|
|
King - 010
|
|
|
Wat denken jullie dat de beste opstelling voor het nieuwe seizoen moet zijn en welke speelstijl moeten ze hanteren om weer minimaal Europees mee te doen?
Doel: Mulder Verdediging: Fernandez - De Vrij - Vlaar - Martens Indi Middenveld: Auassar - Wijnaldum - Fer Aanval: Biseswar - Cabral - Cisse
Met 4-3-3 druk vanuit het middenveld uitoefenen en de tegenstander je eigen spel opleggen. Ik heb het vorig seizoen te vaak gezien dat er 4-4-2 gespeeld werd. Dat betekent al dat je bang bent en niet durft aan te vallen. Verder kan je bijna elke team uitschakelen als je alleen al het middenveld onder controle heb. Van daaruit moet je dan met snelle vleugelaanvallers de achterlijn opzoeken en de spits bedienen.
Denk maar terug aan '99 met een aanval van o.a Nelisse (vleugel), Cruz (spits), Tomasson (spits), Kalou (vleugel / spits) of '93 met Taument (vleugel), Blinker (vleugel), Kiprich (spits) en Obiku (spits). Het verleden heeft uitgewezen dat dit het beste speelstijl van Feyenoord was en zal in de toekomst ook zo blijven. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Auassar, cabral in de spits? Cisse op links Vaak 4-4-2 gespeeld Spoor jij wel?
Laatste x dat we veel doelpunten maakte was toch echt met een 4-4-2 systeem met kuyt en kalou |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 12:50 schreef RedDevil1990 het volgende:Auassar, cabral in de spits? Cisse op links Vaak 4-4-2 gespeeld Spoor jij wel? Laatste x dat we veel doelpunten maakte was toch echt met een 4-4-2 systeem met kuyt en kalou whaha ik zou ook zeggen, aussar voor spits! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik bedoel dat je heel die auassar nergens moet gebruiken En cabral in de spits is geen succes Dus dan eerder cisse in de spits
Ik citeer alleen wat stukjes van king Kong wat ik niet vind kloppen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Fr08kevin
|
|
|
------------------Mulder-------------- Fernandez----De Vrij---Vlaar-----Nelom -------------------Fer---------------- ----------Mokotje------Leerdam-------- -----------------Wijnaldum------------ Dit ervanuit gaan dat Ryo niet komt en de ------------Fernandez--Cisse---------- 2 twijfelaartjes (net verwoord) blijven.
4-3-3: ------------------Mulder-------------- Fernandez----De Vrij---Vlaar-----Nelom -------------------------------------- ------------Leerdam-----Fer----------- Hier eventueel Wijnaldum naar middenveld ----------------Mokotjo--------------- en Fernandez op rechts? Of Biseswar. Wijnaldum-----Cisse/Fernandez------Ryo |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 12:57 schreef Fr08kevin het volgende:------------------Mulder-------------- Fernandez----De Vrij---Vlaar-----Nelom -------------------Fer---------------- ----------Mokotje------Leerdam-------- -----------------Wijnaldum------------ Dit ervanuit gaan dat Ryo niet komt en de ------------Fernandez--Cisse---------- 2 twijfelaartjes (net verwoord) blijven. Dan zijn mokotjo en Leerdam je flankspelers En dan creër je ruimte in de as van het veld voor je tegen tegenstander Is een goede opstelling voor FIFA op de PS3 Maar gaat in het echt niet werken denk ik |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
-------------------------Mulder------------------------- --Dani Fernandez--De Vrij--Vlaar--Nelom/Indi-- ------------El Ahmadi------Mokotjo------------ --Biseswar----------Hadouir----------Ryo/Cissé-- ----------------------Fernandez---------------------- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 12:55 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik bedoel dat je heel die auassar nergens moet gebruiken En cabral in de spits is geen succes Dus dan eerder cisse in de spits Ik citeer alleen wat stukjes van king Kong wat ik niet vind kloppen snapte ik hoor, was sarcastisch bedoelt |
|
|
|
|
enzo ishet
|
|
|
Kan me vinden in de opstelling van Jan M, maar dan zou ik El Ahmadi vervangen door Leerdam. Ahmadi gaat vast nog wel weg voor begin van het seizoen. Zit in ieder geval niet met zijn hart bij Feyenoord. We moeten er maar vanuit gaan dat Wijnaldum en Fer niet bij zullen tekenen, en veel geld is er niet om te investeren, dus Hadouir wellicht nog mogelijk en verder schulden aflossen en werken aan de toekomst. Denk dat Nelom het gaat winnen van Indi, en dan heb je Cabral, Van Haaren en Indi nog op de bank, dus voor elke linie iets achter de hand i.g.v blessures ed. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 12:50 schreef RedDevil1990 het volgende:Laatste x dat we veel doelpunten maakte was toch echt met een 4-4-2 systeem met kuyt en kalou Was dat niet ook een 4-3-3 systeem? Met Castelen op rechts, Kalou op links en Kuyt in de spits? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 14:01 schreef Roy15 het volgende:[..] Was dat niet ook een 4-3-3 systeem? Met Castelen op rechts, Kalou op links en Kuyt in de spits? 4-2-4 dan want Bart goor liep op de linker flank Nee was Bart goor en castelen stonden op papier in het middenveld Kuyt en kalou centraal voorin en castelen en goor bediende hun |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
We lijken verdomme wel Ajacieden Dat 4-3-3 systeem is niet heilig hor |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Keeper: Erwin Mulder Achterhoede: Dani Fernandez - de Vrij - Vlaar - Martins Indi/Nelom Middenveld: Clasie - Wijnaldum - Fer Voorhoede: Biseswar - Guyon Fernandez - Ryo
Of....
