|
|
Bowie
|
|
|
nu ik vaker post hier gebruik ik dit maar ff om me beetje voor te stellen.
Ronald, woonachtig in Spijkenisse, 55 jaar. Vanaf m'n 6e met mijn vader naar de Kuip, Maastribune. Daarna vanaf 1979 tot ergens 1993/1994 vak R, en uit de Feyenoord-trein, hilarische tijden, vooral bij onze Oosterburen.
Nu, mede omdat ik allergisch ben dat allerlei mensen in uniforms of hesjes aan je lichaam zitten, 1 keer tot vier keer toe voor ik op m'n plekkie zat, de laatste wedstrijd die ik bezocht.
Daarom al jarenlang via radio Rijnmond, omdat ik ook allergisch ben van betaaltv.
Heel vroeger jankte ik na een nederlaag, da's minder geworden in de loop der jaren, maar nog steeds bepaalt uitslag Feyenoord of het weekend wel of niet goed is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het gaat eigenlijk om 4 mensen , met allen alter ego's. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja hoooooor, ik gooi net de speklappen op bbq |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb me nooit voorgesteld
Laten we er ook niet mee beginnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ook jij mag op de bbq komen hoor :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stelletje ouwe lullen!
ar zekwr weer? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
goddomme te lang geleden dat ik foto plaatste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pech Geile, geen vers bloed voor de darkroom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb gelezen dat er nog een Turkse dame op zoek is naar werk. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als ze zweepje kan vasthouden en daarbij horende werkzaamheden kan ze beginnen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Naar aanleiding van laatste berichten, denk ik dat mevrouw Karaarslan alle facetten van het vak beheerst. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Lavementje aka klysma
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 20:40 schreef RenatoBos het volgende:Hallo Feyenoorders ik ben Renato. Ik ben inmiddels 41 jaar oud en woon samen met mijn vrouw(lees:hond) en zoon Collin van 11 jaar. Ik ben geboren in april 1970 en bleek gelijk al volbloed Feyenooder te zijn. Op jonge leeftijd wel eens met mijn ouwe naar de kuip geweest. Op mijn 18de mijn rijbewijs gehaald en gelijk een seizoenskaart aangeschaft. Zeker een dikke tien jaar naast thuis- ook veel uitwedstrijden bezocht in binnen- en buitenland. Met de komst van de kleine beperk ik me tot de thuiswedstrijden. Ik ben geboren en getogen in Vlissingen waar ik nog steeds woon. Wonen hier in het zeeuwsche best veel feyenoordaanhangers en we reizen dan ook vaak gezamenlijk naar de Kuip. Ik heb reeds diverse vakken in het Stadion gehad en zit de laatste jaar of 6-7 op vak T. Van alle Feyenoorders zijn Willem van Hanegem en Joszef Kipprich mijn helden. Ik post pas sinds korte tijd en kan me behoorlijk vermaken met al die bloedverwanten cq mafkezen hier. Mocht je na dit alles nog vragen voor me hebben stel ze gerust. Grappig, mijn oudste heet ook Collin. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een gigantische verzameling verdwenen forumhelden. Er is dus op zeker redding mogelijk π€£ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha
Pff 41 was ik toenβ¦β¦.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pfff, ben van 72. De tijd gaat er goed vandoor man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben van the summer of 69 π
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, voel me ineens weer jong hier. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
[img]https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExZXVtamczNjI2dXN1eGJsYnN0b25uNnRzOHBtb3FncGJ4cmUwMm11dCZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/xT5LMClfyOKpP93eCY/giphy.webp[/img] |
Zie [img] voor en [/img] achter de link old man π€£
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol