BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom investeren regio bedrijven niet in Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 20 juni 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Nu las ik net dat meerdere regio bedrijven in Eindhoven PSV willen steunen omdat sportieve prestaties van PSV goed is voor de regio!! Wanneer gaat men in Rotterdam en omstreken eens hetzelfde denken!! Wat dat betreft is het maar een mager zooitje in het rijnmond gebied
Royaal
 Royaal - maandag 20 juni 2011 - 17:34   quote  deeplink  
zou jij dat wel doen met zuurverdiende miljoenen? geven aan die jacobs?
fr 4-ever
 fr 4-ever - maandag 20 juni 2011 - 17:37   quote  deeplink  
gierige hollanders
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 20 juni 2011 - 17:37   quote  deeplink  
De vrienden van Feyenoord onder leiding van Pim Blokland hebben pas 20 miljoen in de club gepompt, als het niet meer is... ik weet niet of deze heren een bedrijf hebben, maar die miljoenen komen niet aanwaaien lijkt mij..
gladdeharry
 gladdeharry - maandag 20 juni 2011 - 17:40   quote  deeplink  
lijdensweg heeft de laatste anderhalf jaar op de maan gewoond.Heeft nog nooit van de Vrienden van Feyenoord gehoord.
FR-Han
 FR-Han - maandag 20 juni 2011 - 17:43   quote  deeplink  
het is een lijdensweg met die lijdensweg
nibali
 nibali - maandag 20 juni 2011 - 18:16   quote  deeplink  
zonder vvf stonden we er nog veel slechter voor. Ben wel benieuwd naar de stand van zaken bij de vvf
DJFR
 DJFR - maandag 20 juni 2011 - 18:19   quote  deeplink  
lees artikelen op lunaticnews.nl e.d. weet je wel waarom
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 17:40 schreef gladdeharry het volgende:
lijdensweg heeft de laatste anderhalf jaar op de maan gewoond.Heeft nog nooit van de Vrienden van Feyenoord gehoord.
Mwah als grootste economische stad van Nederland met miljarden omzet per jaar had ik eigenlijk ook in de jaren op meer gehoopt.Niet dat ik ondankbaar ben tegenover de VVF anders had de club allang naar de klote geweest maar voor zo`n stad valt het mij ook erg tegen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 20 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 17:40 schreef gladdeharry het volgende:
lijdensweg heeft de laatste anderhalf jaar op de maan gewoond.Heeft nog nooit van de Vrienden van Feyenoord gehoord.
echt niet, maar een miljarden industrie in Rotterdam en dan doen ze het in Eindhoven toch liever voor zo'n club als PSV in Eindhoven!! Dat is het enige wat ik concludeer....
En de VVF zijn zeker goed bezig maar ik heb het over de multinationals die in het rijnmond gebied zitten en die zouden zeker bij goede prestaties van Feyenoord kunnen profiteren!!
Maar ik ben helaas dat het supporters verleden Feyenoord de das om doen.............
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 20 juni 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 21:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

echt niet, maar een miljarden industrie in Rotterdam en dan doen ze het in Eindhoven toch liever voor zo'n club als PSV in Eindhoven!! Dat is het enige wat ik concludeer....
En de VVF zijn zeker goed bezig maar ik heb het over de multinationals die in het rijnmond gebied zitten en die zouden zeker bij goede prestaties van Feyenoord kunnen profiteren!!
Maar ik ben helaas dat het supporters verleden Feyenoord de das om doen.............
waaruit blijkt dan dat het supporters verleden Feyenoord de das om doet? zouden er geen andere redenen kunnen zijn?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 21:11 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

waaruit blijkt dan dat het supporters verleden Feyenoord de das om doet? zouden er geen andere redenen kunnen zijn?
Daar zit ik ook steeds meer aan te denken..
Het lijkt mij moeilijk om je naam als multinational te verbinden aan een
club die half europa heeft verbouwt in vredestijd..
gladdeharry
 gladdeharry - maandag 20 juni 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Natuurlijk heeft het gedrag van een groepje debielen bij Europese wedstrijden ervoor gezorgd dat heel veel potentiele sponsors hebben afgehaakt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 20 juni 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar zit ik ook steeds meer aan te denken..
Het lijkt mij moeilijk om je naam als multinational te verbinden aan een
club die half europa heeft verbouwt in vredestijd..
is ook meteen t probleem Rotterdam e.o. zijn echt multinationals.
Die verbinden zich liever aan iets met internationale positieve uitstraling.
Dus geen voetbal.

