BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supportersvereniging zet strijd tegen directie en rvc door

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 05:54   quote  deeplink  
Belachelijk dat een groep van 200!! supporters dit bepalen.
Hieruit blijkt maar weer hoe klein de FSV denkt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2011 - 06:24   quote  deeplink  
pakkende titel...

wel eens met jou trouwens.

EDIT

nog even aan toevoegen dat ik de info van deze avond nog afwacht, evenals de reactie van Feyenoord.

Maar supporters moeten niet op de stoel van de beleidsbepalers gaan zitten. Dat getuigd van gebrek aan realiteitszin en vooral van zelfoverschatting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door T-FeYeN00rD --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 juni 2011 - 06:32   quote  deeplink  
Eens, wacht eerst de nagekeken notulen af, heel benieuwd naar.
Tevens is Feyenoord zelf nu toch echt tot antwoorden verplicht, anders krijgen er een hoop toch het verkeerde idee lijkt me.
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 21 juni 2011 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 06:32 schreef Bosifyable het volgende:
Eens, wacht eerst de nagekeken notulen af, heel benieuwd naar.
Tevens is Feyenoord zelf nu toch echt tot antwoorden verplicht, anders krijgen er een hoop toch het verkeerde idee lijkt me.
als er nu geen reactie komt kan het wel eens uit de hand lopen ben ik bang.
Geweldloos is altijd maar een moment opname vind ik.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 21 juni 2011 - 08:21   quote  deeplink  
idd, een kleine minderheid gaat dus bepalen wat er gaat gebeuren.
hoe maken we feyenoord kapot ? op deze manier !
zijn we eindelijk op de goede weg financieel gezien, zijn er spelers die voor feyenoord willen spelen, gaan we weer olie op het vuur gooien.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 21 juni 2011 - 08:26   quote  deeplink  
Ik hoop dat Feyenoord voet bij stuk houd en tenminste een referendum houdt bij alle seizoenskaarthouders, legioenleden en leden van de supportersvereniging. Als dan meer dan 66% het eens is met deze actie moeten ze stappen ondernemen. Nu absoluut niet!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Pietje1 --
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 21 juni 2011 - 08:32   quote  deeplink  
Lidmaatschap opgezegd, zielige figuren
KKL
 KKL - dinsdag 21 juni 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 08:21 schreef henkie1969 het volgende:
idd, een kleine minderheid gaat dus bepalen wat er gaat gebeuren.
hoe maken we feyenoord kapot ? op deze manier !
zijn we eindelijk op de goede weg financieel gezien, zijn er spelers die voor feyenoord willen spelen, gaan we weer olie op het vuur gooien.
Of je bent een heel erg zielig figuur of je bent gewoon een dom ventje!?

Ruimschoots van te voren is bekend gemaakt dat er gisteravond een 'forumavond' zou worden georganiseerd!
De Varkenoord kantine was gisteravond afgeladen vol!

Als je erbij had willen zijn en je MENING had willen geven dan had je DIRECT moeten reageren om er gisteravond als toehoorder aanwezig te zijn!

Wat lul je nou DOM over een minderheid?
Er konden doodgewoon geen mensen meer bij!

Vergeleken met de jaarvergaderingen van de FSV was de belangstelling nu wel overweldigend!

Verdiep je verdomme eens wat meer in de problematiek van je club zou ik zeggen voordat je hier de stoere jongen gaat lopen uithangen...
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 21 juni 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 08:44 schreef KKL het volgende:

[..]

Of je bent een heel erg zielig figuur of je bent gewoon een dom ventje!?

Ruimschoots van te voren is bekend gemaakt dat er gisteravond een 'forumavond' zou worden georganiseerd!
De Varkenoord kantine was gisteravond afgeladen vol!

Als je erbij had willen zijn en je MENING had willen geven dan had je DIRECT moeten reageren om er gisteravond als toehoorder aanwezig te zijn!

Wat lul je nou DOM over een minderheid?
Er konden doodgewoon geen mensen meer bij!

Vergeleken met de jaarvergaderingen van de FSV was de belangstelling nu wel overweldigend!

Verdiep je verdomme eens wat meer in de problematiek van je club zou ik zeggen voordat je hier de stoere jongen gaat lopen uithangen...
Hoeveel mensen kunnen er in de kantine?
40.000 man? 120.000 mamn? 200 man?
En waarom nu gelijk weer schelden en vloeken, dat doe ik toch ook niet?

Ik ben het niet eens met de manier waarop fsv hun gelijk moeten halen. Volgens mij mag je in Nederland gewoon je mening zeggen en het ergens niet mee eens zijn. Dan hoef je toch niet gelijk te schelden?

