BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boze Van Hanegem: "Been zoekt het maar lekker uit"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Willem van Hanegem kan er nog steeds moeilijk mee leven dat Mario Been hem dit seizoen niet liet helpen bij Feyenoord. De 67-jarige Zeeuw is er nog steeds van overtuigd dat de Rotterdammers hoger dan de tiende stek hadden kunnen eindigen.

"Na die 10-0 tegen PSV bood ik mijn diensten aan, meer was het niet", vertelde Van Hanegem in een interview met NUsport. "Vrijblijvend, ik aasde niet op een baantje, wilde gewoon m'n club helpen. Na het gesprek met Mario Been begon hij te klagen dat alles op straat lag. Tja, ik heb een column, schreef op dat we een uitsmijter en een broodje kroket hadden gegeten, heel schokkende details inderdaad."

"En ik heb ook weleens geschreven dat Van Beukering geen goede aankoop was en dat Bahia niet zo goed kon verdedigen, volgens mij stond ik daar niet alleen in. Dus waar gaat het over?", ging Van Hanegem zijn klaagzang verder. "Feyenoord zou het gemeenschappelijke belang moeten zijn, maar dat was dus niet zo. Heel triest. Het blijft mijn club, maar als het weer misgaat hoeft Been me niet meer te bellen. Ik ben geen jandoedel. Hij zoekt het maar lekker uit."

Van Hanegem baalt van de tiende plek van Feyenoord. "Die tiende plek was natuurlijk een schande voor dit elftal. Been bleef ook maar zeuren dat er geen geld was en dat het elftal zo jong was. Terwijl hij het jaar ervoor zelf Makaay als oud vuil behandelde", aldus de oud-voetballer. "Zo slecht waren die gasten niet, daar blijf ik bij. Ze hadden gewoon bij de eerste vijf kunnen eindigen. Als je dit elftal bij elkaar zou kunnen houden, is Feyenoord over drie jaar kampioen."
WILLEM///HELD!!!!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 21 juni 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Eens met Willem, ongelooflijk hoe Makaay is behandeld... Wat een geweldenaar was dat zeg als ik nu terugkijk en wat een berg stront heeft ie over zich heen gehad..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Makaay is en was een geweldenaar, maar Tomasson was op een gegeven moment een betere optie geworden omdat hij beter pastte in het spel van Feyenoord.

Dat Makaay nu nog steeds bij Feyenoord zit (als trainer) geeft toch wel aan dat er niet heel veel rancune zit bij die gast.

OT wat is de nieuwswaarde hiervan, Willem? ik dacht dat we dit gezeik wel achter ons hadden gelaten. Zowel Mario als Willem hebben dat niet helemaal lekker aangepakt en daar hebben naderhand beiden hun zegje over gedaan. Waarom nou in godsnaam weer de media zoeken, met precies hetzelfde verhaal als we maanden terug ook al hebben gehoord?

Willem///Held///Legende///Icoon

Maar dit was nergens voor nodig. Onruststokerij.
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Makaay is en was een geweldenaar, maar Tomasson was op een gegeven moment een betere optie geworden omdat hij beter pastte in het spel van Feyenoord.

Dat Makaay nu nog steeds bij Feyenoord zit (als trainer) geeft toch wel aan dat er niet heel veel rancune zit bij die gast.

OT wat is de nieuwswaarde hiervan, Willem? ik dacht dat we dit gezeik wel achter ons hadden gelaten. Zowel Mario als Willem hebben dat niet helemaal lekker aangepakt en daar hebben naderhand beiden hun zegje over gedaan. Waarom nou in godsnaam weer de media zoeken, met precies hetzelfde verhaal als we maanden terug ook al hebben gehoord?

