|
|
kale co
|
|
|
tante mien is overleden ; 85 jaar vrij plots. ze werd bekend bij feyenoord tv............
ik mocht u leren kennen prachtige mensen veel sterkte aan nabestaanden rip tante mien
kale co |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rust in vrede
Was altijd schitterende televisie op het einde van Feyenoord TV! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Snif, vind maar snel een plekje daarboven.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Wel mooi kut als afgelopen seizoen je laatste seizoen is, en ze heeft het nog helemaal uitgezeten ook
Hup tante Mien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Ga je goed daar boven.. RESPECT |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
rust zacht, ze maakte letterlijk en figuurlijk deel uit van een "uitstervend ras" |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat is dat toch weer elke keer pijnlijk om die echte authentieke die-hards te moeten zien gaan... Rust in Vrede, tante Mien |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Vind dat er voldoende geouwehoerd wordt bij niets zeggende of dubbel of aso topics, dan valt het me tegen dat er hier nog niet zo veel staat. Tante Mien, Ga rust zacht. Stuur dat clubje maar vanaf boven aan. Ze kunnen het gebruiken.
CC-tje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zat bij het eind van feyenoord tv altijd met kippevel op me rug te kijken. en dan zette lee towers het lied in, nadat die ouwetjes effe hun ding hadden gedaan. heel mooi. dat zal ik missen. rust in vrede Mien. maak het rood wit daarboven ipv hemelsblauw!! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Rust in vrede tante Mien, het ga U goed. Doe de Groeten aan alle Fans die ons de laatste tijd ontgaan zijn.
Rust zacht. |
|
|
|