Prima als jij er achter staat, dat is jouw mening.

Maar nu niet meer schelden he :)
Verstand
 Verstand - dinsdag 21 juni 2011 - 08:51   quote  deeplink  
FSV en VG maken zich belachelijk, stop deze onzin. Het enige wat ze voor elkaar krijgen is een tweepspalt binnen de supporters.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 21 juni 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 08:51 schreef Verstand het volgende:
FSV en VG maken zich belachelijk, stop deze onzin. Het enige wat ze voor elkaar krijgen is een tweepspalt binnen de supporters.
helaas is dit al gebeurd.
Milo
 Milo - dinsdag 21 juni 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 08:44 schreef KKL het volgende:

[..]

Of je bent een heel erg zielig figuur of je bent gewoon een dom ventje!?

Ruimschoots van te voren is bekend gemaakt dat er gisteravond een 'forumavond' zou worden georganiseerd!
De Varkenoord kantine was gisteravond afgeladen vol!

Als je erbij had willen zijn en je MENING had willen geven dan had je DIRECT moeten reageren om er gisteravond als toehoorder aanwezig te zijn!

Wat lul je nou DOM over een minderheid?
Er konden doodgewoon geen mensen meer bij!

Vergeleken met de jaarvergaderingen van de FSV was de belangstelling nu wel overweldigend!

Verdiep je verdomme eens wat meer in de problematiek van je club zou ik zeggen voordat je hier de stoere jongen gaat lopen uithangen...
idd KKL zo is het!
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 21 juni 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 08:44 schreef KKL het volgende:

[..]

Of je bent een heel erg zielig figuur of je bent gewoon een dom ventje!?

Ruimschoots van te voren is bekend gemaakt dat er gisteravond een 'forumavond' zou worden georganiseerd!
De Varkenoord kantine was gisteravond afgeladen vol!

Als je erbij had willen zijn en je MENING had willen geven dan had je DIRECT moeten reageren om er gisteravond als toehoorder aanwezig te zijn!

Wat lul je nou DOM over een minderheid?
Er konden doodgewoon geen mensen meer bij!

Vergeleken met de jaarvergaderingen van de FSV was de belangstelling nu wel overweldigend!

Verdiep je verdomme eens wat meer in de problematiek van je club zou ik zeggen voordat je hier de stoere jongen gaat lopen uithangen...
had mn twijfels of ik zou kunnen gaan ivm aanstaande geboorte van mn zoon dus heb me in deze afzijdig gehouden.
Maar goed ook, zat in't ikazia met een vals alarmpje...
Hadden wel mooi het uitzicht op de kuip... maar das niet zo moeilijk vanaf de achste verd.

Is er nog iets uitgekomen?
kale co
 kale co - dinsdag 21 juni 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 05:54 schreef lijdensweg het volgende:
Belachelijk dat een groep van 200!! supporters dit bepalen.
Hieruit blijkt maar weer hoe klein de FSV denkt
belachelijk dat jij ademt mongool je club wordt omzeep geholpen en jij ziet het niet!
kale co
 kale co - dinsdag 21 juni 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 08:44 schreef KKL het volgende:

[..]

Of je bent een heel erg zielig figuur of je bent gewoon een dom ventje!?

Ruimschoots van te voren is bekend gemaakt dat er gisteravond een 'forumavond' zou worden georganiseerd!
De Varkenoord kantine was gisteravond afgeladen vol!

Als je erbij had willen zijn en je MENING had willen geven dan had je DIRECT moeten reageren om er gisteravond als toehoorder aanwezig te zijn!

Wat lul je nou DOM over een minderheid?
Er konden doodgewoon geen mensen meer bij!

Vergeleken met de jaarvergaderingen van de FSV was de belangstelling nu wel overweldigend!

