BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boze Van Hanegem: "Been zoekt het maar lekker uit"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 12:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat mag toch? Het spel was ook vreselijk, niet aan te gluren. Dat kan je aan Been toch niet uitleggen, die vind dat hij niet gefaald heeft. Zelfkritiek is ver te zoeken bij deze man.

Van Beukering halen was een lachertje maar was een vriend van Mario en mocht dus komen. En Bahia kan er inderdaad helemaal niks van, Willem mag dat zeggen. Net zoals dat Willem mag zeggen dat Mokotjo in potentie een geweldige speler is en het onbegrijpelijk is dat hij nooit werd opgesteld.

En als Willem dan een klein stukje besteed over de ontmoeting tussen hem en Mario is die amateur alweer op z'n pikkie getrapt.

Mario wilde Willem er NOOIT bij hebben, vanaf het begin niet. Maar hij werd gedwongen om te gaan praten.
Effe loskoppelen van je aversie jegens de trainer Been: van H. gebruikt de media. Dat mag. Van H. schrijft over zijn club: dat mag. Van H. heeft kritiek over de club: dat mag.
Van H. uit bij herhaling kritiek over de club: dat gaat schuren.
Van H. schrijft over pijn in zijn Feyenoord-hart en deelt die pijn vervolgens niet met de club: dat is een zwaktebod.
Alle respect voor Van Hanegem, maar naast schrijven ontbreekt het hem aan dadendrang...Voor z'n club.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Overigens: Been MOET presteren dit najaar, anders dit jaar nog einde oefening. De kritiek op hem is niet geheel onterecht.
De Pater
 De Pater - woensdag 22 juni 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 12:40 schreef FR-Henk het volgende:
Overigens: Been MOET presteren dit najaar, anders dit jaar nog einde oefening. De kritiek op hem is niet geheel onterecht.
Hij zal bij teveel puntverlies in de eerste wedstrijden zijn credit snel verspelen, van Geel zal hem dan direct adviseren om op te stappen. Bij een goed presterende coach is het wankele bestuur gebaat, gaat het op het veld niet goed dan heeft dat gelijk zijn weerklank op deze directie. De supporters zijn het echt beu, dus zal ook Mario daar aan moeten geloven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door De Pater --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:56 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zitten 2 kanten aan, er had netjes met hem omgesprongen kunnen worden maar hij heeft voor de nodige onrust gezorgd door via collumns te communiceren. Daarnaast iedere keer weer de publiciteit zoeken om je gelijk alsnog te halen neigt wel een klein beetje naar oogsten wat je zaait.
Neemt niet weg dat Willem belangrijk is geweest voor Feyenoord en daarom altijd een echte Feyenoorder zal blijven. Alleen iets meer goede communicatie en nadenken zou wel handig zijn.
Als je een contract bij een nieuwsblad heb betekent dat dat ze je ongezouten mening willen weten.
Je kan dan moeilijk zeggen "allemaal goed maar over mijn eigen cluppie zeg ik niets verkeerds!)
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 13:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Als je een contract bij een nieuwsblad heb betekent dat dat ze je ongezouten mening willen weten.
Je kan dan moeilijk zeggen "allemaal goed maar over mijn eigen cluppie zeg ik niets verkeerds!)
klopt maar communiceer als je echt wilt helpen ook ff direct...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 13:24 schreef De Pater het volgende:

[..]

Hij zal bij teveel puntverlies in de eerste wedstrijden zijn credit snel verspelen, van Geel zal hem dan direct adviseren om op te stappen. Bij een goed presterende coach is het wankele bestuur gebaat, gaat het op het veld niet goed dan heeft dat gelijk zijn weerklank op deze directie. De supporters zijn het echt beu, dus zal ook Mario daar aan moeten geloven..
Been was (is) afgelopen seizoen een tactisch drama!
Hij heeft zijn eigen glazen ook nog eens ingegooid door elke vorm van hulp af te wijzen!!
craven
 craven - woensdag 22 juni 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 13:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Been was (is) afgelopen seizoen een tactisch drama!
Hij heeft zijn eigen glazen ook nog eens ingegooid door elke vorm van hulp af te wijzen!!
dat ben ik met je eens, hij had van Hanegem er bij kunnen betrekken. Echter gaat Van Hanegem nu ouwe koeien uit de sloot halen met makaay, dat is meer dan een jaar geleden. Dat hoeft niet, zo laat hij zijn rancune zien en dat past niet bij een columnist
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Ik snap dat hij rancune heeft!!!!
WILLEM//HELD!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 13:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik snap dat hij rancune heeft!!!!
WILLEM//HELD!!!
ik ook, maar in dit geval plaatst hij dus zijn persoonlijke rancune boven het belang van de club.
De Pater
 De Pater - woensdag 22 juni 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 13:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Been was (is) afgelopen seizoen een tactisch drama!
Hij heeft zijn eigen glazen ook nog eens ingegooid door elke vorm van hulp af te wijzen!!
Niet alleen tactisch een drama maar het ligt ook altijd aan van alles behalve aan hemzelf. Mario is een fijne vent en een echte Feyenoorder maar als coach komt hij net als Gullit en Koeman gewoon tekort..
JanM
 JanM - woensdag 22 juni 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 12:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Effe loskoppelen van je aversie jegens de trainer Been: van H. gebruikt de media. Dat mag. Van H. schrijft over zijn club: dat mag. Van H. heeft kritiek over de club: dat mag.
Van H. uit bij herhaling kritiek over de club: dat gaat schuren.
Van H. schrijft over pijn in zijn Feyenoord-hart en deelt die pijn vervolgens niet met de club: dat is een zwaktebod.
Alle respect voor Van Hanegem, maar naast schrijven ontbreekt het hem aan dadendrang...Voor z'n club.
En het verhaal nu nog een keer oprakelen is ordinair natrappen en dat heeft hij echt niet nodig! Willem, s.v.p. bek houden over Feyenoord voorlopig dus!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:05 schreef De Pater het volgende:

[..]

Niet alleen tactisch een drama maar het ligt ook altijd aan van alles behalve aan hemzelf. Mario is een fijne vent en een echte Feyenoorder maar als coach komt hij net als Gullit en Koeman gewoon tekort..
Gullit en Koeman en ook Been zijn allemaal veel te snel bij Feyenoord terecht gekomen.
Ze moeten nog veel meer leren lijden en leren leiden. Ze moeten weten dat niet alles maar komt aanwaaien, wat als profvoetballer vaak wel zo is. Verder moeten ze leren dat hun eigen ego ondergeschikt is aan het geheel en dat de pers dodelijk is. Verder is niets zo veranderlijk als een supporter.

Ook als je tot je 35e prof geweest bent, heb je zeker nog 10jaar nodig voor je een goede trainer bent. 10 jaar kleine clubs coachen en dan langzaam omhoog. Zo werkt t . Bijna al die knakkers die in 88 t EK gewonnen hebben zijn gefaald als trainer. Te snel, te veel.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gullit en Koeman en ook Been zijn allemaal veel te snel bij Feyenoord terecht gekomen.
Ze moeten nog veel meer leren lijden en leren leiden. Ze moeten weten dat niet alles maar komt aanwaaien, wat als profvoetballer vaak wel zo is. Verder moeten ze leren dat hun eigen ego ondergeschikt is aan het geheel en dat de pers dodelijk is. Verder is niets zo veranderlijk als een supporter.

Ook als je tot je 35e prof geweest bent, heb je zeker nog 10jaar nodig voor je een goede trainer bent. 10 jaar kleine clubs coachen en dan langzaam omhoog. Zo werkt t . Bijna al die knakkers die in 88 t EK gewonnen hebben zijn gefaald als trainer. Te snel, te veel.
Been te snel bij Feyenoord? Nah, dan vind ik niet. Hoeveel jaar als assistent-trainer? Daarna Excelsior en Nec?
Hij heeft in pakweg 7 jaar (?) het metier leren kennen, proeven aan top, staart en middenmoot. Die ervaring moet er voldoende zijn. Zijn eerste jaar als hoofdtrainer (4e) toonde dat aan.

Ik denk en vrees dat de chemie sterk afbrokkelt tussen Been en selectie. Daar hebben beide geen schuld aan. Kan ook simpele natuurwet zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Been te snel bij Feyenoord? Nah, dan vind ik niet. Hoeveel jaar als assistent-trainer? Daarna Excelsior en Nec?
Hij heeft in pakweg 7 jaar (?) het metier leren kennen, proeven aan top, staart en middenmoot. Die ervaring moet er voldoende zijn. Zijn eerste jaar als hoofdtrainer (4e) toonde dat aan.

