|
|
Biernaldum
|
|
|
De Vrienden van Feyenoord hebben een nieuw lid gestrikt voor de Raad van Commissarissen van Feyenoord. De naam van de nieuwkomer wordt echter nog angstvallig geheim gehouden, maar het is iemand met een voetbalverleden.
'Het deel van de supporters dat boos is, denkt misschien dat er hier niet veel gebeurt,'' zegt zakenman Pim Blokland namens de geldschieters Vrienden van Feyenoord in het AD.
'We hebben een geweldig lid voor de rvc gestrikt. Iemand met een verleden als voetballer. Die naam blijft nog geheim, maar wij gaan echt de goede kant op.' (Redactie) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hahahaha, zal toch niet Keje Molenaar zijn? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wat dachten jullie van; Theo van Duivenbode.? |
|
|
|
|
FR Chicharrero
|
|
|
Ik hoop dat het iemand met een Feyenoord verleden is want dat zegt die niet.. |
|
|
|
|
Hakker
|
|
|
Het zal wel Giovanni van Bronckhorst zijn. Is nu in het buitenland en kan dus nu niet gepresenteerd worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou ehhhh....Het Grote Raden kan beginnen. |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
ex voetballer,ondernemer, en gestudeerd; ik gok op;
Graeme Rutjes |
|
|
|
|
bierbuikje
|
|
|
tis vast en zeker oud Feyenoorder Johan Cruijff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door bierbuikje -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat zou wel een bak zijn!
Er staat niet bij dat het iemand met een Feyenoord-verleden is? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
willem...welkom!!! fijn dat je toch wat voor ons gaat doen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 10:41 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat zou wel een bak zijn! Er staat niet bij dat het iemand met een Feyenoord-verleden is? Keje heeft ook een Feyenoord verleden... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, van mij mag hij het zijn. Heeft wel een goede kijk op het spelletje en heeft jurische kennis, ja, zou zomaar kunnen...
Willem van Hanegem is de RvC? Echt niet, heeft daar niets te zoeken. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 10:23 schreef FR Chicharrero het volgende:Ik hoop dat het iemand met een Feyenoord verleden is want dat zegt die niet.. Chun soo lee |
|
|
|
|
Droef
|
|
|
|
|
|
Droef
|
|
|
Ik ga ook voor van Duijvenbode |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Ik voor Kiprich! Onze Josef heeft nu eenmaal een Feyenoordhart! |
|
|
|
|
FR Chicharrero
|
|
|
quote: tjaa heeft een verleden bij ons maar liever iemand met een goed verleden :) Bennie wijnstekers, Gio, Willem... Mannen met een Feyenoord hart! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 11:10 schreef FR Chicharrero het volgende:[..] tjaa heeft een verleden bij ons maar liever iemand met een goed verleden :) Bennie wijnstekers, Gio, Willem... Mannen met een Feyenoord hart! Bennie Wijnstekers..........ook een goeie optie ja. |
|
|
|
|
Droef
|
|
|
Bennie heeft alleen verstand van kinderwagens verkopen; zo jong zijn die talenten van ons nou ook weer niet |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 11:19 schreef Droef het volgende:Bennie heeft alleen verstand van kinderwagens verkopen; zo jong zijn die talenten van ons nou ook weer niet Hahahaha! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik denk dat het Milo is!!!!! Kleine Grote Held!!!! |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Onno Jacobs, interne verschuiving |
|
|
|
|
bs
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Sommige lui denk altijd grappig te zijn... Nou, in dat geval ga ik in verband met zijn connecties in het buitenland voor Henke Larsson! |
|
|
|
|
mick24
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, Het Grote Raden he. Dan loop je ook tegen grappen en grollen aan...
Ik blijf wél serieus.....Ik zeg Ulli van Gobbel... |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 11:46 schreef FR-Henk het volgende:Tsja, Het Grote Raden he. Dan loop je ook tegen grappen en grollen aan... Ik blijf wél serieus.....Ik zeg Ulli van Gobbel... Ja Henk, daar heb je er nog 1! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan ook iedereen zijn, Suijl.
Theo Lucius? Voor het betere denk- en vuurwerk? |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Michael (Mike) Edirin Obiku |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Lucius niet Henk, zie ik liever toch Wijnstekers.......of good-old Johnny de Wolf misschien? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
haha dit verhaal al gehoord? 2 vrouwen worden er van verdacht dat ze geen vrouw zijn maar een man, zodoende zouden ze niet mee mogen doen aan het WK voor vrouwen.. wat denken jullie?
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 12:07 schreef kuipje het volgende:haha dit verhaal al gehoord? 2 vrouwen worden er van verdacht dat ze geen vrouw zijn maar een man, zodoende zouden ze niet mee mogen doen aan het WK voor vrouwen.. wat denken jullie? [ afbeelding ] is dit niet iets voor het mooie vrouwen topic? hahahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 12:07 schreef kuipje het volgende:haha dit verhaal al gehoord? 2 vrouwen worden er van verdacht dat ze geen vrouw zijn maar een man, zodoende zouden ze niet mee mogen doen aan het WK voor vrouwen.. wat denken jullie? [ afbeelding ] Ik zie geen tieten.... Dus! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 11:46 schreef FR-Henk het volgende:Tsja, Het Grote Raden he. Dan loop je ook tegen grappen en grollen aan... Ik blijf wél serieus.....Ik zeg Ulli van Gobbel... hehehe Mijn Held.. +1 |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
zou onno jacobs gevoetbalt hebben? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 12:07 schreef kuipje het volgende:haha dit verhaal al gehoord? 2 vrouwen worden er van verdacht dat ze geen vrouw zijn maar een man, zodoende zouden ze niet mee mogen doen aan het WK voor vrouwen.. wat denken jullie? [ afbeelding ] Man, ik wil er niet over denken. |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat zou ik wel geweldig vinden :) |
|
|
|
|
Droef
|
|
|
Zou ook Sjaak Troost kunnen zijn (www.sjaaktroostenpartners.nl) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was een geintje he, Douwe...... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nee dat van mij was serieus.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Kut!! dacht ff echt dat ie terug was GKL! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij kwam ook wel, maar kon de deurbel niet vinden. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar dan óók 45.000 snorren in het stadion. Dus vrouwen: effe jullie best doen! |
|
|
|