Verdiep je verdomme eens wat meer in de problematiek van je club zou ik zeggen voordat je hier de stoere jongen gaat lopen uithangen...
had het niet beter kunnen zeggen helemaal gelijk kkl
kale co
 kale co - dinsdag 21 juni 2011 - 09:57   quote  deeplink  
zat gewoon vol anders waren er nog 400 gekomen maar ja
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 21 juni 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 09:55 schreef kale co het volgende:

[..]

belachelijk dat jij ademt mongool je club wordt omzeep geholpen en jij ziet het niet!
waarom nou weer schelden, jij hebt een andere mening, prima. wij schelden toch ook niet?
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 21 juni 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 08:21 schreef henkie1969 het volgende:
idd, een kleine minderheid gaat dus bepalen wat er gaat gebeuren.
hoe maken we feyenoord kapot ? op deze manier !
zijn we eindelijk op de goede weg financieel gezien, zijn er spelers die voor feyenoord willen spelen, gaan we weer olie op het vuur gooien.
helemaal eens.
RUST IN DE TENT !
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 21 juni 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Niet om te zeuren, maar kan iemand mij uitleggen wat dan de oplossingen zijn? Het enige dat ik lees in de kranten en internet is dat het bestuur weg moet. Ik wil graag oplossingen horen. Kan iemand mij die vertellen? Misschien dat mijn mening wel veranderd, maar zoals ik het nu zie hebben ze alleen maar geroepen dat het bestuur weg moet.

even een quote van ander forum gehaald : "Verder een hoop emotioneel gedoe over wat er allemaal mis is binnen de organisatie. Soms onderbouwd met documenten en soms ook niet.
Het meest teleurstellende van de avond. Ze hebben geen alternatief. Er was verwacht dat met de 'onthullingen' van de laatste tijd, de landelijke pers er massaal zou opduiken en dat viel dus tegen. Er staan geen mensen klaar met geld. Het is vooral een groep die 'terecht' erg wakker ligt van de ellende binnen de club en hier wat aan wil doen. Hulp van een paar goede woordvoerders kunnen ze echter wel gebruiken."

Ehm, en die mensen zouden het dan wel moeten doen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door henkie1969 --
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 21 juni 2011 - 10:30   quote  deeplink  
Wat is er nu weer mis met Pim Blokland???? Zit namelijk ook in de RvC
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 21 juni 2011 - 12:57   quote  deeplink  
niemand die het kan / wil uitleggen ??
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 08:44 schreef KKL het volgende:

[..]

Of je bent een heel erg zielig figuur of je bent gewoon een dom ventje!?

Ruimschoots van te voren is bekend gemaakt dat er gisteravond een 'forumavond' zou worden georganiseerd!
De Varkenoord kantine was gisteravond afgeladen vol!

Als je erbij had willen zijn en je MENING had willen geven dan had je DIRECT moeten reageren om er gisteravond als toehoorder aanwezig te zijn!

Wat lul je nou DOM over een minderheid?
Er konden doodgewoon geen mensen meer bij!

Vergeleken met de jaarvergaderingen van de FSV was de belangstelling nu wel overweldigend!

Verdiep je verdomme eens wat meer in de problematiek van je club zou ik zeggen voordat je hier de stoere jongen gaat lopen uithangen...
Wat lul jij nou dom! Jij ben zeker 1 van die 200. De FSV zou het supporters legioen eens moeten raadplegen ipv die 200 aso's die het beleid willen bepalen. En niet iedereen kan daar aanwezig zijn hoor. Er is meer dan alleen Rotterdam e/o . Er zijn Feyenoord supporters over het hele land!! Daarom zouden ze een landelijk meerdere bijeenkomsten moeten organiseren dan weten ze wat er speel onder de Feyenoord supporters...........
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 09:55 schreef kale co het volgende:

[..]

