BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onno bedankt!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 21 juni 2011 - 22:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Onno bedankt! (FR-Fanatic)

FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - dinsdag 21 juni 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Het is nu dan toch een feit: Onno Jacobs, financieel directeur van Feyenoord, zal de club gaan verlaten.

Onno Jacobs. De man die Feyenoord vakkundig door de financiële stormen heeft geleid, die er zorg voor droeg dat Feyenoord een stabiele en solide financiële basis heeft, de man die de Rotterdamse volksclub buiten de gevarencategorie van de KNVB hield, de man die vóór alles helderheid en transparantie schiep, de rots in de branding die door slim en uitgekiend financieel beleid die mooie club in de vaderlandse voetbaltop wist te houden, die ervoor zorgde dat alle clubs in Nederland voor jarenlang het nakijken hebben, die zich niet, NOOIT liet verleiden tot onacceptabele risicos, die altijd het hoofd koel hield, die alleen maar sluitende begrotingen afleverde.

Wat moet Feyenoord in hemelsnaam zonder financieel wonderkind Onno Jacobs beginnen? De enorme successen van de afgelopen jaren zullen nu voorgoed verleden tijd zijn. De weg naar nog meer zilverwerk is nu definitief afgesloten, en Feyenoord zal alle zeilen moeten bijzetten om geen verlies te gaan maken, verlies waarvoor Onno Jacobs Feyenoord al die jaren wist te behoeden.

Heel Rotterdam huilt bij het afscheid van dit clubicoon, de investeerders die Onno al jaren met zakken vol geld tegemoet kwamen gerend zullen nu teleurgesteld afdruipen, de supporters zullen een inzameling starten om een standbeeld voor hun held Onno Jacobs te doen verrijzen op het voorplein van de Kuip. Een petitie zal op gang komen om er voor te zorgen dat de Kuip voortaan door het leven gaat als de Onno Jacobs Vesting.

Onno zal op de Open Dag nog één keer het geëmotioneerde Legioen toespreken, zodat eenieder nog één keer kan genieten van s mans unieke talenten en charisma. En alle aanwezigen zullen tranen met tuiten huilen, en in koor hetzelfde zeggen: Onno, je was te goed voor ons. Het ga je goed in je glansrijke carrière, de wereld ligt aan je voeten! Je was onze Verlosser!

Het waren onvergetelijke tijden, Onno! We zullen nog lang aan je werkzaamheden herinnerd worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:44   quote  deeplink  
hahahahahhahahahahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:46   quote  deeplink  
trap na, niet nodig... wel tekenend voor het spel wat sommigen spelen.
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 21 juni 2011 - 22:46   quote  deeplink  
:P
de kromme 73
 de kromme 73 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:46   quote  deeplink  
er was maar 1 onno
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Grappig, maar niet verstandig. Je moet nooit publiceren als de rancune nog overheerst.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Ik ben ervan overtuigd dat die man z'n uiterste best heeft gedaan,
Jammer genoeg voor hem en voor ons is het niet zo gelopen zoals gehoopt
Al denk ik dat dat toch nooit gaat gebeuren,
Ik wens Dhr. Jacobs het allerbeste toe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:58 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat die man z'n uiterste best heeft gedaan,
Jammer genoeg voor hem en voor ons is het niet zo gelopen zoals gehoopt
Al denk ik dat dat toch nooit gaat gebeuren,
Ik wens Dhr. Jacobs het allerbeste toe
hahahahahahahahahahaha
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahaha
Ja lach maar.
Ik ben zelf ook voorstander geweest dat Jacobs plaats moest maken.
Maar ik ben ook menselijk en hoop voor hem dat z'n volgende werk succesvoller word.
Ik kan hem persoonlijk niet haten ofzo want ik ken hem persoonlijk niet dus wens ik hem oprecht het beste toe net als elk ander mens
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Ik wens hem hetzelfde drama wat hij Feyenoord heeft aangedaan!!!!!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik wens hem hetzelfde drama wat hij Feyenoord heeft aangedaan!!!!!!
Kinderachtig
feyenoord for life
 feyenoord for life - dinsdag 21 juni 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:46 schreef de kromme 73 het volgende:
er was maar 1 onno
sinshi
Els
 Els - dinsdag 21 juni 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Op het moment dat hij weg is bij Feyenoord, stopt mijn interesse in hem. En is hij voor mij een mens zoals alle andere mensen, en hoop ik dat het hem, net als alle andere mensen, goed gaat. Niet alles onthouden en niet koste wat het kost rekeningen willen vereffenen maakt het leven een stuk leuker en houdt het overzichtelijk.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:16 schreef Els het volgende:
Op het moment dat hij weg is bij Feyenoord, stopt mijn interesse in hem. En is hij voor mij een mens zoals alle andere mensen, en hoop ik dat het hem, net als alle andere mensen, goed gaat. Niet alles onthouden en niet koste wat het kost rekeningen willen vereffenen maakt het leven een stuk leuker en houdt het overzichtelijk.
+9999999999
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2011 - 23:19   quote  deeplink  
Mwah, ik gun hem een zelfde functie bij 020.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:09 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Kinderachtig
Mag jij vinden.
Feyenoord is mijn derde kind en niemand moet aan mijn kinderen komen!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Jacobs heeft dingen gedaan met de beste bedoelingen.
Zaken en Prive gescheiden houden
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:19 schreef FR-Henk het volgende:
Mwah, ik gun hem een zelfde functie bij 020.
Ja dan hoop ik voor 020 dat die hetzelfde functioneerd
En hoop ik voor Onno dat die het beter doet
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 juni 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:21 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja dan hoop ik voor 020 dat die hetzelfde functioneerd
En hoop ik voor Onno dat die het beter doet
Ja, we hebben het goed met Onno voor....
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 juni 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:15 schreef feyenoord for life het volgende:

[..]

sinshi
of zo iets . . . . . . :)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, we hebben het goed met Onno voor....
Ik in ieder geval.
Hij heeft blunders gemaakt, Maar ik geloof ook dat hij werkuren van 08:00 tot 22:00 heeft gemaakt bij Feyenoord.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 21 juni 2011 - 23:48   quote  deeplink  
dat ben ik dan wel weer met je eens!
Hij zal nooit gedacht hebben van "ik ga Feyenoord eens kapot maken!"
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 juni 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
dat ben ik dan wel weer met je eens!
Hij zal nooit gedacht hebben van "ik ga Feyenoord eens kapot maken!"
Dat vind ik mooi, Dat je niet zo bekrompen ben als dat je je eigen soms voor doet :P
Haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 juni 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:06 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja lach maar.
Ik ben zelf ook voorstander geweest dat Jacobs plaats moest maken.
Maar ik ben ook menselijk en hoop voor hem dat z'n volgende werk succesvoller word.
Ik kan hem persoonlijk niet haten ofzo want ik ken hem persoonlijk niet dus wens ik hem oprecht het beste toe net als elk ander mens
mooie reactie man! en terecht.

Ik geloof ook geen moment dat hij het willens en wetens uit de hand heeft laten lopen. Bovendien is hij ook echt een Feyenoorder. Het werd dat Onno vertrok als FD, maar hopelijk is er geen rancune jegens de privepersoon Onno.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door T-FeYeN00rD --
kale co
 kale co - woensdag 22 juni 2011 - 00:08   quote  deeplink  
daaaaaaaaaaag eindelijk
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 00:08 schreef kale co het volgende:
daaaaaaaaaaag eindelijk
Vrolijk als altijd? haha
kale co
 kale co - woensdag 22 juni 2011 - 00:12   quote  deeplink  
eindelijk hahahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 22 juni 2011 - 02:36   quote  deeplink  
wwhhhaaaaa!!!!!! treurig!!!
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 22 juni 2011 - 06:56   quote  deeplink  
Ook hij zal het niet makkelijk hebben (gehad)..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 22 juni 2011 - 07:07   quote  deeplink  
Zielig stukje tekst. Totaal niet nodig.
Biernaldum
 Biernaldum - woensdag 22 juni 2011 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 22:46 schreef de kromme 73 het volgende:
er was maar 1 onno
Ja da klopt, en dat was Shinji!
salemi
 salemi - woensdag 22 juni 2011 - 07:57   quote  deeplink  
Ik vraag me werkelijk af wie er nu in staat is, als niet insiders op dit forum, te beoordelen of de man zijn werk goed of niet goed heeft gedaan. We weten niet eens de opdracht waarmee hij aan deze klus begon. We weten wel de omstandigheden. Feyenoord die spelers rond had lopen met salarissen die bij Bayern Munchen niet zouden misstaan. Alleen aan de inkomstenkant is het bij ons geen Bayern situatie. Het is echt niet zo dat de financieel directeur de salarissen van spelers vaststelt. Dat doet de technische staf. Denk je nu echt dat een financieel directeur een transfer van bijvoorbeeld Makaay kan blokkerern vanwege de salareisen van Roy? Hij mag het alleen financieren. Als je dan nog eens miljoenen aan inkomsten misloopt doordat je als club op het veld geen zak presteert, wat kan een financieel directeur daar aan doen? Moet hij soms mee gaan voetballen? Daar komt nog bij dat de KNJB ons in de categorie I heeft verstopt. Dat betekent gewoon dat je als club niet in staat bent je eigen financiële broek op te houden. Is dat de schuld van Jacobs?