In Ehv zitten meer wat nationale grootheden, op Philips na, dus dat is makkelijker.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 juni 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 21:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

is ook meteen t probleem Rotterdam e.o. zijn echt multinationals.
Die verbinden zich liever aan iets met internationale positieve uitstraling.
Dus geen voetbal.

In Ehv zitten meer wat nationale grootheden, op Philips na, dus dat is makkelijker.
Ja dat denk ik dus ook,middelgrote en goede bedrijfen in de regio`s hebben ook nog
een sterk gevoel voor hun regio..
Els
 Els - maandag 20 juni 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 21:18 schreef gladdeharry het volgende:
Natuurlijk heeft het gedrag van een groepje debielen bij Europese wedstrijden ervoor gezorgd dat heel veel potentiele sponsors hebben afgehaakt.
Bij Chelsea waren het ook echt geen lieve jongens....
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 21 juni 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik dus ook,middelgrote en goede bedrijfen in de regio`s hebben ook nog
een sterk gevoel voor hun regio..
Die zitten er in de rijnmond ook genoeg, alleen willen ze meteen teveel. Kijk naar Trust. Perridon heeft geld zat en is bereid misschien wel 25 miljoen in Feyenoord te pompen, maar hij wil macht en dat krijgt hij niet. Zo is dat met veel bedrijven in de Randstad. In Brabant is dat anders daar speelt het siciale een grotere rol. Ik weet het ik ben geboren en getogen Rotterdammer en woon nu sinds 8 jaar in Brabant.
el-loco
 el-loco - dinsdag 21 juni 2011 - 09:07   quote  deeplink  
Heel dit probleem heeft in mijn ogen verschillende oorzaken.
Oorzaak een: Verkeerde mensen op verkeerde plaatsen. Ik geef Koevermans nog een jaar de tijd om orde op zaken te stellen. Haalt hij dan geen nieuwe grote sponsors binnen dan is het tijd voor iemand die het wel kan.
Oorzaak twee: De tegenvallende resultaten van de afgelopen jaren!
Oorzaak drie: De Rotterdamse gemeentepolitiek onder leiding van Abou die Feyenoord overduidelijk geen warm hart toedraagt!
Oorzaak vier: Een groep "Feyenoordsupporters" die jaren lang denken dat als ze zich als hooligan gaan gedragen dat ze daar Feyenoord mee helpen. In tegenstelling ze houden potentiële sponsors buiten de deur.
Oorzaak vijf: Feyenoord heeft de afgelopen decennia niet uitgeblonken in goed zaken doen.

Er zijn meerdere oorzaken maar dit zijn in mijn ogen de grootste obstakels voor sponsors om te investeren!
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 21 juni 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juni 2011 - 22:55 schreef Els het volgende:

[..]

Bij Chelsea waren het ook echt geen lieve jongens....
Nee, maar dat is gekocht door een rijk mannetje, dus das een makkie om daar geld te krijgen...
200 miljoen vroegen ze voor Feyenoord, maar dan kocht je ook meteen de schuld mee!
Dat was dan nog het resterende bedrag wat je nog even moest voldoen...

Feyenoord zou steun krijgen voor 40 miljoen van de vrienden van Feyenoord, tot nu toe is er ruim 20 in gepompt, is de rest ook al bekend?
En hoe staat het saldo er op dit moment voor?
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 21 juni 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 09:07 schreef el-loco het volgende:
Heel dit probleem heeft in mijn ogen verschillende oorzaken.
Oorzaak een: Verkeerde mensen op verkeerde plaatsen. Ik geef Koevermans nog een jaar de tijd om orde op zaken te stellen. Haalt hij dan geen nieuwe grote sponsors binnen dan is het tijd voor iemand die het wel kan.
Oorzaak twee: De tegenvallende resultaten van de afgelopen jaren!
Oorzaak drie: De Rotterdamse gemeentepolitiek onder leiding van Abou die Feyenoord overduidelijk geen warm hart toedraagt!
Oorzaak vier: Een groep "Feyenoordsupporters" die jaren lang denken dat als ze zich als hooligan gaan gedragen dat ze daar Feyenoord mee helpen. In tegenstelling ze houden potentiële sponsors buiten de deur.
Oorzaak vijf: Feyenoord heeft de afgelopen decennia niet uitgeblonken in goed zaken doen.