belachelijk dat jij ademt mongool je club wordt omzeep geholpen en jij ziet het niet!
Als er iemand een mongool is ben jij het wel!! Hoe wil je 45000 man in de kantine van varkenoord krijgen?? Als je dat voor elkaar krijgt ben je een gouwe....... Wat mij stoort is dat een 'kleine' groep van 200 man beslissen . Ze moeten landelijk gaan raadplegen ipv alleen varkenoord. Maar dan voelen jullie je weer aangevallen. Zo kleinzielig
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 10:30 schreef Trouwe hond het volgende:
Wat is er nu weer mis met Pim Blokland???? Zit namelijk ook in de RvC
Dat bedoel en ook Martin van Geel zit erin en die is net begonnen. Dus wat is de FSV toch goed bezig! Stelletjes losers
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat bedoel en ook Martin van Geel zit erin en die is net begonnen. Dus wat is de FSV toch goed bezig! Stelletjes losers
Wanneer is van Geel toegetreden tot de RvC? Hij is zelfs geen lid van de directie maar technisch manager.
De grootste loser ben je blijkbaar zelf. Een hoop schreeuwen maar niet eens op de hoogte zijn van de feiten.
piet
 piet - dinsdag 21 juni 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat bedoel en ook Martin van Geel zit erin en die is net begonnen. Dus wat is de FSV toch goed bezig! Stelletjes losers
volg jij het nieuws wel?? Laatst nog gezegd dat de brief geen betrekking heeft op Van Geel. Ojah Van Geel is trouwens manager en geen lid van de directie of de raad van commissarissen.
Lijk me trouwens ook logisch dat het gaat om de "oude" leden van de raad en niet Blokland die er net zit.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:45 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wanneer is van Geel toegetreden tot de RvC? Hij is zelfs geen lid van de directie maar technisch manager.
De grootste loser ben je blijkbaar zelf. Een hoop schreeuwen maar niet eens op de hoogte zijn van de feiten.
@Lijdensweg:hahahaha, je hebt nog een fan Lijdensweg.....
Maak nu een einde aan je lijdensweg en ga eens inhoudelijk juist reageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door FR-Elmo --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:45 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wanneer is van Geel toegetreden tot de RvC? Hij is zelfs geen lid van de directie maar technisch manager.
De grootste loser ben je blijkbaar zelf. Een hoop schreeuwen maar niet eens op de hoogte zijn van de feiten.
Dan moet jij de notulen eens goed nakijken , Martin van Geel behoord toch zeker tot de directie van Feyenoord.........
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 20:56   quote  deeplink  
Zo als jullie allemaal reageren zijn jullie allemaal 1 van de 200 aso's die erbij waren op de vergadering op varkenoord. Hieruit blijkt maar weer eens hoe triest jullie zijn.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:58   quote  deeplink  
Lekker makkelijk he om mensen hier triest te noemen achter je computer
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:47 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

@Lijdensweg:hahahaha, je hebt nog een fan Lijdensweg.....
Maak nu een einde aan je lijdensweg en ga eens inhoudelijk juist reageren.
Zal ik het voor jou en de andere aso's eens goed op papier zetten:

Raad van Commissarissen:

-Dick van Well President Commissaris
-Jos van der Vegt Commissaris
-Coert Beerman Commissaris
-Martin van Pernis Commissaris
-Pim Blokland Commissaris

Directie Feyenoord

-Eric Gudde Algemeen directeur
-Onno Jacobs Financieel directeur ( stop eind 2011 )
-Mark Koevermans Commercieel directeur
-Martin van Geel Technisch directeur

En zo ziet het er per 01-05-2011 eruit. Probeer jij dit maar eens te weerleggen!!

Dus vandaar dat die 200 aso's en FSV gewoon een stelletjes losers zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is. De FSV moet er maar eens over nadenken om op te stappen.....
Dat zou pas een geweldige beslissing zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:58 schreef RedDevil1990 het volgende:
Lekker makkelijk he om mensen hier triest te noemen achter je computer
Ja dat klopt, als ze mij gaan beschuldigen dat ik mijn feiten niet ken!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:46 schreef piet het volgende:

[..]

volg jij het nieuws wel?? Laatst nog gezegd dat de brief geen betrekking heeft op Van Geel. Ojah Van Geel is trouwens manager en geen lid van de directie of de raad van commissarissen.
Lijk me trouwens ook logisch dat het gaat om de "oude" leden van de raad en niet Blokland die er net zit.....
Martin van Geel is technisch directeur en lid van de directie van Feyenoord!! Doe zelf eens je feiten goed onderzoeken.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Martin van Geel is technisch directeur en lid van de directie van Feyenoord!! Doe zelf eens je feiten goed onderzoeken.
Stond toch gewoon in die brief dat hij mag blijven? Heb niet het idee dat er ontevredenheid is over Martin. Snap de discussie dus niet helemaal. Martin zit wel in de directie, maar zijn positie is niet door FSV onder druk gezet.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:11 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Martin van Geel is technisch directeur en lid van de directie van Feyenoord!! Doe zelf eens je feiten goed onderzoeken.
Ik zou als ik jou was toch het dossier van de kamer van koophandel eens bekijken. Hierin staat nl precies vermeld wie er welke functies hebben binnen Feyenoord. ( op directie en RvC nivo )
Hierin kun je dus ook lezen dat Martin van Geel geen lid is van de statuaire directie van Feyenoord.
Maar schreeuw maar gewoon verder.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:19 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Stond toch gewoon in die brief dat hij mag blijven? Heb niet het idee dat er ontevredenheid is over Martin. Snap de discussie dus niet helemaal. Martin zit wel in de directie, maar zijn positie is niet door FSV onder druk gezet.
Dan moeten ze namen noemen en niet de RvC en directie van Feyenoord zo afvallen!! Dit is gewoon een kleuterfout eerste klas van de FSV
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:26   quote  deeplink  
Zou Perridon nu wél geïnteresseerd zijn om te investeren trouwens? Was destijds sprake van dat hij geld in Feyenoord zou pompen als de toenmalige directie op zou stappen...