Willem///Held///Legende///Icoon

Maar dit was nergens voor nodig. Onruststokerij.
+1
Nibke
 Nibke - dinsdag 21 juni 2011 - 16:45   quote  deeplink  
.......................en Held Willem gaat weer ouwe koeien uit de sloot halen,
laat Willem toch een keer z'n verstand gebruiken en niet steeds opnieuw beginnen
te janken, dit is echt niet positief voor FEYENOORD !!!!!!!!!!!
http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fyqxrw73ra.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Nibke --
Milo
 Milo - dinsdag 21 juni 2011 - 16:45   quote  deeplink  
hij zet gewoon been op scherp, niks mis mee!
Rovert
 Rovert - dinsdag 21 juni 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Held Willem is een zeikerd geworden
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:52 schreef Rovert het volgende:
Held Willem is een zeikerd geworden
+1
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Ach als Willem in VI wordt aangesproken op zijn gedrag tijdens zijn Utrecht periode reageert hij ook nogal narrig. Willem houdt ervan om kritiek op god en iedereen te hebben, maar als hij zelf kritiek krijgt is hij niet te genieten.
En dit heeft niks met Been op scherp zetten te maken is gewoon weer oude koeien uit de sloot halen.
Jammer heeft een icoon als Willem echt niet nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door F.L.E --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:45 schreef Milo het volgende:
hij zet gewoon been op scherp, niks mis mee!
op scherp zetten is niets mis mee maar dit neigt toch wel naar ouwe koeien hoor....
nibali
 nibali - dinsdag 21 juni 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Wat wil Willem nou? Als Mario vraagt of hij de tegenstander wil analyseren zal hij zijn neus daar wel voor ophalen. Wil hij assistent worden? of spitsentrainer? Het blijft allemaal zo vaag. Geen misverstanden, hij blijft een icoon van onze club, maar juist de club heeft deze onrust niet nodig. Lekker achterover leunen en objectief kijken naar de prestaties
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 21 juni 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Willem//Zeikerd//Held!!!!
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Willem///ZEIKHELD!
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 17:11   quote  deeplink  
WILLEM///HELD
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 16:52 schreef Rovert het volgende:
Held Willem is een zeikerd geworden
+2
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Willem wordt iets gevraagd en hij geeft weer hetzelfde antwoord. Klaar, en verder gaan met leven.
Milo
 Milo - dinsdag 21 juni 2011 - 17:26   quote  deeplink  
liever een zeikerd, dan zo'n lul als been zijn!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 21 juni 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:26 schreef Milo het volgende:
liever een zeikerd, dan zo'n lul als been zijn!
Dat is een zeiklul, dat is weer wat anders!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:11 schreef MMM het volgende:
WILLEM///HELD
+1
prins
 prins - dinsdag 21 juni 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:11 schreef MMM het volgende:
WILLEM///HELD
+1000
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 17:11 schreef MMM het volgende:
WILLEM///HELD
+2
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 20:16   quote  deeplink  
en 1000
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Willem zegt gewoon wat hij denkt!
En hij heeft eigenlijk nog gelijk ook!
Hij werd geinterviewd en krijgt daar een vraag over, ik zou hem ook eerlijk beantwoorden.
Ik ben niet tegen Been maar ben ook geen groot fan van hem als trainer!

WILLEM//HELD//LEGENDE
MARIO//HELD//KAN DIT SEIZOEN EEN LEGENDE WORDEN (anders had hij beter de hulp kunnen aanvaarden)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Feyenoord till i die --
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Willem zegt gewoon wat hij denkt!
En hij heeft eigenlijk nog gelijk ook!
Hij werd geinterviewd en krijgt daar een vraag over, ik zou hem ook eerlijk beantwoorden.

WILLEM//HELD//LEGENDE
Eens!
De Pater
 De Pater - dinsdag 21 juni 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Eindelijk iemand die de waarheid durft te zeggen, ik zou zeggen Willem op de bank en makaay en de Wolf ernaast. DAAAAAAG MARIO, goeie jongen en een echte Feyenoorder maar voor het 1e van Feyenoord komtie net iets te kort..
Nibke
 Nibke - dinsdag 21 juni 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Willem 2/ Held ???????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:58 schreef Nibke het volgende:

[..]

