BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Brekend: Onno Jacobs vertrekt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  ONNO JACOBS WEG??
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Mkrabby Martijn Krabbendam :

Onno Jacobs vertrekt bij #Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Stylzz --
Emile
 Emile - dinsdag 21 juni 2011 - 15:04   quote  deeplink  
wohooooooooooo
wazzaamahn
 wazzaamahn - dinsdag 21 juni 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Das t eerste goede nieuws sinds de opstand van de VvF.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Ik zal kijken of ik meer info kan vinden..
Wordt nu gemeld op twitter.
Dat is de bron: Martijn Krabbendam.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Vanochtend langdurig overleg geweest bij #Feyenoord met als uitkomst dat Onno Jacobs vertrekt. Volgens club om persoonlijke redenen
Emile
 Emile - dinsdag 21 juni 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Jacobs vertrekt bij Feyenoord

Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Financieel directeur Onno Jacobs vertrekt uiterlijk eind 2011 bij Feyenoord. Door persoonlijke redenen kan Jacobs zijn taak niet meer uitvoeren. In gezamelijk overleg zijn de club en Jacobs tot dit besluit gekomen.

Onno Jacobs vertrekt bij Feyenoord als financieel directeur.
Foto: ANP
"Ik heb zelf de indruk dat ik niet meer optimaal kan functioneren bij de club, omdat ik reeds enige tijd het gevoel heb dat ik de ontwikkeling van de club mogelijk blokkeer", laat Jacobs op de website van Feyenoord weten. "Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid."
Feyenoord financieel gezond
Jacobs had als belangrijkste taak om Feyenoord weer financieel gezond te maken. Na een diep dal afgelopen seizoen werd de weg naar boven weer ingezet. "We zijn hier al geruime tijd maar met één ding bezig en dat is zorgen dat Feyenoord weer snel financieel gezond wordt. Nu het er op lijkt dat ik de club er meer mee help door weg te gaan dan door hier fysiek te werken aan de verdere gezondmaking, doe ik dat uiteraard", aldus Jacobs.

telegraaf.nl
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Feyenoord bevestigt al: http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038542-999-10010000000003.aspx

Onno Jacobs vertrekt uiterlijk eind 2011 bij Feyenoord. De financieel directeur is dit met de club overeengekomen. Persoonlijke redenen van Jacobs liggen aan het besluit ten grondslag. Ik heb zelf de indruk dat ik niet meer optimaal kan functioneren bij de club, omdat ik reeds enige tijd het gevoel heb dat ik de ontwikkeling van de club mogelijk blokkeer. Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid.

Jacobs vindt het jammer dat hij samen met de Raad van Commissarissen en algemeen directeur Eric Gudde tot de conclusie heeft moeten komen dat de club waarschijnlijk het meest gebaat is bij zijn vertrek. We zijn hier al geruime tijd maar met één ding bezig en dat is zorgen dat Feyenoord weer snel financieel gezond wordt. Nu het er op lijkt dat ik de club er meer mee help door weg te gaan dan door hier fysiek te werken aan de verdere gezondmaking, doe ik dat uiteraard, aldus Jacobs.

Jacobs betreurt juist nu het besluit te hebben moeten nemen, precies op het moment dat Feyenoord weer zulke grote stappen voorwaarts maakt en er weer licht aan het einde van de tunnel zichtbaar is. De schuld is het afgelopen seizoen fors gedaald, waardoor de financiële positie drastisch is verbeterd en Feyenoord gaat bovendien het aankomende seizoen voor het eerst sinds heel lange tijd weer zwarte cijfers schrijven. Het gaat dus financieel echt weer de goede kant op.
Een aantal mensen ziet mij echter ook als de personificatie van het verleden, waarschijnlijk omdat ik de enige overgebleven directeur ben uit het tijdperk waarin de destijds bejubelde, maar inmiddels veelvuldig bekritiseerde, beslissing is genomen om dure spelers aan te trekken in de verwachting daarmee als club weer op korte termijn sportief succesvol te kunnen worden. Door nu plaats te maken hoop en reken ik er op dat elke blokkade om in Feyenoord te investeren weggenomen is en er een streep onder het verleden kan worden gezet, aldus Jacobs.

Tot de datum van zijn vertrek zal Jacobs gewoon zijn functie blijven uitvoeren. Feyenoord zit zeker op mijn terrein in een belangrijke periode. Zo moet de begroting definitief worden gemaakt en staan er de komende tijd allerlei belangrijke gesprekken gepland met financiële partijen, de KNVB etc. Mij is daarom gevraagd nog tot uiterlijk het einde van dit jaar te blijven en daar heb ik direct ja op gezegd. Het gaat immers om de toekomst van de club. Bovendien werk ik hier met de directe collegas nog altijd prima samen.

Jacobs bezint zich nog op zijn werkzame leven na Feyenoord. Daar ben ik nu nog niet mee bezig. Voorlopig telt alleen Feyenoord. Daarna komt er vast wel weer iets op mijn pad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Stylzz --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 21 juni 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Hmm.. Eigenlijk lees ik meer: "Ik ben weggepest, dus ga ik maar."

