|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 00:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] .....En mocht Blokland en co echt de redders blijken te zijn die ze lijken, dan verdienen ze een standbeeld. Worden er behoorlijk wat ondertussen: Coentje staat er al, van Hanegem is al voorgesteld in een ander topic en -wie weet- Blokland... Straks kunnen we de Kuip niet eens meer binnen man. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: klopt en ik vind het nog steeds jammer zoals het is gegaan, en daarmee praat ik de 12% lening niet mee goed maar hij had meer respect verdient vind ik! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: zijn we met zn allen nogal goed in ja. mensen op een voetstuk zetten, maar ze er weer net zo hard af laten lazeren. wat meer realiteitszin onder de supporters zou geen kwaad kunnen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Jorien is nog steeds mijn held! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 00:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Worden er behoorlijk wat ondertussen: Coentje staat er al, van Hanegem is al voorgesteld in een ander topic en -wie weet- Blokland... Straks kunnen we de Kuip niet eens meer binnen man. haha, wees gerust het was een 'figure of speech'. het standbeeld van Coen vind ik voldoende. Dat straalt bovendien de gehele Feyenoordgedachte uit. Het standbeeld is van Coen maar tegelijkertijd van en voor alle Feyenoorders. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Speciaal 'De Kromme' T-shirt dan voor de Merchandising?? |
|
|
|