|
|
FR-Han
|
|
|
quote: is dit niet milo als ie los gaat? |
|
|
|
|
Jurrr88
|
|
|
haha nou heb geen blauwe ogen en blond haar.. zeg me hoe zet ik een fototje in mn bericht. Mannen ik ga een biertje pakken nu de zon nog schijnt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die heeft toch geen piercing in zijn tong..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
[img]hier de url plakken[/img] |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Die heeft toch geen kaartje gekregen zeker Renato?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Nick, 28 jaar. Naardat mijn oom mij op een leeftijd van ongeveer 5jaar meenam naar de kuip, is mijn hart verkocht. Nu dus zo'n 23 jaar feyenoorder, en wat voor de meeste hier ook zal zijn, met ups en downs. Maar ondanks de downs is en blijft feyenoord voor altijd in mijn hart. Seizoenkaart heb ik niet, reden: weet ik niet, misschien omdat ik vaak weg ben in het weekend, daarin tegen wel eredivisie live, dus wat ik kan kijken, kijk ik. Fanatiek? Ja onwijs, kan er soms goed ziek van zijn, naar punten verlies. Maar in mijn beleving, wie niet. :) Naar veel gelezen te hebben, op dit forum, besloten om me te registreren. Mee praten met mede feyenoorders, en onze meningen delen, in een leuke discussie. Maar goed, ben niet zo'n held om over mezelf te vertelen, dus ga weer terug naar het forum, als jullie vragen hebben.... Let me know. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi man nogmaals welkom Nick.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 15:30 schreef Nicotti het volgende:Nick, 28 jaar. Naardat mijn oom mij op een leeftijd van ongeveer 5jaar meenam naar de kuip, is mijn hart verkocht. Nu dus zo'n 23 jaar feyenoorder, en wat voor de meeste hier ook zal zijn, met ups en downs. Maar ondanks de downs is en blijft feyenoord voor altijd in mijn hart. Seizoenkaart heb ik niet, reden: weet ik niet, misschien omdat ik vaak weg ben in het weekend, daarin tegen wel eredivisie live, dus wat ik kan kijken, kijk ik. Fanatiek? Ja onwijs, kan er soms goed ziek van zijn, naar punten verlies. Maar in mijn beleving, wie niet. :) Naar veel gelezen te hebben, op dit forum, besloten om me te registreren. Mee praten met mede feyenoorders, en onze meningen delen, in een leuke discussie. Maar goed, ben niet zo'n held om over mezelf te vertelen, dus ga weer terug naar het forum, als jullie vragen hebben.... Let me know. Welkom gozer! Hoop veel posts van je te gaan lezen. :) |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Zal me ook ff voorstellen, Martijn, 36 jaar en heel soms mijn vriendin Cindy die er ff achter zit. Bekende verhaal, ooit meegenomen door mijn vader en tja meteen verkocht aan De Kuip en natuurlijk Feyenoord. Jarenlang seizoenskaart gehad en laatste jaren pak ik af en toe een wedstrijd mee maar zit er weer heel erg aan te denken om toch weer een seizoenskaart te nemen. Achter de tv is t ondanks dolby surround toch net ff niet echt zeg maar..en buren worden ook gek van volume vaak maar goed. Lees al tijdje mee en heb me sinds 2 weken aangemeld op headliner.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig..!! Welkom Martijn, beter laat dan nooit.. Nou begrijp ik je nick ineens..d:-) Zo is het ook in de Kuip beleef je de wedstrijd veel anders als voor de buis.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 02:17 schreef Marcin010 het volgende:Zal me ook ff voorstellen, Martijn, 36 jaar en heel soms mijn vriendin Cindy die er ff achter zit. Bekende verhaal, ooit meegenomen door mijn vader en tja meteen verkocht aan De Kuip en natuurlijk Feyenoord. Jarenlang seizoenskaart gehad en laatste jaren pak ik af en toe een wedstrijd mee maar zit er weer heel erg aan te denken om toch weer een seizoenskaart te nemen. Achter de tv is t ondanks dolby surround toch net ff niet echt zeg maar..en buren worden ook gek van volume vaak maar goed. Lees al tijdje mee en heb me sinds 2 weken aangemeld op headliner.. Welkom man! Van plan om veel te gaan posten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alsjeblieft niet zeg..d:-)) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, beetje tegenwicht aan jouw aantal zou niet gek zijn! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Haha, jongens wat doen jullie nog wakker om deze tijd trouwens?? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ben net uur thuis van werk. |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Ok, logisch dan is de avond net begonnen voor je ja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vaste nachtbraker met enkele andere posters! Verschillende redenen. Soms werk of studie, nacht is ook rustig, avond/nacht krijg ik altijd het meest gedaan! ;) minste afleiding. |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Snap m man, ben zelf ook nachtmens ja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daarom nu ook wakker? |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Nog wel ja, zit in een film.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Op Film1, Melancholia..vage Sci Fi |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Bijna afgelopen maar geen aanrader ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ken de film, nog niet gezien. Van Lars von Trier geloof ik.
