BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Massaontslag helpt Feyenoord?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Zoals uit de woorden van ons allen Eric Gudde bleek, zat vriend Onno potentiële investeerders in de weg. Nu deze horde is genomen, zou het dus zo moeten zijn dat deze investeerders bereid zijn om geld te steken in Feyenoord en dat er mogelijk aankopen worden gefinanciërd met de hulp van deze personen.

Voor het eerst sinds lange tijd kan Feyenoord voor het komende seizoen zwarte cijfers begroten, zelfs zonder Europees voetbal! Daarom mijn vraag; heeft het nut om de overige directieleden en leden van de RvC ook nog onder druk te zetten en een massaontslag onder hen af te dwingen? Puur vanuit clubbelang lijkt mij van niet, maar was gewoon benieuwd hoe jullie hierover denken :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:09 schreef Let it Snoo het volgende:
Zoals uit de woorden van ons allen Eric Gudde bleek, zat vriend Onno potentiële investeerders in de weg. Nu deze horde is genomen, zou het dus zo moeten zijn dat deze investeerders bereid zijn om geld te steken in Feyenoord en dat er mogelijk aankopen worden gefinanciërd met de hulp van deze personen.

Voor het eerst sinds lange tijd kan Feyenoord voor het komende seizoen zwarte cijfers begroten, zelfs zonder Europees voetbal! Daarom mijn vraag; heeft het nut om de overige directieleden en leden van de RvC ook nog onder druk te zetten en een massaontslag onder hen af te dwingen? Puur vanuit clubbelang lijkt mij van niet, maar was gewoon benieuwd hoe jullie hierover denken :)
natuurlijk heeft dat geen zin. Dat merkt Gudde zeer terecht op. Dhr Jacobs zat alleen met een dermate negatief imago dat zijn positie niet meer te handhaven was. Waardoor het denk ik de juiste beslissing was om op te stappen. Bovendien is hij natuurlijk medeschuldig aan de huidige situatie.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Toch jammer dat mensen bij FSV niet zo begripvol zijn als jij :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:15 schreef Let it Snoo het volgende:
Toch jammer dat mensen bij FSV niet zo begripvol zijn als jij :)
hahaha, tsja je kan niet alles hebben in het leven ;)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Heeft denk ik idd weinig zin om een club te willen runnen zonder geld en zonder bestuur.
als je geen geld heb word het ook lastig om een compleet nieuw bestuur aan te trekken
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:15 schreef Let it Snoo het volgende:
Toch jammer dat mensen bij FSV niet zo begripvol zijn als jij :)
Bij de FSV zitten blijkbaar mensen die niet weten hoe ze FSV moeten leiden!! Mensen zonder denk vermogens blijkbaar en de zaak runnen als een kip zonder kop
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Tijd om het vertrouwen in het bestuur van de FSV op te zeggen? :P hehe
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:02 schreef Let it Snoo het volgende:
Tijd om het vertrouwen in het bestuur van de FSV op te zeggen? :P hehe
+1
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bij de FSV zitten blijkbaar mensen die niet weten hoe ze FSV moeten leiden!! Mensen zonder denk vermogens blijkbaar en de zaak runnen als een kip zonder kop
ook de FSV schijnt niet geweldig te draaien met teruglopende ledenaantallen. Je kon dus best wel eens gelijk hebben.
HE? Ik geef je gelijk!!!
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:02 schreef Let it Snoo het volgende:
Tijd om het vertrouwen in het bestuur van de FSV op te zeggen? :P hehe
heb ik direct al gedaan :) .... gelijk lidmaatschap opgezegd
cc-tje
 cc-tje - woensdag 22 juni 2011 - 07:54   quote  deeplink  
De FSV heeft de belangen van de suporters hoog in het vaandel.
Zodra er dus iets is dat niet goed draait binnen onze club, moeten zij daar bovenop zitten. Het is alleen moeilijk om je vertrouwen niet op te zeggen in een bestuur dat de man in kwestie die het imago van de club financieel schaad.
Je moet als bestuur ingrijpen als je ziet dat één man de club aan de afgrond van de spaarpot brengt. Tevens is het zo dat als je dat als bestuur niet ziet, je ook niet geschikt bent.
Hou van mn clubje hoor, is wel RETE moeilijk om geen emotionele buien te uiten, net als de meeste supporters onder ons, de een op de ene manier de ander op de andere.
Hoop niet dat er glas gaat rikelen van het maasgebouw...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 07:54 schreef cc-tje het volgende:
De FSV heeft de belangen van de suporters hoog in het vaandel.
Zodra er dus iets is dat niet goed draait binnen onze club, moeten zij daar bovenop zitten. Het is alleen moeilijk om je vertrouwen niet op te zeggen in een bestuur dat de man in kwestie die het imago van de club financieel schaad.
Je moet als bestuur ingrijpen als je ziet dat één man de club aan de afgrond van de spaarpot brengt. Tevens is het zo dat als je dat als bestuur niet ziet, je ook niet geschikt bent.
Hou van mn clubje hoor, is wel RETE moeilijk om geen emotionele buien te uiten, net als de meeste supporters onder ons, de een op de ene manier de ander op de andere.
Hoop niet dat er glas gaat rikelen van het maasgebouw...
volgens mij is onno niet in zn 1tje verantwoordelijk voor deze shit.'er is een beleid ingezet wat niet heeft gewerkt. daar hebben we last van.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Ik vind het wel knap dat mensen die van bepaalde zaken geen verstand hebben (het gross dus!), mensen kunnen beoordelen die op de posities zitten waarin ze verantwoordelijk zijn voor deze zaken. Ik denk aan een Van Dop. Is hij financieel onderlegd? En hoe weet hij nou of Van Weyl goed functioneert? (even daargelaten of hij gelijk heeft hoor, want ik zeg niet dat hij het fout heeft!!)
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik vind het wel knap dat mensen die van bepaalde zaken geen verstand hebben (het gross dus!), mensen kunnen beoordelen die op de posities zitten waarin ze verantwoordelijk zijn voor deze zaken. Ik denk aan een Van Dop. Is hij financieel onderlegd? En hoe weet hij nou of Van Weyl goed functioneert? (even daargelaten of hij gelijk heeft hoor, want ik zeg niet dat hij het fout heeft!!)
Ik vind Van Dop niet iemand met enorm veel inzicht, maar wat dat betreft kan het leven makkelijk zijn. Er zijn een aantal dingen waar ik verstand van heb, alles waar ik geen verstand van heb, maar wel een mening over moet hebben, wordt bij anderen nagevraagd. Adviseurs of deskundigen zat, wel of niet betaald.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Massaontslag helpt Feyenoord?









0.0068609