|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wederom veel te veel vrijheid om te schieten!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: idd ,met zijn 2en naar de bal blijven kijke???? |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Die Douglas is wel een beest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door morkanne -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: We?? Je bent een Feyenoorder.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ebicilio kreeg eerst een duw en toen maakte hij hands |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik vind toch dat we een goede wedstrijd hebben gespeeld. Aanvallend moet het wat scherper maar itt vorig seizoen hebben we ons verdedigend sterk gehouden. Vorig seizoen stonden we hele fases onder druk waar we met geen mogelijkheid onderuit kwamen. Nu hebben we verloren door de enige 2 kansen die we weggaven. Al met al ben ik tevreden over het getoonde spel en zeg nou eerlijk Twente uit is altijd lastig :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 21:55 schreef baco74 het volgende:Ik vind toch dat we een goede wedstrijd hebben gespeeld. Aanvallend moet het wat scherper maar itt vorig seizoen hebben we ons verdedigend sterk gehouden. Vorig seizoen stonden we hele fases onder druk waar we met geen mogelijkheid onderuit kwamen. Nu hebben we verloren door de enige 2 kansen die we weggaven. Al met al ben ik tevreden over het getoonde spel en zeg nou eerlijk Twente uit is altijd lastig :) Eens ! Prima gespeeld. Jammer dat Sigthorsson gewisseld werd. Vond wel dat hij het goed deed. Goed aanspeelbaar, fysiek sterk. Alleen nog wat scherper voor de goal maar dat komt vanzelf. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
ajax speelde gewoon niet goed.. Ebicillio speelde echt geen goede wedstrijd en snap ook niet dat hij er niet uit moest voor Boerighter.. combinaties met Sigthórsson en de Jong liepen wel lekker dus snap de wissel niet echt.. oogde ook niet geblesseerd.. In de kleine ruimtes is Serrero goed en behendig dus snap ook niet echt dat hij er niet in kwam aangezien twente niet veel ruimte weg gaf. Gewoon een kutbegin |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Volgens mij was het een wedstrijd die gelijk op ging met een licht overwicht voor Ajax. Ik vind dat in de eerste helft Ajax teveel voetballers het (midden)veld had staan en Twente te weinig voetballers. De linksback positie is bij Ajax nu het grootste probleem. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
jammer, het zat er niet in:( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:04 schreef morkanne het volgende:Volgens mij was het een wedstrijd die gelijk op ging met een licht overwicht voor Ajax. Ik vind dat in de eerste helft Ajax teveel voetballers het (midden)veld had staan en Twente te weinig voetballers. De linksback positie is bij Ajax nu het grootste probleem. Wat een dom genuil zeg boilesen en blind zijn beiden hele goede voetballers. En spelers reken je niet op 1 wedstrijd af |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:04 schreef Pjettr het volgende:ajax speelde gewoon niet goed.. Ebicillio speelde echt geen goede wedstrijd en snap ook niet dat hij er niet uit moest voor Boerighter.. combinaties met Sigthórsson en de Jong liepen wel lekker dus snap de wissel niet echt.. oogde ook niet geblesseerd.. In de kleine ruimtes is Serrero goed en behendig dus snap ook niet echt dat hij er niet in kwam aangezien twente niet veel ruimte weg gaf. Gewoon een kutbegin Als je slechts 2 kansen weggeeft tegen een ploeg als Twente doe je het gewoon prima hoor. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:17 schreef remco k het volgende:[..] Wat een dom genuil zeg boilesen en blind zijn beiden hele goede voetballers. En spelers reken je niet op 1 wedstrijd af Hahaha, jij had toch niks gezien vanavond ?? Blind speelde prima en als Boilesen wat meer rust in z'n spel krijgt, voldoet hij ook prima. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:17 schreef remco k het volgende:[..] Wat een dom genuil zeg boilesen en blind zijn beiden hele goede voetballers. En spelers reken je niet op 1 wedstrijd af Volgens mij werd Boilessen vorig seizoen ook van alle kanten voorbij gelopen. (Remco jij weet zoveel van voetbal heb jij ooit gevoetbal en op welk nivo?) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:44 schreef morkanne het volgende:[..] Volgens mij werd Boilessen vorig seizoen ook van alle kanten voorbij gelopen. (Remco jij weet zoveel van voetbal heb jij ooit gevoetbal en op welk nivo?) Vorig seizoen werd de hele verdediging van alle kanten voorbij gelopen, maar vandaag ik vond Boilessen en Blind hardstikke goed voetballen. Maar als jij die jongens bij de eerste 'serieuze' wedstrijd van het seizoen al wilt veroordelen: Doe je best. Weltrusten. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Werd heel blij van wat ik vanavond heb gezien! Dit is het begin en er zit nog veel rek in ook. En ach die uitslag.... Co zei het al over twente, ik ben blij met de prijs, maar het spel moet veel beter, maar het spel van twente was ook de verdienste van een leuk spelend ajax! Uch ik heb gesproken! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Redelijke wedstrijd wel. Al mag je niet verliezen tegen 10 van fcT. Beetje vreemde wissel ook van de Boer om Sigthorsson eruit te halen voor Boerrigter. Ik kreeg een beetje het gevoel dat hij dat deed om een statement te maken richting de directie(of tenminste degene die de beslissingen neemt). Laten zien dat er toch echt een tweede spits moet komen. Zonder die 2e spits is het lastig, hebben we kunnen zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:44 schreef morkanne het volgende:[..] Volgens mij werd Boilessen vorig seizoen ook van alle kanten voorbij gelopen. (Remco jij weet zoveel van voetbal heb jij ooit gevoetbal en op welk nivo?) Jpn gespeeld. Snap niet wat dat er toe doet. Maar boilesen werd helemaal niet voorbij gelopen. Niet voor niets dat er al interesse is vanuit het buitenland voor hem |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax speelde gewoon fris voetbal. En inderdaad zit er nog rek in. Ik begrijp alleen niet de verdedigende actie bij het 2e doelpunt. Ze geven Ruiz veel tijd om de bal planklaar voor zijn voet te leggen en daarna uit te halen!! Ik vind dat je in zo'n situatie veel scherper moet verdedigen.
Maar over het algemeen zit er nog veel rek in dit elftal. De Boer is goed bezig en Ajax moet de ingeslagen weg blijven volgen. En deze schaal heeft voor mij weinig waarde ten opzichte van de schaal die aan het eind van het seizoen wordt uitgereikt. Daar moet Ajax hem weer omhoog houden!! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:04 schreef morkanne het volgende:Volgens mij was het een wedstrijd die gelijk op ging met een licht overwicht voor Ajax. Ik vind dat in de eerste helft Ajax teveel voetballers het (midden)veld had staan en Twente te weinig voetballers. De linksback positie is bij Ajax nu het grootste probleem. Licht overwicht? Zeg maar gerust dat Ajax domineerde, alleen veel te weinig kansen uit het balbezit wat ze hadden. Bij schoten uit 2de lijn moet je vaak ook geluk hebben. Als Eriksen en Sightorsson niet doeltreffender gaan worden, dan heeft Ajax m.i. een probleem. Een nr9 en nr10 bij een topclub moeten minimaal garant staan voor 30-35 doelpunten. Sightorsson viel vandaag wel positief op als aanspeelpunt om mee te kaatsen, maar de afronding zal beter moeten. Theo Janssen gaat er dit seizoen geen 13 maken. In tegenstelling tot afgelopen seizoen heeft hij nu een dienende en geen vrije rol. De jong staat nu ook niet op een positie waar je 15 goals van kan verwachten. Ebicilio scoort ook te weinig voor een buitenspeler van Ajax. Sulejmani zal ook meer moeten laten zien dan die 8 goals van vorig seizoen. Ik verwacht dat Ajax toch nog iets gaat doen op de transfermarkt. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ebecilio en Blind pffff, sorry hoor maar wat mij betreft heb je er geen kloot aan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:00 schreef Jaccio het volgende:Redelijke wedstrijd wel. Al mag je niet verliezen tegen 10 van fcT. Beetje vreemde wissel ook van de Boer om Sigthorsson eruit te halen voor Boerrigter. Ik kreeg een beetje het gevoel dat hij dat deed om een statement te maken richting de directie(of tenminste degene die de beslissingen neemt). Laten zien dat er toch echt een tweede spits moet komen. Zonder die 2e spits is het lastig, hebben we kunnen zien. Is uitgelegd door de boer he;)
