BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vriendschap.........de varkenoordgroep

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
ik word er een beetje misselijk van !!!!

Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Snap het doel hiervan niet.. Wat heeft de VG hiermee voor ogen?
De Spot
 De Spot - dinsdag 21 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Wat bedoel je precies Leon...ik neem aan de aandacht die ze zoveel vragen!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:57 schreef De Spot het volgende:
Wat bedoel je precies Leon...ik neem aan de aandacht die ze zoveel vragen!!!
Misselijkmakend clipje over een man die zijn hele hebben en houwen in de club heeft gepompt..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
dr staat vrienschap.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
dr staat vrienschap.
ja maar ik heb het dit keer niet zelf geschreven he? ;)
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Misselijkmakend clipje over een man die zijn hele hebben en houwen in de club heeft gepompt..
+1

Even likken bij onze grote vriend Pim... Misschien dat het opzeggen van het vertrouwen in D van Well dan meer effect sorteert.. Misselijkmakend inderdaad!
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 21 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Waardeloos filmpje.
Ben benieuwd wat ze zelf bijdragen.
Natuurlijk schiet Pim er zelf ook wat mee op, so what!
Dit ia pure stemmingmakerij.
Ga je met voetbal bezig houden en houd op met zeuren!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja maar ik heb het dit keer niet zelf geschreven he? ;)
nee maar geeft wel t niveau weer...
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 21 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:05 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

+1

Even likken bij onze grote vriend Pim... Misschien dat het opzeggen van het vertrouwen in D van Well dan meer effect sorteert.. Misselijkmakend inderdaad!
Hoe zo likken bij Pim?
Ze zingen vriendschap is een illusie.
Naar mijn idee suggereren ze hiermee dat Pim het alleen maar uit eigenbelang doet.
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Maar hoe zit de constructie van Blokland in elkaar is de vraag, hoe is dat allemaal gegaan een aantal maanden terug? Dat zou ik wel allemaal willen weten.

En waarom is het miljoen dat de supporters ophaalde uitgegeven aan materiaal?

Absoluut niks tegen Pim, maar heb wel veel vragen!
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:09 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Hoe zo likken bij Pim?
Ze zingen vriendschap is een illusie.
Naar mijn idee suggereren ze hiermee dat Pim het alleen maar uit eigenbelang doet.
In dat geval is de tekst niet goed doorgekomen bij mij.. Ben verkouden, dus m'n gehoor is niet best.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Ik vind het niet juist wat nu gebeurt. Het is niet verstandig om met iedereen ruzie te zoeken. Maar ik begrijp het wel. Ik sta ook wel wat wantrouwig tov de heer Blokland, al vanaf het begin.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:10 schreef Els het volgende:
Ik vind het niet juist wat nu gebeurt. Het is niet verstandig om met iedereen ruzie te zoeken. Maar ik begrijp het wel. Ik sta ook wel wat wantrouwig tov de heer Blokland, al vanaf het begin.
ja, maar zonder Wipneus en Pim wat hadden we dan gehad?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
je zou bijna zeggen dat Pim er nu ook van langs krijgt... beelden van hem met een liedje op de achtergrond met als tekst:
1 keer trek je de conclusie,
vriendschap is een illusie,
vriendschap is een droom,
een pakketje schroot met een dun laagje chroom.

Ik zie dit dus niet als likken naar Pim maar meer als een hak zetten naar degene die z'n nek uitsteekt. Als dit idd zo is hebben ze bij mij afgedaan maar voorlopig kan ik het niet hard maken.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Had 't er financieel minder goed voor gestaan..

Waar ben je wantrouwig over Els?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:09 schreef MMM het volgende:
Maar hoe zit de constructie van Blokland in elkaar is de vraag, hoe is dat allemaal gegaan een aantal maanden terug? Dat zou ik wel allemaal willen weten.

En waarom is het miljoen dat de supporters ophaalde uitgegeven aan materiaal?

Absoluut niks tegen Pim, maar heb wel veel vragen!
dat vind ik dus ook niet normaal,ff 10 duizende supporters voor lul gezet voor heel nederland.ik hoop dat het niet waar is mmm..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:10 schreef Els het volgende:
Ik vind het niet juist wat nu gebeurt. Het is niet verstandig om met iedereen ruzie te zoeken. Maar ik begrijp het wel. Ik sta ook wel wat wantrouwig tov de heer Blokland, al vanaf het begin.
ik niet totdat ik een paar maanden terug eens een post van jumper las,dat zette mij wel aan het denken..
MMM
 MMM - dinsdag 21 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook niet normaal,ff 10 duizende supporters voor lul gezet voor heel nederland.ik hoop dat het niet waar is mmm..
Hoop het ook niet, zou schandalig zijn!
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik niet totdat ik een paar maanden terug eens een post van jumper las,dat zette mij wel aan het denken..
Stond daarin dan?
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:13 schreef Let it Snoo het volgende:
Had 't er financieel minder goed voor gestaan..