Ik denk en vrees dat de chemie sterk afbrokkelt tussen Been en selectie. Daar hebben beide geen schuld aan. Kan ook simpele natuurwet zijn.
Dit jaar had ie t moeilijk. Toen heeft ie toch wel een paar bokkesprongen gemaakt die een ervaren trainer niet zou doen hoor?
Een ervaren trainer zou ook wat meer naar de achtergrond gaan, wat vaker op de club zijn, wat minder op de golfbaan en etc. Slechts om perceptie te managen.
JanM
 JanM - woensdag 22 juni 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Been te snel bij Feyenoord? Nah, dan vind ik niet. Hoeveel jaar als assistent-trainer? Daarna Excelsior en Nec?
Hij heeft in pakweg 7 jaar (?) het metier leren kennen, proeven aan top, staart en middenmoot. Die ervaring moet er voldoende zijn. Zijn eerste jaar als hoofdtrainer (4e) toonde dat aan.

Ik denk en vrees dat de chemie sterk afbrokkelt tussen Been en selectie. Daar hebben beide geen schuld aan. Kan ook simpele natuurwet zijn.
En vergeet niet de blessures, waardoor hij noodgedwongen hele jonge, onervaren spelers heeft in moeten passen! Maar hij heeft ook dingen niet goed gedaan, zoals het vele wisselen van de opstelling en vreemde ((te?) late) wissels tijdens wedstrijden. En in de media was hij ook niet altijd even handig.

Daarnaast hebben de spelers hem natuurlijk ook vele malen vreselijk in de steek gelaten door het in wedstrijden gewoon helemaal te laten afweten.

Kortom, hopelijk heeft iedereen hier veel van geleerd en gaan ze komend seizoen laten zien dat die 4e plek geen toeval/geluk was. Nog hier en daar een versterking (Hadouir?/Ryo?/toch nog een spits?) en Wijnaldum en Fer voor een mooi bedrag verkopen en ik zie het weer behoorlijk positief in voor komend seizoen! Met Been gewoon Europees voetbal halen!
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:10 schreef JanM het volgende:

[..]

En het verhaal nu nog een keer oprakelen is ordinair natrappen en dat heeft hij echt niet nodig! Willem, s.v.p. bek houden over Feyenoord voorlopig dus!
Respectloos tegenover één van de beste Feyenoorders ooit.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dit jaar had ie t moeilijk. Toen heeft ie toch wel een paar bokkesprongen gemaakt die een ervaren trainer niet zou doen hoor?
Een ervaren trainer zou ook wat meer naar de achtergrond gaan, wat vaker op de club zijn, wat minder op de golfbaan en etc. Slechts om perceptie te managen.
Heeft een technische staf om zich heen. Vlemmings is echt geen domme jongen. Heb het idee dat ie daar te weinig gebruik van maakt.
Sterker: ik stel dat Mario karakterologisch gezien moeite heeft met weerstand op voetbaltechnisch gebied en zijn staf overrullt op vele momenten.
Ervaren, maar geen samenwerker.
JanM
 JanM - woensdag 22 juni 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Respectloos tegenover één van de beste Feyenoorders ooit.
Ik geloof niet dat wij in discussie moeten gaan over respect(loosheid) in posts over (oud-)Feyenoorders ...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik ook, maar in dit geval plaatst hij dus zijn persoonlijke rancune boven het belang van de club.
Hij heeft andere opties geopperd maar werd werd als een stuk vuil behandelt!!
Hij heeft gelijk. Waarom de huidige mensen sparen bij Feyenoord terwijl jezelf als een stuk vuil bent behandeld door die gasten!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 15:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Hij heeft andere opties geopperd maar werd werd als een stuk vuil behandelt!!
Hij heeft gelijk. Waarom de huidige mensen sparen bij Feyenoord terwijl jezelf als een stuk vuil bent behandeld door die gasten!
omdat niets groter dan de club is incluis Willem.
JanM
 JanM - woensdag 22 juni 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 15:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat niets groter dan de club is incluis, ZELFS Willem niet.
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 15:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat wij in discussie moeten gaan over respect(loosheid) in posts over (oud-)Feyenoorders ...
Willem is een grootheid.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 16:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Willem is een grootheid.
maar zlefs grootheden worden oud, zuur en achterhaald.
Er komt een moment dat ze niet meer mee doen.
JanM
 JanM - woensdag 22 juni 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 16:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Willem is een grootheid.
KLOPT, de voetballer Van Hanegem. Maar als coach stelde hij weinig voor en als columnist plaatst hij zich boven de club en ik herhaal: niemand is groter dan Feyenoord, ZELFS Van Hanegem niet!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 16:09 schreef MMM het volgende:

[..]

Willem is een grootheid.
Als ie zo doorgaat niet meer.
Milo
 Milo - woensdag 22 juni 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 16:19 schreef JanM het volgende:

[..]

KLOPT, de voetballer Van Hanegem. Maar als coach stelde hij weinig voor en als columnist plaatst hij zich boven de club en ik herhaal: niemand is groter dan Feyenoord, ZELFS Van Hanegem niet!
als coach stelde hij weinig voor??? schaam je gvd heel diep!
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 16:31 schreef Milo het volgende:

[..]

als coach stelde hij weinig voor??? schaam je gvd heel diep!
Haha echt he.. Ongelooflijk
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Zn laatste kunstje bij Utrecht was geen succes..
Milo
 Milo - woensdag 22 juni 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 16:41 schreef Stylzz het volgende:
Zn laatste kunstje bij Utrecht was geen succes..
elke coach heeft wel eens een slechte ervaring maar utrecht deed altijd nog beter dan dit jaar Feyenoord!
Willem heeft ons de mooiste titel gebracht!
JanM
 JanM - woensdag 22 juni 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Ik doelde uiteraard op zijn periode na Feyenoord, dat hoef ik toch niet uit te leggen?
el triste
 el triste - donderdag 23 juni 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 12:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat mag toch? Het spel was ook vreselijk, niet aan te gluren. Dat kan je aan Been toch niet uitleggen, die vind dat hij niet gefaald heeft. Zelfkritiek is ver te zoeken bij deze man.

Van Beukering halen was een lachertje maar was een vriend van Mario en mocht dus komen. En Bahia kan er inderdaad helemaal niks van, Willem mag dat zeggen. Net zoals dat Willem mag zeggen dat Mokotjo in potentie een geweldige speler is en het onbegrijpelijk is dat hij nooit werd opgesteld.

En als Willem dan een klein stukje besteed over de ontmoeting tussen hem en Mario is die amateur alweer op z'n pikkie getrapt.

Mario wilde Willem er NOOIT bij hebben, vanaf het begin niet. Maar hij werd gedwongen om te gaan praten.
Helaas gaan we het nieuwe seizoen weer in met deze prutser :(
De beste aankoop die we kunnen doen in de transferperiode is een nieuwe trainer, ééntje die het WEL voor elkaar krijgt dat de mouwen iedere week worden opgestroopt.
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 23 juni 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 12:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat mag toch? Het spel was ook vreselijk, niet aan te gluren. Dat kan je aan Been toch niet uitleggen, die vind dat hij niet gefaald heeft. Zelfkritiek is ver te zoeken bij deze man.

Van Beukering halen was een lachertje maar was een vriend van Mario en mocht dus komen. En Bahia kan er inderdaad helemaal niks van, Willem mag dat zeggen. Net zoals dat Willem mag zeggen dat Mokotjo in potentie een geweldige speler is en het onbegrijpelijk is dat hij nooit werd opgesteld.

En als Willem dan een klein stukje besteed over de ontmoeting tussen hem en Mario is die amateur alweer op z'n pikkie getrapt.

Mario wilde Willem er NOOIT bij hebben, vanaf het begin niet. Maar hij werd gedwongen om te gaan praten.
Volgens mij was die houding van Mario ook de reden dat Willem vooral via de media probeerde om contact met de club af te dwingen. Vindt het nog steeds schandalig hoe er met Willem omgegaan is; zeg niet dat ieder idee van hem briljant zal zijn, maar hij heeft heel veel kijk op het spelletje... Dan kan het nooit kwaad om zoiemand erbij te hebben.. Mario weg, andere coach halen en Willem ernaast?
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 juni 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 16:50 schreef Milo het volgende:

[..]

elke coach heeft wel eens een slechte ervaring maar utrecht deed altijd nog beter dan dit jaar Feyenoord!
Willem heeft ons de mooiste titel gebracht!
Dat klopt, maar na ons heeft hij niets meer bereikt als trainer. Hij is naar Arabie gegaan, na 3 maanden weer thuis, het NL-11tal was geen succes, AZ gedegradeerd, Utrecht ontslagen... Ben ik nog iets vergeten?

Ik vind dat je je van zulke kritiek moet weehouden als je de laatste 10 jaar zelf als coach overal te kort geschoten ben. In deze vind ik Moulijn veel groter. Hij heeft zich altijd afzijdig gehouden in ht openbaar, maar in alle stilte heeft hij zich altijd ingezet voor de club.