Omdat sigthorsson gewoon de competitie start moet meemaken, wou de broer niet het risico lopen om de enige echte spits van ajax te blesseren. Daarom wisselt hij boerrichter.. Voor sigthorsson.. De johan cruijff schaal is niet "DE" prijs van het seizoen.. Eigenlijk gaat het er alleen om dat ajax laat zien hoe ver ze zijn.. Ajax is ver, maar nu kan de Boer heel goed zien waar de problemen zitten..
Nog een keer over de wissels.. Waarom zou je dan risico nemen met ebecilio en sulejmani of de Jong, eriksen of janssen.. Je hebt op die posities genoeg lopen om 2 weken een speler te vervangen.. Voor sightorsson hebben we nog niet zomaar een nieuwe spits.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:00 schreef Jaccio het volgende:Redelijke wedstrijd wel. Al mag je niet verliezen tegen 10 van fcT. Beetje vreemde wissel ook van de Boer om Sigthorsson eruit te halen voor Boerrigter. Ik kreeg een beetje het gevoel dat hij dat deed om een statement te maken richting de directie(of tenminste degene die de beslissingen neemt). Laten zien dat er toch echt een tweede spits moet komen. Zonder die 2e spits is het lastig, hebben we kunnen zien. Idd die wissel begreep ik ook niet had dan Ebecilio er uit gehaald.Ook snapte ik niet dat de Boer Boilesen er uit haalde en Blind liet staan tering hij pakte Ruiz totaal niet aan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:01 schreef remco k het volgende:[..] Jpn gespeeld. Snap niet wat dat er toe doet. Maar boilesen werd helemaal niet voorbij gelopen. Niet voor niets dat er al interesse is vanuit het buitenland voor hem Is ook niet zo gek als je eigenlijk net pas een basis plekje heb.. En nu waarschijnlijk veel gaat leren.. Vorig seizoen was het nog heel erg nieuw en een roerig seizoen.. Nu kan hij zich focussen op zichzelf en vorderingen laten zien.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
tegen 10 man verliezen , grote schande , tsjongjonge wat een wissels , sta je achter gooi je nog 2 verdedigers erbij , lekker hoor de boer , 1e prijs is al weer weg , weer voor jan lul naar a dam gereden , kut kut kutzooi |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:13 schreef freakie het volgende:[..] Is uitgelegd door de boer he;) Omdat sigthorsson gewoon de competitie start moet meemaken, wou de broer niet het risico lopen om de enige echte spits van ajax te blesseren. Daarom wisselt hij boerrichter.. Voor sigthorsson.. De johan cruijff schaal is niet "DE" prijs van het seizoen.. Eigenlijk gaat het er alleen om dat ajax laat zien hoe ver ze zijn.. Ajax is ver, maar nu kan de Boer heel goed zien waar de problemen zitten.. Nog een keer over de wissels.. Waarom zou je dan risico nemen met ebecilio en sulejmani of de Jong, eriksen of janssen.. Je hebt op die posities genoeg lopen om 2 weken een speler te vervangen.. Voor sightorsson hebben we nog niet zomaar een nieuwe spits.. wij als publiek worden dan toch genaaid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:44 schreef jodocus het volgende:tegen 10 man verliezen , grote schande , tsjongjonge wat een wissels , sta je achter gooi je nog 2 verdedigers erbij , lekker hoor de boer , 1e prijs is al weer weg , weer voor jan lul naar a dam gereden , kut kut kutzooi Stel je niet aan man, tis maar een oefenpotje |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Oo echt.. Dus jij had liever gewild dat de Boer sigthorsson op het veld houd en dan misschien wel 2 maanden niet inzetbaar kan zijn?
Dit is al jaren een veredelde oefenwedstrijd.. Ajax wil winnen en twente ook maar het is niet ten kosten van alles.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: nee gelul dit is toch een prijs , en die is voor die kutboeren |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Niks gelul.. En niet zeggen dat we het nu na de wedstrijd zeggen.. Zoek hier op het forum de johan cruijf schalen van vorige seizoenen en we zeggen precies hetzelfde |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
maargoed als jullie tevreden zijn met dit resultaat , mij prima , maar ik niet , en t vertoonde spel viel me ook tegen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:53 schreef jodocus het volgende:maargoed als jullie tevreden zijn met dit resultaat , mij prima , maar ik niet , en t vertoonde spel viel me ook tegen Het vertoonde spel? Niet goed? We zijn geen barcelona he.. Maar goed, jij wil deze ten koste van alles winnen en lekker de competitie slecht beginnen.. Het is maar wat je wil winnen.. De competitie of uuu die geweldige fruitschaal.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:56 schreef freakie het volgende:[..] Het vertoonde spel? Niet goed? We zijn geen barcelona he.. Maar goed, jij wil deze ten koste van alles winnen en lekker de competitie slecht beginnen.. Het is maar wat je wil winnen.. De competitie of uuu die geweldige fruitschaal.. Ik wil alles winnen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep man,wat een bulshit dat dit een oefenpotje was man......het was gewoon fuck a duck pot van ajax man......janssen op verkeerde plek .....ericsen breekt ook geen potje zo....suleiman kan vrezen voor zijn plekkie.....hoerezooi |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
de jong fuck a duck......ebicilio fuck a duck........ |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 22:44 schreef morkanne het volgende:[..] Volgens mij werd Boilessen vorig seizoen ook van alle kanten voorbij gelopen. (Remco jij weet zoveel van voetbal heb jij ooit gevoetbal en op welk nivo?) Knappe constatering dat iemand een heel seizoen word weggespeeld als hij maaar 6 wedstrijden heeft meegedaan. Boilesen is een prima voetballer en heel Ajax speelde gisteren prima voetbal. En het kan alleen maar beter gaan. Wat ik gisteren zag deed me erg veel plezier. Ik zag Ajax voetbal. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 - 23:56 schreef freakie het volgende:[..] Het vertoonde spel? Niet goed? We zijn geen barcelona he.. Maar goed, jij wil deze ten koste van alles winnen en lekker de competitie slecht beginnen.. Het is maar wat je wil winnen.. De competitie of uuu die geweldige fruitschaal.. bullshit man.......waar is de garantie dat je de competitie wint als je deze weggeeft dan????? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 10:49 schreef joduh het volgende:[..] bullshit man.......waar is de garantie dat je de competitie wint als je deze weggeeft dan????? Je hebt gelijk die garantie is er niet. Maar er is nog geen een winaar van JC-schaal in dat seizoen kampioen geworden. Leuk statistiekje meer niet en zeker geen garantie. Wel leuk voor een beetje hoop, duurt nl nog lang genoeg voordat we weten wie kampioen is. |
|
|
|
|
h4lputtenh4l
|
|
|
Ajax speelde opzich wel een prima pot, minpunten waren Blind en Imbecilio! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
wow, ik heb genoten van een weergaloos Ajax, in de eerste helft dan!