Waar ben je wantrouwig over Els?
Pim Blokland heeft een aantal keer geld in Feyenoord gestoken. Ben ik blij mee. Hij heeft ook een speler(Cissé) in eigen beheer, en laat hem voetballen voor Feyenoord, Feyenoord hoeft pas vanaf het 2e seizoen zijn salaris te betalen (soort bruikleen of vruchtgebruik overeenkomst), maar hij behoudt de transferrechten. De vordering op Feyenoord is, op een cruciale tijd, omgezet in aandelen. Ben ik blij mee, want de rente op die lening hoeft dus niet meer betaald te worden. Ik ben wantrouwig, omdat hij de transferrechten op Cissé heeft gehouden, niet aan Feyenoord heeft gegeven of verkocht, of ondergebracht in de VvF. Ik ben wantrouwig omdat zijn vordering op Feyenoord waardeloos leek te worden (Feyenoord was bijna failliet, zijn vordering komt na de fiscus en de spelers) en hij aandelen van Feyenoord ver onder de prijs heeft weten te verkrijgen. Ik ben wantrouwig omdat Feyenoord behalve een solvabiliteitsprobleem (voor een gedeelte opgelost door de omzetting van schulden in aandelen) ook een dreigend liqiditeitsprobleem heeft. Daar heeft hij niets aan willen of kunnen doen, en hij heeft ook geen medefinanciers gevonden die dat wilden doen. De enige bijdrage die Feyenoord in liquide middelen zou lijken te krijgen, het miljoen van de supporters, is bij mijn weten nog niet aan Feyenoord ter beschikking gesteld. Dus waar zweeft dat nu? Waarom gaat het niet naar Feyenoord? Met een mooi symbolisch certificaatje en wat media-aandacht. Heeft hij uiteindelijk niet gewoon een hele dubieuze vordering omgezet in eigendom en medezeggenschap. Hij heeft eigendom (aandelen) en zit in het controlerende orgaan (RvC). Dat roept om problemen. Dus ik ben wel blij dat hij een constructie heeft gevonden om Feyenoord vooralsnog te redden, maar hou wel ernstig rekening met een wolf in schaapskleren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Els --
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:32   quote  deeplink  
ok, kende dit achtergrondverhaal niet.. Begrijp dat je wantrouwig bent! Ben ik nu naar aanleiding van jouw bericht ook steeds meer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:32 schreef Let it Snoo het volgende:
ok, kende dit achtergrondverhaal niet.. Begrijp dat je wantrouwig bent! Ben ik nu naar aanleiding van jouw bericht ook steeds meer.
zoiets bedoelde hotjumper dus ook maar Els heeft de werkelijke schrikbarende feiten PERFECT aangegeven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Leon FR1908 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Pim Blokland heeft een aantal keer geld in Feyenoord gestoken. Ben ik blij mee. Hij heeft ook een speler(Cissé) in eigen beheer, en laat hem voetballen voor Feyenoord, Feyenoord hoeft pas vanaf het 2e seizoen zijn salaris te betalen (soort bruikleen of vruchtgebruik overeenkomst), maar hij behoudt de transferrechten. De vordering op Feyenoord is, op een cruciale tijd, omgezet in aandelen. Ben ik blij mee, want de rente op die lening hoeft dus niet meer betaald te worden. Ik ben wantrouwig, omdat hij de transferrechten op Cissé heeft gehouden, niet aan Feyenoord heeft gegeven of verkocht, of ondergebracht in de VvF. Ik ben wantrouwig omdat zijn vordering op Feyenoord waardeloos leek te worden (Feyenoord was bijna failliet, zijn vordering komt na de fiscus en de spelers) en hij aandelen van Feyenoord ver onder de prijs heeft weten te verkrijgen. Ik ben wantrouwig omdat Feyenoord behalve een solvabiliteitsprobleem (voor een gedeelte opgelost door de omzetting van schulden in aandelen) ook een dreigend liqiditeitsprobleem heeft. Daar heeft hij niets aan willen of kunnen doen, en hij heeft ook geen medefinanciers gevonden die dat wilden doen. De enige bijdrage die Feyenoord in liquide middelen zou lijken te krijgen, het miljoen van de supporters, is bij mijn weten nog niet aan Feyenoord ter beschikking gesteld. Dus waar zweeft dat nu? Waarom gaat het niet naar Feyenoord? Met een mooi symbolisch certificaatje en wat media-aandacht. Heeft hij uiteindelijk niet gewoon een hele dubieuze vordering omgezet in eigendom en medezeggenschap. Hij heeft eigendom (aandelen) en zit in het controlerende orgaan (RvC). Dat roept om problemen. Dus ik ben wel blij dat hij en constructie heeft gevonden om Feyenoord vooralsnog t eredden, maar hou wel ernstig rekening met een wolf in schaapskleren.
oh? dit zet je wel aan het denken...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 juni 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Ja, maar wat had je anders gemoeten...
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 juni 2011 - 22:40   quote  deeplink  
Verder is er van de toegezegde zeggenschap via de stichting SsF na het bijeenbrengen van 1 miljoen euro ook ( nog ) niets terecht gekomen.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:39 schreef Stylzz het volgende:
Ja, maar wat had je anders gemoeten...
In elk geval die 1 miljoen als de wiedeweerga, conform afspraak, aan Feyenoord geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Els --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 23:01   quote  deeplink  
100% eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik word er een beetje misselijk van !!!!

