BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Brekend: Onno Jacobs vertrekt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 20:37   quote  deeplink  
LANG LEVE DE REVOLUTIE!!!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Met alleen het vertrek van Jacobs ben ik nu tevreden.
De positie van Been komt vanzelf als de eerste 7 wedstrijden kut gaan.
Dat kan Martin goed genoeg regelen denk ik
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:36 schreef RedDevil1990 het volgende:
+1 voor Gudde
inderdaad , doorgaan nu. Hopelijk staan er een paar nieuwe investeerders op al la PSV.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:38 schreef RedDevil1990 het volgende:
Met alleen het vertrek van Jacobs ben ik nu tevreden.
De positie van Been komt vanzelf als de eerste 7 wedstrijden kut gaan.
Dat kan Martin goed genoeg regelen denk ik
eens !
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:45 schreef Xapter het volgende:

[..]

Mario Been is een aanfluiting
Eens.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.
Had niet anders verwacht van je ;)
Al had Been er nou voor gezorgd de baab bij Feyenoord kon blijven dan was die een held zeker haha ?
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:57 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Had niet anders verwacht van je ;)
Al had Been er nou voor gezorgd de baab bij Feyenoord kon blijven dan was die een held zeker haha ?
Zelfs dan nog niet haha
The Q
 The Q - dinsdag 21 juni 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Gudde -1
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Zelfs dan nog niet haha
Echt wel!

Maar nu gaat het weer over Been i.p.v. het vertrek van Jacobs!
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:38 schreef RedDevil1990 het volgende:
Met alleen het vertrek van Jacobs ben ik nu tevreden.
De positie van Been komt vanzelf als de eerste 7 wedstrijden kut gaan.
Dat kan Martin goed genoeg regelen denk ik
Zeer mee eens :)
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Is een reden voor dat er nog niet met Mario gesproken is over zijn contract.
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Echt wel!
Absoluut niet.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Geen vervanger voor Onno...

http://fr-fans.nl/?p=lees&id=1698
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:11 schreef Let it Snoo het volgende:
Geen vervanger voor Onno...

http://fr-fans.nl/?p=lees&id=1698
Rare streek, een stichting waar miljoenen in omgaat en geen financiële man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Els --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:11 schreef Let it Snoo het volgende:
Geen vervanger voor Onno...

http://fr-fans.nl/?p=lees&id=1698
Vaag
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
Ja, vond het ook nogal raar.. Weet niet of er andere personen zijn binnen de organisatie die deze functie kunnen invullen? Lijkt me dat ze intern naar een oplossing zoeken..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
dat het gezond verstand gaat zegevieren...... ben benieuwd of de vg dat heeft en nu hier genoegen mee neemt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:11 schreef Let it Snoo het volgende:
Geen vervanger voor Onno...

http://fr-fans.nl/?p=lees&id=1698
kan zijn dat er iemand doorschuift.
En dat er dan iemand anders vervangen word.

Geen FD lijkt me sterk. Of misschien iemand uit de SC.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:16 schreef FR-Douwe het volgende:
dat het gezond verstand gaat zegevieren...... ben benieuwd of de vg dat heeft en nu hier genoegen mee neemt.
Als er maar iets te zeiken is dan is het al goed jo :P
Nog ff en de penningmeester van de FSV word naar voren geschoven door de VG
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:27   quote  deeplink  
joh, de vrienden kunnen blijkbaar goed met geld omgaan, hebben vast wel een eigen bedrijf met accountants e.d. ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Als ik de twitterpagina van de VG eens bekijk, is dit nog lang het einde niet wat ze willen..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Van de pagina:

FYI: conceptverslag net gelezen, ziet er goed uit maar gaat morgen pas online komen. Even laatste check doen, komt eraan dus!

Morgen zal de propaganda machine wel op volle toeren draaien AD zal wel weer als platform gebruikt worden.Telegraaf en VI de kruimels???