Ik heb onverwachts genoten van Sigthorsson, wat een balbehandeling!!!!
Maar ook heb ik genoten van Blind centraal achterin!!! Timing voor het juiste moment in verdedigend opzicht maar ook inschuiven en de juiste man goed aanspelen.
Wat een enorm verschil met de Blind die later linksachter ging spelen. Wat een blamage!!!! Ruiz kreeg wel tien meter ruimte van hem bij die goal.
Conclusie: Frank de Boer, ik ben fan van jou, maar jouw wisselbeleid en de positionele chaos die volgde hebben de wedstrijd gekost en gezorgd voor een domper op de avond. What were you thinking????
Jammer! |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 11:04 schreef Stanley het volgende:wow, ik heb genoten van een weergaloos Ajax, in de eerste helft dan! Ik heb onverwachts genoten van Sigthorsson, wat een balbehandeling!!!! Maar ook heb ik genoten van Blind centraal achterin!!! Timing voor het juiste moment in verdedigend opzicht maar ook inschuiven en de juiste man goed aanspelen. Wat een enorm verschil met de Blind die later linksachter ging spelen. Wat een blamage!!!! Ruiz kreeg wel tien meter ruimte van hem bij die goal. Conclusie: Frank de Boer, ik ben fan van jou, maar jouw wisselbeleid en de positionele chaos die volgde hebben de wedstrijd gekost en gezorgd voor een domper op de avond. What were you thinking???? Jammer! Ben het helemaal eens met jou. Maar Ajax moet wel de kansen gaan afmaken, Maar ik heb me vermaakt daar ,sfeer was geweldig |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik moet wel lachen wat een onzin lees je allemaal het is gewoon zielig dat je jonge voetballers zoals Boilessen gaat afkraken die net in het eerste speelt en die gewoon een geweldig talent is ,Blind speelde een prima wedstrijd in het centrum en Ajax wurgde Twente 90 minuten lang en Vermeer heeft 2 ballen gehad,dat was vorig seizoen wel anders ,als je Twente 2 kansen geeft in een hele wedstrijd dan heb je het goed gedaan ,en Sighorrson is gewisseld uit voorzorg hij is pas 2 weken bezig,het is jammer dat je de kansen niet hebt afgemaakt anders had deze hele site staan te juichen hoe goed we wel zijn,wat me wel zorgen baard is het rendement van Ebicilio die maar 1x op doel heeft geschoten en dat is voor een linker spits veel te weinig hij mist gewoon lef om is een keer door te gaan richting doel hij gaat zo vaak in een aktie weer terug daar moet wel wat aangedaan worden ,ik denk ook dat Boerighter de linker spits gaat worden voor de rest een prima wedstrijd maar ook een ongelukkige wedstrijd. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Geweldig die reacties op de wissels van De Boer. Kom op jongens, we doen een hangslot op het trainingsveld, blokkeren de spelersbus en daarna gaan we door naar de hoofdingang van de arena om te schreeuwen dat het bestuur (wie ??) op moet rotten. De negativo's hier vergeten alleen effe dat Sigthorsson net 3 weken meetraint en het desondanks gewoon prima gedaan heeft, dat Twente gewoon een hele goede ploeg heeft en dat Twente misschien wel het beste verdedigingsduo van Nederland heeft (op dat van Ajax na dan....). Prettig weekend verder. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 10:49 schreef joduh het volgende:[..] bullshit man.......waar is de garantie dat je de competitie wint als je deze weggeeft dan????? Waar is de garantie dat we zonder sigthorsson normaal kunnen voetballen zonder ozbilliz of de Jong in de spits te zetten?? We willen allemaal alles winnen.. Maar Nu was het omdat sightorsson wat last had(al de hele trainings periode, zaak om te zorgen dat je sigthorsson niet 1 a 2 maanden kwijt ben.. |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 10:59 schreef h4lputtenh4l het volgende:Ajax speelde opzich wel een prima pot, minpunten waren Blind en Imbecilio! Gerust wel mee eens dat Blind (toen hij links achter speelde) en Ebecilio minder waren, maar ik snap niet dat zo'n jongen dan meteen Imbecilio genoemd moet worden. Hij is nog jong, speelt nog maar net in Ajax 1 uit nood van vorig jaar... Dan verdien je het niet om meteen Imbecilio genoemd te worden...
I rest my case |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 11:04 schreef Stanley het volgende:wow, ik heb genoten van een weergaloos Ajax, in de eerste helft dan! Ik heb onverwachts genoten van Sigthorsson, wat een balbehandeling!!!! Maar ook heb ik genoten van Blind centraal achterin!!! Timing voor het juiste moment in verdedigend opzicht maar ook inschuiven en de juiste man goed aanspelen. Wat een enorm verschil met de Blind die later linksachter ging spelen. Wat een blamage!!!! Ruiz kreeg wel tien meter ruimte van hem bij die goal. Conclusie: Frank de Boer, ik ben fan van jou, maar jouw wisselbeleid en de positionele chaos die volgde hebben de wedstrijd gekost en gezorgd voor een domper op de avond. What were you thinking???? Jammer! Hij heeft het verdomme uitgelegd.. Je kan sigthorsson niet de hele wedstrijd laten spelen.. Uiteindelijk werd dat wel duidelijk.. Want de verdedigers van twente gingen tot het gaatje.. Dus als jij dan een andere oplossing heb om sigthorsson te wisselen, zeg t maar hoor ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 14:36 schreef Sander111 het volgende:[..] Gerust wel mee eens dat Blind (toen hij links achter speelde) en Ebecilio minder waren, maar ik snap niet dat zo'n jongen dan meteen Imbecilio genoemd moet worden. Hij is nog jong, speelt nog maar net in Ajax 1 uit nood van vorig jaar... Dan verdien je het niet om meteen Imbecilio genoemd te worden... I rest my case Inderdaad ebecillio is een is 21.. Ik geloof dat emanuelson het niet beter deed, en die was 24? Nog 3 jaartje afwachten.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 14:28 schreef Oceanu het volgende:Geweldig die reacties op de wissels van De Boer. Kom op jongens, we doen een hangslot op het trainingsveld, blokkeren de spelersbus en daarna gaan we door naar de hoofdingang van de arena om te schreeuwen dat het bestuur (wie ??) op moet rotten. De negativo's hier vergeten alleen effe dat Sigthorsson net 3 weken meetraint en het desondanks gewoon prima gedaan heeft, dat Twente gewoon een hele goede ploeg heeft en dat Twente misschien wel het beste verdedigingsduo van Nederland heeft (op dat van Ajax na dan....). Prettig weekend verder. Inderdaad en sigthorsson had last van zijn knie ofzo.. Je moet niet iets gaan forceren.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Op zich heb ik wel een aardig ajax gezien en een matig twente maar over een ding maak ik mij wel zorgen en dst is dat de boer steevast met siem de jong centraal op middenveld blijft spelen. Dat is zijn plaatd niet en daar komt hij gewoon voor te kort.vrrder ebecilio eruit. Die heeft zijn kans gehad en is gewoon niet goed genoeg. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2011 - 15:01 schreef Brandje het volgende:Op zich heb ik wel een aardig ajax gezien en een matig twente maar over een ding maak ik mij wel zorgen en dst is dat de boer steevast met siem de jong centraal op middenveld blijft spelen. Dat is zijn plaatd niet en daar komt hij gewoon voor te kort.vrrder ebecilio eruit. Die heeft zijn kans gehad en is gewoon niet goed genoeg. Hoe zo is dat zijn plek niet? Heb jij hem verkeerde dingen zien doen? Geef voorbeelden wat doet de Jong verkeerd? Hij speelt trouwens aanvallend op het middenveld..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|