BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Arme Amanda...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 30 januari 2008 - 23:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Arme Amanda...

Voor Amanda is het vandaag een dag die ze niet snel zal vergeten. Ze kreeg van haar zusje een collect call met de mededeling dat haar hondje Nicky is doodgebeten door een andere hond. De Amsterdamse leek wel ontroostbaar, ze sleepte Brian uit de fitnessruimte en huilde hartverscheurend bij hem uit. Gelukkig deed hun gesprek, de paaldansles en de film dreamgirls aan het eind van deze avond haar veel goed. We zien Amanda zelfs een paar keer lachen. Nu maar hopen dat ze snel haar verdriet vergeet en blijft stralen in de Villa!

bron: tien.tv
Soerabaja
 Soerabaja - donderdag 31 januari 2008 - 00:37   quote  deeplink  
Amanda die verdriet heeft om haar dooie hondje? La me niet lachen. Allemaal comedie. Ze verzorgt die dieren helemaal niet. Op tijd eten, op tijd uitlaten en veel aandacht. Dat heb ik in De Kooi nooit van haar gezien bij die dieren. Waar dat leeghoofd van houdt zijn haar haren, haar uiterlijk en aandacht van mannen. De pot op met dat zwakzinnige trutje.
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 31 januari 2008 - 00:46   quote  deeplink  
Hahaha ach iedereen z'n eigen mening. Misschien is dat beestje wel uit d'r lijden verlost zo kun je het ook zien denk ik?
Soerabaja
 Soerabaja - donderdag 31 januari 2008 - 07:50   quote  deeplink  
DGK Jaapio - Ben het met je eens; zo kun je het ook zien.
frans-06
 frans-06 - donderdag 31 januari 2008 - 08:39   quote  deeplink  
amanda verdriet ze weet niet eens wat verdriet betekent,ze keek er niet eens naar om,het is dat lieke ze te eten gaf anders waren ze om gekomen van de honger,en uitlaten was er ook niet bij ,ach mannie je krijgt wel weer een nieuwe,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Arme Amanda...

0.0066878