Maar goed, er zullen genoeg mensen blij zijn nu.
Milo
 Milo - dinsdag 21 juni 2011 - 15:15   quote  deeplink  
"Ik heb zelf de indruk dat ik niet meer optimaal kan functioneren bij de club, omdat ik reeds enige tijd het gevoel heb dat ik de ontwikkeling van de club mogelijk blokkeer", laat BEEN op de website van Feyenoord weten. "Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid."
Feyenoord financieel gezond
BEEN had als belangrijkste taak om Feyenoord weer financieel gezond te maken. Na een diep dal afgelopen seizoen werd de weg naar boven weer ingezet. "We zijn hier al geruime tijd maar met één ding bezig en dat is zorgen dat Feyenoord weer snel financieel gezond wordt. Nu het er op lijkt dat ik de club er meer mee help door weg te gaan dan door hier fysiek te werken aan de verdere gezondmaking, doe ik dat uiteraard", aldus BEEN.
nibali
 nibali - dinsdag 21 juni 2011 - 15:20   quote  deeplink  
Komen er dan nu wel ineens een paar havenbaronnen die fors in de club gaan investeren?
fredje
 fredje - dinsdag 21 juni 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Wouter Bos!!!
jarjar78
 jarjar78 - dinsdag 21 juni 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:22 schreef fredje het volgende:
Wouter Bos!!!
+1
zou een hele goeie zijn. financieel ervaren en een echte Feyenoord man.
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Fantastisch nieuws.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door MMM --
nibali
 nibali - dinsdag 21 juni 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Kan die KPMG club van Wouter gelijk de nieuwe hoofdsponsor worden voor 15 miljoen per jaar
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Mario is de volgende!!!!
Gilles
 Gilles - dinsdag 21 juni 2011 - 15:37   quote  deeplink  
"Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid",
Heeeeel goed nieuws!:)
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 15:37   quote  deeplink  
lijkt me het beste voor alle partijen, sowieso was zijn positie onder de toenemende druk van alle kanten dwz niet alleen vg groep.
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 21 juni 2011 - 15:42   quote  deeplink  
zo eindelijk rot die op dat is dus de eerste.
En laat been nu maar zn laatste jaartje volmaken.
heb namelijk het idee dat v.geel al contact heb gehad met adriaanse omdat die maar voor 1 jaar heb getekend en dat die been op gaat volgen
toch geen slechte gedachte mag ik aannemen
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 21 juni 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Zijn de FSV en de maasgebouw lieden dan weer vriendjes?
of stoppen ze niet todat dick van dweil ook weg is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 juni 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:15 schreef Milo het volgende:
"Ik heb zelf de indruk dat ik niet meer optimaal kan functioneren bij de club, omdat ik reeds enige tijd het gevoel heb dat ik de ontwikkeling van de club mogelijk blokkeer", laat BEEN op de website van Feyenoord weten. "Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid."
Feyenoord financieel gezond
BEEN had als belangrijkste taak om Feyenoord weer financieel gezond te maken. Na een diep dal afgelopen seizoen werd de weg naar boven weer ingezet. "We zijn hier al geruime tijd maar met één ding bezig en dat is zorgen dat Feyenoord weer snel financieel gezond wordt. Nu het er op lijkt dat ik de club er meer mee help door weg te gaan dan door hier fysiek te werken aan de verdere gezondmaking, doe ik dat uiteraard", aldus BEEN.
Milo, flauw man....
En als Been de volgende zou zijn: wie moet zijn vervanger dan worden? (Dat ik dit vraag...tjongejonge)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 juni 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:22 schreef fredje het volgende:
Wouter Bos!!!
Heeft die zoveel geld dan?
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:15 schreef Milo het volgende:
"Ik heb zelf de indruk dat ik niet meer optimaal kan functioneren bij de club, omdat ik reeds enige tijd het gevoel heb dat ik de ontwikkeling van de club mogelijk blokkeer", laat BEEN op de website van Feyenoord weten. "Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid."
Feyenoord financieel gezond
BEEN had als belangrijkste taak om Feyenoord weer financieel gezond te maken. Na een diep dal afgelopen seizoen werd de weg naar boven weer ingezet. "We zijn hier al geruime tijd maar met één ding bezig en dat is zorgen dat Feyenoord weer snel financieel gezond wordt. Nu het er op lijkt dat ik de club er meer mee help door weg te gaan dan door hier fysiek te werken aan de verdere gezondmaking, doe ik dat uiteraard", aldus BEEN.
.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 juni 2011 - 16:12   quote  deeplink  
.?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2011 - 16:26   quote  deeplink  
tsja, het imago van Jacobs begon zodanig tegen hem te werken dat een vertrek de beste oplossing is. Bovendien heeft hij in het verleden ontegenzeggelijk cruciale fouten begaan.

Toch heb ik niet echt een goed gevoel over de manier waarop het is gegaan. Maar goed, so be it.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:15 schreef Milo het volgende:
"Ik heb zelf de indruk dat ik niet meer optimaal kan functioneren bij de club, omdat ik reeds enige tijd het gevoel heb dat ik de ontwikkeling van de club mogelijk blokkeer", laat BEEN op de website van Feyenoord weten. "Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid."
Feyenoord financieel gezond
BEEN had als belangrijkste taak om Feyenoord weer financieel gezond te maken. Na een diep dal afgelopen seizoen werd de weg naar boven weer ingezet. "We zijn hier al geruime tijd maar met één ding bezig en dat is zorgen dat Feyenoord weer snel financieel gezond wordt. Nu het er op lijkt dat ik de club er meer mee help door weg te gaan dan door hier fysiek te werken aan de verdere gezondmaking, doe ik dat uiteraard", aldus BEEN.
-1
Milo
 Milo - dinsdag 21 juni 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 15:52 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Milo, flauw man....
En als Been de volgende zou zijn: wie moet zijn vervanger dan worden? (Dat ik dit vraag...tjongejonge)
nee hoor, been is de volgende, haal huubie stevens maar!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 juni 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Dat denk jij...
Milo
 Milo - dinsdag 21 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:43 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dat denk jij...
yep!
Xapter
 Xapter - dinsdag 21 juni 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:44 schreef Milo het volgende:

[..]

yep!
Mario Been is een aanfluiting
Milo
 Milo - dinsdag 21 juni 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:45 schreef Xapter het volgende:

[..]

Mario Been is een aanfluiting
yep!
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Dit topic gaat toch over Jacobs? Goed dat hij zijn conclusies trekt!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:41 schreef Milo het volgende:

[..]

nee hoor, been is de volgende, haal huubie stevens maar!
Nee Huub Stevens is een succestrainer....
favoriet
 favoriet - dinsdag 21 juni 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Nu FSV staak nu uw protest. We gaan echt de goeie kant op.
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 21 juni 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:53 schreef JanM het volgende:
Dit topic gaat toch over Jacobs? Goed dat hij zijn conclusies trekt!
Neemt Onno deze beslissing of de externe financiers??? Onno eruit en wij zorgen dat er een speler komt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Goed zo Onno, erg laat, maar ga maar bij 020 aan de slag.

Denk dat ik m'n ouwe Wouter Bos-adhesie-topic maar weer naar boven haal...
Milo
 Milo - dinsdag 21 juni 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nee Huub Stevens is een succestrainer....
nee hoor! red bull roda mwahhh valt wel mee!
nibali
 nibali - dinsdag 21 juni 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Geen Gelul, dit soort beslissingen worden zelden of nooit door de persoon in kwestie genomen. Hij wordt er gewoon uitgetrapt. Hopelijk komt jouw theorie uit en halen we een paar goede spelers.
D-010
 D-010 - dinsdag 21 juni 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Dat is 1 :-D
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Eindelijk, alleen jammer dat het zolang heeft moeten duren voor hij tot deze conclusie kwam. En nu inderdaad Mario Been nog................
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 17:49   quote  deeplink  
Eindelijk!
Kon die dat niet 4 weken eerder doen
Nu denkt die fsv dat het door hun komt, gaan ze naast hun schoenen lopen en denken dat ze echt wat te vertellen hebben
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 21 juni 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:19 schreef FR-Henk het volgende:
Goed zo Onno, erg laat, maar ga maar bij 020 aan de slag.

Denk dat ik m'n ouwe Wouter Bos-adhesie-topic maar weer naar boven haal...
Jongens hou toch op over die Wouter Bos. Denk je nou echt dat ie dat doet. Hij kan het niet eens.
Minister van Financien is heel wat anders dan een tent(je) hoe complex soms ook, met 50 mio omzet financieel runnen.
En alsof ie zo'n goede minister van financien was. Ik vervloek hem elke keer weer als mijn box 3 belasting moet betalen en hij was er ook bij (als staatssecretaris van financien) toen we de Euro in werden gerommeld.
Aleen zijn politieke contacten zijn misschien goed. Maar die hebben we niet nodig: we hebben Rotterdamse business contacten nodig.
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 21 juni 2011 - 18:17   quote  deeplink  
"Ik heb zelf de indruk dat ik niet meer optimaal kan functioneren bij de club, omdat ik reeds enige tijd het gevoel heb dat ik de ontwikkeling van de club mogelijk blokkeer", laat Jacobs op de website van Feyenoord weten. "Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid."

Dan heb het nog lang geduurd...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Bedankt voor bewezen diensten en tot .....?
craven
 craven - dinsdag 21 juni 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Nooit! Die bewezen diensten kan die in ze hol douwen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 19:09 schreef craven het volgende:
Nooit! Die bewezen diensten kan die in ze hol douwen!
hahahahaha nu was ik eens cynisch :)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Jammer van die gouden handdruk, moeten we allemaal weer een tientje storten.
craven
 craven - dinsdag 21 juni 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Joh ; )....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 19:20   quote  deeplink  
hahahaha
@Stylzz het verleden heeft bewezen dat we er nog goed vanaf komen met een gouden handdruk..
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Goed verhaal van Gudde: nu een streep onder het verleden en doorgaan op de ingeslagen weg!

RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:36   quote  deeplink  
+1 voor Gudde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Brekend: Onno Jacobs vertrekt









0.0084750