BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Miyaichi, Cisse of Cabral?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Hoewel Feyenoord volgens Arsenal de beste kans maakt Ryo Miyaichi voor nog een seizoen te huren, weet de club niet of het ingaat op het aanbod uit Londen.
Miyaichi kende een sterke periode in De Kuip, maar kwam niet in aanmerking voor een werkvergunning in de Premier League omdat hij geen international is. Nadat Miyaichi een deel van de voorbereiding heeft meegemaakt bij The Gunners, mag hij elders in Europa ervaring op doen. De buitenspeler weet zich in de belangstelling van veel clubs, maar Feyenoord heeft de eerste keus.
Arsenal is zeer tevreden over de manier waarop Miyaichi in Rotterdam-Zuid is begeleid, dat de club de speler graag weer richting De Kuip stuurt. Ryo is absoluut van toegevoegde waarde geweest, zegt Feyenoords technisch directeur Martin van Geel tegen Voetbal International. Die jongen heeft het bij ons gewoon heel goed gedaan, maar we moeten óók kijken naar onze eigen spelers.
Met Sekou Cissé en Jerson Cabral hebben we twee spelers die op dezelfde positie uit de voeten kunnen als Ryo. Daar moeten we onze ogen niet voor sluiten. Daarom zullen we alles eens goed op een rijtje zetten en zullen we weloverwogen een beslissing moeten nemen of het verstandig is Ryo te huren.
Bron: Martijn Krabbendam VI

Wat vinden jullie, wel of niet huren? hou je bij een eventuele huur de ontwikkeling van Cabral niet tegen? is het enkele tonnen aan huur uitgeven dit waard? ben benieuwd naar jullie mening.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 10:03   quote  deeplink  
Ik raak er zelf niet overspannen van als Miaychi NIET bij Feyenoord blijft. Vond het op den duuur een voorspelbare speler worden. En hij zakte na enkele wedstrijden wel erg diep weg.

Niet doen, als het niet in de salarishuishouding past.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 22 juni 2011 - 10:06   quote  deeplink  
eens, nadat tegenstanders hem door hadden zakte hij behoorlijk weg.
Ik hoop dat de we de Cisse krijgen te zien die het Feyenoord 2 seizoenen gelden zo moeilijk maakte in de kuip...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Hij heeft wel een punt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 10:16   quote  deeplink  
je houdt de tonnen wel op zak als je gaat voor Cabral en Cisse... In tijden van sanering is dat wel mooi meegenomen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 22 juni 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Miyaichi is natuurlijk goud waard, maar beide anderen zijn ook goud waard. Cissé kun je op andere posities ook best inzetten en Cabral moeten we misschien wel aan Excelsior gunnen. Staat hij niet stil in zijn ontwikkeling. Op langere termijn gaat hij heel goed worden. Lange, kopsterke spits ernaast en hij is met zijn fluwelen voorzet echt goud waard. Toppertje in spé!
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - woensdag 22 juni 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Laat Cabral maar lekker daar staan, dan doet hij ervaring op en je houd die centen op zak. Zo geweldig speelde Ryo nou ook weer niet na ze eerste paar leuke wedstrijden.
Biernaldum
 Biernaldum - woensdag 22 juni 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Vergeet niet dat hij na de eerste paar wedstrijden bijna elke wedstrijd door twee man werd gedekt, en daardoor ontstond er wel meer ruimte voor.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 22 juni 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Op zich is Ryo een goede speler, maar ik zie nu toch liever Cabral op die positie. Scheelt inderdaad weer paar ton.
Eigen jeugd eerst toch ?? Of is dit een hele foute uitspraak :)
Nick4F
 Nick4F - woensdag 22 juni 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 10:19 schreef Arie.Klooster het volgende:
Miyaichi is natuurlijk goud waard, maar beide anderen zijn ook goud waard. Ciss� kun je op andere posities ook best inzetten en Cabral moeten we misschien wel aan Excelsior gunnen. Staat hij niet stil in zijn ontwikkeling. Op langere termijn gaat hij heel goed worden. Lange, kopsterke spits ernaast en hij is met zijn fluwelen voorzet echt goud waard. Toppertje in sp�!
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 22 juni 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Ryo begon spectaculair en zakte inderdaad daarna een beetje weg. Castaignos, Wijnaldum en Biseswar kwamen daarna wel beter tot hun recht. Ik vond dat dat kwam omdat zij meer ruimte kregen, want Ryo had de hele wedstrijd 2 a 3 man om zich heen!

Ik ben in principe ook altijd voor om eigen jeugd eerst op te stellen, maar wat heeft Feyenoord nou voorin lopen? Links: Cabral en Cisse, rechts: Biseswar en Schaken en in het midden Fernandez. Gezien het feit dat Cisse extreem blessuregevoelig is (hij kan ook in het midden), reken ik hem de komende maanden niet mee. Schaken komt te kort voor de basis, is geschikt als invaller/stand-in. Blijft de combinatie Cabral - Fernandez - Biseswar met Schaken op de bank over...

En er is toch vast wel een investeerder die lyrisch is over Ryo, bovendien weet je wat je met hem binnenhaalt. Harde werker, spectakel en publiekslieveling!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door Crisismanager --
jo3h
 jo3h - woensdag 22 juni 2011 - 10:46   quote  deeplink  
en als cisse weer door zijn hoeven zakt heb je weer niks en ik vindt ryo toch meer rendement hebben dan die cabral dus gewoon halen die ryo dan heb je wat achter de hand als het met cisse weer mis gaat
FR-Han
 FR-Han - woensdag 22 juni 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 10:24 schreef henkie1969 het volgende:
Op zich is Ryo een goede speler, maar ik zie nu toch liever Cabral op die positie. Scheelt inderdaad weer paar ton.
Eigen jeugd eerst toch ?? Of is dit een hele foute uitspraak :)
als je jugend had gezegt wel. vind het nu wel mee vallen. hahaha
Marsco
 Marsco - woensdag 22 juni 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Je moet het misschien ook in een breder perspectief zien.
Het huren van Miyachi tot tevredenheid van Arsenal, kan eventueel deuren openen in de toekomst, mochten ze op zoek zijn naar geschikte clubs om hun talenten te stallen.

Daarmee wil ik niet zeggen, dat je het maar per direct moet doen zonder te overwegen, maar denk dat dit wel meegenomen moet worden in de overweging.
woutah
 woutah - woensdag 22 juni 2011 - 10:52   quote  deeplink  
vind hem een goede combinatie met biseswar, of ze gaven ryo een dubbele mandekking en dan zag je biseswar goed spelen, of ze gaven hem die dubbele mandekking en dan speelde ryo goed. Maar dit zou ook moeten kunnen met cisse of met cabral zou ik zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door woutah --
MrChriz
 MrChriz - woensdag 22 juni 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Cisse moet je niet op rekenen. Als je in 2 jaar tijd een wedstrijdje of 10 speelt, waarvan maar 1 die echt tevreden stemt, ben je niet echt een betrouwbare factor. Hij is er inmiddels een in de categorie: eerst zien, dan geloven.

Cabral is zeer zeker een groot talent maar zie liever Ryo nog een seizoen op die flank. Tuurlijk kwam hij er later in het seizoen minder makkelijk langs maar waar ze eerst 1 op 1 speelden tegen alle Feyenoorders, dekten ze later Ryo met zijn 2en of zelfs 3en waardoor er elders meer ruimte kwam vd rest.

Zou hem graag nog een seizoen in Rotterdam zien :)
Nick4F
 Nick4F - woensdag 22 juni 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Ryo gaat echt wereldtop worden. Als hij volgend seizoen hier nog speelt, dan zullen we het jaren later nog over hem hebben. Toch zou ik hem rustig even parkeren in de wachtkamer. Arsenal wil hem sowieso de voorbereiding in Londen laten meedraaien, dus haast lijkt me niet geboden. Alles staat of valt met de samenstelling van de nieuwe selectie. Als er b.v. een goede, nieuwe en dus kostbare spits wordt aangetrokken, dan zou ik Ryo (met pijn in mn hart) laten schieten en vol voor Cabral en/of Cissé gaan. Maar èn Ryo, èn Cabral, èn Cissé, èn een nieuwe spits, zou echt teveel van het goede zijn. Dan hebben we het nog niet eens over Wijnaldum en Biseswar gehad. Komt er geen nieuwe spits, dan zou ik komend jaar gebruiken als overgangsjaar: Ryo nog één jaar als extra atractie voor de supporters. Cabral ervaring op laten doen bij Excelsior, en om tevens te beoordelen of hij echt de klasse heeft om de nieuwe linkerspits te worden. Wijnaldum en Fer moeten nu echt de knoop doorhakken. Ze zullen zelf toch ook begrijpen dat al dat getreuzel onderhand de grenzen van het goede fatsoen overschrijden tegenover de club, tegenover de supporters. Met iedere nieuwe week van oponthoud stijgt de algemene onrust, en we hebben al zoveel problemen op dit moment. De vraag is gewoon: Gunnen deze beide jongens hun club een mooie kans op een fatsoenlijke transfersom - of niet? 5 miljoen vind ik persoonlijk een lachertje. Dat zet ook echt geen zoden aan de dijk, zeker met de vergoeding aan de investerders in het achterhoofd. Ik schaar me dus helemaal achter het standpunt van Van Geel: Ofwel nu bijtekenen, ofwel een substantieel bedrag opleveren. Is van beide geen sprake dan voetballen die jongens wat mij betreft volgend jaar nog gewoon in de Kuip en dan moeten ze maar het lef hebben om in 2012 hier gratis weg te lopen.

En Cissé? Ik wil me heel graag door hem laten verrassen.
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Kan me wel vinden in de woorden van van Geel. En ze willen ook nog een huursom zien dat Arsenal.. Laat maar gaan dan!

Laat Cabral het maar doen op links!
Suijltje
 Suijltje - woensdag 22 juni 2011 - 11:13   quote  deeplink  
Jammer dat velen onder ons Cissé alweer afkraken, zonder dat hij weer heeft gespeeld!
Ryo was/is zeker een held bij ons, maar ik ga tóch voor Sekou!
EN het scheelt weer de broodnodige centjes he.
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:13 schreef Suijltje het volgende:
Jammer dat velen onder ons Cissé alweer afkraken, zonder dat hij weer heeft gespeeld!
Ryo was/is zeker een held bij ons, maar ik ga tóch voor Sekou!
EN het scheelt weer de broodnodige centjes he.
Middelmatige speler waar 3.5 miljoen aan verspild is.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 22 juni 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Middelmatige speler waar 3.5 miljoen aan verspild is.
Klopt misschien wel MMM, maar hij heeft ook leuke dingen laten zien!
Dankzij die kutteen was hij in een neerwaartse spiraal terechtgekomen, maar ik zie hem in het nieuwe seizoen weer vlammen.
Nibke
 Nibke - woensdag 22 juni 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Ik denk ook dat van Geel dit zegt om de prijs te drukken, als Arsenal hem hier
graag wil stallen moet dit ook weer niet te veel gaan kosten. Wanneer we daadwerkelijk
Ryo nog een jaar kunnen huren, Cabral dan bij Excelsior wekelijks laten spelen.
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:17 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Klopt misschien wel MMM, maar hij heeft ook leuke dingen laten zien!
Dankzij die kutteen was hij in een neerwaartse spiraal terechtgekomen, maar ik zie hem in het nieuwe seizoen weer vlammen.
Welke leuke dingen? Wedstrijdje tegen Roda deed ie het wel aardig

En uit tegen AZ ook wel.

Daar blijft het bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door MMM --
Suijltje
 Suijltje - woensdag 22 juni 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Welke leuke dingen? Wedstrijdje tegen Roda deed ie het wel aardig

En uit tegen AZ ook wel.

Daar blijft het bij
Dat zijn er dan al 2 die je noemt, maar wanneer speelde zijn teen op?
Geef hem toch het voordeel van de twijfel!
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:22 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Dat zijn er dan al 2 die je noemt, maar wanneer speelde zijn teen op?
Geef hem toch het voordeel van de twijfel!
Vrij weinig voor een speler die 3.5 miljoen heeft gekost..

Ik zie het niks meer worden. Zet Cabral maar lekker op links, die kan nog groeien.
Suijltje
 Suijltje - woensdag 22 juni 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Vrij weinig voor een speler die 3.5 miljoen heeft gekost..

Ik zie het niks meer worden. Zet Cabral maar lekker op links, die kan nog groeien.
We zullen zien man, Cabral zeker goed genoeg, zeker op links, maar Cissé als spits ECHT uitproberen?
Hij zal dan mss zijn centjes toch nog opbrengen.
En uiteraard hopen, dat zijn tenen meewerken he!
Tenslotte moeten we roeien met de riemen............
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 22 juni 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Die japanner mag van mij wegblijven
Geef wat we hebben maar eens een kans
We hebben geen geld, maar wel al 2 spelers die daar kunnen spelen
En zijn cijfers bij ons waarom ook niet echt indrukwekkend
craven
 craven - woensdag 22 juni 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:11 schreef MMM het volgende:
Kan me wel vinden in de woorden van van Geel. En ze willen ook nog een huursom zien dat Arsenal.. Laat maar gaan dan!

Laat Cabral het maar doen op links!
liever miyaichi dan Cabral
craven
 craven - woensdag 22 juni 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:35 schreef Phyxsius het volgende:
Die japanner mag van mij wegblijven
Geef wat we hebben maar eens een kans
We hebben geen geld, maar wel al 2 spelers die daar kunnen spelen
En zijn cijfers bij ons waarom ook niet echt indrukwekkend
voor een eerste seizoens helft, met zijn cultuur en leeftijd in achtgenomen, heeft hij het echt niet slecht gedaan..
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:33 schreef Suijltje het volgende:

[..]

We zullen zien man, Cabral zeker goed genoeg, zeker op links, maar Cissé als spits ECHT uitproberen?
Hij zal dan mss zijn centjes toch nog opbrengen.
En uiteraard hopen, dat zijn tenen meewerken he!
Tenslotte moeten we roeien met de riemen............
Fernandez heeft bij mij de voorkeur als spits op dit moment, maar we zullen zien inderdaad!

quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:36 schreef craven het volgende:

[..]

liever miyaichi dan Cabral
Zou zonde van het geld zijn als je geld moet uitgeven aan Ryo terwijl je Cabral hebt voor die plek. En eventueel Cissé
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Vind dat we ook langzamerhand af moeten van passanten. Cabral past beter in een meerjaren-aanpak. Levert op termijn daarmee meer geld op.
craven
 craven - woensdag 22 juni 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Fernandez heeft bij mij de voorkeur als spits op dit moment, maar we zullen zien inderdaad!

[..]

Zou zonde van het geld zijn als je geld moet uitgeven aan Ryo terwijl je Cabral hebt voor die plek. En eventueel Cissé
Ik snap wat je zegt, maar persoonlijk zou ik graag die jap nog een jaartje bij ons zien, met zijn snelheid gaat er meer gevaar uit dan bij Cabral...en Cisse: ach.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 22 juni 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:42 schreef FR-Henk het volgende:
Vind dat we ook langzamerhand af moeten van passanten. Cabral past beter in een meerjaren-aanpak. Levert op termijn daarmee meer geld op.
+1 en dan maar wat lager op de ranglijst, eigen jeugd idd maar eerst en bouwen maar
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 22 juni 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:57 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

+1 en dan maar wat lager op de ranglijst, eigen jeugd idd maar eerst en bouwen maar
Bouwen?? als ze 20/21 zijn lopen ze de deur uit,water naar de zee brengen!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 12:22 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Bouwen?? als ze 20/21 zijn lopen ze de deur uit,water naar de zee brengen!
Tuurlijk niet, snel vastleggen met goede contracten die waarborgen dat je er goed geld voor vangt. Ruimer in liquide middelen. In nabije toekomst dan meer ruimte voor aankopen, jeugdspelers kunnen daarmee wat langer in kraamkamer gehouden worden dan nu het geval is.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 22 juni 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 12:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, snel vastleggen met goede contracten die waarborgen dat je er goed geld voor vangt. Ruimer in liquide middelen. In nabije toekomst dan meer ruimte voor aankopen, jeugdspelers kunnen daarmee wat langer in kraamkamer gehouden worden dan nu het geval is.
Klinkt te mooi om waar te zijn Henk, maar die gasten tekenen niet van die lange contracten.
Als ze 16/17 zijn tekenen ze voor drie of vier jaar,en dan krijg je weer dit gezeik (Wijnaldum/Fer)
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 22 juni 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Voor het voetbal kies ik voor Miyaichi.
Maar naar het zakelijk oogpunt kijkend kies ik voor Cabral, hij kan immers geld op leveren voor Feyenoord.
En Cisse dan maar stand in voor Cabral, hij moet eerst maar laten zien of ie ooit de druk aan kan in de kuip.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Zou kunnen, staat en valt daarom met een slimme technisch manager/directeur. Met van Geel lijken we goed te zitten.
En natuurlijk: uiteindelijk is it all about the money.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 22 juni 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Laten we er maar het beste van hopen!
FJSR
 FJSR - woensdag 22 juni 2011 - 13:13   quote  deeplink  
sorry hoor ma ik zie 10 x liever ryo op links dan cabral, cabral die moeten ze ma een jaar aan excelsior geven. en wat cisse betreft die zal zich echt moeten bewijzen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 13:50   quote  deeplink  
Ryo met Cabral voor links en Cisse en Fernandez voor het centrum!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 14:01   quote  deeplink  
Eigenlijk alles wat geld kost moet je niet doen tenzij je er echt exceptioneel beter van wordt. Je moet je af vragen of een goeie fitte Cissé/Cabral niet net of bijna net zo effectief is. Dan moet je het namelijk niet doen.

Van Geel stelt dus exact de goede vraag.
JanM
 JanM - woensdag 22 juni 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Vrij weinig voor een speler die 3.5 miljoen heeft gekost..

Ik zie het niks meer worden. Zet Cabral maar lekker op links, die kan nog groeien.
Dat geld komt niet van Feyenoord maar van Blokland las ik eerder vandaag, dus dat argument hoeft niet meer aangevoerd te worden!

Ryo wel of niet hangt m.i. af van de gevraagde huursom en de teen van Cissé. Als die weer helemaal goed is zou ik geen geld aan Ryo uitgeven en het bij Cabral en Cissé laten. Zou je Cabral nou liever een jaar verhuren omdat dat beter is voor zijn ontwikkeling, moet je Ryo er wel bij halen. Aan Van Geel om die keuze te maken!
Felbm
 Felbm - woensdag 22 juni 2011 - 14:23   quote  deeplink  
Ik geloof ook niet dat v. Geel het zegt om de prijs te drukken, maar als ze ryo naar het buitenland of twente bijv. stallen dan doet hij weer championsleage ervaring op, waardoor hij weer eerder kans maakt op interlands en daardoor voor arsenal weer sneller inzetbaar wordt. Dus ben benieuwd wat ze willen. Als ze hem terug bij feyenoord stallen zou het wel een compliment zijn voor feyenoord.

Ik zou persoonlijk ryo nog een jaartje in de kuip willen zien. Denk echt dat hij van meerwaarde kan zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door Felbm --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 22 juni 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Dat denk ik ook!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 17:29   quote  deeplink  
Cisse op het niveau dat die speelde tegen Sampdoria!
Dan heb je een goede
fredje
 fredje - woensdag 22 juni 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 10:03 schreef FR-Henk het volgende:
Ik raak er zelf niet overspannen van als Miaychi NIET bij Feyenoord blijft. Vond het op den duuur een voorspelbare speler worden. En hij zakte na enkele wedstrijden wel erg diep weg.

Niet doen, als het niet in de salarishuishouding past.
eens
wimmie
 wimmie - woensdag 22 juni 2011 - 21:59   quote  deeplink  
cabral zeker zo goed als ryo,dus cabral op links
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 22 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 11:35 schreef Phyxsius het volgende:
Die japanner mag van mij wegblijven
Geef wat we hebben maar eens een kans
We hebben geen geld, maar wel al 2 spelers die daar kunnen spelen
En zijn cijfers bij ons waarom ook niet echt indrukwekkend
3 want biseswar kan ook op links uit de voeten...
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - woensdag 22 juni 2011 - 22:06   quote  deeplink  
ryo gratis ok
ryo 300.000 euro nee
logisch toch,,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Miyaichi, Cisse of Cabral?









0.0076580