Gezien de tactiek van de BVO zal er wel een verhaal komen dat de VvF er een kapitaal injectie tegen aan zal gooien.En dat het onbegrijpelijk is dat de FSV/Vg het vertrouwen hebben opgezegd.Jacobs is (vrijwillig)opgestapt en dus kan het boek van het verleden dicht.Meesterlijk zou je denken maar het daarmee is het vertrouwen niet terug gewonnen.Daardoor neemt het wantrouwen nog meer toe heren van de directie en RvC

________

het gaat maar door...
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:
Als ik de twitterpagina van de VG eens bekijk, is dit nog lang het einde niet wat ze willen..
Als ik het goed begrijp zijn de rapen gaar en willen ze de hele directie (minus Van Geel, voordat het gezeik daarover weer begint) eruit.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:
Als ik de twitterpagina van de VG eens bekijk, is dit nog lang het einde niet wat ze willen..
man wat een gezeik.... streep eronder en allemaal je inzetten voor 1 doel: een gezond Feyenoord wat op de plek terugkeert waar het hoort!
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 00:18   quote  deeplink  
Wachten wat er morgen gaat komen..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 00:18 schreef MMM het volgende:
Wachten wat er morgen gaat komen..
Als goed is niks
http://fr-fans.nl/?p=lees&id=1698
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 00:20   quote  deeplink  
Doelde op het stuk dat morgen online komt van de forumavond, ben benieuwd!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 07:02   quote  deeplink  
Staat vandaag inderdaad veel over Feyenoord in t AD vandaag: Zo is er binnenkort een afspraak met Arsenal over #Ryo, hij zou enkele tonnen aan salaris moeten kosten
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 07:07   quote  deeplink  
En dit valt eigenlijk reuze mee:
Door de tegenvallende resultaten in de bekertoernooien leed #Feyenoord afgelopen seizoen een verlies van enkele tonnen.

Kan je uit opmaken dat feyenoord bijna wel de boel op de rit heeft qua begroting. Een paar ton is verwaarloosbaar vergeleken met de miljoenen van de jaren er voor. Zet t ook af tegen de andere BVO's die de afgelopen jaren ook miljoenen verlies draaiden en dat Feyenoord afgelopen jaar nauwelijks inkomsten heeft gehad uit spelersverkoop. Ook voor dit jaar is er nu al weer behoorlijk gesneden in de salarishuishouding.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 07:08   quote  deeplink  
Gudde: "Dat is binnen het KNVB plan van aanpak en komend seizoen moeten we zwarte cijfers schrijven."
Gudde over het tijdperk Jacobs: ,,Er is toen inderdaad gegokt en verloren."
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 juni 2011 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 07:02 schreef Stylzz het volgende:
Staat vandaag inderdaad veel over Feyenoord in t AD vandaag: Zo is er binnenkort een afspraak met Arsenal over #Ryo, hij zou enkele tonnen aan salaris moeten kosten
Ff AD aanschaffen onderweg naar het werk dan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 07:11   quote  deeplink  
#Blokland: ,,Onno wilde vertrekken, nu zal ik potentiële geldschieters die nu wel willen investeren benaderen."

Blokland: ,,Van Well staat niet ter discussie. De club wil gezond worden en is gebaat bij rust."

Feyenoord stelt ipv #Jacobs een controller aan die het financiële beleid op de voet zal volgen. Ook een vorm van bezuinigen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 07:12   quote  deeplink  
Overigens even mn bron melden, dit komt allemaal bij Mega Edward vandaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 07:15   quote  deeplink  
Blokland: ,,De Vrienden van Feyenoord hebben een geweldig lid voor de RVC gestrikt. Iemand met een verleden als voetballer." Wie denken jullie?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 juni 2011 - 07:15   quote  deeplink  
Wat is zijn Gebruikersnaam op Twitter?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 07:17   quote  deeplink  
FeyenoordMegaFR
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 07:15 schreef Bosifyable het volgende:
Wat is zijn Gebruikersnaam op Twitter?
hoe werkt twitter?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Van Dorp: 'Vertrek Jacobs is een mooie start'
Bron: AD.nl

Eric van Dorp, woordvoerder van de officiële supportersvereniging van Feyenoord noemt het vertrek van financieel directeur Onno Jacobs 'een mooie start'. De FSV, die zegt namens een brede afvaardiging van fans te handelen, schortte onlangs voorlopig alle activiteiten bij de club op. Wij willen schoon schip zien bij onze club.'

