|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
... heeft wel erg veel laten zien bij nac... Laat maar lopen waar ie heen wil, als het maar niet naar de kuip loopt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 22:50 schreef obiku010 het volgende:[..] nee, want ik mag geen 'onzin' topics meer openen. vind opperheld stylzz, a., fr henk niet leuk. kijk wel uit. mijne zijn niet leuk meer. dus is het wachten tot er 3 keer per dag een andere echte debiel een onzin topic opend. iemand die het per ongeluk doet is niet schuldig. ik doe het bewust schijnt. vandaar vriend Niet zo kinderachtig Obiek, nu geef je anderen de schuld... Leg je altijd de verantwoordelijkheid bij anderen? Heb je geen eigen mening dan? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 08:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet zo kinderachtig Obiek, nu geef je anderen de schuld... Leg je altijd de verantwoordelijkheid bij anderen? Heb je geen eigen mening dan? zeggen dat jullie dat niet leuk vinden is toch geen schuld geven. ik geef alleen maar aan hoe jullie er over denken. meer niet. niet groter maken dan het is. neemt niet weg dat ik blablabla. onzin om niks.
0n-topic en serieus: vind leonardo echt een varken. met 1 miljoen toe wil ik hem nog niet bij de selectie. zorgt voor teveel onrust |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Goeie speler voor RBC..... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
zullen we Regi Blinker maar doen ? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Slotje, te belachelijk voor woorden |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik moet kotsen van Leonardo
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 22:50 schreef obiku010 het volgende:[..] nee, want ik mag geen 'onzin' topics meer openen. vind opperheld stylzz, a., fr henk niet leuk. kijk wel uit. mijne zijn niet leuk meer. dus is het wachten tot er 3 keer per dag een andere echte debiel een onzin topic opend. iemand die het per ongeluk doet is niet schuldig. ik doe het bewust schijnt. vandaar vriend eens, dank voor het begrip! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ryooooooooooooooooo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Whahahaha. Af en toe zal ik jullie aan mijn vriend laten herinneren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leuk ventje, maar uiteindelijk ook weer een snelle passant. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Helaas wel idd. Ik hoop dat hij dit seizoen gewoon minuten krijgt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wel triest dat men aan dit soort spelers zitten te denken! Zegt wel wat over het niveau waar men naar streeft. Voor mij is Leonardo NOOIT een optie om terug te laten keren ........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als deze onzin nou ook al uit het graf getrokken wordt... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jan zat vol met goede ideeën ja.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
only oneeeee Jonh Guidettiiii onee john Guidetti Shooting on goal scoring a goal walking in Guidetti's wonderland!!! |
|
|
|