|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 02:17 schreef Marcin010 het volgende:Zal me ook ff voorstellen, Martijn, 36 jaar en heel soms mijn vriendin Cindy die er ff achter zit. Bekende verhaal, ooit meegenomen door mijn vader en tja meteen verkocht aan De Kuip en natuurlijk Feyenoord. Jarenlang seizoenskaart gehad en laatste jaren pak ik af en toe een wedstrijd mee maar zit er weer heel erg aan te denken om toch weer een seizoenskaart te nemen. Achter de tv is t ondanks dolby surround toch net ff niet echt zeg maar..en buren worden ook gek van volume vaak maar goed. Lees al tijdje mee en heb me sinds 2 weken aangemeld op headliner.. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 september 2012 - 17:02 schreef Jascre het volgende:Hi Heren, Ik ben nieuw op het forum en zal me toch even via de officiele weg voorstellen. Ben 28 en kom uit Rdam. Mn hele leven al Feyenoord fan en volg dit forum al een geruime tijd. Ik dacht dat het eens tijd wordt om met jullie mee te lullen. Grtz! Welkom! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jemig dat je dat nog weet man d:-)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
fotografisch geheugen,,,irritant,,,en soms handig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stel je anders ff voor Bertus..d:-) |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ah een voorsteltopic, altijd leuk! Bart, maar iedereen noemt me Bertus, opgegroeid in Hoorn (kop van Noord-Holland) maar altijd trouw aan de Rotterdamse Club. Voor het eerst naar t stadion gekomen op de open dag dat Dudek gepresenteerd werd; ik denk dat ik 7 of 8 was. Een tijd lang zelf een website gedraaid over Feyenoord, tot ik er te weinig tijd voor had ivm werk. Nu gestopt met werken, naar Thai ge-emigreerd en teveel tijd over dus zodoende hou ik me wat meer bezig met mn passie: Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus een jaar of 24 en al geemigreerd naar Thailand? Je laat er geen gras over groeien!
Nogmaals welkom man! |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
28 inmiddels ;) Was mn schatting van leeftijd er ver vanaf met de komst van Dudek? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dudek kwam 96 geloof ik. Dus een paar jaartjes ja. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 november 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom Bart, leuk dat je er bent, hoe laat is het nu in Thailand..?? |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 6 uur later, okay d:-) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij rekent erop dat Grazie zich hier nog gaat voorstellen? En waarom heet je die andere nieuwelingen dan niet ook even welkom (al dan niet voordat ze zich hier hebben voorgesteld)? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoi, ik ben vernieuwd hier. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
de nieuwkomers hebben weinig trek om zich ff voor te stellen, kwestie van beleefdheid (en een stukje opvoeding?). |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 februari 2013 - 00:26 schreef sevillana het volgende:de nieuwkomers hebben weinig trek om zich ff voor te stellen, kwestie van beleefdheid (en een stukje opvoeding?). Kan ook betekenen dat het geen nieuwkomers zijn ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou dat het zijn Jan? |
|
|
|
|
Old Feyenoorder
|
|
|
Nou, mijn eerste dag op het forum, dus laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Walter, ik ben 46 jaar en kom al sinds 1975 regelmatig in de Kuip. Ik ben getrouwd, heb 2 kinderen, een hond, 4 katten. Ik ga nog regelmatig naar Feyenoord, maar ik heb geen seizoenskaart, gewoonweg omdat deze financieel (even) niet meer haalbaar is. Als ik ga, dan zit ik op PP, N of C. Mijn eerste keer naar de Kuip was in 1975 met spelers zoals Treijtel, Everse, Jansen, van Hanegem, Kreuz en Vos. Ik ben een voorstander voor een nieuw stadion, met alle zaken er omheen die nodig zijn om een topsportklimaat te realiseren. Ik hoop vele leuke discussies met jullie te mogen voeren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoi, welkom Walter. Getrouwd met een hond en 4 katten en je hebt 2 kinderen, nou ben benieuwd :) |