[ filmpje ]
Krijg de kots van die groep!!!
NIEMAND IS GROTER DAN DE CLUB!! Zo gedragen ze zich wel terwijl ze er zelf zo fel tegen zijn!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:44 schreef Els het volgende:

[..]

In elk geval die 1 miljoen als de wiedeweerga, conform afspraak, aan Feyenoord geven.
Dan speelt Blokland wel openlijk met het vuur van het Legioen dat dat miljoen bijeen heeft gebracht. Zou dat hem waard zijn?
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan speelt Blokland wel openlijk met het vuur van het Legioen dat dat miljoen bijeen heeft gebracht. Zou dat hem waard zijn?
Ik begrijp je niet helemaal. Kun je uitleggen wat je bedoelt?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:29 schreef Els het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet helemaal. Kun je uitleggen wat je bedoelt?
Je geeft eerder aan dat het miljoen, opgebracht uit supportersdonaties, ergens binnen de club zweeft. Dat is direct supportersgeld, dé groep waar de club Feyenoord op drijft. Als blijkt dat dat miljoen niet in de club gestoken wordt (door toedoen/nalatigheid Blokland) laadt Blokland wel heel makkelijk de verdenking van diezelfde supporters op zich.
Dan grooeit wantrouwen jegens hem heel snel.
Ik bedoel: dat mechanisme zal Blokland op voorhand toch herkennen? En dat miljoen juist snel bij de club neer gaan leggen?
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je geeft eerder aan dat het miljoen, opgebracht uit supportersdonaties, ergens binnen de club zweeft. Dat is direct supportersgeld, dé groep waar de club Feyenoord op drijft. Als blijkt dat dat miljoen niet in de club gestoken wordt (door toedoen/nalatigheid Blokland) laadt Blokland wel heel makkelijk de verdenking van diezelfde supporters op zich.
Dan grooeit wantrouwen jegens hem heel snel.
Ik bedoel: dat mechanisme zal Blokland op voorhand toch herkennen? En dat miljoen juist snel bij de club neer gaan leggen?
Ja. Mee eens. En daarom verbaast het me ook zo. De prijs van de aandelen is naar ik anneem al bij de vorige verkoop vastgesteld, dus dat miljoen komt overeen met een bepaald percentage. Het was in mijn ogen het handigst geweest om dat direct rond te maken en groot in de pers te gooien. Waarom het tot nog toe niet geurd is, is me een raadsel.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ja. Mee eens. En daarom verbaast het me ook zo. De prijs van de aandelen is naar ik anneem al bij de vorige verkoop vastgesteld, dus dat miljoen komt overeen met een bepaald percentage. Het was in mijn ogen het handigst geweest om dat direct rond te maken en groot in de pers te gooien. Waarom het tot nog toe niet geurd is, is me een raadsel.
Van held naar vermoeden dubbele agenda naar Judas. Kan snel gaan met Blokland. Gevaarlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Pim Blokland heeft een aantal keer geld in Feyenoord gestoken. Ben ik blij mee. Hij heeft ook een speler(Cissé) in eigen beheer, en laat hem voetballen voor Feyenoord, Feyenoord hoeft pas vanaf het 2e seizoen zijn salaris te betalen (soort bruikleen of vruchtgebruik overeenkomst), maar hij behoudt de transferrechten. De vordering op Feyenoord is, op een cruciale tijd, omgezet in aandelen. Ben ik blij mee, want de rente op die lening hoeft dus niet meer betaald te worden. Ik ben wantrouwig, omdat hij de transferrechten op Cissé heeft gehouden, niet aan Feyenoord heeft gegeven of verkocht, of ondergebracht in de VvF. Ik ben wantrouwig omdat zijn vordering op Feyenoord waardeloos leek te worden (Feyenoord was bijna failliet, zijn vordering komt na de fiscus en de spelers) en hij aandelen van Feyenoord ver onder de prijs heeft weten te verkrijgen. Ik ben wantrouwig omdat Feyenoord behalve een solvabiliteitsprobleem (voor een gedeelte opgelost door de omzetting van schulden in aandelen) ook een dreigend liqiditeitsprobleem heeft. Daar heeft hij niets aan willen of kunnen doen, en hij heeft ook geen medefinanciers gevonden die dat wilden doen. De enige bijdrage die Feyenoord in liquide middelen zou lijken te krijgen, het miljoen van de supporters, is bij mijn weten nog niet aan Feyenoord ter beschikking gesteld. Dus waar zweeft dat nu? Waarom gaat het niet naar Feyenoord? Met een mooi symbolisch certificaatje en wat media-aandacht. Heeft hij uiteindelijk niet gewoon een hele dubieuze vordering omgezet in eigendom en medezeggenschap. Hij heeft eigendom (aandelen) en zit in het controlerende orgaan (RvC). Dat roept om problemen. Dus ik ben wel blij dat hij een constructie heeft gevonden om Feyenoord vooralsnog te redden, maar hou wel ernstig rekening met een wolf in schaapskleren.
tsja, het is geen prettige situatie, ben ik met je eens. maar Feyenoord balanceerde echt op de afgrond en ik geloof eigenlijk geen moment dat Pim Blokland dit uit eigen belang doet.

