BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blijkbaar moeten er koppen rollen? Wie dan??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2011 - 09:28   quote  deeplink  
Volgens mij hebben we het dieptepunt wel al gehad en is de koers richting herstel ingezet, maar toch moeten er nog koppen rollen (blijkbar), dus mijn vraag is wie?

Milo zal wel om het hoofd van Been vragen? Nog meer suggesties?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door Arie.Klooster --
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:30   quote  deeplink  
M. Koevermans en Gudde op een andere positie zetten (volledig verantwoordelijk maken voor nieuw stadion, misschien toegevoegde taak toezicht financiële afdeling)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2011 - 09:34   quote  deeplink  
En wie moet de tent dan runnen?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Wisselingen personen uitsluitend als er een -voor de club- verstandige, capabele, vertrouwenwekkende kandidaat beschikbaar is.
Het functioneren van de huidige zittende leden is niet van dien aard, dat zij direct weggejaagd moeten worden.

van Well mag gaan. Is evenzo als Jacobs verantwoordelijk voor de miljoenengok van de jaren 2007- 2009.
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
En wie moet de tent dan runnen?
Daar moet je dan naar op zoek. In de functie eisen moet in elk geval staan, dat het een man met charisma moet zijn, en iemand die breed gedragen is. Misschien is Van Bronckhorst op den duur wat.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Denk dat de meeste gaan roepe
Gudde, koevermans, been, van well
De kop van beenhakker en Jacobs is niet genoeg
Geld moet rollen hè
Els
 Els - woensdag 22 juni 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:36 schreef FR-Henk het volgende:
Wisselingen personen uitsluitend als er een -voor de club- verstandige, capabele, vertrouwenwekkende kandidaat beschikbaar is.
Het functioneren van de huidige zittende leden is niet van dien aard, dat zij direct weggejaagd moeten worden.

van Well mag gaan. Is evenzo als Jacobs verantwoordelijk voor de miljoenengok van de jaren 2007- 2009.
Dat ben ik met je eens. Voor de vervanging van de overige personen moet een nadrukkelijk finctieprofiel geschreven worden. Gudde lijkt me capabel, maar door z'n gebrek aan uitstaling zal hij altijd tegenwind ondervinden als boegbeeld. dat moet je dus niet van hem verwachten. Maar hij kan wel wat voor Feyenoord betekenen als hij meer in de luwte kan staan, en zijn energie kan richten op zijn sterke punten, in mijn ogen oa de realisatie van het nieuwe stadion. Mark Koevermans vind ik ernstig tekort schieten, had dan en ex-Feyenoorder als bv Mike Obiku op die positie gezet. Die had het echt niet slechter gedaan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:30 schreef Els het volgende:
M. Koevermans en Gudde op een andere positie zetten (volledig verantwoordelijk maken voor nieuw stadion, misschien toegevoegde taak toezicht financiële afdeling)
ik ben wel voor een verschuiving van verantwoordelijkheden en daarbij kijkend naar je doelen op korte en lange termijn, zomaar roepen dat er koppen moeten gaan rollen vind ik zo primitief. Blijkbaar vergeet men dat onrust nu wel het laatste is wat je kunt gebruiken. Er waait een nieuwe wind door de kuip en daarmee zullen processen en werkwijze's ook wel veranderen. Nu roepen om het vertrek van wie dan ook heeft geen zin meer lijkt me. Degene die men graag weg wilde hebben is weg (lees Jacobs)en ga dan nu gewoon de dialoog aan.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Doe niet mee aan opzoutpolitiek.
Hoewel er vermoedelijk haken en ogen bestaan heeft kleurloze Gudde totnogtoe wel een saneringstaak naar behoren uitgevoerd.
Jammer blijft dat hijzelf geen extra meerwaarde bezit: charisma en aantrekkingskracht voor allerlei partijen die de financiële toekomst van Feyenoord zouden kunnen waarborgen.
Ben -blijf het maar herhalen voor de zekerheid- GEEN Gudde-aanhanger.
Gaat mij er om dat de club een saneerder nodig had/heeft die daarin op sobere wijze slagen maakt. Dat is aardig gelukt, tot op heden.
Anno 2012 lijkt het me dat zijn taak volbracht is. Tijd voor een bouwer, en het crisismanagement achter je laten.

Snel toegevoegd: een bouwer ook die boven partijen staat, al is het maar voor het noodzakelijke tegenwicht naar Blokland. Ook dat is in het belang van de club nl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door FR-Henk --
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 22 juni 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
En wie moet de tent dan runnen?
Hoe gek het ook klink, wat dacht je van Leo Beenhakker? De club heeft dan tenminste weer een smoel.
Milo
 Milo - woensdag 22 juni 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
Volgens mij hebben we het dieptepunt wel al gehad en is de koers richting herstel ingezet, maar toch moeten er nog koppen rollen (blijkbar), dus mijn vraag is wie?

Milo zal wel om het hoofd van Been vragen? Nog meer suggesties?
Leuk dat je aan me denkt.
Koevermans moet oa de poen binnen halen, helaas is hij te licht en moet je een zwaargewicht binnen halen.
Gudde verdient toch van mijn kant alle respect, is vanaf dag 1 al de gebeten hond, maar doet het toch wel goed! zodra het schoonschip is wil ik Gudde ook wel zien knallen ik heb vertrouwen in Gudde! Ik ben zelf wel sceptisch geweest in het verleden.

Jacobs vertrekt en dat is een goede zaak.

Ook zie ik idd Been nog vandaag het liefst vertrekken.

Type's als Bos, mereinerse Zalm etc....zijn van harte welkom al vind ik bos een lul.

Ook zou ik graag gio in de functie zien van koevermans.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:53 schreef Dubble O ms het volgende:

[..]

Hoe gek het ook klink, wat dacht je van Leo Beenhakker? De club heeft dan tenminste weer een smoel.
oh nee, alsjeblieft....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2011 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:45 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik ben wel voor een verschuiving van verantwoordelijkheden en daarbij kijkend naar je doelen op korte en lange termijn, zomaar roepen dat er koppen moeten gaan rollen vind ik zo primitief. Blijkbaar vergeet men dat onrust nu wel het laatste is wat je kunt gebruiken. Er waait een nieuwe wind door de kuip en daarmee zullen processen en werkwijze's ook wel veranderen. Nu roepen om het vertrek van wie dan ook heeft geen zin meer lijkt me. Degene die men graag weg wilde hebben is weg (lees Jacobs)en ga dan nu gewoon de dialoog aan.
Ben ik wel met je eens. Ik vind Gudde helemaal niet zo slecht zoals hij wordt afgeschilderd. Vergeet niet dat veel van de berichtgeving negatief is omdat het bij tv rijnmond vandaan komt. Die zijn zo te merken nogal rancuneus en slachten de mensen die hun eruit geflikkerd hebben zodra ze kunnen. Bij tv rijnmond vind ik Van Os trouwens wel een goeie, die kan zich wel neutraal opstellen, fijne kerel, maar de rest....
Gudde lijkt een sukkeltje, maar ik vind dat hij best nog wel relaxt reageert. Hij ziet er vermoeid uit en daarom misschien ook wel kwetsbaar, maar uitstraling is toch eigenlijk bijzaak? Het gaat er uiteindelijk om wat hij presteert, niet hoe hij het presenteert?

Zou Aad van der Laan van de amateurtak niet wat kunnen betekenen? Die kerel komt sterk, oprecht en reëel over. Ik weet verder niets over hem hoor, maar hij komt goed over...

Nou, Aad?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door Arie.Klooster --
Milo
 Milo - woensdag 22 juni 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:58 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens. Ik vind Gudde helemaal niet zo slecht zoals hij wordt afgeschilderd. Vergeet niet dat veel van de berichtgeving negatief is omdat het bij tv rijnmond vandaan komt. Die zijn zo te merken nogal rancuneus en slachten de mensen die hun eruit geflikkerd hebben zodra ze kunnen. Bij tv rijnmond vind ik Van Os trouwens wel een goeie, die kan zich wel neutraal opstellen, fijne kerel, maar de rest....
Gudde lijkt een sukkeltje, maar ik vind dat hij best nog wel relaxt reageert. Hij ziet er vermoeid uit en daarom misschien ook wel kwetsbaar, maar uitstraling is toch eigenlijk bijzaak? Het gaat er uiteindelijk om wat hij presteert, niet hoe hij het presenteert?