Ik durf niet te zegggen of de man het goed of niet goed heeft gedaan. Ik verbaas me er over dat mensen hier het allemaal zo goed schijnen te weten.
Ik hoop dat de man een goed nieuwe baan vindt en dat hij toch nog met plezier aan Feyenoord terugdenkt.
jarjar78
 jarjar78 - woensdag 22 juni 2011 - 08:41   quote  deeplink  
bedank voor alles onno. vul dit laatste half jaar nog maar even flink je zakken, je hebt het verdiend.......

p.s. heeft johan al gebeld???
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 07:57 schreef salemi het volgende:
Ik vraag me werkelijk af wie er nu in staat is, als niet insiders op dit forum, te beoordelen of de man zijn werk goed of niet goed heeft gedaan. We weten niet eens de opdracht waarmee hij aan deze klus begon. We weten wel de omstandigheden. Feyenoord die spelers rond had lopen met salarissen die bij Bayern Munchen niet zouden misstaan. Alleen aan de inkomstenkant is het bij ons geen Bayern situatie. Het is echt niet zo dat de financieel directeur de salarissen van spelers vaststelt. Dat doet de technische staf. Denk je nu echt dat een financieel directeur een transfer van bijvoorbeeld Makaay kan blokkerern vanwege de salareisen van Roy? Hij mag het alleen financieren. Als je dan nog eens miljoenen aan inkomsten misloopt doordat je als club op het veld geen zak presteert, wat kan een financieel directeur daar aan doen? Moet hij soms mee gaan voetballen? Daar komt nog bij dat de KNJB ons in de categorie I heeft verstopt. Dat betekent gewoon dat je als club niet in staat bent je eigen financiële broek op te houden. Is dat de schuld van Jacobs?
Ik durf niet te zegggen of de man het goed of niet goed heeft gedaan. Ik verbaas me er over dat mensen hier het allemaal zo goed schijnen te weten.
Ik hoop dat de man een goed nieuwe baan vindt en dat hij toch nog met plezier aan Feyenoord terugdenkt.
1 De individuele salarissen worden per contract bepaald. Wel zullen ze binnen het door de directie vastgestelde salarishuis moeten passen. Daarnaast wordt in de begroting bepaald wat maximaal aan de kostenpost salarissen mag worden uitgegeven. Dat is toch echt de input en de verantwoordelijkheid van de financiële directeur.
2 In een BVO zijn inkomsten minder wisselend als in een normaal bedrijf. Het aantal seizoenkaarten en de inkomsten uit tvgelden zijn stabiel. Het is dus heel normaal als de Financieel Directeur er voor zorgt dat de vaste lasten uit de vaste inkomsten betaald kunnen worden. In plaats daarvan zijn bij Feyenoord onverantwoorde afspraken en risico's genomen. Dan kun jij argumenteren wat je wil, maar daar is de FD verantwoordelijk voor. Om het maar even amerikaans te zeggen: responsible en accountable!
3 Als de schuld van Feyenoord onder iemands bewind oploopt tot 40 miljoen, en, zoals jij zegt Feyenoord financieel de eigen broek niet meer kan ophouden, dat vind ik de stelling dat Jacobs hopeloos gefaald heeft, niet zo'n gewaagde. Om je vraag dus te beantwoorden: Ja.
Gewoon logisch nadenken levert al heel wat conclusies op, en als je het echt wil weten even de jaarverslagen van de afgelopen jaren kopen bij de KvK. Geeft antwoord op heel veel vragen.
Onno heef gefaald, het is jammer dat we niet eerder afscheid van hem hebben kunnen nemen en ik vind het zelf ook bijzonder jammer dat hij niet uit eigen beweging is opgestapt, ben bang dat het Feyenoord nu toch weer een hoop geld kost.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 22 juni 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:20 schreef Els het volgende:

[..]