Er zijn meerdere oorzaken maar dit zijn in mijn ogen de grootste obstakels voor sponsors om te investeren!
Je hebt het hier over de gemeente politiek en dat ze geen Feyenoord hart hebben.
Het is denk ik moeilijk als je 3 prof clubs hebt in één stad. Dan moet je of kanten kiezen, of je moet alles helpen, of je moet niets doen... Laatste is de makkelijkste en goedkoopste oplossing en dat doen ze dus.

Nee, de "Suporters"die zich in het beleid van ons clubje mengen door ergens anders bv een stadion af te breken zouden iid eens een andere koers moeten kiezen en idd de handen in elkaar slaan in plaats van op een kaak.
Hypokriet dat ik ben hoor, los zelf ook graag alles zo op, maar het helpt geen ene klote, en dat besef heb ik wel...
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 21 juni 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 09:07 schreef el-loco het volgende:
Heel dit probleem heeft in mijn ogen verschillende oorzaken.
Oorzaak een: Verkeerde mensen op verkeerde plaatsen. Ik geef Koevermans nog een jaar de tijd om orde op zaken te stellen. Haalt hij dan geen nieuwe grote sponsors binnen dan is het tijd voor iemand die het wel kan.
Oorzaak twee: De tegenvallende resultaten van de afgelopen jaren!
Oorzaak drie: De Rotterdamse gemeentepolitiek onder leiding van Abou die Feyenoord overduidelijk geen warm hart toedraagt!
Oorzaak vier: Een groep "Feyenoordsupporters" die jaren lang denken dat als ze zich als hooligan gaan gedragen dat ze daar Feyenoord mee helpen. In tegenstelling ze houden potentiële sponsors buiten de deur.
Oorzaak vijf: Feyenoord heeft de afgelopen decennia niet uitgeblonken in goed zaken doen.

Er zijn meerdere oorzaken maar dit zijn in mijn ogen de grootste obstakels voor sponsors om te investeren!
Voeg daarbij ook nog even de onzinnige revolutie van nu. RvC moet weg, stellen zij, heeft net een man zitting in genomen die net ruim 20 miljoen heeft opgehaald.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 10:52 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Voeg daarbij ook nog even de onzinnige revolutie van nu. RvC moet weg, stellen zij, heeft net een man zitting in genomen die net ruim 20 miljoen heeft opgehaald.
Blijkt maar weer wat voor mongolen er in de FSV zitten!!
nibali
 nibali - dinsdag 21 juni 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Jammer dat de FSV dezelfde fout maakt als de mannen op het pluche. Iedereen wil belangrijk gevonden worden. Hou jezelf rustig, want er wordt hard gewerkt om er weer bovenop te komen. Onrust werkt vertragend
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Blijkbaar wordt het probleem dat Jacobs investeerders tegenhoudt op korte termijn opgelost, dus ik zou zeggen:

laat die investeerders nu maar komen!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:38 schreef JanM het volgende:
Blijkbaar wordt het probleem dat Jacobs investeerders tegenhoudt op korte termijn opgelost, dus ik zou zeggen:

laat die Bas Dost & Schone nu maar komen!
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Schone hoeft niet perse wat mij betreft, als je Hadouir gratis kan krijgen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door MMM --
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 21 juni 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:39 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet. Die investeringen zijn niet voor spelers maar om de schuld weg te werken.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:53 schreef gladdeharry het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet. Die investeringen zijn niet voor spelers maar om de schuld weg te werken.
Inversteerders lenen geld uit en willen dat terug verdienen.
Dus je neemt dan een lening om een lening te kunnen betalen
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:53 schreef gladdeharry het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet. Die investeringen zijn niet voor spelers maar om de schuld weg te werken.
Investeerders kunnen ook spelers aankopen of geld voor andere doeleinden ter beschikking stellen, dus ik zie het probleem niet!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:38 schreef JanM het volgende:
Blijkbaar wordt het probleem dat Jacobs investeerders tegenhoudt op korte termijn opgelost, dus ik zou zeggen:

laat die investeerders nu maar komen!
en welke conclusies kan je trekken als die nu nog steeds niet komen..?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en welke conclusies kan je trekken als die nu nog steeds niet komen..?
wat heb je in gedachten?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:32 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wat heb je in gedachten?
Dat het verhaal van de FSV/VG ook een hele grote luchtbel kan zijn.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 10:52 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Voeg daarbij ook nog even de onzinnige revolutie van nu. RvC moet weg, stellen zij, heeft net een man zitting in genomen die net ruim 20 miljoen heeft opgehaald.
Er is geen 20 miljoen opgehaald! De eigenaren van vorderingen op Feyenoord hebben die ter waarde van 20 miljoen omgezet in aandelen. Het enige geld wat is opgehaald, is het miljoen van de supporters.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Blijkt maar weer wat voor mongolen er in de FSV zitten!!
Wees je eens een keer bewust van de scheldwoorden die je hier gebruikt. 'Mongolen', bedoel je daar het mongloïde ras mee, of refereer je aan de niet bijzonder fraaie uitdrukking die mensen wel eens gebruiken als ze het over mensen met een verstandelijke beperking hebben?
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:38 schreef JanM het volgende:
Blijkbaar wordt het probleem dat Jacobs investeerders tegenhoudt op korte termijn opgelost, dus ik zou zeggen:

laat die investeerders nu maar komen!
Dat werd ook gezegd toen vd Herik wegmoest. Is hetzelfde als met de paashaas en knappe mannen. Iedereen spreekt erover, maar ze hebben er nog nooit één gezien.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Was het ook niet zo dat Feyenoord die aandelen dan op termijn weer terug zou kopen? Als dat een vaste afspraak is, betekent dat in principe dat de schuldpositie niet verandert.. Enige verschil is dat er nu geen rente betaald wordt, maar dividend (?). Dus dat Feyenoord in de zwarte cijfers uitkomt, komt vriendje Blokland wel goed uit..
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:45 schreef Let it Snoo het volgende:
Was het ook niet zo dat Feyenoord die aandelen dan op termijn weer terug zou kopen? Als dat een vaste afspraak is, betekent dat in principe dat de schuldpositie niet verandert.. Enige verschil is dat er nu geen rente betaald wordt, maar dividend (?). Dus dat Feyenoord in de zwarte cijfers uitkomt, komt vriendje Blokland wel goed uit..
Ja. Maar dat verwijt ik hem niet. Ik begrijp wel, dat hij zijn geld terugwil. En Feyenoord kan er beter mee af zijn, maar de kans op misbruik is levensgroot aanwezig. Vandaar dat ik wat terughoudend ben.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 10:52 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Voeg daarbij ook nog even de onzinnige revolutie van nu. RvC moet weg, stellen zij, heeft net een man zitting in genomen die net ruim 20 miljoen heeft opgehaald.
Kijk ook al zo'n opvatting die nergens op is gebaseerd. De heer Blokland heeft slechts uitstaande schulden van Feyenoord naar hem omgezet in aandelen. Hier is geen enkele euro nieuw kapitaal aan te pas gekomen.
Had hij dit niet gedaan was Feyenoord technisch failliet geweest en had hij helemaal naar zij centen kunnen fluiten.
En begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat hij dat gedaan heeft maar ga nu niet roepen dat hij dit allemaal voor Feyenoord gedaan heeft. Er zit ook een flink deel eigenbelang bij.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Duurt even voordat je oordeel echt kunt vellen. Gaat toch voornamelijk om de liquide positie die overduidelijk tekort schiet. Daaraan is helaas niets veranderd. Ontslag van Onno kon wel andere investeerders over de brug trekken en in dat geval kan ook de liquide positie gezonder worden..

Is het niet mogelijk dat de aandelen van Blokland en co. in de toekomst niet terugverkocht worden aan Feyenoord (wat nu het plan is) maar aan andere investeerders? In dat geval kan Feyenoord blijven doorverkopen, waardoor het niet meer ten koste van de liquiditeit gaat.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:52 schreef Let it Snoo het volgende:
Duurt even voordat je oordeel echt kunt vellen. Gaat toch voornamelijk om de liquide positie die overduidelijk tekort schiet. Daaraan is helaas niets veranderd. Ontslag van Onno kon wel andere investeerders over de brug trekken en in dat geval kan ook de liquide positie gezonder worden..