Het is zaak de boel kritisch te blijven volgen zonder daarbij de dingen groter te maken dan ze zijn.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Bij Cisse en dani Fernandez was het toch ook zo dat bij doorverkoop
De eventuele meerwaarde naar Feyenoord zal gaan.
Bijv. Blokland koop cisse voor 3.5 miljoen en verkoopt hem voor 5.
Dan zal Feyenoord toch 1.5 miljoen krijgen
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Van held naar vermoeden dubbele agenda naar Judas. Kan snel gaan met Blokland. Gevaarlijk.
Ja, ben van mening dat het zo snel ook niet moet gaan. Voorzichtig optimisme en gezond wantrouwen lijkt mij de beste benadering. Ik zit wat de beoordeling van mensen betreft niet zo snel in de extreme hoek, ik heb maar één held, en betitel zelden iemand als Judas. Wel zo makkelijk.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:49   quote  deeplink  
Is het dan ook zo dat wanneer Cissé voor 2 mln verkocht wordt, Feyenoord 1,5 bij moet leggen of dat niet?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:48 schreef RedDevil1990 het volgende:
Bij Cisse en dani Fernandez was het toch ook zo dat bij doorverkoop
De eventuele meerwaarde naar Feyenoord zal gaan.
Bijv. Blokland koop cisse voor 3.5 miljoen en verkoopt hem voor 5.
Dan zal Feyenoord toch 1.5 miljoen krijgen
volgens mij wel
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:49 schreef Let it Snoo het volgende:
Is het dan ook zo dat wanneer Cissé voor 2 mln verkocht wordt, Feyenoord 1,5 bij moet leggen of dat niet?
nee, risico van de investering
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:49 schreef Let it Snoo het volgende:
Is het dan ook zo dat wanneer Cissé voor 2 mln verkocht wordt, Feyenoord 1,5 bij moet leggen of dat niet?
Dat niet.
Verlies is Blokland z'n afdeling en winst Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door RedDevil1990 --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Is ook niet mijn persoonlijke benadering, maar kan dat wel worden bij een Legioen van donateurs dat zich belazerd gaat voelen. Dan ben je heel snel Judas.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, het is geen prettige situatie, ben ik met je eens. maar Feyenoord balanceerde echt op de afgrond en ik geloof eigenlijk geen moment dat Pim Blokland dit uit eigen belang doet.

