|
|
AFC M&M
|
|
|
Ronald Vargas staat in de belangstelling van Veel clubs waaronder een nederlandse club. PSv lijkt af te vallen met een bod van 10 miljoen op het utrecht duo mertens/strootman. Dan blijft Twente en Ajax over. Vitesse is onzin dat is geen topclub maar een handelshuis dus dat gerucht is onzin.
Wat denken jullie? Halen? |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Is een middenvelder toch ? Kunnen we al een groothandel in beginnen. Niet halen dus. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wiki zegt vleugelspeler/aanvaller Maarja, weet niet of je dat nu moet geloven, gezien iedereen het kan aanpassen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
had liever perisic van club gehad maar die is naar dortmund, alhoewel vargas niet slecht is, heeft ook een aantal wedstrijd in de sptis gespeeld, deed dat niet slecht |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
als het een spits is, is het goed en mag hij komenn. anders, als het een middenvelder is, dan absoluut niet. want daar hebbenw e al hele oede spelers lopen!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Waarschijnlijk is dat PSV geweest of Fc Twente. PSV zoekt vervanger voor Doeldelzak en Twente voor eventueel vertrek van Ruiz. Of misschien wel voor Theo aangezien ie ook op t middenveld speelt en Willem Janssen meer controlerend is? Weet wel zeker dat dit Ajax niet is geweest... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vlak vitesse niet uit mennsen...die hebben een grote pot om uit te geven........ |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Vrij weinig van gezien tot nu toe. Maar goed ja ze hbben 50 miljoen ofzo om uit te geven... Tot nu bijna alleen nog maar transfervrije spelers aangetrokken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: joduh, ik heb zo sterk het gevoel dat louis van gaal daar trainer wordt he, als zou die normaal zoiets niet doen, maar als jardania geld trekt zie ik hem komen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ging wel even niet over vargas, mar bedoelde ermee dat die ploeg meer kan halen dan wij, die hebben geloof ik 50 miljoen te besteden, alleen pas wanneer de eerste grote speler er is daar zullen er eventueel andere volgen, ze hadden het over nederlande topclubs, dat is vitesse niet, (nog niet alhtans) want in 2013 worden ze kampioen toch??:P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 22:05 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] joduh, ik heb zo sterk het gevoel dat louis van gaal daar trainer wordt he, als zou die normaal zoiets niet doen, maar als jardania geld trekt zie ik hem komen! ze hebben gezegt binnen 3 jaar kampioen he?en gaan nu het 2e jaar in man.....en 50 milj kan je veel mee doen luis!!!!!!maar louis????hahahaha ik weet het nie man,het is wel een huzarenstukkie dan man...... |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 22:08 schreef joduh het volgende:[..] ze hebben gezegt binnen 3 jaar kampioen he?en gaan nu het 2e jaar in man.....en 50 milj kan je veel mee doen luis!!!!!!maar louis????hahahaha ik weet het nie man,het is wel een huzarenstukkie dan man...... Bij het begin van vorig seizoen zei Ted van Leeuwen:'Vitesse gaat vanaf dit moment voor de landstitel'. Komt toch aardig in de buurt als je 12e wordt:P. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 22:08 schreef joduh het volgende:[..] ze hebben gezegt binnen 3 jaar kampioen he?en gaan nu het 2e jaar in man.....en 50 milj kan je veel mee doen luis!!!!!!maar louis????hahahaha ik weet het nie man,het is wel een huzarenstukkie dan man...... daarom joduh, kijk na die arabische en russische clubs, ze kennen niet voetballen maar hebben geld he, op zenit partak rubin en cska na dan, maar die kleine clubs halen de grootste spelers! daarom verwacht ik dat louis van gaal daar trainer wordt!!! meld geld kan je alles he! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 22:10 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Bij het begin van vorig seizoen zei Ted van Leeuwen:'Vitesse gaat vanaf dit moment voor de landstitel'. Komt toch aardig in de buurt als je 12e wordt:P. je moet ergens beginnen hea:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 22:10 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Bij het begin van vorig seizoen zei Ted van Leeuwen:'Vitesse gaat vanaf dit moment voor de landstitel'. Komt toch aardig in de buurt als je 12e wordt:P. Wanneer waren ze 12e dan?? afgelopen seizoen waren ze 14e. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Maar Vitesse lijkt me voor hem niet aantrekkelijk tenzij vitesse veel salarisgeld aanbied.
Sportief gezien zie ik hem daar niet spelen als hij ook naar Portugal ofzo.
Maar als het een multifunctionele aanvaller is die opde vleugels en in de spits kan spelen en volgens mij ook nog op 10.
3 miljoen is niet duur voor een speler met zijn kwaliteiten. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Hebben jullie misschien bronnen waaruit je kan opmaken welke nederlandse club in Vargas geinteresseerd is?? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juni 2011 - 22:05 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] joduh, ik heb zo sterk het gevoel dat louis van gaal daar trainer wordt he, als zou die normaal zoiets niet doen, maar als jardania geld trekt zie ik hem komen! vd Brom wordt de nieuwe trainer van Vitesse.. Althans, er vinden verschillende gesprekken plaats tussen beide partijen. Al zit vd Brom deze week in Spanje, om een weekje te golfen.
Ted van Leeuwen wilde eerst Menzo naar voren schuiven, maar daar is niet iedereen binnen Vitesse het mee eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: ook jij hebt het fout. afgelopen seizoen was vitesse 15e en misten ze op 1 doelpunt de nacompetitie(weten we het nog?? vitesse excelsior, laatste speeldag??) |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Denken jullie dat ajax nog aankopen zal doen...
zoja welke? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Er komt zowiezo een spits.
Mocht Vertonghen vertrekken, dan komt voor hem een vervanger. Al is Vertonghen amper te vervangen, dat wordt nog een hele klus.
Interne oplossingen (geen aankoop noodzakelijk) :
Mocht Stekelenburg vertrekken --> Vermeer
Mocht vd Wiel vertrekken --> Ligeon |
|
|
|