1 De individuele salarissen worden per contract bepaald. Wel zullen ze binnen het door de directie vastgestelde salarishuis moeten passen. Daarnaast wordt in de begroting bepaald wat maximaal aan de kostenpost salarissen mag worden uitgegeven. Dat is toch echt de input en de verantwoordelijkheid van de financiële directeur.
2 In een BVO zijn inkomsten minder wisselend als in een normaal bedrijf. Het aantal seizoenkaarten en de inkomsten uit tvgelden zijn stabiel. Het is dus heel normaal als de Financieel Directeur er voor zorgt dat de vaste lasten uit de vaste inkomsten betaald kunnen worden. In plaats daarvan zijn bij Feyenoord onverantwoorde afspraken en risico's genomen. Dan kun jij argumenteren wat je wil, maar daar is de FD verantwoordelijk voor. Om het maar even amerikaans te zeggen: responsible en accountable!
3 Als de schuld van Feyenoord onder iemands bewind oploopt tot 40 miljoen, en, zoals jij zegt Feyenoord financieel de eigen broek niet meer kan ophouden, dat vind ik de stelling dat Jacobs hopeloos gefaald heeft, niet zo'n gewaagde. Om je vraag dus te beantwoorden: Ja.
Gewoon logisch nadenken levert al heel wat conclusies op, en als je het echt wil weten even de jaarverslagen van de afgelopen jaren kopen bij de KvK. Geeft antwoord op heel veel vragen.
Onno heef gefaald, het is jammer dat we niet eerder afscheid van hem hebben kunnen nemen en ik vind het zelf ook bijzonder jammer dat hij niet uit eigen beweging is opgestapt, ben bang dat het Feyenoord nu toch weer een hoop geld kost.
Els,

Je hebt helemaal gelijk. Jacobs had moeten bewaken dat alles wat die technische jongens wilden, dat dat financieel kon. Hij heeft ze veel te veel risico laten nemen, hij heeft veel te weinig tegengas gegeven, hij is er zelfs in mee gegaan. Hij heeft zelfs allemaal creative constructies bedacht om het probleem naar de toekomst te schuiven. En als ze destijds niet naar hem wilden luisteren (wat zou kunnen) dan had ie de commissarissen moeten waarschuwen, en als die ook niet wilden luisteren, dan had ie op moeten stappen. Heeft ie allemaal niet gedaan: HOPELOOS GEFAALD ALS CFO.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door de kromme2 --
salemi
 salemi - woensdag 22 juni 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:20 schreef Els het volgende:

[..]