Willem blijft een van mijn grote Feyenoord helden, maar hij moet nu stoppen met deze zelfverheerlijking en mensen op de persoon af te zeiken!!
kale co
 kale co - zaterdag 25 juni 2011 - 10:14   quote  deeplink  
willem 3x trainer was 3x prijs ! en mario ????

willem is net als moulijn een clubicoon die mag kritiek hebben en hij heeft nog groot gelijk ook
MMM
 MMM - zaterdag 25 juni 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 10:14 schreef kale co het volgende:
willem 3x trainer was 3x prijs ! en mario ????

willem is net als moulijn een clubicoon die mag kritiek hebben en hij heeft nog groot gelijk ook
Eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 10:14 schreef kale co het volgende:
willem 3x trainer was 3x prijs ! en mario ????

willem is net als moulijn een clubicoon die mag kritiek hebben en hij heeft nog groot gelijk ook
iedereen mag kritiek hebben, daar hoor je ook niemand over. Maar als je wilt helpen ga dan eens constructief aan de slag en niet op deze manier.
kale co
 kale co - zaterdag 25 juni 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

iedereen mag kritiek hebben, daar hoor je ook niemand over. Maar als je wilt helpen ga dan eens constructief aan de slag en niet op deze manier.
volgens mij wil willem wel maar feyenoord niet dus aan wim zal het niet leggen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:21 schreef kale co het volgende:

[..]

volgens mij wil willem wel maar feyenoord niet dus aan wim zal het niet leggen!
mwooaaa, dan kun je ook andere paden des communicatie bewandelen...
kale co
 kale co - zaterdag 25 juni 2011 - 13:27   quote  deeplink  
we praten al zolang met dit bestuur te lang! als het aan mij had gelegen hadden er sommige al lang pakslaag gehad maar ja ze weten alles van me jammer hoor
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 13:27 schreef kale co het volgende:
we praten al zolang met dit bestuur te lang! als het aan mij had gelegen hadden er sommige al lang pakslaag gehad maar ja ze weten alles van me jammer hoor
dat je kaal bent? hoe zouden ze dat nou weten?
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 25 juni 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Wordt er een beetje moe van, lijkt wel op Gordon en Joling, dan weer ruzie dan weer vriendjes en alles via de media. Zielig gewoon.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Respectloos tegenover één van de beste Feyenoorders ooit.
Net als Wim Jansen zeker....

Willem wil van alles maar geen verantwoordelijkheid dragen, dat is te vrijblijvend. Hij zou het liefste 1x in de week met jonge gasten aan het werk gaan en dat vindt ie wel mooi. Dat moet ie dan maar bij de amateurs gaan doen. Zolang hij dit soort columns goed blijft keuren (geloof niet dat ie ze zelf schrijft). Stelt hij mij teleur.
MMM
 MMM - zaterdag 25 juni 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Net als Wim Jansen zeker....

Willem wil van alles maar geen verantwoordelijkheid dragen, dat is te vrijblijvend. Hij zou het liefste 1x in de week met jonge gasten aan het werk gaan en dat vindt ie wel mooi. Dat moet ie dan maar bij de amateurs gaan doen. Zolang hij dit soort columns goed blijft keuren (geloof niet dat ie ze zelf schrijft). Stelt hij mij teleur.
Willem is een held, zo'n man gaf aan graag de club te helpen en dan moet je dat altijd doen. Al was het maar 1 keer in de week, die jonge gasten kunnen genoeg van hem leren! Maar nee, hij werd geweigerd door Mario Been. Mario Been...... De technische staff was al zo perfect namelijk, pffff....

Weet je wie wél wat bij de amateurs moet gaan doen? Mario Been! Precies het niveau dat bij hem past.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:28 schreef MMM het volgende:

[..]

Willem is een held, zo'n man gaf aan graag de club te helpen en dan moet je dat altijd doen. Al was het maar 1 keer in de week, die jonge gasten kunnen genoeg van hem leren! Maar nee, hij werd geweigerd door Mario Been. Mario Been...... De technische staff was al zo perfect namelijk, pffff....

Weet je wie wél wat bij de amateurs moet gaan doen? Mario Been! Precies het niveau dat bij hem past.
Willem zou moeten weten wanneer het goed voor de club is als hij zijn mond eens houdt.
MMM
 MMM - zaterdag 25 juni 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Willem zou moeten weten wanneer het goed voor de club is als hij zijn mond eens houdt.
Welke uitspraken hebben Feyenoord écht beschadigd?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 23:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Welke uitspraken hebben Feyenoord écht beschadigd?
Gewoon het feit dat ie zaken die een half jaar geleden speelde weer oprakelt. Hij heeft het recht zijn mening te geven over Feyenoord, Spelers en trainer, ben het vaak met hem eens, maar hij moet niet zeuren als zij vervolgens aangeven dat ze ff geen zin in hem hebben. Kan hij één keer zeggen, daarna wordt het jankmuilengedrag. Dat wil ik niet zien bij één van mijn helden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boze Van Hanegem: "Been zoekt het maar lekker uit"









0.0075361