Het is zaak de boel kritisch te blijven volgen zonder daarbij de dingen groter te maken dan ze zijn.
Ik denk dat hij het aanvankelijk niet uit eigen belang heeft gedaan (participatie Talentpools en Cissé en Fernandez), maar de omzetting in aandelen was damagecontrol.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:48 schreef RedDevil1990 het volgende:
Bij Cisse en dani Fernandez was het toch ook zo dat bij doorverkoop
De eventuele meerwaarde naar Feyenoord zal gaan.
Bijv. Blokland koop cisse voor 3.5 miljoen en verkoopt hem voor 5.
Dan zal Feyenoord toch 1.5 miljoen krijgen
Is goed mogelijk, ik heb het niet helemaal op mijn netvlies staan.
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:52 schreef FR-Henk het volgende:
Is ook niet mijn persoonlijke benadering, maar kan dat wel worden bij een Legioen van donateurs dat zich belazerd gaat voelen. Dan ben je heel snel Judas.
Ja, weer eens. De massa is moeilijk te controleren, zeker wanneer het op drift is. Hij neemt in mijn ogen een groot risico, en ik heb totaal geen inzicht in het waarom.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:52 schreef Els het volgende:

[..]

Is goed mogelijk, ik heb het niet helemaal op mijn netvlies staan.
Ik weet 100% zeker dat er wel een regeling was.
Maar weet niet zeker hoe die precies is.
Of het is dat als cisse voor 5 miljoen verkocht word dat Feyenoord 1.5 krijg
Of dat Feyenoord juist die 3.5 krijg en blokland die 1.5 neemt
Maar dat lijk me niet waarschijnlijk dus ik ga van me eerste redenatie uit.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:54 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, weer eens. De massa is moeilijk te controleren, zeker wanneer het op drift is. Hij neemt in mijn ogen een groot risico, en ik heb totaal geen inzicht in het waarom.
Directie heeft formeel hierin niets te willen, de actie kwam vanuit VvF, maar maakt zich in de ons zichtbare oppervlakte tot bondgenoot van de 'vervreemding' van het supportersmiljoen, ook al omdat Blokland in RvC zit.
Maar goed, een groot en vooral vervelend vraagteken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juni 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:52 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het aanvankelijk niet uit eigen belang heeft gedaan (participatie Talentpools en Cissé en Fernandez), maar de omzetting in aandelen was damagecontrol.
wellicht. Maar ze hebben zelf misschien ook wel niet die miljoen in contanten liggen.

Je kan op verschillende manieren ernaar kijken naar die aandelenomzetting. Zoals jij zegt vestzak, broekzak. Maar je kunt er ook op de manier naar kijken zoals het in de media is gebracht. De waarheid ligt - zoals wel vaker - denk ik ergens in het midden. Voor beide standpunten is veel te zeggen.

Maar ik blijf er wel bij dat er geen andere keus was. En mocht Blokland en co echt de redders blijken te zijn die ze lijken, dan verdienen ze een standbeeld.
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 00:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

wellicht. Maar ze hebben zelf misschien ook wel niet die miljoen in contanten liggen.

Je kan op verschillende manieren ernaar kijken naar die aandelenomzetting. Zoals jij zegt vestzak, broekzak. Maar je kunt er ook op de manier naar kijken zoals het in de media is gebracht. De waarheid ligt - zoals wel vaker - denk ik ergens in het midden. Voor beide standpunten is veel te zeggen.

Maar ik blijf er wel bij dat er geen andere keus was. En mocht Blokland en co echt de redders blijken te zijn die ze lijken, dan verdienen ze een standbeeld.
Daar heeft vd Herik ook gestaan, op zo'n voetstuk.......
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 00:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

wellicht. Maar ze hebben zelf misschien ook wel niet die miljoen in contanten liggen.

Je kan op verschillende manieren ernaar kijken naar die aandelenomzetting. Zoals jij zegt vestzak, broekzak. Maar je kunt er ook op de manier naar kijken zoals het in de media is gebracht. De waarheid ligt - zoals wel vaker - denk ik ergens in het midden. Voor beide standpunten is veel te zeggen.

Maar ik blijf er wel bij dat er geen andere keus was. En mocht Blokland en co echt de redders blijken te zijn die ze lijken, dan verdienen ze een standbeeld.
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vriendschap.........de varkenoordgroep









0.0069479