|
|
lijdensweg
|
|
|
Beenhakker , dat zou pas een goeie zet zijn!! Hahaha dan lach ik mijn lul uit mijn broek |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Beenhakker , dat zou pas een goeie zet zijn!! Hahaha dan lach ik mijn lul uit mijn broek. Oh nee dat kan niet want het is een oud voetballer............. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 22:43 schreef Bosifyable het volgende:Wat een namen die voorbij komen :P Mooie namen (in mijn ogen dan) zijn o.a. Boskamp en van Hanegem; maar beide zie ik ze er niet gauw instappen. We zullen zien, ondanks dat de manier van 'bekend' maken een beetje kinderachtig is. Zelfde als een kind beloven dat je iets leuks gaat doen met hem/haar morgen, maar dat zeg ik nog lekker niet. Hihihi! Blaat. Het zal dus nog niet rond zijn, want anders had hij het wel kunnen vertellen. Maar idd, kinderachtig. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Ik denk dat het Johan Cruijff is... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heb z'n naam nog niet zien staan, . . maar eh . . . . . als we dan toch aan het raden zijn, ik gok op Eddy PG |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 23:53 schreef sevillana het volgende:heb z'n naam nog niet zien staan, . . maar eh . . . . . als we dan toch aan het raden zijn, ik gok op Eddy PG Dat zou wel een goeie zijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wil wel, als van der Gijp meegaat. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Mooi man, is ie t egens niet mee eens, geeft ie Gudde een stomp: klootzak... |
|
|
|
|
R.Bos
|
|
|
Misschien is het wel good old Pim Doesburg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook, en voor de humor, én voor het relativeringsvermogen. Is in die RvC ook wel eens van belang. Even op aarde blijven. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
........na lang nadenken en het is v.Duivenbode niet, zal het toch Henrik Larson zijn! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Willem... Hebben ze meteen een stok om Mario te verjagen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Alle eer aan Rob, he.
Boudewijn biedt jou een dag gratis golfen aan op Graeme's baan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 08:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Alle eer aan Rob, he. Boudewijn biedt jou een dag gratis golfen aan op Graeme's baan. sprake van voorkennis? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wie gaat dan ook bij vd Valk in Ridderkerk de besprekingen zitten doen? Zo lekt het altijd uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 07:44 schreef Els het volgende:Wie gaat dan ook bij vd Valk in Ridderkerk de besprekingen zitten doen? Zo lekt het altijd uit. Dat is de tactiek, dat haalt de aandacht weg bij de VG en FSV? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zou zo maar kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2011 door Els -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout