|
|
lereeeen
|
|
|
Ajax speelt op 30 juli tegen Fc Twente om de Johan Cruijff Schaal.Wat denken jullie dat de opstelling word en de stand tegen hun!,,
Ik hoop dat Theo Janssen scoort voor Ajax tegen ze oude club.Ik zelf denk dan ook een 3-1 voor Ajax.
12 minuut- Siem de Jong. 21 minuut- Luuk de Jong. 68 minuut- Theo Janssen 89 minuut- Dirk Boerrigter.
En de opstelling ziet er zo uit denk ik.
Vermeer boileisen verthongen alderweireld vd wiel
eriksen anita Janssen
Boerrigter de jong Sulejmani
Als Maarten weer fit is,Moet hij natuurlijk weer op goal. Ik vind de zeeuw de laaste tijd slechter dan anita.
Ik ga ook naar deze wedstrijd toe!,,Zit in Vak 426 of Vak 427.
Wat denken jullie? |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Ik denk dat we eerst de voorbereiding moeten afwachten voordat we hierover kunnen praten. en waarom boilessen rechtsback en vd wiel links? zelfde geld voor vertonghen en alderweireld. en boerrigter en sulejmani. en het is Derk, niet dirk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2011 door Afcarius -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dit duurt nog een fucking maand. Waarom nu al een topic? |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote: + 1
Typisch gevalletje van een supporter voor wie de zomerstop nu al weer lang genoeg heeft geduurd. Vind ik op zich mooi, maar toch maar geduld hebben. Eerste serieuze test duurt idd nog meer dan 1 maand en dan nog zal die JC schaal me totaal worst zijn.
Eerste competitie wedstrijd is wat mij betreft veel belangrijker. Graafschap uit, moeten we meteen 3 punten halen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik vind het wel een interessante wedstrijd. Vorig seizoen wonnen zij hem en je zag toch dat dat ze wel vertrouwen opleverde. Ze wisten dat ze ons konden verslaan. Ik denk wel dat het heel goed is dat we zo snel hebben gehandeld op de transfermarkt. Daardoor zullen we denk ik wat verder zijn dan twente, die met een nieuwe coach en ik vermoed nog een paar vertrekkende spelers te maken hebben. Het is allemaal niet heel erg belangrijk natuurlijk, maar vind het een leuke graadmeter. Het duurt allemaal nog even, daarom reageer ik volgens het beeld wat ik er nu van heb. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
wat maakt mij deze schaal nou uit?? heb liever een de andere. maar is het inderdaad niet een beetje vroeg hiervoor? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
geen geweldige prijs. Wel leuk om naar toe te gaan met mijn nieuwe Ajax shirt *** |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ik moet eerlijk toegeven dat die zomerstop bij mij ook al te lang geduurd heeft.. |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
quote: Eens!
Maar voor de rest vind ik dit een zinloze topic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2011 door Divxion -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou eerlijk gezegt nu ajax goede spelers heeft gekocht en weer volop in voorbereiding is begint het bij mij wel weer te kriebelen! goede jeugd ook terwijl cruijfie goed bezig is! vooralsnog is ajax als het goed is ajax alleen sterker geworden en twente absoluut niet, maar munsterman weet er altijd wel weer iets neer te zetten en ze hebben een goede trainer! desondanks denk ik dat ajax met 2-0 gaat winnen! janssen en eriksen scoren! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
als cruijff niet alweer weg gaat heh, en ik ben van mening dat ajax nu absoluut de beste selectie heeft van al de eredivisie clubs heeft!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 21:54 schreef Ajx het volgende:als cruijff niet alweer weg gaat heh, en ik ben van mening dat ajax nu absoluut de beste selectie heeft van al de eredivisie clubs heeft!!! we staan er goed voor, psv ook! maar het zou erg zijn dat als het een keer niet loopt zoals cruijff wil dat hij dan weggaat, maar zoals johan al zei, het wordt opgeblazen! ik vnd la ling trouwens ook wel goede kandidaat! wie is trouwens nu onze technisch directeur?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
want la lng is toch voor algemeen directeur? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom gooi je hem dan weer naar boven 15 dagen later?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
gaat twente de jc schaal nog wel spelen omdat een deel van het stadion ingestort is?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door lereeeen -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
DE JC schaal wordt toch niet in dat stadion gespeeld?? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Klopt Remco. JC schaal is altijd in de Arena |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
Waarom zou Twente die wedstrijd niet spelen... gaan ze dan ook het hele seizoen niet spelen? Zou wel mooi voor PSV zijn, hebben ze weer kans om tweede te worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het was sarcastich bedoeld, bedankt voor je verhelderende info. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: la ling wordt de algemeen directeur, en er zullen dan ook nog een commercieel en financieel directeur. De technische directeur post verdwijnt, want bergkamp, jonk, blind, de boer en la ling zullen dat allemaal samen invullen, met allemaal een andere taak. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 21:53 schreef Ajx het volgende:[..] la ling wordt de algemeen directeur, en er zullen dan ook nog een commercieel en financieel directeur. De technische directeur post verdwijnt, want bergkamp, jonk, blind, de boer en la ling zullen dat allemaal samen invullen, met allemaal een andere taak. Dat is het plan van Cruijff, maar men vind La Ling tot nu toe blijkbaar nog niet geschikt voor deze functie. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Mensen moeten echt stoppen met zeiken over het openen van topics. Net alsof alleen de die-hard posters een topic mogen openen. Als deze gozer wil praten over de aanstaande JCS, mag hij hier een topic over openen. Wil je er niet over praten, open je het niet, en laat je het topic vrij voor mensen die wel over de JCS willen praten.
Zelf verwacht ik, en hoop ik, dat we na de nederlaag van vorig jaar, dit jaar wel winnen. Altijd leuk om zo'n veredeld oefenpotje te winnen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 23:15 schreef Yordee1 het volgende:Mensen moeten echt stoppen met zeiken over het openen van topics. Net alsof alleen de die-hard posters een topic mogen openen. Als deze gozer wil praten over de aanstaande JCS, mag hij hier een topic over openen. Wil je er niet over praten, open je het niet, en laat je het topic vrij voor mensen die wel over de JCS willen praten. Zelf verwacht ik, en hoop ik, dat we na de nederlaag van vorig jaar, dit jaar wel winnen. Altijd leuk om zo'n veredeld oefenpotje te winnen. Begin er een topic over.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 23:15 schreef Yordee1 het volgende:Mensen moeten echt stoppen met zeiken over het openen van topics. Net alsof alleen de die-hard posters een topic mogen openen. Als deze gozer wil praten over de aanstaande JCS, mag hij hier een topic over openen. Wil je er niet over praten, open je het niet, en laat je het topic vrij voor mensen die wel over de JCS willen praten. Zelf verwacht ik, en hoop ik, dat we na de nederlaag van vorig jaar, dit jaar wel winnen. Altijd leuk om zo'n veredeld oefenpotje te winnen. Gefeliciteerd man, bijna een hele maand later.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou een zinloos topic zijn.... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Denk trouwens wel dat Siggi deze wedstrijd al speelt. Zal vast wel ingeschoten zijn dan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 21:53 schreef Ajx het volgende:[..] la ling wordt de algemeen directeur, en er zullen dan ook nog een commercieel en financieel directeur. De technische directeur post verdwijnt, want bergkamp, jonk, blind, de boer en la ling zullen dat allemaal samen invullen, met allemaal een andere taak. oke bedankt voor de info!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 juli 2011 - 09:11 schreef Yordee1 het volgende:Denk trouwens wel dat Siggi deze wedstrijd al speelt. Zal vast wel ingeschoten zijn dan. Zou wel leuk zijn in ieder geval. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
Ten eerste wil ik zeggen dat ik deze topoc te vroeg heb geplaast dus daar alvast mijn excuses. Maar aangezien over 10 dagen begint vind ik het nu niet te vroeg.
Ook dit seizoen zal de Johan Cruijff Schaal in een halflege Amsterdam ArenA gespeeld worden. De kaartverkoop is iets beter verlopen dan het vorige seizoen, maar opnieuw zullen er veel lege plaatsen te bewonderen zijn. Sp!ts meldt dat er op dit moment 31.000 kaarten verkocht zijn voor het evenement.
De afgelopen twee seizoenen kwamen er ongeveer 25.000 supporters op af. Vorig seizoen, toen FC Twente Ajax wist te verslaan, was er een boycot van beide kanten waardoor de sfeer erg beperkt was. Twente kwam slechts met vijfhonderd supporters. Reden voor de boycot was destijds het vervoer.
Twente moest verplicht met de trein naar Amsterdam toe. Dit seizoen is er vrij vervoer geregeld voor de Tukkers. Ajax maakte vorig seizoen een standpunt voor de hoge toegangsprijs. Het lijkt weinig te helpen, want ook dit seizoen betaald een gemiddelde bezoeker 25 euro voor een kaartje.
,,Ik zelf vind het ook veelste veel voor een kaartje . Maar ik heb het toch gedaan,En ik zit in vak 426. Hopelijk gaan mensen deze week nog kaartjes halen zodat het een sfeervolle avond wordt. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hallo mensen. Vandaag gaat dan eindelijk het seizoen weer van start! Het afgelopen seizoen werden we KAMPIOEN van Nederland en ik denk dat we daar dit seizoen weer een uitstekende kans op maken. Vooral de aankopen van Janssen en Sightorsson bekoren mij zeer. De toestroom van Jeugd doet mij zeer goed en ik voorzie voor Ozbiliz een grote toekomst. Serero kon wel eens een briljantje worden en met FRANK DE BOER hebben we een uitstekende trainer in huis. Ik hoop ontzettend dat het intern rustig blijft en dat er geluisterd word naar JOHAN CRUIJFF! De beursgang mag niet nog meer slachtoffers eisen en vooral niet ons grootste icoon!
Een korte terugblik van het afgelopen seizoen met een FANTASTISCH einde;
Vanavond dus de aftrap in de eigen Arena om de Johan Cruijff Schaal. Co Adriaanse had het erover dat deze wedstrijd op neutraal terrein gespeeld diende te worden. Ik ben het daar volledig mee eens! Het gaat om een prijs en dan mag geen van beide teams een voordeel hebben! Het lijkt zo simpel, maar...
Ik heb het even opgezocht en tot nu toe is er 21x een wedstrijd gespeeld om de Nederlandse Supercup. De 1e was in 1949. De 2e was 42 jaar later in 1991. Van 1991 t/m 1993 werd het de PTT Telecom Cup genoemd. In 1994 en 1995 werd het weer de Nederlandse Supercup genoemd. Vanaf 1996 werd de wedstrijd tussen de landskampioen en de Nederlandse bekerwinnaar betiteld als de JOHAN CRUIJFF Schaal. Van die 21x was AJAX 12x van de partij, 6x na een kampioenschap. 7x werd deze prijs in de wacht gesleept en als AJAX vanavond weet te winnen, komt het op gelijke hoogte met Psv.
Frank de Boer mist de geblesseerde Jan Vertonghen en doelman Maarten Stekelenburg, die in Rome zijn overgang naar AS Roma afrondt. FC Twente, dat de geblesseerde Nacer Chadli mist, mocht de Johan Cruijff Schaal vorig seizoen in ontvangst nemen, maar dat kunnen ze vanavond op hun buik schrijven :).
Ik wens iedereen een geweldig seizoen toe met prachtige momenten. Voor alle Ajax-fans is het hopen op een nieuw kampioenschap en wellicht meer! Om te beginnen vanavond, maar ook de Nederlandse beker is iets waar Ajax vol voor moet gaan. Als toetje natuurlijk de clashes in Europa en wie weet wat we daar allemaal kunnen bewerkstelligen. Met de steun van jullie en alle supporters, moet AJAX weer terug naar waar het hoort en met de hulp van JOHAN CRUIJFF en zijn achtervolgers zou je zeggen dat het goed moet komen. Laat JOHAN zijn werk doen en alles komt goed!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet iemand of deze wedsrtijd vanavond op de website van ED Live of Veronica wordt uitgezonden?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja, apart detail aan de JC schaal. de winnaar van deze schaal won nog NOOIT de landstitel in datzelfde seizoen... Zullen wij er eens voor zorgen dat deze traditie verbroken wordt?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 10:35 schreef remco k het volgende:Weet iemand of deze wedsrtijd vanavond op de website van ED Live of Veronica wordt uitgezonden?? Komt rechtstreeks op Veronica, maar ik denk dat je bedoelt of het ook op de website van Veronica komt? Volgens mijn weten heeft ED-Live vanavond geen live stream.. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
om 18:30 is er op veronica een live -verslag,Volgens mij.
Ik ken niet wachten totdat het begint. Ik ga Erheen !,, |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
het is idd op internet ook te zien. de site weet ik niet. ff google en je hebt m zo denk ik. Ben benieuwd of wij idd de eerste gaan worden remco. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 12:47 schreef ajacied het volgende:het is idd op internet ook te zien. de site weet ik niet. ff google en je hebt m zo denk ik. Ben benieuwd of wij idd de eerste gaan worden remco. Op tv bij veronica en op internet........ook bij veronica! http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1654321/langid=43 Op internet is puur en alleen de wedstrijd te bekijken, dus niet de voor- en nabeschouwing. Presentator is Jan Joost van Gangelen; Annalist is Ronald De Boer; Commentator is Leo Oldenburger en de schaal word uitgereikt door Richard Witschge. Wie de trut van het belspelletje is weet ik niet :) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Wat denken jullie btw over de wedstrijd van vanavond ? wie gaan er in de basis staan ? ik hoop deze opstelling
vermeer v d wiel alderwereld vertongen boilessen sereo jansen eriksen ozbleliz stigerson sulemanji
met deze opstelling hoop ik dat we gaan spelen en zullen we zeker mee van twente kunnen winnen. ik zeg 3-1 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 13:39 schreef ajacied het volgende:Wat denken jullie btw over de wedstrijd van vanavond ? wie gaan er in de basis staan ? ik hoop deze opstelling vermeer v d wiel alderwereld vertongen boilessen sereo jansen eriksen ozbleliz stigerson sulemanji met deze opstelling hoop ik dat we gaan spelen en zullen we zeker mee van twente kunnen winnen. ik zeg 3-1 Vertonghen is er niet bij. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En ik dacht Stigerson en Ozbleliz ook niet.. LOL ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 12:55 schreef baco74 het volgende:[..] Op tv bij veronica en op internet........ook bij veronica! http://www.veronicatv.nl/web/show/id=1654321/langid=43Op internet is puur en alleen de wedstrijd te bekijken, dus niet de voor- en nabeschouwing. Presentator is Jan Joost van Gangelen; Annalist is Ronald De Boer; Commentator is Leo Oldenburger en de schaal word uitgereikt door Richard Witschge. Wie de trut van het belspelletje is weet ik niet :) Jij toch??? De slet van het CAFE en de trut van de telefoon!! Whahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dan komt nu de vraag: "Wie is de BARslet van het Ajax-Cafe; A-baco74 B-baco74 of C-baco74. Weet jij het goede antwoord SMS dan A,B of C naar 4711." Dan gaan we nu weer naar de comar.....comir...eeh...reklame. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:00 schreef baco74 het volgende:[..] Dan komt nu de vraag: "Wie is de BARslet van het Ajax-Cafe; A-baco74 B-baco74 of C-baco74. Weet jij het goede antwoord SMS dan A,B of C naar 4711." Dan gaan we nu weer naar de comar.....comir...eeh...reklame. Whahahah eh deze is vrij moeilijk man!! Ehmmmmmmmmm. Shit man! Fuck man! Tering ik weet hem gewoon niet!! FUCK, FUCK, FUCK ik wil die prijs winnen. Gratis avond drinken in het CAFE!!! FUCK man!! Kan je niet een tipje van de sluier geven??? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahah eh deze is vrij moeilijk man!! Ehmmmmmmmmm. Shit man! Fuck man! Tering ik weet hem gewoon niet!! FUCK, FUCK, FUCK ik wil die prijs winnen. Gratis avond drinken in het CAFE!!! FUCK man!! Kan je niet een tipje van de sluier geven??? De barslet is tevens de schoonmaker en geboren in 1974, begint met een ba en eindigt met co.
