|
|
Milo
|
|
|
quote: Je zou raar opkijken, als ik idd in 1 keer met mijn poffert in beeld kom ;) Maar sv, "harde" kern! mwah.... helaas! |
|
|
|
|
Bicker
|
|
|
Ik heb gehoord dat Wim Jansen is benaderd. Hebben we tenslotte ook onze goede jeugdopleiding aan te danken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zeg: als het er maar een is met een Feyenoordverleden! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 13:28 schreef Milo het volgende:[..] Je zou raar opkijken, als ik idd in 1 keer met mijn poffert in beeld kom ;) Maar sv, "harde" kern! mwah.... helaas! Helaas? Man, zou je toch niet willen? RvC van nu? Mogelijk wespennest? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 13:28 schreef Milo het volgende:[..] Je zou raar opkijken, als ik idd in 1 keer met mijn poffert in beeld kom ;) Maar sv, "harde" kern! mwah.... helaas! Sowieso zitten we dan met het probleem dat geen camera meer op een statief kan staan! Filmen ze allemaal over je heen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 13:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Sowieso zitten we dan met het probleem dat geen camera meer op een statief kan staan! Filmen ze allemaal over je heen! hehehe |
|
|
|
|
Biernaldum
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bij Terek zou het nog veilger voor hem zijn... |
|
|
|
|
richfey
|
|
|
Sjaak Troost misschien ??? |
|
|
|
|
Biernaldum
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
ff tussen door, ik durf geen Topic te openen.... Maar NAC wil Leonardo transfervrij laten vertrekken,misschien een 2e kans geven!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 14:20 schreef hoogvliet010 het volgende:ff tussen door, ik durf geen Topic te openen.... Maar NAC wil Leonardo transfervrij laten vertrekken,misschien een 2e kans geven!! heel goed dat je geen topic geopend hebt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 14:20 schreef hoogvliet010 het volgende:ff tussen door, ik durf geen Topic te openen.... Maar NAC wil Leonardo transfervrij laten vertrekken,misschien een 2e kans geven!! Leonardo! Maar dan wel in de RvC!
Altijd handig: een Kop van Jut. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Biernaldum
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik pleit voor Mario! Dat is in elk geval een echte Feyenoorder, kent de club door dik en dun en heeft bovendien aardig wat connecties op de golfbaan! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Kan zomaar Hij zal td worden ipv trainer toen in 2004 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Edje Raketje de Goey. Voor het nodige verbale weerwerk.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ruudje gaat naar Zwitserland toch? Zolang die hier maar niets meer komt doen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft Wouter Bos eerder gevoetbald? |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kortom: Snap niet helemaal wat Blokland beoogt met deze aankondiging. De boel even stil houden ja, snel media bespelen, rust houden. Doe dan normaal: en laat gewoon weten wie het is. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zal wel een zoethoudertje zijn. Binnenkort zullen we wel meer te horen krijgen? Morgen of zo? Elke dag wat? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 14:20 schreef hoogvliet010 het volgende:ff tussen door, ik durf geen Topic te openen.... Maar NAC wil Leonardo transfervrij laten vertrekken,misschien een 2e kans geven!! Ik durf dat wel! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Leonardo is een definitieve nee!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Daar dacht ik ook al aan toen ik het las. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
SJAAK TROOST WELKOM TERUG |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Louis van Gaal, hahaha dat is pas lachen............ |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Jij bent volgens mij altijd al anti-Mario geweest. Volgens mij is jouw voornaam Willem? en heet je De Kromme van achteren? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 16:53 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Jij bent volgens mij altijd al anti-Mario geweest. Volgens mij is jouw voornaam Willem? en heet je De Kromme van achteren? Nee, je mag nog 2 keer raden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Stefan van Hanegem? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
koffiedik kijken wie Blokland hier bedoeld.
Vind het zelf wel opvallend dat hij zegt oud-voetballer en niet oud-Feyenoorder...
Maar goed, misschien betekend dat niets. Om maar een duitje in de zak te doen: misschien John Metgod? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien Willem van Hanegem wel :) |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ruud gullit is door de vrienden van Feyenoord benaderd en heeft gelijk toegehapt.Ruud had toch niks te doen en de extra miljoenen die die bij zijn ontslag heeft gekregen schenkt die aan Feyenoord.Uit de mond van ruud werd opgetekend"Ben blij dat ik eens wat terug kan doen voor m'n cluppiee" |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: die zitten toch lager of heb ik nu mis haha |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 14:53 schreef Arie.Klooster het volgende:Zal wel een zoethoudertje zijn. Binnenkort zullen we wel meer te horen krijgen? Morgen of zo? Elke dag wat? we krijgen elke dag een letter maar dan niet op volgorde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dan haal je wat binnen idd,ik las al een bericht over hem en toen dacht ik gelijk met hem kan je aankomen...Goede verschijning ,veel verstand van het spelletje en niet zo snel gek te krijgen volgens mij... Als ik mocht kiezen dan werd het deze Leidenaar. |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een namen die voorbij komen :P
Mooie namen (in mijn ogen dan) zijn o.a. Boskamp en van Hanegem; maar beide zie ik ze er niet gauw instappen.
We zullen zien, ondanks dat de manier van 'bekend' maken een beetje kinderachtig is. Zelfde als een kind beloven dat je iets leuks gaat doen met hem/haar morgen, maar dat zeg ik nog lekker niet. Hihihi!
Blaat. |
|
|
|