|
|
menfey
|
|
|
|
|
|
Lange douwe
|
|
|
Muahh was een goeie optie geweest. samen met engelaar toen een zeer goed koppel |
|
|
|
|
pascal
|
|
|
el ahmadi maakte elke wedstrijd wel 1 of 2 fouten die erg vaak een tegendoelpunt koste... beter van niet... |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Voor flink wat miljoenen mag het van mij! |
|
|
|
|
cruimpje
|
|
|
|
|
|
Tukker007
|
|
|
teveel kapsones toen hij vertrok ! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Ach ga weg met je El Ahmadi, dan kun je nog beter die miljoenen uitgeven aan Stootman dan zo'n speler terughalen. Bij Feyenoord is hij gewoon uit de basis gespeeld toen der tijd dus. |
|
|
|
|
Lunamardi
|
|
|
Voor de breedte is het een welkome versterking, je moet niet vergeten dat je de creativiteit van Theo mist, dit seizoen zijn er weer veel wedstrijden. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 09:47 schreef Lunamardi het volgende:Voor de breedte is het een welkome versterking, je moet niet vergeten dat je de creativiteit van Theo mist, dit seizoen zijn er weer veel wedstrijden. Voor dat loon betaal je spelers als Bannink en Leugers, zo houd je de ontwikkeling van die jongens tegen. De jeugd kan flink groeien onder Adriaanse, en weer iemand kopen, tjah geldverspilling. |
|
|
|
|
Miuele
|
|
|
Heb je El Ahmadi ooit een fatsoenlijk schot zien geven? Ik kan ze op 1 hand tellen. Balletje breed, balletje terug. Te weinig snelheid. Veel te slap, daar win je geen wedstrijden mee. |
|
|
|
|
hunter
|
|
|
speelde bij twente altijd op zijn best bij feijenoord viel hij mij tegen past hier misschien beter, halen die gozer!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 12:32 schreef hunter het volgende:speelde bij twente altijd op zijn best bij feijenoord viel hij mij tegen past hier misschien beter, halen die gozer!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt zin in een extra bankzitter die Leugers en Bannink in de weg staan? |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
Een maal weg is altijd weg bij Fc Twente. En daar hebben ze gelijk in. Als het bij een club met het grote geld niet lukt dan is dat het risico. Dan kun je Stam Engelaar en Wielaert en straks misschien Janssen ook wel weer gaan terug halen. Zo werkt het niet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Oh ja, en Bruggink dan? El Ahmadi mag van mij wel terug... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als feyenoord fan zeg ik Graag jongens |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Dus je wilt echt zo'n bij Feyenoord niet geslaagde speler halen die bij Twente Leugers, Bannink en al die andere talenten in de weg loopt? Dat is pure kapitaalvernietiging!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door R!ck -- |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
quote: Bruggink heeft zichzelf gratis aangeboden omdat zijn zoontje dat zo leuk vond dat pappa bij Twente was, En er zitten altijd nog wel mensen bij Twente van uit zijn tijd, die een balletje hebben opgegooid. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:23 schreef R!ck het volgende:[..] Dus je wilt echt zo'n bij Feyenoord niet geslaagde speler halen die bij Twente Leugers, Bannink en al die andere talenten in de weg loopt? Dat is pure kapitaalvernietiging! In een goed draaiend 11 tal heb je wel wat aan hem ,zodra hij moet gaan knokken heb je er niets aan.Dus hij is bij ons niet geslaagd ,maar bij jullie zal hij weer opbloeien. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
jullie mogen engelaar wel overnemen hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Misschien bloeit die bij ons weer op ik zou zeggen stel het voor |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 17:17 schreef piet de paler het volgende:[..] In een goed draaiend 11 tal heb je wel wat aan hem ,zodra hij moet gaan knokken heb je er niets aan.Dus hij is bij ons niet geslaagd ,maar bij jullie zal hij weer opbloeien. Feyenoord mag hem houden en anders verkopen aan een club ergens ver weg, die willen vast wel betalen voor zo'n voetballer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door R!ck -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: vind t wel jammer hoor dat hij bij ons niet uit de verf komt ,hij kan wel voetballen hoor bij jullie paar jaar geleden was t n topper |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 21:35 schreef infamous psv het volgende:[..] vind t wel jammer hoor dat hij bij ons niet uit de verf komt ,hij kan wel voetballen hoor bij jullie paar jaar geleden was t n topper bij ONS?! this toch een kakkerlak:P wat heeft el ahmadi met psv te maken :') |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:23 schreef R!ck het volgende:[..] Dus je wilt echt zo'n bij Feyenoord niet geslaagde speler halen die bij Twente Leugers, Bannink en al die andere talenten in de weg loopt? Dat is pure kapitaalvernietiging! OOooooH je vind leugers een talent:')!? |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Heel simpel, El ahmadi verdient bij Feyenoord meer dan een miljoen euro per jaar. Ik geloof dat het slarisplafond bij twente op 500 duizend ligt. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Natuurlijk, die gozer heeft tegen Psv uitstekend gespeeld en zelfs Europees stond hij zijn mannetje, dus ik weet niet of je nu probeert te provoceren of wat je nu wilt doen? Maarja, jij vind blijkbaar alles wat bij Twente rondloopt dat als talent word gezien blijkbaar slecht, jouw mening ;-) |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 09:19 schreef el-loco het volgende:Heel simpel, El ahmadi verdient bij Feyenoord meer dan een miljoen euro per jaar. Ik geloof dat het slarisplafond bij twente op 500 duizend ligt. Beetje onzinnige reactie, weet je zelf neem ik aan ook? Als jij denkt dat Ruiz 5 ton verdiend? |
|
|
|
|
klopt
|
|
|
haal engelaar maar terug voor flink wat geld jah zijn we er bij psv ook mooi van af en miss otman bakkel erbij... die wil toch weg |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 12:43 schreef klopt het volgende:haal engelaar maar terug voor flink wat geld jah zijn we er bij psv ook mooi van af en miss otman bakkel erbij... die wil toch weg Dus omdat ze bij Psv weg moeten moet Fc Twente ze halen? Rare conclusie....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door R!ck -- |
|
|
|