|
|
FR-Han
|
|
|
hadouir, hadouir, je bent vaak echt een klier. maar als je cups wil winnen, nou dan doe je dat maar hier. het grote rood en wit, past uitstekend bij jou pit. hadouhier hadoudaar overal!!! nou geef tie knal!!
graag u ideeen!! zodat hij een hartelijk welkom krijgt!! een mooi lied voor deze aankomende held!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Laat 'm eerst maar tekenen! |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
in de kelder van ...
flauw |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
hadouir haaldebier oleole hadouir haaldebier holehole |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
jullie hebben wel aardige middenvelders beter n goeie spits halen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wat een kutlied man... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: geengelul met infamous in zn handjes:
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
leuke pic voel me gevleid haha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hadouir, Hadouir, je komt er in als een stier! Als de Kuip zich opleeft Is het de tegenstander die beeft Als een granaat gaat de bal erin Je bent de Rotterdamse Tsheu La ling Ook al laat de rest je zitten in de kou Obiku en Quiroz houden met heel ons hart van jou!! Waarschijnlijk ga je niet naar Feyenoord en zal ik me vergissen Maar toch, ook al kom je niet, we zullen je missen! Wat je ook bent, zwart, blank, matje of hanekam Je bent welkom in Rotterdam! Geeft passes als Wim Jansen En scoort als Jack de Gier Hij verzilvert alle kansen Onze held, Anouar Hadouir!
Voor vragen, opmerkingen of haatmails: quirozfoktwithyou@xs4all.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door Quiroz -- |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: klinkt duits als je het zo zegt... |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
hadouir hadouir hadouir hadouir... Krijg het me bek niet uiiiit... hadouir hadouir hadouir hadouir... Schiet die bal steeds uiiiiit... hadouir hadouir hadouir hadouir... ros die bal naar het doeeeeel... hadouir hadouir hadouir hadouir... scoor eens dat is coooooooool...
Sieneke, ik ben verlieft... (ook een kut lied) Mogge mensen... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Oh Hadouir, kom niet hier, zeg zeg zeg , blijf maar lekker weg. Niks geen valse start, je hebt toch geen Feyenoord-Hart Je hebt gewoon dikke pech, maar je loopt onze jeugd in de weg. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
wie is ha-doe-hier dan... Komt die hier lekker ba-hallen... Of soms de sfeer vergallen... Of maakt ons kampioennnnn...
Gaat ie de zand bak in... Of komt ie toch naar Feyenoord... Of heeft ie daar nooit van gehoord... Of heeft ie soms geen zin...
Toppers, wir sind die hollander...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je vergeet ole ole ole.... hahahaha |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: inderdaad ujah van lillestrom 13 doelpunten in 12 wedstrijden en is pas 20 jaar |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: goed plan, maar eerst samen indrinken? hahahahaha suijltje///biek///helden!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Verstier ons liedje niet |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hadouir je moeder heeft een snor, je moeder heeft een snor, je moeder heeft een snor!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 12:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:Hadouir je moeder heeft een snor, je moeder heeft een snor, je moeder heeft een snor!! dit is zeker een kanshebber!! ga zo door! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
doe mijn best! hehehehehe!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tututututut Hadouir, tututututu Hadouir |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Kom maar niet, kom maar niet, kleine Hadouir, Hadouir, Hadouir, Kom maar niet, kom maar niet, kleine Hadouir, Hadouir, Hadouir, Kom maar niet. (op Henkie-boy)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door Nibke -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Komen wij uit Rotterdam! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 12:25 schreef Nibke het volgende:Kom maar niet, kom maar niet, kleine Hadouir, Hadouir, Hadouir, Kom maar niet, kom maar niet, kleine Hadouir, Hadouir, Hadouir, Kom maar niet. (op Henkie-boy) Maakt er 3 tegen die neuzen. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Dan passen we hem aan; Kom maar hier, kom maar hier, kleine Hadouir Hadouir, Hadouir, Kom maar hier, kom maar hier, kleine Hadouir Hadouir, Hadouir, Kom maar hier. (ook op little Henkie-boy) |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: KEN JE DAT NIET HOREN DAN!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lalala la la lala, el viva, el hadouir. op het welbekende topsong van imca marina natuurlijk!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tututututututu hadouir
Op de wijze van don't touch that stereo. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
let,s score hadouir, hadouir. let,s score hadouir, hadouir. hadouir wil make that free kick. (in de vorm van: let,s get visical, visical. van olivia newton john. leon wat vind jij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Ik hou het bij Hadiehoer :-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kijk. die emotie.. zo echt... ik zeg halen die man!!
|
|
|
|