Zou Aad van der Laan van de amateurtak niet wat kunnen betekenen? Die kerel komt sterk, oprecht en reëel over. Ik weet verder niets over hem hoor, maar hij komt goed over...
We zijn het met elkaar eens Arie, het kan dus!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Zeker kan dat!! We staan uiteindelijk voor 100 % aan dezelfde kant! Maar ik ben nog wel steeds pro-Been hoor, haha! (ik verwacht wel dat jij in dezen je zin gaat krijgen en dat zou zomaar eens heel snel kunnen zijn. Als het maar niet op de eerste competitiedag is.)
Jacobs eruit is misschien wel goed. Er is vast wel een andere goede financiele man te vinden. Aangezien hij er in 2005 bij was..... de rest hoef ik je niet uit te leggen. Gudde kunnen we volgens mij moeilijk beoordelen. Het lijkt erop dat de koers is ingezet, dus lijkt het erop dat hij goed bezig is. Ik geef hem in elk geval absoluut het voordeel van de eventuele twijfel.
Overigens denk ik dat Van Bronckhorst in de toekomst best belangrijk voor ons zal zijn/worden, maar nu nog niet. Die jongen weet nog van geen toeten of blazen. Hij komt net kijken. Maar dat komt nog wel. Koevermans moet nu laten zien dat hij een goede is, want we zullen een nieuwe shirtsponsor krijgen. Ik ben erg benieuwd met welk topmerk wij de komende jaren zullen spelen.
Ik denk tevens dat men wel moet oppassen dat mensen die zelf baat kunnen hebben bij Feyenoord niet teveel macht krijgen. Ik denk dan aan helden als Blokland. Hij mag niet teveel te vertellen krijgen, terwijl hij ook met een andere pet op aan tafel zit. Hij is wel investeerder/aandeelhouder en dat kan best tot belangenverstrengeling leiden en dat moeten we natuurlijk voor blijven!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Zou Aad van der Laan van de amateurtak niet wat kunnen betekenen? Die kerel komt sterk, oprecht en reëel over. Ik weet verder niets over hem hoor, maar hij komt goed over...

Ik hoor hier niets over?
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
Volgens mij hebben we het dieptepunt wel al gehad en is de koers richting herstel ingezet, maar toch moeten er nog koppen rollen (blijkbar), dus mijn vraag is wie?

Been.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Been.
verrassend! hahaha
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 22 juni 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Denk dat het om de raad van commissarissen gaat
Die hebben alles ook toegelaten zonder in te grijpen
Kan me voorstellen dat veel supporters geen vertrouwen meer hebben in het gross van de leden van de huidige raad
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:34 schreef Phyxsius het volgende:
Denk dat het om de raad van commissarissen gaat
Die hebben alles ook toegelaten zonder in te grijpen
Kan me voorstellen dat veel supporters geen vertrouwen meer hebben in het gross van de leden van de huidige raad
de raad is intussen ook al drastisch verandert hoor
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Som het nog eens voor me op: wie zitten er in en vanaf wanneer zitten zij er?
Milo
 Milo - woensdag 22 juni 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Been vertrekt uit eigen beweging!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 09:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
Volgens mij hebben we het dieptepunt wel al gehad en is de koers richting herstel ingezet, maar toch moeten er nog koppen rollen (blijkbar), dus mijn vraag is wie?

Milo zal wel om het hoofd van Been vragen? Nog meer suggesties?
v. Well, Gudde eventueel en verschillende uit de technische staf (Been, v. Noortwijk)
Lodewijks heeft ook niet echt verstandige beslissingen genomen!
Was Salomon nog vergeten!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 13:58   quote  deeplink  
Feyenoord Org Chart:

Directie:
Naam Nationaliteit Functie Sinds
Directie
Eric Gudde Nederland Algemeen Directeur 2007
Onno Jacobs Nederland Financieel Directeur 2007
Mark Koevermans Nederland Commercieel Directeur 2009
Martin van Geel Nederland Technisch Directeur 2011

Raad van Commissarissen
Dick van Well Nederland Voorzitter 2007
Jos van der Vegt Nederland Commissaris 2007
Coert Beerman Nederland Commissaris 2007
Martin van Pernis Nederland Commissaris 2007
Pim Blokland Nederland Commissaris 2010

Management
Dick de Heus Nederland Commercieel Manager
Raymond Salamon Nederland Manager Marketing, Media & Communicatie
Hans Huyzer Nederland Controller
Joris van Benthem Nederland Jurist

Staff
Gido Vader Nederland Persvoorlichter
Ton Strooband Nederland Supporters Coördinator
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 13:59   quote  deeplink  
En voor de liefhebberts:

Technische Staf
Mario Been Nederland Trainer/Coach 2009
Martin van Geel Nederland Technisch Directeur 2011
Leon Vlemmings Nederland Assistent-trainer 2008
Patrick Lodewijks Nederland Keeperstrainer 2007
Bas van Noordwijk Nederland Teammanager 2007
Toine van de Goolberg Nederland Fysieke trainer 2009

Medische staf
Casper van Eijck Nederland Clubarts 2009
Marcel Cas Nederland Revalidatietrainer 2009
Martijn Ewijk Nederland Fysiotherapeut
René Dannenburg Nederland Fysiotherapeut
Rien Heijboer Nederland Orthopedisch chirurg
Fred Zwang Nederland Verzorger
craven
 craven - woensdag 22 juni 2011 - 14:00   quote  deeplink  
gewoon van Gobbel in het bestuur, eindelijk weer een fatsoenlijke wagenpark ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:00 schreef craven het volgende:
gewoon van Gobbel in het bestuur, eindelijk weer een fatsoenlijke wagenpark ;)
ja, wordt regelmatig vervangen dan ook, niet geheel vrijwillig.
craven
 craven - woensdag 22 juni 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 14:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, wordt regelmatig vervangen dan ook, niet geheel vrijwillig.
houdt ze scherp he
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 13:34 schreef Milo het volgende:
Been vertrekt uit eigen beweging!
Zal wel niet, die wil geld mee..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 13:58 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord Org Chart:

Directie:
Naam Nationaliteit Functie Sinds
Directie
Eric Gudde Nederland Algemeen Directeur 2007
Onno Jacobs Nederland Financieel Directeur 2007
Mark Koevermans Nederland Commercieel Directeur 2009
Martin van Geel Nederland Technisch Directeur 2011

Raad van Commissarissen
Dick van Well Nederland Voorzitter 2007
Jos van der Vegt Nederland Commissaris 2007
Coert Beerman Nederland Commissaris 2007
Martin van Pernis Nederland Commissaris 2007
Pim Blokland Nederland Commissaris 2010

Management
Dick de Heus Nederland Commercieel Manager
Raymond Salamon Nederland Manager Marketing, Media & Communicatie
Hans Huyzer Nederland Controller
Joris van Benthem Nederland Jurist

Staff
Gido Vader Nederland Persvoorlichter
Ton Strooband Nederland Supporters Coördinator
Had Onno Jacobs eerst een andere functie of zo? Want hij zit er toch al vanaf, ik dacht, 2005?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 15:02   quote  deeplink  
+1
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 13:59 schreef Stylzz het volgende:
En voor de liefhebberts:

Technische Staf
Mario Been Nederland Trainer/Coach 2009
Martin van Geel Nederland Technisch Directeur 2011
Leon Vlemmings Nederland Assistent-trainer 2008
Patrick Lodewijks Nederland Keeperstrainer 2007
Bas van Noordwijk Nederland Teammanager 2007
Toine van de Goolberg Nederland Fysieke trainer 2009

Medische staf
Casper van Eijck Nederland Clubarts 2009
Marcel Cas Nederland Revalidatietrainer 2009
Martijn Ewijk Nederland Fysiotherapeut
René Dannenburg Nederland Fysiotherapeut
Rien Heijboer Nederland Orthopedisch chirurg
Fred Zwang Nederland Verzorger
Gehele Medische staf eruit

Voor de rest moet Leon Vlemmings een contract voor het leven krijgen. topgozer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blijkbaar moeten er koppen rollen? Wie dan??









0.0089848