Ik sla hem voorlopig nog maar effe over als ik jou zo hoor! ;) |
|
|
|
|
Kevini
|
|
|
Hoi allemaal!
Ik zal mij ook maar eens een keertje voorstellen. Ik ben Kevin 21 jaar en ben vanaf mijn jeugd al een flinke feyenoord-fan! Al jaren kijk ik praktisch elke dag wel op deze site om het nieuws rondom feyenoord bij te houden, maar vanaf nu zal ik ook zo nu en dan er eens wat op zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey welkom Kevin, leuk dat je de stap hebt genomen om ook mee te praten..veel plezier hier.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:40 schreef Kevini het volgende:Hoi allemaal! Ik zal mij ook maar eens een keertje voorstellen. Ik ben Kevin 21 jaar en ben vanaf mijn jeugd al een flinke feyenoord-fan! Al jaren kijk ik praktisch elke dag wel op deze site om het nieuws rondom feyenoord bij te houden, maar vanaf nu zal ik ook zo nu en dan er eens wat op zetten. Welkom gozer! |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
En wederom een nieuwe telg, ik heet je ook welkom Kevin. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:40 schreef Kevini het volgende:Hoi allemaal! Ik zal mij ook maar eens een keertje voorstellen. Ik ben Kevin 21 jaar en ben vanaf mijn jeugd al een flinke feyenoord-fan! Al jaren kijk ik praktisch elke dag wel op deze site om het nieuws rondom feyenoord bij te houden, maar vanaf nu zal ik ook zo nu en dan er eens wat op zetten. Welkom!
Ik ben Wim2, maar ook wel de dorpsidioot genoemd. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Zou je niet zeggen met zo'n avatar. :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:40 schreef Kevini het volgende:Hoi allemaal! Ik zal mij ook maar eens een keertje voorstellen. Ik ben Kevin 21 jaar en ben vanaf mijn jeugd al een flinke feyenoord-fan! Al jaren kijk ik praktisch elke dag wel op deze site om het nieuws rondom feyenoord bij te houden, maar vanaf nu zal ik ook zo nu en dan er eens wat op zetten. Welkom. Bedoeling is dat je alle Forumleden knettergek lult. Mij niet natuurlijk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:40 schreef Kevini het volgende:Hoi allemaal! Ik zal mij ook maar eens een keertje voorstellen. Ik ben Kevin 21 jaar en ben vanaf mijn jeugd al een flinke feyenoord-fan! Al jaren kijk ik praktisch elke dag wel op deze site om het nieuws rondom feyenoord bij te houden, maar vanaf nu zal ik ook zo nu en dan er eens wat op zetten. welkom kevini |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Waarom verwelkom je hem met een middelvinger? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: maak geen uitzonderingen |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snees stel je eens voor man.. |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
ben jan bruynes ben 8 5 33 geboren alle vakken gezeten wegens mijn gezondheid niet meer naar mijn geliefde feyenoord. woon in oldebroek 15 km van zwolle kunt u nagaan hoe ik mij voelde tegen pec. dat was vloeken mij heele fam f. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zijn ze voor zwolle Jan ? Gewoon altijd stijfvloeken dan ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 12:31 schreef j bruijnes het volgende:ben jan bruynes ben 8 5 33 geboren alle vakken gezeten wegens mijn gezondheid niet meer naar mijn geliefde feyenoord. woon in oldebroek 15 km van zwolle kunt u nagaan hoe ik mij voelde tegen pec. dat was vloeken mij heele fam f. Alsnog van harte welkom Jan..!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeft ook niet. Zo interessant is t niet. |
|
|
|
|
Jascre
|
|
|
Hi Heren, Ik ben nieuw op het forum en zal me toch even via de officiele weg voorstellen. Ben 28 en kom uit Rdam. Mn hele leven al Feyenoord fan en volg dit forum al een geruime tijd. Ik dacht dat het eens tijd wordt om met jullie mee te lullen. Grtz! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi man:) Veel plezier ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 september 2012 - 17:02 schreef Jascre het volgende:Hi Heren, Ik ben nieuw op het forum en zal me toch even via de officiele weg voorstellen. Ben 28 en kom uit Rdam. Mn hele leven al Feyenoord fan en volg dit forum al een geruime tijd. Ik dacht dat het eens tijd wordt om met jullie mee te lullen. Grtz! Welko Jascre, heb je vragen omtrent het forum stel ze gerust..veel plezier.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|