Keeper: Erwin Mulder Achterhoede: Dani Fernandez - de Vrij - Vlaar - Martins Indi/Nelom Middenveld: Clasie - van Haaren/Hadouir - Mokotjo Voorhoede: Biseswar - Guyon Fernandez - Cabral/Cisse |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
4-5-1 B, Speelstijl: Extreem. Tactiek:schiet van afstand. Buitenspelval uit. Zonale dekking. |
|
|
|
|
antiajaxcied
|
|
|
Keeper:mulder Verdediging:fernandes - De vrij - Vlaar _ martins indi/nelom Middelveld:Fer - Hadouir/Wijnaldum - leerdam Aanval:Biseswar - fernandes/cisse - ryo/cisse |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:04 schreef MauricioAros het volgende:4-5-1 B, Speelstijl: Extreem. Tactiek:schiet van afstand. Buitenspelval uit. Zonale dekking. Thank you Fifa 2011/PES 2011! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Al die of/of-jes... Zal toch wat zijn als Mario Been zijn IDEALE opstelling neerzet op papier. Saat er: Linksback Indi/Nelom. En dan lopen ze met 12 man het veld op en zien wel wie de scheids er af stuurt? |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-------------------------Mulder------------------------- --Dani Fernandez--De Vrij--Vlaar--Nelom/Indi-- ------------El Ahmadi------Mokotjo------------ --Biseswar----------Hadouir----------Ryo/Cabral-- ----------------------Fernandez----------------------
Als Fer en Wijnaldum weggaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
mulder fernandez dr vrij vlaar nelom leerdam wijnaldum fer biseswar dost ryo
met nog een ervaren verdedigende middenvelder gaan we voor de titel anders europa ligue |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:50 schreef Rotterdam22 het volgende:mulder fernandez dr vrij vlaar nelom leerdam wijnaldum fer biseswar dost ryo met nog een ervaren verdedigende middenvelder gaan we voor de titel anders europa ligue Hahahaha ja.. Met Leerdam |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Feyenoord moet gewoon altijd op de lange bal spelen :P.. maar dan wel zorgen dat ze hem net als biseswar op het doel kunnen schieten :)..
Geef Clasie ook nog een kans.. in de opstelling.. al die gasten zoals Hadouir.. geen trek in.. dan maar een Clasie.. (kan je meer op verdienen op langere termijn)
plus vind ik dat Ryo vaker gewisseld moet worden met Cabral..
Dus eigenlijk hoop ik ook dat Been wat beter gaat wisselen en als een speler nog maar voor 80% inzet heeft hem er direct uithaald (niet 90 minuten power = eruit)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Zw' 28 -- |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
cabral moeten ze verhuren aan excelsior niet sterk genoeg voor feyenoord |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Sowieso 2 spitsen met Cisee,en met Fernadez....moeten nog wachten wat er gaat gebeuren op de transfermarkt!!