Is het niet mogelijk dat de aandelen van Blokland en co. in de toekomst niet terugverkocht worden aan Feyenoord (wat nu het plan is) maar aan andere investeerders? In dat geval kan Feyenoord blijven doorverkopen, waardoor het niet meer ten koste van de liquiditeit gaat.
Ik weet helaas niet of dat er een voorwaarde gesteld is aan de terugverkoop aan Feyenoord of dat Blokland de aandelen ook aan een derde partij mag verkopen.
Het laatste lijkt mij waarschijnlijker omdat aandelen bezit zijn en er alleen voor de verkoop van specifieke aandelen ( zoals van kerncentrale's) toestemming nodig is.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:58 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik weet helaas niet of dat er een voorwaarde gesteld is aan de terugverkoop aan Feyenoord of dat Blokland de aandelen ook aan een derde partij mag verkopen.
Het laatste lijkt mij waarschijnlijker omdat aandelen bezit zijn en er alleen voor de verkoop van specifieke aandelen ( zoals van kerncentrale's) toestemming nodig is.
Feyenoord is niet beursgenoteerd, dus het is heel waarschijnlijk dat er voorwaarden aan doorverkoop zijn gesteld.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Dat dacht ik te hebben gelezen, is wel een afspraak die ik voor Feyenoord wat minder gunstig vindt. Begrijpelijk vanuit Blokland & co, maar had liever gezien dat de aandelen 'vrij verhandelbaar' zouden zijn..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Feyenoord moet op ten duur de aandelen van Blokland terug kopen.
Dat is de afspraak.
Maarja Blokland is ook de jongste niet meer dus als ze hem nou aan ouderdom laten overlijden waar gaan dan die aandelen van hem naartoe?
Marktplaats ofzo haha
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Waarschijnlijk gaan zijn bezittingen (dus ook aandelen) naar een erfgenaam, dus verhaal verandert ook dan niet..
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:03 schreef Let it Snoo het volgende:
Dat dacht ik te hebben gelezen, is wel een afspraak die ik voor Feyenoord wat minder gunstig vindt. Begrijpelijk vanuit Blokland & co, maar had liever gezien dat de aandelen 'vrij verhandelbaar' zouden zijn..
Nee, is gunstiger voor Feyenoord. Feyenoord houdt zo controle over zichzelf. Baas in eigen buik, zeg maar.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:01 schreef Els het volgende:

[..]

Feyenoord is niet beursgenoteerd, dus het is heel waarschijnlijk dat er voorwaarden aan doorverkoop zijn gesteld.
Is dat ergens na te trekken? Zou ik toch een geruststellende gedachte vinden. Voordat er weer een of ander headgefonds zijn zakken gaan vullen als Feyenoord uit de rode cijfers is en weer waarde vertegenwoordigd. Zie de situatie zoals hij op dit moment bij Standaard Luik speelt.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Eens, maar betekent wel dat we tegen die tijd in ieder geval € 20mln aan liquide middelen moeten hebben omdat we anders wéér een lening moeten afsluiten om de aandelen over te kunnen nemen.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:05 schreef Let it Snoo het volgende:
Eens, maar betekent wel dat we tegen die tijd in ieder geval € 20mln aan liquide middelen moeten hebben omdat we anders wéér een lening moeten afsluiten om de aandelen over te kunnen nemen.
Het kan vast wel gefaseerd.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:05 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Is dat ergens na te trekken? Zou ik toch een geruststellende gedachte vinden. Voordat er weer een of ander headgefonds zijn zakken gaan vullen als Feyenoord uit de rode cijfers is en weer waarde vertegenwoordigd. Zie de situatie zoals hij op dit moment bij Standaard Luik speelt.
Ajax is volgens mij als enige beurs genoteerde voetbal club van NL
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Weet jij of er een termijn is afgesproken? Want stel dat Blokland en co binnen 10 jaar de aandelen weer terug willen verkopen, wordt het alsnog moeilijk..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom investeren regio bedrijven niet in Feyenoord









0.0094950