|
|
|
|
Old Feyenoorder
|
|
|
hahahah VVout, je kan het verschil bijna niet zien tussen de kinderen en de katten en hond ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is je vrouw dan zo behaard Walter?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 15:45 schreef Old Feyenoorder het volgende:Nou, mijn eerste dag op het forum, dus laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Walter, ik ben 46 jaar en kom al sinds 1975 regelmatig in de Kuip. Ik ben getrouwd, heb 2 kinderen, een hond, 4 katten. Ik ga nog regelmatig naar Feyenoord, maar ik heb geen seizoenskaart, gewoonweg omdat deze financieel (even) niet meer haalbaar is. Als ik ga, dan zit ik op PP, N of C. Mijn eerste keer naar de Kuip was in 1975 met spelers zoals Treijtel, Everse, Jansen, van Hanegem, Kreuz en Vos. Ik ben een voorstander voor een nieuw stadion, met alle zaken er omheen die nodig zijn om een topsportklimaat te realiseren. Ik hoop vele leuke discussies met jullie te mogen voeren. Welkom! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff uppen, zoveel nieuwe gezichten de laatste dagen.. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Zal me ook ff voorstellen, is wel zo netjes natuurlijk... Man, 35 jaar uit Putten. In 1990 eerste keer samen met mijn vader (ik ben de man eeuwig dankbaar, bij mijn geboorte sprak hij uit: "Wat er ook gebeurd, deze is een Feyenoorder")in de Kuip, en nadien nog vele malen geweest. Op dit moment geen seizoenskaart, maar probeer tussen de 5 a 10 keer per seizoen in de kuip te zijn. |
|
|
|
|
Fr-QQ
|
|
|
Ik lees altijd mee en heel af en toe post ik iets maar zal me ook even voorstellen. Man, 33 jaar en bijna 9 jaar al een seizoenkaart. Feyenoord is mijn lust en mijn leven. Vooral in deze periode check ik headliner gemiddeld zo'n 100x per dag.. Elke vezel in mijn lichaam is Feyenoord en zal dat ook altijd zo blijven. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kijk, mensen worden toch geprikkeld om zich voor te stellen. Alleen maar leuk!
Welkom! |
|
|
|
|
Thrill
|
|
|
Mijn naam is Stephan aka thrill ben 30 jaar jong en had 17 jaar een seizoenkaart maar qegens me werk in de thuiszorg werk ik vaak in het weekend dus nu gewoon de toppers en fox! Kom uit Ede lees al een tijd de topics maar bemoei me er niet vaak mee;-) |
|
|
|
|
Thrill
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Ik ben Johan aka V town madness. Ik ben 34 en kom uit Vollenhove. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En ik ben Bas uit Nijmegen, al mijn leven lang lijd ik aan dezelfde ongeneeslijke ziekte: Feyenoord. 41 jaar, lieve dochter en een fijne relatie. Zat jarenlang in Vak V, nu ff niet, dus moet het dit seizoen doen met incidentele wedstrijden en uitwedstrijden in de buurt. Oh ja, ik ben samen met Mariƫlle en heb ook nog een gave hond die begint te blaffen als je Ajaks zegt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door Barabas -- |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ik ben koekie en ik kom uit sesamstraat en ik vreet alle joden/koeken op! |
|
|
|
|
scflandgraaf
|
|
|
Hallo ik ben maik uit landgraaf (zuid limburg) heb totaal niks met roda jc, ben 31 sinds wanneer ik feyenoord fan ben, srry ben de jaren vergeten te tellen. heb van 2005 tot 2010 seizoenskaart gehad omdat ik werkzaam was op de van ghentkazerne, was dus lekker makkelijk om heen te gaan op dit moment moet ik het hebben van foxsport. ik lees over het algemeen mee wat er gepost wordt op het forum, zodat ik up2date blijf. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|