Als Dost bv. zou komen moet je weer met 3 vooruitgeschoven mensen gaan spelen...het hangt heel erg af van wat heb je straks voor materiaal.. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:51 schreef Zw' 28 het volgende:Feyenoord moet gewoon altijd op de lange bal spelen :P.. maar dan wel zorgen dat ze hem net als biseswar op het doel kunnen schieten :).. Geef Clasie ook nog een kans.. in de opstelling.. al die gasten zoals Hadouir.. geen trek in.. dan maar een Clasie.. (kan je meer op verdienen op langere termijn) plus vind ik dat Ryo vaker gewisseld moet worden met Cabral.. Dus eigenlijk hoop ik ook dat Been wat beter gaat wisselen en als een speler nog maar voor 80% inzet heeft hem er direct uithaald (niet 90 minuten power = eruit) Altijd de lange bal spelen...nee joh dan moet je altijd de tweede en derde bal winnen en daar hebben we nu zeker de spelers niet voor.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
LUISTER ALLEMAAL NAAR MISTER Q. KINDERS
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Ahmadi in plaats van Mokotjo? Drama |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Mulder staat wat uit positie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heeft hij wel vaker last van. Normaal staat ie verder naar voren! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nelom godver we hebben indi! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis allebei niet veel. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: BRUNO///STRIJDERT vergeten! Slechte opstelling! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Ryo/Cabral---Fernandes/Cise---Biseswar/Schaken
-----------Wijnaldum/van Haaren---------------
------Fer/Ramstijn--- Clasie/Leerdam-----------
Nelom/Indi--Vlaar/Bahia--De Vrij--Mokotjo/fernandes
---------------Mulder/Lamprou----------------------
Toch een aardig elftal dacht ik zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:03 schreef The Q het volgende:Ryo/Cabral---Fernandes/Cise---Biseswar/Schaken -----------Wijnaldum/van Haaren--------------- ------Fer/Ramstijn--- Clasie/Leerdam----------- Nelom/Indi--Vlaar/Bahia--De Vrij--Mokotjo/fernandes ---------------Mulder/Lamprou---------------------- Toch een aardig elftal dacht ik zo Met 21 spelers in het veld moet het lukken ja :P
Maar Ramsteijn is een verdediger Mokotjo is eigenlijk gewoon een middenvelder |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:07 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Met 21 spelers in het veld moet het lukken ja :P Maar Ramsteijn is een verdediger Mokotjo is eigenlijk gewoon een middenvelder klopt maar ik vond mokotjo het niet slecht doen vorig jaar op de rechtsachter en Die Dani Fernandes vind ik overschatte spelert. Ramstijn heeft het heel goed gedaan aan het eind van de competitie op het middenveld bij Excelsior. Die jonge heeft zoveel talent dat die overal kan spelen en het fijt dat het centrum van de verdedeging wel staat voor volgend jaar.
En ja 21 spelerts is wat veel hehe :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Deze opstelling is ook mijn favoriet. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ag wel meeste kans op prijzen dan he, Als de scheids het niet opvalt |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
4-3-3 he, dat is heilig bij snavels :P |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
-------------------Darley-------------------------------------------------------------- Schenkeveld---Vlaar----De Vrij------------Indi----------------------------------------- --------Mokotjo----------------Fer----------------------------------------------------- -----------------Wijnaldum------------------------------------------------------------- Biseswar-----------Fernandez-------------Ryo-------------------------------------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Nibke -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Nibke -- |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Eigen jeugd zoveel mogelijk de ruimte geven:
--------------------Mulder--------------- ---Schenkeveld--Vlaar---De Vrij--Indi---- ---------Mokotjo----------Fer------------ ----------------Wijnaldum---------------- ---Biseswar-----Fernandez-----Ryo--------
Mocht Wijnaldum weggaan: Clasie op zijn plek Mocht Dost komen: Fernandez eruit :) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:14 schreef Let it Snoo het volgende:Eigen jeugd zoveel mogelijk de ruimte geven: --------------------Mulder--------------- ---Schenkeveld--Vlaar---De Vrij--Indi---- ---------Mokotjo----------Fer------------ ----------------Wijnaldum---------------- ---Biseswar-----Fernandez-----Ryo-------- Mocht Wijnaldum weggaan: Clasie op zijn plek Mocht Dost komen: Fernandez eruit :) Bijna dezelfde opstelling |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Was het niet eens met je idee om Darley op doel te zetten ;) Geen verkeerder keeper hoor, maar Mulder is toch al wat verderr. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Darley is ook meestal geblesseerd! Dus zo gek nog niet om Mulder erin te zetten. |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
-------------------------Mulder------------------------- --Dani Fernandez--De Vrij----Vlaar-------Indi-- --------------------El Ahmadi------------------ --Biseswar----------Hadouir----------Cabral---- -----------------Cisse---Fernandez--------------------- er van uitgaande dat Fer en Wijnaldum vertrekken. Met dit team speel je gewoon europees hoor |
|
|
|