1 De individuele salarissen worden per contract bepaald. Wel zullen ze binnen het door de directie vastgestelde salarishuis moeten passen. Daarnaast wordt in de begroting bepaald wat maximaal aan de kostenpost salarissen mag worden uitgegeven. Dat is toch echt de input en de verantwoordelijkheid van de financiële directeur.
2 In een BVO zijn inkomsten minder wisselend als in een normaal bedrijf. Het aantal seizoenkaarten en de inkomsten uit tvgelden zijn stabiel. Het is dus heel normaal als de Financieel Directeur er voor zorgt dat de vaste lasten uit de vaste inkomsten betaald kunnen worden. In plaats daarvan zijn bij Feyenoord onverantwoorde afspraken en risico's genomen. Dan kun jij argumenteren wat je wil, maar daar is de FD verantwoordelijk voor. Om het maar even amerikaans te zeggen: responsible en accountable!
3 Als de schuld van Feyenoord onder iemands bewind oploopt tot 40 miljoen, en, zoals jij zegt Feyenoord financieel de eigen broek niet meer kan ophouden, dat vind ik de stelling dat Jacobs hopeloos gefaald heeft, niet zo'n gewaagde. Om je vraag dus te beantwoorden: Ja.
Gewoon logisch nadenken levert al heel wat conclusies op, en als je het echt wil weten even de jaarverslagen van de afgelopen jaren kopen bij de KvK. Geeft antwoord op heel veel vragen.
Onno heef gefaald, het is jammer dat we niet eerder afscheid van hem hebben kunnen nemen en ik vind het zelf ook bijzonder jammer dat hij niet uit eigen beweging is opgestapt, ben bang dat het Feyenoord nu toch weer een hoop geld kost.
Ik ben het slechts gedeeltelijk met je eens.
1) Ik blijf van mening dat Jacobs opgezadeld is met een huzarenstukje uit het verleden. Feyenoord is contracten aangegaan met spelers die veel verdienden. Dat had een heel legitieme reden. Feyenoord wilde een gooi doen naar de inkomsten van de Champions League. Sportief goed te begrijpen, maar zakelijk een enorm risico. Achteraf gezien is het ook helaas niet goed uitgepakt. Maar ook ik stond te juichen toen alle grote sterren als Roy,Gio, Kevin en Jon Dahl bij ons kwamen ballen. Dit besluit was een beleidsbesluit van Feyenoord en niet alleen van de financieel directeur. Het feit van het salarishuis dat jij noemt is de huidige situatie en is ingesteld nadat het ons financieel heel moeilijk werd.

2) Volstrekt oneens met de stabiele inkomsten waar jij het over hebt. Natuurlijk is er een deel stabiel, zoals seizoenskaart,TV geld en reclame inkomsten. Maar dacht je werkelijk dat het financieel niet uitmaakt of Feyenoord succesvol is in de beker en/of ver komt in de Europese competeties? Jij moet beter weten Els.

3) Het laten oplopen van een schuld tot 40 miljoen is onaanvaardbaar. Niet alleen voor een voetbalclub, maar voor iedere bedrijfstak. Echter zo'n schuld heb je niet van de een of de andere dag. Dat is een proces van jaren. Zou dan niet een taak moeten zijn van de RvC. om op enig moment te zeggen: Nu is het mooi geweest. Dat is toch ook niet gebeurd, om welke reden dan ook.
Nogmaals, ik weet niet of hij het goed of niet goed heeft gedaan.
Wat mij zeer verontrust is het feit dat hij is ontslagen nadat er reuring is ontstaan in de groep stijdbare supporters (Varkenoord). Het is zeer te begrijpen dat de supporters verontrust zijn en hun onvrede kenbaar maken. Dat is hun goed recht, zeker bij een club als Feyenoord die echt van de supporters is. Ik ben ook heel ongerust over het Feyenoord van de nabije toekomst. Maar het gaat mij te ver dat er beleid gemaakt gaat worden naar aanleiding van de mate waarin de supporters protesteren tegen bepaalde situaties of personen.
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 10:23 schreef salemi het volgende:

[..]

Ik ben het slechts gedeeltelijk met je eens.
1) Ik blijf van mening dat Jacobs opgezadeld is met een huzarenstukje uit het verleden. Feyenoord is contracten aangegaan met spelers die veel verdienden. Dat had een heel legitieme reden. Feyenoord wilde een gooi doen naar de inkomsten van de Champions League. Sportief goed te begrijpen, maar zakelijk een enorm risico. Achteraf gezien is het ook helaas niet goed uitgepakt. Maar ook ik stond te juichen toen alle grote sterren als Roy,Gio, Kevin en Jon Dahl bij ons kwamen ballen. Dit besluit was een beleidsbesluit van Feyenoord en niet alleen van de financieel directeur. Het feit van het salarishuis dat jij noemt is de huidige situatie en is ingesteld nadat het ons financieel heel moeilijk werd.

2) Volstrekt oneens met de stabiele inkomsten waar jij het over hebt. Natuurlijk is er een deel stabiel, zoals seizoenskaart,TV geld en reclame inkomsten. Maar dacht je werkelijk dat het financieel niet uitmaakt of Feyenoord succesvol is in de beker en/of ver komt in de Europese competeties? Jij moet beter weten Els.

3) Het laten oplopen van een schuld tot 40 miljoen is onaanvaardbaar. Niet alleen voor een voetbalclub, maar voor iedere bedrijfstak. Echter zo'n schuld heb je niet van de een of de andere dag. Dat is een proces van jaren. Zou dan niet een taak moeten zijn van de RvC. om op enig moment te zeggen: Nu is het mooi geweest. Dat is toch ook niet gebeurd, om welke reden dan ook.
Nogmaals, ik weet niet of hij het goed of niet goed heeft gedaan.
Wat mij zeer verontrust is het feit dat hij is ontslagen nadat er reuring is ontstaan in de groep stijdbare supporters (Varkenoord). Het is zeer te begrijpen dat de supporters verontrust zijn en hun onvrede kenbaar maken. Dat is hun goed recht, zeker bij een club als Feyenoord die echt van de supporters is. Ik ben ook heel ongerust over het Feyenoord van de nabije toekomst. Maar het gaat mij te ver dat er beleid gemaakt gaat worden naar aanleiding van de mate waarin de supporters protesteren tegen bepaalde situaties of personen.
1 Als je verder wilt springen dan je polsstok lang is, probeer het dan eek keer. Maw, had de contracten voor een jaar afgesloten, niet voor 3 jaar. Toen Jacobs aantrad, was de schuld te overzien, en benaderde bij lange na niet de 40 miljoen. Daar zit echt zijn inbreng in. Daarnaast, als je op die positie een functie accepteert, accepteer je ook alle problemen die door je voorgangers veroorzaakt zijn. Vergelijk het met een minister, die moet ook aftreden als z'n voorganger heeft geblunderd.
2 Raar dat je het daar niet mee eens bent. Check je hypotheek eens. Je hypotheekbedrag wordt bepaald door je vaste inkomen, niet door de ton bonus die je elk jaar vangt, maar variabel is. Kijk bv ook naar FC Twente, die begroten wel op deze manier. En lijken mij een stuk gezonder. Uit je vaste inkomsten betaal je je vaste lasten, een hele normale boekhoudregel. Uit je variabele inkomsten kan je je variabele lasten als bv wedstrijdpremie betalen. Of extra inlopen op schulden.
3 Het is inderdaad verontrustend dat supporters zo'n invloed kunnen hebben op het beleid van Feyenoord. Dat zegt misschien nog wel meer dan die 40 miljoen schuld die er was.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:50 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dat vind ik mooi, Dat je niet zo bekrompen ben als dat je je eigen soms voor doet :P
Haha
en jij moet je bek houden! hehheheheheheheheh!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door Feyenoord till i die --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 15:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

en jij moet je bek houden! hehheheheheheheheh!
Ik bedoelde het nog positief haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juni 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2011 - 23:06 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja lach maar.
Ik ben zelf ook voorstander geweest dat Jacobs plaats moest maken.
Maar ik ben ook menselijk en hoop voor hem dat z'n volgende werk succesvoller word.
Ik kan hem persoonlijk niet haten ofzo want ik ken hem persoonlijk niet dus wens ik hem oprecht het beste toe net als elk ander mens
Ik weet zeker dat het een aardige kerel is,dat verraad zijn uitstraling..
En ook ik gun hem het beste in het leven,ik gun hem ook geen werkeloosheid
maar ik gun Feyenoord wel zijn vertrek...
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - woensdag 22 juni 2011 - 21:26   quote  deeplink  
En nu een bavaria........
of was het nou Amstel
of Heineken.......nou ja wat maakt het ook uit...
INTERBREW wordt onze nieuwe sponsor voor de
komende 3 jaar proost jamas skol
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het een aardige kerel is,dat verraad zijn uitstraling..
En ook ik gun hem het beste in het leven,ik gun hem ook geen werkeloosheid
maar ik gun Feyenoord wel zijn vertrek...
+1
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - woensdag 22 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag onnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo jacobsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
slaap lekker met je gouden handdruk........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2011 door Boudewijn --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juni 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 21:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het een aardige kerel is,dat verraad zijn uitstraling..
En ook ik gun hem het beste in het leven,ik gun hem ook geen werkeloosheid
maar ik gun Feyenoord wel zijn vertrek...
Volkomen mee eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onno bedankt!









0.0071828