'Met Jacobs is de club diep in de schulden terechtgekomen. Wij zijn heel blij met zijn vertrek', zegt Van Dorp in het AD.

Dat Jacobs vrijwillig is vertrokken bij Feyenoord, bezorgt Van Dorp een glimlach op zijn gezicht. 'Dat zou ik ook zeggen als ik woordvoerder van Feyenoord was. Het is wel heel toevallig dat wij maandagavond bij een forumavond nog eens duidelijk formuleren dat Jacobs moet vertrekken en dat het dinsdag ook daadwerkelijk gebeurt.'

'Wij willen meer mensen zien opstappen, onder meer de president commissaris van de Raad van Commissarissen Dick van Well.' 

Van Geel
Wat betreft Van Dorp blijft technisch directeur Martin van Geel wel op zijn post. 'Die staat absoluut niet ter discussie. Maar wij willen meer koppen zien rollen. De steun van de fans voor Mario Been is ook al lang niet meer zoals een jaar geleden. Elke andere trainer was er afgelopen seizoen uitgevlogen. Of wij zondag actie voeren tijdens de eerste training? Absoluut niet. Tijdens de eerste training en de Open Dag op 28 juli blijft het rustig. Bij de oefenwedstrijden? Vul dat zelf maar in.'
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 08:42 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hoe werkt twitter?
account aanmaken, mensen volgen, berichten lezen, reageren.

Zoals een forum, ongeveer, maar dan met een max aantal characters per bericht.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 08:49   quote  deeplink  
als mensen mijn twittert willen hebben moeten ze maar ff PM-en.
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 07:07 schreef Stylzz het volgende:
En dit valt eigenlijk reuze mee:
Door de tegenvallende resultaten in de bekertoernooien leed #Feyenoord afgelopen seizoen een verlies van enkele tonnen.

Kan je uit opmaken dat feyenoord bijna wel de boel op de rit heeft qua begroting. Een paar ton is verwaarloosbaar vergeleken met de miljoenen van de jaren er voor. Zet t ook af tegen de andere BVO's die de afgelopen jaren ook miljoenen verlies draaiden en dat Feyenoord afgelopen jaar nauwelijks inkomsten heeft gehad uit spelersverkoop. Ook voor dit jaar is er nu al weer behoorlijk gesneden in de salarishuishouding.
Jij bent een stuk positiever dan ik. Ik begrijp niet, dat als je zo in de problemen zit, je uberhaupt meer dan één ronde beker en europees begroot. Dat was ook jarenlang de normaalste gang van zaken binnen Feyenoord. Denk dat ze toch weer consessies hebben gedaan om de begroting sluitend te krijgen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:03 schreef Els het volgende:

[..]

Jij bent een stuk positiever dan ik. Ik begrijp niet, dat als je zo in de problemen zit, je uberhaupt meer dan één ronde beker en europees begroot. Dat was ook jarenlang de normaalste gang van zaken binnen Feyenoord. Denk dat ze toch weer consessies hebben gedaan om de begroting sluitend te krijgen.
toch valt het me mee, nog niet zolang geleden waren het miljoenen verliezen en nu een paar ton. Ik ben zeker niet financieel onderlegd dus snap ook niet zoveel van het verschuiven van geld zoals je straks beschreef maar een paar ton klinkt bij mij in de oren als een opgaande lijn. Daarnaast denk ik dat er veel clubs zijn die blij zouden zijn met een paar ton.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door FR-Elmo --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:03 schreef Els het volgende:

[..]

Jij bent een stuk positiever dan ik. Ik begrijp niet, dat als je zo in de problemen zit, je uberhaupt meer dan één ronde beker en europees begroot. Dat was ook jarenlang de normaalste gang van zaken binnen Feyenoord. Denk dat ze toch weer consessies hebben gedaan om de begroting sluitend te krijgen.
Ís vreemd inderdaad. Bij stevig saneren (o.a. bij personeel) is sober begroten een eerste vereiste!
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:13 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

