|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
kost rond de 2,5 milj maar is pas 20 jaar en scoord aan de lopende band bij Lillestrom zijn 1e seisioen 14 x en nu al 13 x in 12 wedstrijden dat is volgens mij een goede investering die later zijn geld wel opbrengt |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Vind hem met links niet zo goed. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: hoe denk je anders dat hij aan 13 doelpunten komt in 12 wedstrijden en of het nu met rechts of links of met het hoofd is het feit is dat hij ze maakt |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ken je nagaan als hij met beide benen goed was... |
|
|
|
|
MeneerVanDalen
|
|
|
Mooi, weer een speler die we moeten halen. Jammer alleen dat we geen geld hebben! |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: zal wel weer te laat zijn pisvee en twente zitten er al achteraan |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: en met z'n armen... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Daar mankeert het bij deze jongens meestal niet aan! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jij kan het weten.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: leze op pisvee forum |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat zei je van de schaal ook!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Nee ik zei dat ik tevreden was met de derde plaats. Maar komend jaar wordt de schaal wel van ons. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 15:44 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Nee ik zei dat ik tevreden was met de derde plaats. Maar komend jaar wordt de schaal wel van ons. bull!! heb je posts toch gezien. voor de winter gast. niet jokken. mag niet van mammie |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 15:46 schreef obiku010 het volgende:[..] bull!! heb je posts toch gezien. voor de winter gast. niet jokken. mag niet van mammie Ja maar na het kwijtraken van amrabat afellay en Reis wist ik al dat een scenario van vorig jaar herhaal zou worden. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 17:47 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Ja maar na het kwijtraken van amrabat afellay en Reis wist ik al dat een scenario van vorig jaar herhaal zou worden. zeg dan niet dat je het niet gezegt heb knaap |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Das ver in et verleden. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dus heb je het gezegt lampie!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
jaja je hebt gelijk. eigenwijs stuk stront:P |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
niet zo,n grote mond schandknaapje... ga anders op je eigen forum de koorknaap uit hangen. en nu kappen met je onzin |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ujah en ... ohja ojo Dat word wat bij jullie, die gaan met elkaars shirtje lopen haha Ojo en Ujah. Simpele namen voor simpele supporters
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Hij kost meer helaas. Lillestrøm vraagt 4,5 miljoen euro voor de twintigjarige Nigeriaan. (Dagbladet) |
|
|
|