BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mogelijke speler? zou hij nog mee kunnen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - woensdag 22 juni 2011 - 16:32   quote  deeplink  
zidane doet al effe niets. zou dat een versterking zijn nu nog? wat denken jullie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 22 juni 2011 - 16:32   quote  deeplink  
hij is transfer vrij
MMM
 MMM - woensdag 22 juni 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Transfertopic Obiku!! Hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door MMM --
FR-Han
 FR-Han - woensdag 22 juni 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 16:32 schreef MMM het volgende:
Transfertopic Obiku!! Hehe
nee, want hij komt niet, en het is ook geen gerucht. de vraag is of hij nog op ons nivo mee kan.. hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juni 2011 door FR-Han --
Leonidas
 Leonidas - woensdag 22 juni 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Belangrijke vraag Obiku. Ik heb er heel erg lang over nalopen denken maar denk toch dat het geen versterking voor ons is.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Kijk, dit is nu weer typisch zo'n "kijk mij eens even leuk, hilarisch doen!" topic.

Jammer. Volgens mij zijn je vriendjes op dit forum geen positieve invloed op jou meneer Obiku.
A.
 A. - woensdag 22 juni 2011 - 16:41   quote  deeplink  
@ obiku010 'Wat ben jij een misselijk mannetje/vrouwtje'
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Vind het geen probleem, af en toe.

Maar de laatste tijd gebeurt het teveel. Wat wil je nou eigenlijk bereiken? Leg het nou eens uit zonder grappig te hoeven zijn?

Gooi eens wat meer echte Feyenoord inhoud erin.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 22 juni 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 16:40 schreef Stylzz het volgende:
Kijk, dit is nu weer typisch zo'n "kijk mij eens even leuk, hilarisch doen!" topic.

Jammer. Volgens mij zijn je vriendjes op dit forum geen positieve invloed op jou meneer Obiku.
nou stylzz, fr henk en a.
het gaat mij erom, dat er zoveel word geopend wat in andere topics ondergebracht kan worden, en steevast niet gebeurd. daardoor moet ik me de tyfus zoeken om wat normaal te vinden. en daar stoor ik me aan. gaat al bijna een maand zo. en dus leg ik me loep erop, en kom ik tot de conclusie, dat dit waarschijnlijk net zo irritant is als het geen ik doe. dubbele topics ga ik al niet eens meer op in. 4 onno jacobs topics!!! en dan 80 type transfer topics. mogelijke aanwinsten. bla bla. ook daar zijn al bestaande topics voor. niemand let nog op de overzichtelijkheid. en daar heb ik al enige tijd de pest over in. het is dan bijna lachwekkend dat mensen over de zeik gaan van mijn topics. kijk is om je heen!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
Mwah, ik vind t lang niet zo storend.
De meesten doen t onbewust.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 22 juni 2011 - 17:11   quote  deeplink  
de mensen die het onbewust doen, zijn de mensen die weinig het forum checken. lees de forum regels dan eerst. daar staat genoeg over irritatie dubbele zooi enz. mischien breng ik het verkeerd onder de aandacht. maar vind het forum echt simpel worden zo. daarom zei ik laatst al dat ik beter weg kan blijven voor een maand
A.
 A. - woensdag 22 juni 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:05 schreef obiku010 het volgende:

[..]

nou stylzz, fr henk en a.
het gaat mij erom, dat er zoveel word geopend wat in andere topics ondergebracht kan worden, en steevast niet gebeurd. daardoor moet ik me de tyfus zoeken om wat normaal te vinden. en daar stoor ik me aan. gaat al bijna een maand zo. en dus leg ik me loep erop, en kom ik tot de conclusie, dat dit waarschijnlijk net zo irritant is als het geen ik doe. dubbele topics ga ik al niet eens meer op in. 4 onno jacobs topics!!! en dan 80 type transfer topics. mogelijke aanwinsten. bla bla. ook daar zijn al bestaande topics voor. niemand let nog op de overzichtelijkheid. en daar heb ik al enige tijd de pest over in. het is dan bijna lachwekkend dat mensen over de zeik gaan van mijn topics. kijk is om je heen!!!
Dat is nou juist het leuke van Fora & Topics: 'Het zoeken' als je dat niet wilt, moet je misschien een eigen weblog beginnen o.i.d.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 22 juni 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:12 schreef A. het volgende:

[..]

Dat is nou juist het leuke van Fora & Topics: 'Het zoeken' als je dat niet wilt, moet je misschien een eigen weblog beginnen o.i.d.
waarom denk jij dat er een zoeken optie is? simpele
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Daar zit het onderscheid. Velen doen dat onbewust, te snel. Dat kun je niet altijd verwijten.
Jij weet heel goed wat je doet.
En over je topics: tis niet altijd mijn smaak. Maar ik kan ze negeren, da's mijn verantwoordelijkheid.
Het wordt anders als running gags uit die humortopics te vaak terugkeren in serieuzere topics. Hou dat onderscheid in het oog.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juni 2011 - 17:23   quote  deeplink  
FR-Han
 FR-Han - woensdag 22 juni 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2011 - 17:21 schreef FR-Henk het volgende:
Daar zit het onderscheid. Velen doen dat onbewust, te snel. Dat kun je niet altijd verwijten.
Jij weet heel goed wat je doet.
En over je topics: tis niet altijd mijn smaak. Maar ik kan ze negeren, da's mijn verantwoordelijkheid.
Het wordt anders als running gags uit die humortopics te vaak terugkeren in serieuzere topics. Hou dat onderscheid in het oog.
dan ga ik daar op letten. das makkelijk. ben gewoon wat prikkelbaar. irriteert me wat sneller en ben wat feller als eerst. ben geen saint. dat is duidelijk
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 juni 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Succes ermee, obiek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mogelijke speler? zou hij nog mee kunnen?









0.0063500