ah! hahaha
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 20:57 schreef De Pater het volgende:
Eindelijk iemand die de waarheid durft te zeggen, ik zou zeggen Willem op de bank en makaay en de Wolf ernaast. DAAAAAAG MARIO, goeie jongen en een echte Feyenoorder maar voor het 1e van Feyenoord komtie net iets te kort..
WILLEM // HELD!!! :) Zou hem best graag nog eens terug willen zien komen als hoofdcoach van Feyenoord..
De Pater
 De Pater - dinsdag 21 juni 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:16 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

WILLEM // HELD!!! :) Zou hem best graag nog eens terug willen zien komen als hoofdcoach van Feyenoord..
Wellicht in de winterstop, ik hoop dattie makaay en De Wolf meeneemt. Beetje agressie in het spel kan deze groep wel gebruiken..
JanM
 JanM - dinsdag 21 juni 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:22 schreef De Pater het volgende:

[..]

Wellicht in de winterstop, ik hoop dattie makaay en De Wolf meeneemt. Beetje agressie in het spel kan deze groep wel gebruiken..
Velen zijn blijkbaar vergeten hoe goed het hem verging als hoofdcoach van Utrecht? Wat een drama! En dan gaat De Wolf zeker de persconferenties doen? Willem, je bent een HELD vanwege alles wat je in het verleden voor Feyenoord betekent hebt, maar je moet nu toch echt ophouden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Willem,held!!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Willem, grote bek, ouwe zets, zure zeiksok. Maar wel onze HELD.

Eeuwig dankbaar voor de voetballer en de trainert in zn periode bij Feyenoord.
De Pater
 De Pater - dinsdag 21 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Velen zijn blijkbaar vergeten hoe goed het hem verging als hoofdcoach van Utrecht? Wat een drama! En dan gaat De Wolf zeker de persconferenties doen? Willem, je bent een HELD vanwege alles wat je in het verleden voor Feyenoord betekent hebt, maar je moet nu toch echt ophouden!
Weet je wat je aan ervaring op de bank hebt zitten met deze 3, alle 3 bijzonder goed in het opzetten van een collectief. De huidige selectie heeft voldoende kwaliteit maar nu moeten ze het samen nog laten zien. En het kan, dat hebben we wel gezien tegen PSV en Utrecht. De echte wil om de mouwen op te stropen mag geen uitzondering meer zijn..
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 21 juni 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Willem word geen hoofdcoach, en wil geen hoofdcoach meer worden, maximaal de technische staf. Die kans is in combinatie met Mario helaas verkeken. De Wolf, goeie gozer, maar lijkt me ongeschikt
de kromme 73
 de kromme 73 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:43   quote  deeplink  
de kromme mot een standbeeld van een meter of 30 hebben bie de kuip
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:02   quote  deeplink  
In de VI staat toch compleet intervieuw met de Kromme over eventueel trainer worden(waar dan ook)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:43 schreef de kromme 73 het volgende:
de kromme mot een standbeeld van een meter of 30 hebben bie de kuip
50% eens!!
Hij hoort naast Coen op zelfde grote te staan!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Zal wel pas komen al is die dood.
craven
 craven - woensdag 22 juni 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Willem is een echte feyenoorder en een Held! Maar zijn rancune begint een beetje zielig te worden, dat heeft hij niet nodig....
kale co
 kale co - woensdag 22 juni 2011 - 00:11   quote  deeplink  
willem kanjer 3 trainer 3 prijs!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 22 juni 2011 - 02:52   quote  deeplink  
van Hanegem moet niet zo zeiken, of de touwjes in handen nemen of je bek houden, lijkt een beetje op cruytfff, of zo iets.
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 02:52 schreef hoogvliet010 het volgende:
van Hanegem moet niet zo zeiken, of de touwjes in handen nemen of je bek houden
Gaat een beetje moeilijk als je als oud vuil word behandeld.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Gaat een beetje moeilijk als je als oud vuil word behandeld.
Schei uit, hij kreeg per omgaande terug wat hij zaaide.
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Schei uit, hij kreeg per omgaande terug wat hij zaaide.
Ja Willem heeft dit echt verdiend.. Je eigen club willen helpen en worden afgedankt door een amateurtrainer
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja Willem heeft dit echt verdiend.. Je eigen club willen helpen en worden afgedankt door een amateurtrainer
zitten 2 kanten aan, er had netjes met hem omgesprongen kunnen worden maar hij heeft voor de nodige onrust gezorgd door via collumns te communiceren. Daarnaast iedere keer weer de publiciteit zoeken om je gelijk alsnog te halen neigt wel een klein beetje naar oogsten wat je zaait.
Neemt niet weg dat Willem belangrijk is geweest voor Feyenoord en daarom altijd een echte Feyenoorder zal blijven. Alleen iets meer goede communicatie en nadenken zou wel handig zijn.
De Pater
 De Pater - woensdag 22 juni 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja Willem heeft dit echt verdiend.. Je eigen club willen helpen en worden afgedankt door een amateurtrainer
+1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Herhaling van eerder:
Van Hanegem uitte ongebaande, herhaaldelijk kritiek op het spel van Feyenoord. Een echte clubman gaat dit óók intern met de verantwoordelijken bespreken. Het riekte echter eerder naat stoelpoot zagen.