Bron: http://www.parool.nl/parool/nl/11/SPORT/article/detail/244097/2009/05/22/Perridon-Directie-Feyenoord-moet-aftreden.dhtml
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:22 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was toch het dossier van de kamer van koophandel eens bekijken. Hierin staat nl precies vermeld wie er welke functies hebben binnen Feyenoord. ( op directie en RvC nivo )
Hierin kun je dus ook lezen dat Martin van Geel geen lid is van de statuaire directie van Feyenoord.
Maar schreeuw maar gewoon verder.
Wanneer heb jij die gelezen? Van voor 01-05-2011? Want per 01-05-2011 is Martin van Geel toegevoegd aan de directie van Feyenoord. Dat is een keihard feit!! Maar ik zal morgen eens gaan bellen om een bevestiging te krijgen. En kijk anders even op de officïele website van Feyenoord. Maar dat zal wel een leugen zijn volgens jou.............
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:28   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/feyenoordcontent/S2/10010000000002-10010000000019/organisatie.aspx

Volgens Feyenoord zelf zit van Geel in de directie...
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Misschien KvK niet up to date?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:22 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was toch het dossier van de kamer van koophandel eens bekijken. Hierin staat nl precies vermeld wie er welke functies hebben binnen Feyenoord. ( op directie en RvC nivo )
Hierin kun je dus ook lezen dat Martin van Geel geen lid is van de statuaire directie van Feyenoord.
Maar schreeuw maar gewoon verder.
Ik heb net gelezen dat wijzigingen binnen Feyenoord nog niet zijn verwerkt dus je zit nog een oud papiertje te lezen. Blijkbaar weet jij niet waar je over praat op dit niveau.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:28 schreef Let it Snoo het volgende:
Misschien KvK niet up to date?
Dat klopt helemaal wat jij zegt!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Party rockers in the house !!!!!



Mooie dag vandaag btw :0 :0 :) :) :X :x
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Zo wordt ook dit topic weer een lijdensweg ...
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wanneer heb jij die gelezen? Van voor 01-05-2011? Want per 01-05-2011 is Martin van Geel toegevoegd aan de directie van Feyenoord. Dat is een keihard feit!! Maar ik zal morgen eens gaan bellen om een bevestiging te krijgen. En kijk anders even op de officïele website van Feyenoord. Maar dat zal wel een leugen zijn volgens jou.............
Laatste update is van 14 juni 2011.
En wat Feyenoord op haar eigen website schrijft is nogal lastig om als waarheid aan te nemen.
Er zal hier nooit een bericht of vorm van berichtgeving te vinden zijn waarin zei eventueele fouten of onwaarheden zal toegeven.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:39 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Laatste update is van 14 juni 2011.
En wat Feyenoord op haar eigen website schrijft is nogal lastig om als waarheid aan te nemen.
Er zal hier nooit een bericht of vorm van berichtgeving te vinden zijn waarin zei eventueele fouten of onwaarheden zal toegeven.
Is een mening, dus dan ben je niet te overtuigen... Als ze bij de KvK op de website zetten dat Biseswar eigenlijk een keeper is, wie geloof je dan? :P
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:46 schreef piet het volgende:

[..]

Ojah Van Geel is trouwens manager en geen lid van de directie of de raad van commissarissen.
v Geel is toch TD dus Technisch directeur
http://nl.wikipedia.org/wiki/Martin_van_Geel
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:43 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Is een mening, dus dan ben je niet te overtuigen... Als ze bij de KvK op de website zetten dat Biseswar eigenlijk een keeper is, wie geloof je dan? :P
De KvK is een organisatie waar registeraccounts en financiele instellingen hun informatie vandaan halen mbt de structuur van bedrijven. Hierin worden expleciet bestuurders en controlerende organen, zoals een RvC vermeld.

maar in 1 ding heb je wel gelijk. Ik hecht meer waarde aan wat er bij de KvK staat vermeld dan wat Feyenoord meent te moeten vermelden op hun eigen website.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:43 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Als ze bij de KvK op de website zetten dat Biseswar eigenlijk een keeper is, wie geloof je dan? :P
De KvK natuurlijk
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Toch ben ik van mening dat het mogelijk is dat van Geel nog niet is opgenomen op deze lijst. Maar ben alweer vergeten waar deze discussie ook alweer over ging :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supportersvereniging zet strijd tegen directie en rvc door









0.0074121