BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom Feyenoord in 2012 hoger eindigt.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 juni 2011 - 08:37   quote  deeplink  
Las vanochtend weer eens een artiekel over het leegroven van bv. bepalende spelers bij clubs uit de eredivisie.
Denk aan de Fauw (Roda), Schaars (AZ), van Wolfswinkel. En dan moet het transfercircus nog echt beginnen!

Uitgaan van Feyenoord vind ik het verdwijnen van Fer en Wijnaldum geen zware aderlating. Met goede vervangers (Hadouir? Schöne?) lijkt dat zelfs nog tot een verbetering te leiden.

MAAARRRR....
KIjk ook eens naar de opponenten. Het lijkt er echt wel op dat ook hun teams meer en meer ontmanteld raken, want beroofd worden van de beste spelers.

Hier een topic om óók dát eens bij te houden? WIE komen er zwakker uit? Wat betekent dat voor onze club?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 20 juni 2011 - 08:51   quote  deeplink  
We maken grote kans om ook volgend seizoen de beschikking te hebben op Ryo, hij heeft in Engeland geen werkvergunning, en wij schijnen eerste keus te zijn bij een eventueel verhuur. Als Wijnaldum toch weg mocht gaan is het mischien een idee om hem achter de spitsen te laten spelen en Cabral zijn kans op links te gunnen.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 20 juni 2011 - 08:51   quote  deeplink  
We maken grote kans om ook volgend seizoen de beschikking te hebben op Ryo, hij heeft in Engeland geen werkvergunning, en wij schijnen eerste keus te zijn bij een eventueel verhuur. Als Wijnaldum toch weg mocht gaan is het mischien een idee om hem achter de spitsen te laten spelen en Cabral zijn kans op links te gunnen.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 20 juni 2011 - 08:56   quote  deeplink  
Dan worden we er denk ik niet minder op, zou zoiezo lekker zijn als we Ryo nog een seizoen mogen benutten.
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 09:56   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/32776-arsenal-feyenoord-favoriet-voor-ryo/

komt goed!! heb er vertrouwen in!
Suijltje
 Suijltje - maandag 20 juni 2011 - 10:03   quote  deeplink  
Met Ryo en Schöne gok ik toch op de 1e 5!
De malaise moet toch eens afgelopen zijn?
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 10:06   quote  deeplink  
arouna kono ook effe ophalen en cisse gaat ook weer (beter) ballen
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 20 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Van Geel zal hier en daar, al dan niet met behulp van de VvF, misschien nog voor een verrassing gaan zorgen. Versterkt onze selectie op cruciale punten, waardoor wij een team krijgen, geen samen gekocht aantal spelers in een elftal. Vooralsnog is het hoe dan ook afwachten, maar play-offs houd ik het op. Met nog een groot vraagteken of we die daadwerkelijk doorkomen.

Goeie topic Henk!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 20 juni 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Ik weet waarom Feyenoord hoger gaat eindigen
Ik hou de competitie stand op z'n kop

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom Feyenoord in 2012 hoger eindigt.









0.0057449