BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supportersvereniging zet strijd tegen directie en rvc door

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:52 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

De KvK natuurlijk
+1 :)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moeten ze namen noemen en niet de RvC en directie van Feyenoord zo afvallen!! Dit is gewoon een kleuterfout eerste klas van de FSV
ik ben niet pro FSV en VG, maar ze hebben expliciet vermeld dat van Geel buiten schot blijft en geen blaam treft.

Er is zelf gezegd dat Martin van Geel het nieuwe Feyenoord belichaamd wat de VG en FSV voor ogen hebben.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:19 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Stond toch gewoon in die brief dat hij mag blijven? Heb niet het idee dat er ontevredenheid is over Martin. Snap de discussie dus niet helemaal. Martin zit wel in de directie, maar zijn positie is niet door FSV onder druk gezet.
Dus.... :)
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:55 schreef Let it Snoo het volgende:
Toch ben ik van mening dat het mogelijk is dat van Geel nog niet is opgenomen op deze lijst. Maar ben alweer vergeten waar deze discussie ook alweer over ging :)
De discussie dat de directie en de RvC het veld dienen te ruimen.
Waarvan de nadruk ligt op Jacobs, en van Well die als voorzitter van de RvC zijn controlerende taken niet, of in ieder geval slecht heeft gedaan.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Jacobs is weg nu. RvC heeft nu Blokland erbij, neem aan dat die ook wel beetje controle wil houden over 'zijn' investering. Om die reden vind ik dat de FSV en de VG er nu wel mee op mogen houden en dat de rest van de directie en de RvC lekker mag blijven zitten.. Gaat goed met Feyenoord; OOK DÁT IS DE VERDIENSTE VAN DEZE DIRECTIE EN DEZE RVC!!!
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:43 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Is een mening, dus dan ben je niet te overtuigen... Als ze bij de KvK op de website zetten dat Biseswar eigenlijk een keeper is, wie geloof je dan? :P
Non-discussie. Volgens mij is van Geel TD. Zoals gezegd, het staat op de webpagina van Feyenoord. Grote kans dat hij geen statutair directielid is, dat duurde bij Koevermans ook even (zie discussie verhogen beloning M.Koevermans) Of hij TD is, of technisch manager doet absoluut niet ter zake. De supporters die aan hebben gegeven moeite te hebben met de directie, hebben nadrukkelijk aangegeven dat dit niet Van Geel betrof. Verschil tussen grote lijn en details, sommigen lijken expres op de details te focussen om de grote lijn onderuit te halen. Heeft iemand daar een belang bij?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 22:03   quote  deeplink  
De nadruk had de FSV dan specifiek moeten melden en dat ze niet Martin van Geel bedoelen dat gebeurde pas later toen het leed er al was. En dan kom ik er weer erbij dat de FSV dan van Well en Onno Jacobs bij naam hadden moeten noemen en niet de directie en RvC. Dat blijf ik een blunder van de bovenste plank vinden.....
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Communicatiefoutje :)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:03 schreef lijdensweg het volgende:
De nadruk had de FSV dan specifiek moeten melden en dat ze niet Martin van Geel bedoelen dat gebeurde pas later toen het leed er al was. En dan kom ik er weer erbij dat de FSV dan van Well en Onno Jacobs bij naam hadden moeten noemen en niet de directie en RvC. Dat blijf ik een blunder van de bovenste plank vinden.....
maar wel een gecorrigeerde blunder. iedereen mag fouten maken toch?
We geloven toch ook nog in Feyenoord?

Ik zie de toegevoegde waarde wel van de actie van de FSV en VG. Er moest wat gebeuren.
Ik twijfel wel aan de gevolgen... Maar we zullen t zien.

Wat ik positief vond is dat nu eindelijk gemeld is dat we dit jaar zwarte cijfers gaan scoren, wat een voorwaarde is om uit cat1 te komen!
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Heel positief! Hopen dat ze dit beleid kunnen voortzetten en niet direct weer uitgaven doen die zichzelf niet terugverdienen. Toegevoegde waarde zat 'm in het ontslag van Onno, maar laat ze nu alsjeblieft ophouden!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar wel een gecorrigeerde blunder. iedereen mag fouten maken toch?
We geloven toch ook nog in Feyenoord?

Ik zie de toegevoegde waarde wel van de actie van de FSV en VG. Er moest wat gebeuren.
Ik twijfel wel aan de gevolgen... Maar we zullen t zien.

Wat ik positief vond is dat nu eindelijk gemeld is dat we dit jaar zwarte cijfers gaan scoren, wat een voorwaarde is om uit cat1 te komen!
Het is wel te begrijpen wat de FSV en de VG hebben gedaan.
Maar dan kom je weer uit op wat we al vaak genoeg gezegd hebben, De Timing is raar.
En sommige eisen zijn te belachelijk zoals Beenhakker lozen met een smoes.

En die zwarte cijfers waren gewoon een must, anders was alles nog voor niks geweest.
Henk Kesler heeft vlak voor z'n vertrek het volste vertrouwen uitgesproken in Gudde en zijn sanerings plannen. Nu maar hopen dat het allemaal goed komt bij de KNVB
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar wel een gecorrigeerde blunder. iedereen mag fouten maken toch?
We geloven toch ook nog in Feyenoord?

Ik zie de toegevoegde waarde wel van de actie van de FSV en VG. Er moest wat gebeuren.
Ik twijfel wel aan de gevolgen... Maar we zullen t zien.

Wat ik positief vond is dat nu eindelijk gemeld is dat we dit jaar zwarte cijfers gaan scoren, wat een voorwaarde is om uit cat1 te komen!
Het is gewoon jammer , ook al is het gecorrigeerd! De FSV moet eerst eens nadenken voor ze iets de wereld in brengen. En ik geloof zeker in Feyenoord maar niet meer in de FSV mensen die er nu zitten. En nu hoop ik dat de FSV zich weer achter de RvC en directie gaan scharen zodat we met gesloten deuren weer de draad op kunnen pakken. Rust moet er komen in de tent.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zal ik het voor jou en de andere aso's eens goed op papier zetten:

Raad van Commissarissen:

-Dick van Well President Commissaris
-Jos van der Vegt Commissaris
-Coert Beerman Commissaris
-Martin van Pernis Commissaris
-Pim Blokland Commissaris

Directie Feyenoord

-Eric Gudde Algemeen directeur
-Onno Jacobs Financieel directeur ( stop eind 2011 )
-Mark Koevermans Commercieel directeur
-Martin van Geel Technisch directeur

En zo ziet het er per 01-05-2011 eruit. Probeer jij dit maar eens te weerleggen!!

Dus vandaar dat die 200 aso's en FSV gewoon een stelletjes losers zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is. De FSV moet er maar eens over nadenken om op te stappen.....
Dat zou pas een geweldige beslissing zijn.
gozert, ik vind het vervelend dat je me betitelt als aso, lees mijn reacties er maar op na: ik reageer absoluut niet asociaal, wel had ik wat moeite met de stelligheid die je in je reacties aanneemt als zijnde een mening tot waarheid te verheffen. Hierop heb ik je aangesproken en meer niet. Fijn dat je ditmaal een goede inhoudelijke reactie geeft (naar het nu lijkt) maar ga niet meteen schelden. Heb je niet nodig.
Daarnaast als je mijn reacties terug leest ben ik niet voor en inhoudelijk niet op alle punten tegen de vg.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar wel een gecorrigeerde blunder. iedereen mag fouten maken toch?
We geloven toch ook nog in Feyenoord?

Ik zie de toegevoegde waarde wel van de actie van de FSV en VG. Er moest wat gebeuren.
Ik twijfel wel aan de gevolgen... Maar we zullen t zien.

Wat ik positief vond is dat nu eindelijk gemeld is dat we dit jaar zwarte cijfers gaan scoren, wat een voorwaarde is om uit cat1 te komen!
Sterker nog, indien Feyenoord geen zwarte cijfers haalt dit aankomend seizoen zullen ze voor het derde jaar in catagorie 1 zitten en kan de KNVB Feyenoord haar licentie intrekken.
Niet dat ik dat snel zie gebeuren, maar je weet het maar nooit..
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:03 schreef lijdensweg het volgende:
De nadruk had de FSV dan specifiek moeten melden en dat ze niet Martin van Geel bedoelen dat gebeurde pas later toen het leed er al was. En dan kom ik er weer erbij dat de FSV dan van Well en Onno Jacobs bij naam hadden moeten noemen en niet de directie en RvC. Dat blijf ik een blunder van de bovenste plank vinden.....
Selectieve verontwaardiging.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:27 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Sterker nog, indien Feyenoord geen zwarte cijfers haalt dit aankomend seizoen zullen ze voor het derde jaar in catagorie 1 zitten en kan de KNVB Feyenoord haar licentie intrekken.
Niet dat ik dat snel zie gebeuren, maar je weet het maar nooit..
Als de verkopen van de seizoenkaarten en de merchandising tegenvalt, zit je er heel erg dichtbij.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:59 schreef Els het volgende:

[..]

Als de verkopen van de seizoenkaarten en de merchandising tegenvalt, zit je er heel erg dichtbij.
daarom: kaart kopen!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:27 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Sterker nog, indien Feyenoord geen zwarte cijfers haalt dit aankomend seizoen zullen ze voor het derde jaar in catagorie 1 zitten en kan de KNVB Feyenoord haar licentie intrekken.
Niet dat ik dat snel zie gebeuren, maar je weet het maar nooit..
De sinds 1928 oprichte voetbalclub uit Roosendaal is het ook zomaar overkomen.
Dus als Feyenoord rood blijft staan houdt het ook een x op
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 08:26 schreef Pietje1 het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord voet bij stuk houd en tenminste een referendum houdt bij alle seizoenskaarthouders, legioenleden en leden van de supportersvereniging. Als dan meer dan 66% het eens is met deze actie moeten ze stappen ondernemen. Nu absoluut niet!!
1000% eens!!!
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:13 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

De sinds 1928 oprichte voetbalclub uit Roosendaal is het ook zomaar overkomen.
Dus als Feyenoord rood blijft staan houdt het ook een x op
Mwah, denk niet dat je RBC en Feyenoord kunt/mag vergelijken in dat opzicht. Achterban van Feyenoord is vele malen groter, Feyenoord heeft vele malen meer betekend voor het Nederlandse voetbal en de naam Feyenoord is nog steeds redelijk toonaangevend in Europa.. Denk dat dergelijke maatregelen (licentie intrekken) bij Feyenoord niet zo snel zal gebeuren..
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

1000% eens!!!
Maar onpraktisch.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:16 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Mwah, denk niet dat je RBC en Feyenoord kunt/mag vergelijken in dat opzicht. Achterban van Feyenoord is vele malen groter, Feyenoord heeft vele malen meer betekend voor het Nederlandse voetbal en de naam Feyenoord is nog steeds redelijk toonaangevend in Europa.. Denk dat dergelijke maatregelen (licentie intrekken) bij Feyenoord niet zo snel zal gebeuren..
Ik ben bang dat dat niet uitmaakt bij de KNVB.
Als het echt klote word dan krijg Feyenoord een allerlaatste ultimatum om een x aantal euro's binnen te halen om de begroting sluitent te maken en luk dat niet dan mag de KNVB die licensie niet geven

Bij RBC kwamen ze 1.6 miljoen tekort, die konden dat nergens vandaan halen
dus ze konden NOOIT de begroting sluitend krijgen dus dan zit er maar 1 ding op en dat is de stekker eruit
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Maar goed, Feyenoord is grotere organisatie hè.. Begrotingstekort van 1,6 mln op een omzet van ...? Maar gelukkig kan mijn eventuele gelijk/ongelijk niet bewezen worden, want Feyenoord heeft winstcijfers begroot! :D
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:36 schreef Let it Snoo het volgende:
Maar goed, Feyenoord is grotere organisatie hè.. Begrotingstekort van 1,6 mln op een omzet van ...? Maar gelukkig kan mijn eventuele gelijk/ongelijk niet bewezen worden, want Feyenoord heeft winstcijfers begroot! :D
Ja omdat Feyenoord groter is zal het tekort ook vaker groter zijn. 14 miljoen ipv 1.6 miljoen.

Maarja ik ben benieuwd of dat het echt winstcijfertjes worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:17 schreef Els het volgende:

[..]

Maar onpraktisch.
Waarom? Echte democratie!
Als supporters dan toch inspraak krijgen dan ook maar "de meeste stemmen voor"!
Telt dan als een stem in de RvC.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Waarom? Echte democratie!
Als supporters dan toch inspraak krijgen dan ook maar "de meeste stemmen voor"!
Telt dan als een stem in de RvC.
Moeilijk te organiseren, en te interpreteren. Bovendien kost het tijd, en Feyenoord is nu gebaat bij snelheid. Er gebeurt teveel, dus moet je snel reageren.
En uiteindelijk is een echte democratie ook maar gewoon de dictatuur van de meerderheid.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:44 schreef Els het volgende:

[..]

Moeilijk te organiseren, en te interpreteren. Bovendien kost het tijd, en Feyenoord is nu gebaat bij snelheid. Er gebeurt teveel, dus moet je snel reageren.
En uiteindelijk is een echte democratie ook maar gewoon de dictatuur van de meerderheid.
Hehehe, je laatste zin is zo ontzettend waar. Want heeft de meerderheid dan ook gelijk?
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hehehe, je laatste zin is zo ontzettend waar. Want heeft de meerderheid dan ook gelijk?
Zelden ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supportersvereniging zet strijd tegen directie en rvc door









0.0075118