toch valt het me mee, nog niet zolang geleden waren het miljoenen verliezen en nu een paar ton. Ik ben zeker niet financieel onderlegd dus snap ook niet zoveel van het verschuiven van geld zoals je straks beschreef maar een paar ton klinkt bij mij in de oren als een opgaande lijn. Daarnaast denk ik dat er veel clubs zijn die blij zouden zijn met een paar ton.
Is wel een opgaande lijn, eens. Maar enkele tonnen verlies betekent dat er ook dit jaar weer te weinig budgetdiscipline was, en de schuld weer is toegenomen. Dat zijn, als het water je tot de lippen staat, 2 hele slechte punten.
En wat Henk zegt: als je zo hard moet ingrijpen dat het mensen hun baan gaat kosten, heb je de verantwoordelijkheid om in alle andere uitgaven als een bok op de haverkist te zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door Els --
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 22 juni 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:23 schreef Els het volgende:

[..]

Is wel een opgaande lijn, eens. Maar enkele tonnen verlies betekent dat er ook dit jaar weer te weinig budgetdiscipline was, en de schuld weer is toegenomen. Dat zijn, als het water je tot de lippen staat, 2 hele slechte punten.
En wat Henk zegt: als je zo hard moet ingrijpen dat het mensen hun baan gaat kosten, heb je de verantwoordelijkheid om in alle andere uitgaven als een bok op de haverkist te zitten.
Els, je hebt wel gelijk, verlies = verlies en dat is wel teleurstellend. Maar vergeet niet dat er nog een paar heel dure jongens op de payroll stonden. Dat buig je niet zomaar om. O.a. De Clerk, Biseswar, Ahmadi. De twee laatste nog gecontracteerd toen Feyenoord eigenlijk al failliet was (na de mislukte gok) en Dhr Jacobs nog zat te pitten. Het dubbeltje was bij hem nog steeds niet gevallen. Ben blij dat die incompetente slapzak in ieder geval weg is.
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:48 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Els, je hebt wel gelijk, verlies = verlies en dat is wel teleurstellend. Maar vergeet niet dat er nog een paar heel dure jongens op de payroll stonden. Dat buig je niet zomaar om. O.a. De Clerk, Biseswar, Ahmadi. De twee laatste nog gecontracteerd toen Feyenoord eigenlijk al failliet was (na de mislukte gok) en Dhr Jacobs nog zat te pitten. Het dubbeltje was bij hem nog steeds niet gevallen. Ben blij dat die incompetente slapzak in ieder geval weg is.
Die dure jongens stonden op de begroting, dus met hun salaris is rekening gehouden. Aan de wedstrijdpremies zal het niet liggen, dus is het waarschijnlijker dat er onzekere inkomsten begroot zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:52 schreef Els het volgende:

[..]

Die dure jongens stonden op de begroting, dus met hun salaris is rekening gehouden. Aan de wedstrijdpremies zal het niet liggen, dus is het waarschijnlijker dat er onzekere inkomsten begroot zijn.
is dat niet normaal dan bij een voetbalclub?dat je rekening houdt met een ronde knvb beker of extra voorronde europees?
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

is dat niet normaal dan bij een voetbalclub?dat je rekening houdt met een ronde knvb beker of extra voorronde europees?
Normaal is 1 ronde KNVB en 1 ronde europees (mits geplaatst) Dan kan de enige 'downsize' een onaantrekkelijke tegenstander of een uitwedstrijd zijn.
Milo
 Milo - woensdag 22 juni 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:48 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Els, je hebt wel gelijk, verlies = verlies en dat is wel teleurstellend. Maar vergeet niet dat er nog een paar heel dure jongens op de payroll stonden. Dat buig je niet zomaar om. O.a. De Clerk, Biseswar, Ahmadi. De twee laatste nog gecontracteerd toen Feyenoord eigenlijk al failliet was (na de mislukte gok) en Dhr Jacobs nog zat te pitten. Het dubbeltje was bij hem nog steeds niet gevallen. Ben blij dat die incompetente slapzak in ieder geval weg is.
Nee hoor verlies is niet alleen verlies er zit een duidelijke stijging in! mooi zo hup feyenoord!
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 23 juni 2011 - 00:05   quote  deeplink  
Wat een kuttopic. Zelfbevlekking. Oh wat ben ik toch goed dat ik nieuws kan kopieeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Brekend: Onno Jacobs vertrekt









0.0060071