Daar is Been, maar bovenal de club niet bij gebaat.

Je helpt je club niet door uitsluitend stront buiten te hangen en er -als een echte clubman zou doen- NIETS actiefs verder mee te doen.
Behalve dan zeggen: ze moeten mij vragen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:59 schreef FR-Henk het volgende:
Herhaling van eerder:
Van Hanegem uitte ongebaande, herhaaldelijk kritiek op het spel van Feyenoord. Een echte clubman gaat dit óók intern met de verantwoordelijken bespreken. Het riekte echter eerder naat stoelpoot zagen.

Daar is Been, maar bovenal de club niet bij gebaat.

Je helpt je club niet door uitsluitend stront buiten te hangen en er -als een echte clubman zou doen- NIETS actiefs verder mee te doen.
Behalve dan zeggen: ze moeten mij vragen.
+1
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:59 schreef FR-Henk het volgende:
Herhaling van eerder:
Van Hanegem uitte ongebaande, herhaaldelijk kritiek op het spel van Feyenoord. Een echte clubman gaat dit óók intern met de verantwoordelijken bespreken. Het riekte echter eerder naat stoelpoot zagen.

Daar is Been, maar bovenal de club niet bij gebaat.

Je helpt je club niet door uitsluitend stront buiten te hangen en er -als een echte clubman zou doen- NIETS actiefs verder mee te doen.
Behalve dan zeggen: ze moeten mij vragen.
Dat mag toch? Het spel was ook vreselijk, niet aan te gluren. Dat kan je aan Been toch niet uitleggen, die vind dat hij niet gefaald heeft. Zelfkritiek is ver te zoeken bij deze man.

Van Beukering halen was een lachertje maar was een vriend van Mario en mocht dus komen. En Bahia kan er inderdaad helemaal niks van, Willem mag dat zeggen. Net zoals dat Willem mag zeggen dat Mokotjo in potentie een geweldige speler is en het onbegrijpelijk is dat hij nooit werd opgesteld.

En als Willem dan een klein stukje besteed over de ontmoeting tussen hem en Mario is die amateur alweer op z'n pikkie getrapt.

Mario wilde Willem er NOOIT bij hebben, vanaf het begin niet. Maar hij werd gedwongen om te gaan praten.
Rene Koster
 Rene Koster - woensdag 22 juni 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Iedereen heeft wel een beetje gelijk, maar mijn idee is dat Been een jaar lang heeft laten zijn dat hij gewoon te ligt is als trainer van Feyenoord, ik zeg met deze groep had je veel verder kunnen komen/zijn als dat nu het geval is, en dan hadden alle spelertjes die nu denken te kunnen wachten met tekenen,hun handtekening allang gezet.

En Feyenoord moet gewoon als de eerste twee wedstrijden weer waardeloos zijn Been op de tribune zetten en Willem halen en niet tot de winter wachten want dan is het te laat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boze Van Hanegem: "Been zoekt het maar lekker uit"









0.0050730