|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuk man al die aanmeldingen, WELKOM ALLEN, en veel plezier hier op het forum.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hou je aan de volgende regels:
-
-
-
-
-
-
- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik ben Jan en ik heb een hekel aan forumleden die in herhaling vallen ;-P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik ben Henk. Henk Henk Henk
en ik stotter.
stotter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Huh?-Echt?!-Serieus?!-Meen je dat nou?!-Hou eens op!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
quote: Nee ik ga beginnen . Ben geboren ergens in de vorige eeuw half weg zon beetje, dus heb al heel wat trainers en td van Feyenoord overleefd . Heb nog Coen-Willem en Willem -Beertje en de Tank in levende lijve kunnen aanschouwen en weet dus nog wat clubliefde was. In de jaren 90 naar frankrijk verhuisd en zodoende de laatste 20 jaar Feyenoord vanaf een afstand ( internet -televisie)gevolgd . Volg deze site al een aantal jaren en gisteren dus besloten mij aan te melden in de hoop de banden met de achterban een beetje aan te trekken.
Lecock |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 20:48 schreef lecock het volgende:[..] Nee ik ga beginnen . Ben geboren ergens in de vorige eeuw half weg zon beetje, dus heb al heel wat trainers en td van Feyenoord overleefd . Heb nog Coen-Willem en Willem -Beertje en de Tank in levende lijve kunnen aanschouwen en weet dus nog wat clubliefde was. In de jaren 90 naar frankrijk verhuisd en zodoende de laatste 20 jaar Feyenoord vanaf een afstand ( internet -televisie)gevolgd . Volg deze site al een aantal jaren en gisteren dus besloten mij aan te melden in de hoop de banden met de achterban een beetje aan te trekken. Lecock En dan kom je o.a Renato tegen woehahahahahaha...... Zal vast wel goed komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom Lecock, veel plezier hier.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk dat mijn avatar iets intelligenter overkomt dan de jouwe.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Hehehehe, hondje heb ik al laten skippen..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 - 20:48 schreef lecock het volgende:[..] Nee ik ga beginnen . Ben geboren ergens in de vorige eeuw half weg zon beetje, dus heb al heel wat trainers en td van Feyenoord overleefd . Heb nog Coen-Willem en Willem -Beertje en de Tank in levende lijve kunnen aanschouwen en weet dus nog wat clubliefde was. In de jaren 90 naar frankrijk verhuisd en zodoende de laatste 20 jaar Feyenoord vanaf een afstand ( internet -televisie)gevolgd . Volg deze site al een aantal jaren en gisteren dus besloten mij aan te melden in de hoop de banden met de achterban een beetje aan te trekken. Lecock Zoals de Fransen zeggen; Wilkommen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En die leek me juist nog de slimste.. |
|
|
|
|
lecock
|
|
|
Iemand nog een Haantje in de aanbieding anders ga ik op een poes over |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Comment ca va..
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ben gestopt met het bijhouden van (nieuwe) namen, het zal wel.. |
|
|
|
|
*#backtothebasics#*
|
|
|
sorry sevillana maar ik ben ook een nieuwe , walter en 31 jaar , ik kom van Zuid , kijk tegen het mooie stadion, al jaren met vrienden regelmatig in de kuip alleen door omstandigheden even geen mogelijkheid voor seizoenskaart , zit al een tijdje te lezen hier op t forum en lees soms hele leuke dingen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2015 door *#backtothebasics#* -- |
|
|
|
|
*#backtothebasics#*
|
|
|
btw hoe krijg je hier een avatar? :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Effe 1000 posts neerplempen ;) |
|
|
|
|
*#backtothebasics#*
|
|
|
hahaha dan ga ik gauw beginnen ;) alvast sorry voor de overkill |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alle nieuwe en nietzonieuwe koppen : welkom ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ghallo walter Welkom bij het gespuis! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: hee.. gooozzerrrr:) |
|
|
|
|
*#backtothebasics#*
|
|
|
thx ik ga mijn best doen jullie nivo te krijgen ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2015 - 20:08 schreef *#backtothebasics#* het volgende:sorry sevillana maar ik ben ook een nieuwe , walter en 31 jaar , ik kom van Zuid , kijk tegen het mooie stadion, al jaren met vrienden regelmatig in de kuip alleen door omstandigheden even geen mogelijkheid voor seizoenskaart , zit al een tijdje te lezen hier op t forum en lees soms hele leuke dingen :) je moet de goede dingen lezen, dan is t hier wel aardig :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2015 - 20:08 schreef *#backtothebasics#* het volgende:sorry sevillana maar ik ben ook een nieuwe , walter en 31 jaar , ik kom van Zuid , kijk tegen het mooie stadion, al jaren met vrienden regelmatig in de kuip alleen door omstandigheden even geen mogelijkheid voor seizoenskaart , zit al een tijdje te lezen hier op t forum en lees soms hele leuke dingen :) Lees je alleen de topictitels dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou jullie, das voor jodenvolk hij gaat lekker.
Welkom, nu nog wat aan dat niveau gaan doen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2015 - 20:08 schreef *#backtothebasics#* het volgende:sorry sevillana maar ik ben ook een nieuwe , walter en 31 jaar , ik kom van Zuid , kijk tegen het mooie stadion, al jaren met vrienden regelmatig in de kuip alleen door omstandigheden even geen mogelijkheid voor seizoenskaart , zit al een tijdje te lezen hier op t forum en lees soms hele leuke dingen :) Welkom Walter.. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Hoi Mensen: Fan, Andre, vandaar de Nickname. Zelf ex topsporter, maar nog zeer sportief al bijna 40+ jaar fan, woon in de provincie helaas, wel legioenlid natuurlijk, nu met zoonlief samen vaak naar Rotterdam om wedstrijden te bezoeken, keek al jaaaaren op het forum en moest dit jaar toch echt me eens aanmelden, vandaar mijn incidentele reacties. Ik ben van het bikkelen, met het credo MOUWEN OPSTROPEN! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 10:02 schreef Milo het volgende:WTF is dit?????? jongens, kom op zeg! gaan we straks met z'n allen naar GTST kijken??? Onderweg naar morgen? Hahahaha! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ik ben Alex en ben een geboren en getogen Rotterdammer, ben in de schaduw van de Kuip geboren [1968] en ga al vanaf me 4e naar Feyenoord en dat is altijd zo gebleven. Nu ben ik woonachtig in Maaseik [Belgisch Limburg] en word ook niet bepaald omgeven door de Feyenoord familie. Kom nog regelmatig naar de Kuip,een echte credo heb ik niet, behalve dan kop houwe niet zeike. Daar ben ik tenslotte mee groot geschopt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aantal nieuwe gezichten gezien de laatste tijd, daarom dit topic weer een ge-upt, is geen verplichting om je coor te stellen natuurlijk maar velen kunnen het best waarderen als je wat over jezelf verteld en je kan ook het 1 en ander over ons lezen.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hoi, Theo en ben 61 jaar. Op mijn 4e voor het eerst mee naar Feyenoord. Daarna nog wel wat regelmatig mee en na het halen van een rijbewijs en een auto een seizoenkaart. Paar jaar niet ivm bestuursfunctie bij mijn eigen club en ik door de selectie verplicht werd mee te gaan naar wedstrijden van hun. Konden mij niet missen. Zit tegenwoordig bij de ouwe lullen in O. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O van overbejaard toch, welkom Haantje😉 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dank. Juist, maar wel gezellig daar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2015 - 12:35 schreef nr 10 het volgende:Hoi, Theo en ben 61 jaar. Op mijn 4e voor het eerst mee naar Feyenoord. Daarna nog wel wat regelmatig mee en na het halen van een rijbewijs en een auto een seizoenkaart. Paar jaar niet ivm bestuursfunctie bij mijn eigen club en ik door de selectie verplicht werd mee te gaan naar wedstrijden van hun. Konden mij niet missen. Zit tegenwoordig bij de ouwe lullen in O. Hmmmmm klinkt bekend. Welkom dan maar he 😎 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
Hoi allemaal Ik ben Daan 19 jaar oud afkomsting uit noord-holland ik ben voor eerst naar feyenoord geweest toen ik 6 jaar oud was met mijn vader en sinds die tijd een feyenoorder in hart en nieren het is voor mij een belangrijk deel in mijn leven zoals bij zoveel anderen de kuip is ook zoals bij zo veel anderen mijn tweede thuis ik kon de afgelopen jaren niet veel naar de kuip door financiele problemen maar dit jaar besloten alle europese thuiswedstrijden zeker mee te maken ook was ik bij feyenoord valencia aanwezig(dit voelde echt als thuis komen) ik ben helaas in alkmaar geboren maar rotterdam voelt als mijn thuis stad :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Noord-Holland d:-)))
Nog zo'n gek.. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ach ja....Clasie deed t al;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk dat bedoel ik ze trekken elkaar aan..d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Welkom bij het gespuis Daan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Daan, welkom kerel. Mede namens alle Noordhollanders, Rotterdammers, en zij die in de achterstands gebieden elders leven. Ook zo'n hekel aan meeuwen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O ja, Daan. Zeeuwmeeuwen hebben de onhebbelijke behoefte selfies op het forum te plaatsen. ;) |
|
|
|