EDIT: sorry nogal off-topic. We zullen wel naar het cafe gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahah eh deze is vrij moeilijk man!! Ehmmmmmmmmm. Shit man! Fuck man! Tering ik weet hem gewoon niet!! FUCK, FUCK, FUCK ik wil die prijs winnen. Gratis avond drinken in het CAFE!!! FUCK man!! Kan je niet een tipje van de sluier geven??? Hulplijntje inschakelen dan maar he? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 14:05 schreef baco74 het volgende:[..] De barslet is tevens de schoonmaker en geboren in 1974, begint met een ba en eindigt met co. EDIT: sorry nogal off-topic. We zullen wel naar het cafe gaan. Is goed man. Het antwoord is BACO74 dus A, B en C.
Mijn voorspelling voor vanavond 1-3 voor Ajax!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 10:08 schreef alibabba het volgende:Hallo mensen. Vandaag gaat dan eindelijk het seizoen weer van start! Het afgelopen seizoen werden we KAMPIOEN van Nederland en ik denk dat we daar dit seizoen weer een uitstekende kans op maken. Vooral de aankopen van Janssen en Sightorsson bekoren mij zeer. De toestroom van Jeugd doet mij zeer goed en ik voorzie voor Ozbiliz een grote toekomst. Serero kon wel eens een briljantje worden en met FRANK DE BOER hebben we een uitstekende trainer in huis. Ik hoop ontzettend dat het intern rustig blijft en dat er geluisterd word naar JOHAN CRUIJFF! De beursgang mag niet nog meer slachtoffers eisen en vooral niet ons grootste icoon! Een korte terugblik van het afgelopen seizoen met een FANTASTISCH einde; [ filmpje ] Vanavond dus de aftrap in de eigen Arena om de Johan Cruijff Schaal. Co Adriaanse had het erover dat deze wedstrijd op neutraal terrein gespeeld diende te worden. Ik ben het daar volledig mee eens! Het gaat om een prijs en dan mag geen van beide teams een voordeel hebben! Het lijkt zo simpel, maar... Ik heb het even opgezocht en tot nu toe is er 21x een wedstrijd gespeeld om de Nederlandse Supercup. De 1e was in 1949. De 2e was 42 jaar later in 1991. Van 1991 t/m 1993 werd het de PTT Telecom Cup genoemd. In 1994 en 1995 werd het weer de Nederlandse Supercup genoemd. Vanaf 1996 werd de wedstrijd tussen de landskampioen en de Nederlandse bekerwinnaar betiteld als de JOHAN CRUIJFF Schaal. Van die 21x was AJAX 12x van de partij, 6x na een kampioenschap. 7x werd deze prijs in de wacht gesleept en als AJAX vanavond weet te winnen, komt het op gelijke hoogte met Psv. Frank de Boer mist de geblesseerde Jan Vertonghen en doelman Maarten Stekelenburg, die in Rome zijn overgang naar AS Roma afrondt. FC Twente, dat de geblesseerde Nacer Chadli mist, mocht de Johan Cruijff Schaal vorig seizoen in ontvangst nemen, maar dat kunnen ze vanavond op hun buik schrijven :). Ik wens iedereen een geweldig seizoen toe met prachtige momenten. Voor alle Ajax-fans is het hopen op een nieuw kampioenschap en wellicht meer! Om te beginnen vanavond, maar ook de Nederlandse beker is iets waar Ajax vol voor moet gaan. Als toetje natuurlijk de clashes in Europa en wie weet wat we daar allemaal kunnen bewerkstelligen. Met de steun van jullie en alle supporters, moet AJAX weer terug naar waar het hoort en met de hulp van JOHAN CRUIJFF en zijn achtervolgers zou je zeggen dat het goed moet komen. Laat JOHAN zijn werk doen en alles komt goed!!!! Hé alibabba. Hier heb ik naar uitgekeken, naar je leuke voorbeschouwingen! Klasse man. Ik gok op een (kleine) overwinning voor Ajax. De eerste klap is een daalder waard ;-) 1-0 of 2-1 voor mijn cluppie |
|
|
|