|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Bruins: "Been is me tegengevallen" (VoetbalPrimeur)
|
|
|
sevillana
|
|
|
slotsom : Bruins is me uiteindelijk toch tegengevallen . . . . . :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee kon zeker geen kwaad, weet nu zeker dat ik hem niet moet hebben. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 11:59 schreef kale co het volgende:luigi jij bent tegen gevallen! je komt uit zeeland praat als of dat je een marokaan bent en geeft iedereen de schuld behalve jezelf! doodzonde want je kan voetballen alleen heb je geen instelling! Co, het wonder is geschied!!! Ik ben het roerend met je eens ;-) |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Zij zijn me allebei tegengevallen. Toch blijf je als trainer verantwoordelijk voor je spelers, en Mario blijkt de jongens niet goed op te kunnen peppen. 10-0 krijg je niet door slecht te spelen alleen, daar komt ook een stukje teamgeest bij kijken. Mario moet leren een team te smeden.. |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Als Mario dat nu nog niet weet, dan kan hij maar beter ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze zijn mij allebij tegengevallen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kijk we komen ergens hahaha +8 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kom, ik maak er 10 van: +2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word weer wat gezelliger hier zo..... Nu Els nog terug toveren!!! |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Weet iemand waarom Bruins afgelopen zaterdag niet meedeed? Misschien nog geblesseerd? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Sinds 30 juni niet meer onder contract? |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
OK, wist ik niet. TNX Els |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Oke els dus we krijgen niet eens geld voor zijn eventuele verkoop? Hebben we al die tijd voor niks deze jongen gesteund?? haha |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Bruins heeft voor z'n beurt gesproken. Als deze jongen niet verkocht word, dan is er een reële kans dat hij dit seizoen een basis plaats heeft. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 08:32 schreef GeenGelul het volgende:Bruins heeft voor z'n beurt gesproken. Als deze jongen niet verkocht word, dan is er een reële kans dat hij dit seizoen een basis plaats heeft. Bruins staat niet meer onder contract dus wordt door niemand verkocht. Hij kan nu zelf een club kiezen, alleen geloof ik niet dat die in de rij staan voor hem. Zoals de meesten inmiddels wel weten mag Feyenoord hem van mij een nieuw contract aanbieden, maar denk niet dat dat nog gebeurt. Tenzij er natuurlijk geen #10 (Hadouir) word aangetrokken ... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 08:32 schreef GeenGelul het volgende:Bruins heeft voor z'n beurt gesproken. Als deze jongen niet verkocht word, dan is er een reële kans dat hij dit seizoen een basis plaats heeft. basisplaats bij sc Feyenoord ja. Rot op met hem, hij heeft alle kansen gehad. Dit gaat niet uit de verf komen, en anders had Monsterman er wel weer een miljoen voor over gehad, en zelfs die wilt hem niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Bij mij is Bruins en Been tegen gevallen! Dus niks nieuws. |
|
|
|