|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
WAHHAAAAAAAA,
HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wekom Daan, of de hoop al opgegeven hier? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat kan best even duren. |
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
nee nee ik heb de hoop absoluut opgegeven zit alleen op vakantie in oostenrijk tussen de bergen dus behoorlijk ruk internet maar zal zeker actief zijn als ik thuis ben vrijdag haha |
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
ach ja trouwens ik ben zelf ook geen moraalridder hoor eerder soms ook lid van het gespuis dus misschien past het goed? haha en btw als ik mn geboorteplaats kon veranderen had ik het gedaan haha kom vaak zat langs die kaasfabriek in alkmaar en wat ramp is dat zeg pfff |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hallo,
Ik ben Gerrit en ik steel als de raven,ik ben een boef in de ogen der braven. Maar wat moet je nou, als je niks hebt,in deze werled waar je steeds wordt genept. Bij ons thuis was vroeger geen brood op de plank,moeder kon dat niet betalen. mijn vader ging dood, Ja, dat kwam door de drank,ik liep door de straten te dwalen, de bakker die keek niet, ik pikte een brood en heb dat mijn moeder gegeven, het was wel gestolen, maar 't smaakte ons goed,zo zijn we in leven gebleven. Zo groeide ik op, ja voor galg en voor rad,het stelen dat kon ik niet laten. Ik heb in mijn leven al heel wat gejat,en ik zit nooit zonder dukaten. Ik ben nu beroemd en berucht in 't land,een brandkast die kun je me geven. 't Begon met een broodje, nu zit ik geramd,en zo blijft het de rest van mijn leven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Best hoor,ik dacht ik verrijk dit topic even met een culturele literaire beschouwing. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hoi. Net Surfert. Voorheen Bennie Vino op o.a RBMB en FMB. Twitter: kroodsma (I follow back :) ). Gek op lekker eten en rock muziek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lul je nou tegen je eigen..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zelf. Tegen mijzelf. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien iets minder wijn drinken Bennie..(?) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Misschien wel, misschien niet. Ik drink nooit whisky zonder water. Maar ook nooit water zonder wh.. Ach laat ook maar, deze discussie ga ik niet winnem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2016 - 01:04 schreef netsurfer het volgende:Hoi. Net Surfert. Voorheen Bennie Vino op o.a RBMB en FMB. Twitter: kroodsma (I follow back :) ). Gek op lekker eten en rock muziek. haha net suffert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 september 2016 - 01:04 schreef netsurfer het volgende:Hoi. Net Surfert. Voorheen Bennie Vino op o.a RBMB en FMB. Twitter: kroodsma (I follow back :) ). Gek op lekker eten en rock muziek. Rockmuziek zoals ??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een paar keer life gezien, best beestachtig. In die tijd ook naar Obituary en Napalm Death geweest. Feestjes hoor en definitief je overtollige energie na een concertje kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 september 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik kan zo een hele rits bands opnoemen waar je helemaal uit je stekkerdoos kan gaan, maar is een ander topic voor ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 september 2016 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn je postzegelalbums vol, geile? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niets te lullen over de club nu , alles is ruk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien heeft je plafond noch een likje nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Legendarische quote. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 december 2011 - 00:57 schreef Frannie het volgende:Hoi ik ben Frannie (vrijgezel), 23 jaar. Helaas geboren in Vlaardingen. ;) Ik hou van blote mannen en bier. ;) Toen ik 15 was mocht ik voor het eerst mee naar de kuip. Wow, ik was gelijk verkocht! Wat een sfeer, wat een voetbal. Sindsdien heb ik Feyenoord in mijn hart gesloten. Voetbal is mijn passie, mijn leven. Ik beoefen het zelf ook. :-) Kom de gij mar ns effekkes naor t cafe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Das gewoon obiku of gyan joh :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh, was te mooi om waar te zijn :) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 20:40 schreef RenatoBos het volgende:Hallo Feyenoorders ik ben Renato. Ik ben inmiddels 41 jaar oud en woon samen met mijn vrouw(lees:hond) en zoon Collin van 11 jaar. Ik ben geboren in april 1970 en bleek gelijk al volbloed Feyenooder te zijn. Op jonge leeftijd wel eens met mijn ouwe naar de kuip geweest. Op mijn 18de mijn rijbewijs gehaald en gelijk een seizoenskaart aangeschaft. Zeker een dikke tien jaar naast thuis- ook veel uitwedstrijden bezocht in binnen- en buitenland. Met de komst van de kleine beperk ik me tot de thuiswedstrijden. Ik ben geboren en getogen in Vlissingen waar ik nog steeds woon. Wonen hier in het zeeuwsche best veel feyenoordaanhangers en we reizen dan ook vaak gezamenlijk naar de Kuip. Ik heb reeds diverse vakken in het Stadion gehad en zit de laatste jaar of 6-7 op vak T. Van alle Feyenoorders zijn Willem van Hanegem en Joszef Kipprich mijn helden. Ik post pas sinds korte tijd en kan me behoorlijk vermaken met al die bloedverwanten cq mafkezen hier. Mocht je na dit alles nog vragen voor me hebben stel ze gerust. Respect! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ik ben Rotterdammer en Feyenoorder in hart en nieren! Naast de Kuip geboren en vanaf mijn eerste mee naar de Kuip gesleept door mijn opa op de Zundapp, vanaf de jaren 70. Dus erfelijk belast maar op een prettige manier. Ik heb altijd een seizoenkaart gehad maar de laatste jaren niet meer omdat ik tegenwoordig in Limburg woonachtig ben, waar gelukkig ook veel Feyenoordsupporters wonen, merk ik. Ik volg Feyenoord overal waar ik ben en kom en draag dat ook uit....en volg ook graag het forum |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 21:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik ben Henkert uit den Here en vooral in den Vrouwe. Ik heb geen kast thuis. Ben Broedert en smaakpolitie. ik heb kinderen, maar ontken elke betrokkenheid natuurlijk. Mijn vrouw ontkent mijn geloofsbeleving. Ik verbaas mij erover dat ik niet de enige ben die zonder dwangbuis vrij rond mag lopen. Wie is er nou gek? Ook niks veranderd... whoehaha! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bedoel je deze?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier was alles nog "vrij normaal" . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha, 1ntje uit de oude doos. Henk kent ook totaal geen schaamte hé. Verbaast me wel dat ie (nog steeds) vrij rondloopt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik zie dit topic voor het eerst :) |
|
|
|