Al met al een eerste kennismaking met de club die je nooit meer vergeet.... |
|
|
|
|
010-78
|
|
|
quote: ;) Je weet wat ik bedoel..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Piepels, update van mijn kant : Mijn dochter 2 en der eerste open dag mee gemaakt, mijn zoontje 5 weken geleden geboren en ik ben sinds 2 weken weer een aantal dagen per week in Nederland! :)... Nu rustig aan me paspoorten opnieuw aanvragen, visums verlengen, cursusjes doen, en over drie maanden weer 2/3 maanden wereldreisjes maken.. Oja, en Vlaar, succes jong.. tot over 4 jaar.. Bedankt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Proficiat met je nieuwe aanwinst. Binnenkort weer een kameraadje erbij ;) |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Hoi allemaal ik ben Thijs 29 jaar oud. Heb al ruim 12 jaar een seizoenskaart van feyenoord, zit nu in vak EE. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beter laat dan niet Thijs..!! d:-) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Haha en welkom daarbij ^^ |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
joanin
|
|
|
Hallo,
Ik ben Joanin uit Alblasserdam en ben al mijn hele leven feyenoordgek. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Vincent, 42 jaar, wonend in de Kop van Noord Holland. Feyenoorder vanaf de eerste poepluier. Zit zelfs zo diep dat ik dit jaar bijna het veld inrende toen mijn zoontje voor zijn club tegen de 020-jeugd scoorde in de competitie, heerlijk moment was dat ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 14:41 schreef Vincent1970 het volgende:Vincent, 42 jaar, wonend in de Kop van Noord Holland. Feyenoorder vanaf de eerste poepluier. Zit zelfs zo diep dat ik dit jaar bijna het veld inrende toen mijn zoontje voor zijn club tegen de 020-jeugd scoorde in de competitie, heerlijk moment was dat ;-) Waarom bijna? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Beetje fatsoen heb ik toch nog wel :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom Jan en Vincent..!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 14:41 schreef Vincent1970 het volgende:Vincent, 42 jaar, wonend in de Kop van Noord Holland. Feyenoorder vanaf de eerste poepluier. Zit zelfs zo diep dat ik dit jaar bijna het veld inrende toen mijn zoontje voor zijn club tegen de 020-jeugd scoorde in de competitie, heerlijk moment was dat ;-) Welkom buurman |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Thanks buur. Ik hoor net dat we een keer kunnen carpoolen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou succes dan..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoop ik niet voor je dat je smart rijder bent. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stoel helemaal naar achter dan kan die horizontaal mee..!! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Blijkbaar ben ik iets te voorbarig geweest met het carpoolen...!! Krijg ik een paard mee ofzo? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe..nee dat niet..maar daar doet hij bijna niet voor onder schijnbaar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 19:16 schreef Vincent1970 het volgende:Blijkbaar ben ik iets te voorbarig geweest met het carpoolen...!! Krijg ik een paard mee ofzo? Haha Ik ben 2.04m, 117kg |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Goedeavond zal me ff voorstellen : ik ben Infamous PSV en ben al sinds de zaadstengel voor PSV tot verschrikking van pa , ma , Broers en zus.. Ben 38 en heb 5 kids en 2 ex-vrouwen en misschien een aanstaande ( je weet nooit) Heb liefde voor de club tottemet en vecht al tegen vooroordelen sinds ik n kleine gup was tussen Feyenoorders , Neuzen , ADOers etc. Mr zal nooit veranderen van club want waar mijn club ook bungelt , ik bungel gewoon mee. Kom er nu na 6 Desperados en 4 lange vingers pas achter dat ik op verkeerde forum zit godgloeiende.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ach, een grote boedelbak huren kost ook niet echt een vermogen, komt goed ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 19:31 schreef infamous psv het volgende:Goedeavond zal me ff voorstellen : ik ben Infamous PSV en ben al sinds de zaadstengel voor PSV tot verschrikking van pa , ma , Broers en zus.. Ben 38 en heb 5 kids en 2 ex-vrouwen en misschien een aanstaande ( je weet nooit) Heb liefde voor de club tottemet en vecht al tegen vooroordelen sinds ik n kleine gup was tussen Feyenoorders , Neuzen , ADOers etc. Mr zal nooit veranderen van club want waar mijn club ook bungelt , ik bungel gewoon mee. Kom er nu na 6 Desperados en 4 lange vingers pas achter dat ik op verkeerde forum zit godgloeiende.. Welkom Infamous hopenlijk worden jullie nooit geen kampioen meer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bordje veevervoer achterop, krijg je daar geen probleem mee.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zo'n jongen zal zich gelijk thuisvoelen nu... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: voelt als n warme jas |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Bedankt Bos , waar zou ik zijn zonder jou mooie woorden.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's gewoon een Feyenoordert moet alleen er zelf nog achter komen..!! |
|
|
|
|
Jurrr88
|
|
|
Ben hier geheel nieuw aanwezig, Jurriaan 24 jaar uit Flevoland. Probeer alle thuiswedstrijden op vak T te staan wat niet altijd wil lukken vanwege werkzaamheden. Lees al heel wat jaartjes doelloos mee maar moet soms erg lachen om sommige posters hier op het forum. Feyenoord is er bij mij helaas niet met de paplepel ingeschoven maar heb toen ik een klein menneke was de keus gemaakt voor ''ONS'' Feijenoord! Het dorp waar ik woon is ondergesneeuwd met neuzen waaronder mijn vader en broers. Ik heb het geluk eigenwijs te zijn en de liefde voor Feijenoord gevonden. Voor vragen stuur gerust een berichtje al weet ik niet goed hoe alles werkt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom Jurriaan, aangenaam kennis te maken en leuk dat je je weg naar dit forum hebt gevonden.. VAKKIE T mooiste vak man, sta er ook al jaren.. Geld andersom ook hè als je vragen heb omtrent het forum stel ze gerust, veel plezier hier.. |
|
|
|
|
Jurrr88
|
|
|
Dankje Renato. Zeker een fijn vakkie om te staan ga nu mn 5e seizoen in. Ik bemoei me gewoon afentoe ergens mee als ik daar zin in heb en anders lees ik wel gewoonn anoniem mee! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik sta altijd op de trap wie weet zien we elkaar daar wel eens..d:-) Gewoon blijven reageren man, een forum is om met elkaar te praten dus hou je niet in.. |
|
|
|
|
Jurrr88
|
|
|
Ik stond eerst ook ongeveer in het midden op de trap. Tegenwoordig sta ik ongeveer derde rij stoeltjes vlak naast de trap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oooh dan weet ik wie jij bent..
|
|
|