|
|
lereeeen
|
|
|
Met grote verbazing bemerkte ons redactielid, die vandaag toevallig in de buurt was, dat een groot gedeelte van het trainingsveld aan de Noordzijde van de ArenA door Ajax geasfalteerd is! Kunstgras aanleggen is een ding maar nu ligt er een dikke laag beton tussen het Supportershome en de ArenA. De reden daarvan is ons niet duidelijk. Parkeerplaatsen tekort of is het toch een speciaal soort russisch-kunstgras dat nog gespoten moet worden? ;-) Wie het weet mag het zeggen! Maakt Betondorp zijn naam waar?
Weten jullie wat ze hiermee bedoelen?
Bron: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=17528
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door lereeeen -- |
|
|
|
|
Bertus123
|
|
|
schijnt geen eigendom van Ajax te zijn.. Is geasfalteerd voor evenementen die eraan zitten te komen. Staat nu ook in de bron vermeld |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Pleintjes voetbal, Goed voor de kaats techniek |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Verkeerspleintje voor Danny Blind... om te oefenen. Kluivert is ook uitgenodigd. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Patje blijft een held en dan zo´n misselijk makende grap maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik snap hem ook niet? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
moet ik nou alles uitleggen dombos?patje is patrick kluivert.....heeft ooit een ongeluk veroorzaakt.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 20:52 schreef joduh het volgende:moet ik nou alles uitleggen dombos?patje is patrick kluivert.....heeft ooit een ongeluk veroorzaakt.... Ow.. Wist niet dat dat z'n bijnaam was.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Kluivert blijft een held, maar een geintje moet kunnen toch? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 20:52 schreef joduh het volgende:moet ik nou alles uitleggen dombos?patje is patrick kluivert.....heeft ooit een ongeluk veroorzaakt.... ik ben niet achtelijk, maar ik snap niet waarom je daar niet zo'n onschuldig grapje over zou mogen maken.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
omdat het een eikel is..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nee de poster van het grappie man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En dat ongeluk kwam door de poster van het grappie?
Ik ga er geen uitgebreide discussie over houden, maar Patje heeft toen en daarna niet uitgeblonken in medemenselijkheid. Laten we het daar maar op houden.
Beetje Jood heeft gevoel voor humor, ook wanneer de grap inktzwart is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 21:46 schreef Ikke_tikkie het volgende:En dat ongeluk kwam door de poster van het grappie? Ik ga er geen uitgebreide discussie over houden, maar Patje heeft toen en daarna niet uitgeblonken in medemenselijkheid. Laten we het daar maar op houden. Beetje Jood heeft gevoel voor humor, ook wanneer de grap inktzwart is. Grappen daarover heb ik vaak gehoord van kakkerlakken en ander gespuis. Zoals "Patje mag ik oversteken, ja of nee? En word ik dan ook doodgereden, ja of nee?" Maar niet van Ajacieden ;) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Youp van 't Hek ook geen Ajacied dan? Kom op zeg. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
galgenhumor zei mijn ouwe altijd...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Hij is cabaretier. Inb4 ik ook |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: kut msn taal snap er geen ruk van |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zelfs ik snap hier geen kut van :P |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
In before?
Roep maar wat hoor... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja dat had ik ook door.. Maar ik snap dan de zin niet.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Generally used on internet forums, inb4 refers to a user posting a reply to a message/topic "before" another user posts an obvious response. When used appropriately, inb4 is followed by a word or short phrase that the user knows will eventually appear in the topic conversation. :)
Volgens mij snap je het hierna nog niet. Translate het maar via google. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Volgens mij snap je het zelf net zo min? :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 22:39 schreef thomASS het volgende:Generally used on internet forums, inb4 refers to a user posting a reply to a message/topic "before" another user posts an obvious response. When used appropriately, inb4 is followed by a word or short phrase that the user knows will eventually appear in the topic conversation. :) Volgens mij snap je het hierna nog niet. Translate het maar via google. Daar heb je alsnog niks aan.. Maar als je een beetje Engels kan kun je dit gewoon vertalen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ben niet blond. Is reageren op een direct voorafgaande post. Maar dan begrijp ik "ik ook" nog steeds niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik snap wat er staat, maar niet waarom je het hier gebruikt.. Maar boeit me ook eigenlijk helemaal niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ben een oudere man,begrijp het wel maar doe dit soort dingen op twitter ofzo of weet ik veel wat,maar niet op ons forum |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 22:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ben niet blond. Is reageren op een direct voorafgaande post. Maar dan begrijp ik "ik ook" nog steeds niet. Dan begrijp je het nog niet. inb4 care ;) (dat betekent dus dat ik verwacht dat jij "care" zegt op mijn antwoord, om je zo voor te zijn)
Nja to the point. Is gewoon trieste grap. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als dit de trend word ben ik heel gauw pleitte |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Mooi vaak dat zeggen dus. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat jij wil man, maar dat gehussel met letters en cijfers en dat halve amerikaanse/engelse gezeik ertussen moet jij weten,ben je straks in je eentje met nog zo'n paar sufkutten. Begrijp me niet verkeerd,er mankeerd niks aan mijn engels,ben van een oudere generatie die wel behoorlijk les kregen op school. Wij hebben de nonnetjes nog gekend. Ga maar aan pa of ma vragen wat dat zijn |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|