|
|
FR-Han
|
|
|
lijkt me toch heel leuk. een rondleiding met een stukje gras. 20 euro. das geen geld!
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/130863_feyenoord-biedt-rondleidingen-met-stukjes-gras-aan
Altijd al een stukje voetbalhistorie in bezit willen krijgen? Feyenoord biedt supporters nu die kans.
Fans kunnen namelijk een stukje van de grasmat van De Kuip bemachtigen.
Na de eerste training van zondag 26 juni worden de sprieten uit het stadion vervangen. Supporters kunnen zich opgeven voor een rondleiding die eindigt op het veld waarna zij een stukje gras krijgen.
Geïnteresseerden kunnen zich telefonisch bij de Stadionclub aanmelden voor de rondleiding, deelname kost twintig euro. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb gehoord dat Leonardo de plaggen gaat steken! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: in een latex cat woman pakje heb ik gehoord... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
waarschijnlijk zoiets
effe on topic: riempje om en de rondleiding....
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
5 euro rondleiding naar 20 euro rondleiding haal maar weer bij de fans!
ik jat wel stukkie gras vannacht |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Goed zo kale co ,het mot toch nie gekker worden ! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 17:10 schreef kale co het volgende:5 euro rondleiding naar 20 euro rondleiding haal maar weer bij de fans! ik jat wel stukkie gras vannacht kijk. en dat bedoel ik. mensen moeten weer betalen ook. laat dan de seizoenskaart houders eerst ophalen, en dan de rest. als er dan nog over is laat je de uitjes mensen de kans voor 20 eu. das toch eerlijkert? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en die rondleinding is niet meer boeiend als je hem al tig keer gezien heb |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
Ben met de tuin bezig en heb nog 20 m2 nodig. Wat zou dat kosten? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nee joh ze kleden de fans uit top op het bot iedere euro naar de club ! en wij zijn nog zo gek ook |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Topic politie hiero. [TOPIC BESTAAT AL] haha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: mot ook het hek nog over he hahahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: gek geworden die lui joh |
|
|
|
|
wazzaamahn
|
|
|
quote: kunnen ze t niet bezorgen? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
motten we hek rammen hahahaha |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Voor 20 euro heb je het hele veld van RBC |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Je krijgt een rondleiding door de kuip en mag dan een stukje gras meenemen. Zo gek is die € 20,- dan toch niet? Best slim dit soort acties, denk dat het stukje gras meer als lokkertje is bedoeld; anders hadden ze het gewoon weg moeten gooien. Nu komen er door deze actie misschien meer mensen naar de rondleiding toe, waardoor de rondleiding an sich meer geld op brengt. Snap de kritiek hierop niet echt. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
ik vreet het gras op!! iemand moet het een keer doen.... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 17:53 schreef Let it Snoo het volgende:[..] Je krijgt een rondleiding door de kuip en mag dan een stukje gras meenemen. Zo gek is die € 20,- dan toch niet? Best slim dit soort acties, denk dat het stukje gras meer als lokkertje is bedoeld; anders hadden ze het gewoon weg moeten gooien. Nu komen er door deze actie misschien meer mensen naar de rondleiding toe, waardoor de rondleiding an sich meer geld op brengt. Snap de kritiek hierop niet echt. helemaal mee eens. eerst lees ik uitspraken als: "feyenoord is als een kind van me" , en volgens mij doe je alles voor je kind. Je moet het zien als een "limonadestalletje" of het "autowassen" van je kind. Kost ook geld. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2011 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Die mensen die weer lopen te klagen hebben waarshijnlijk ook niks gegeven aan de Vrienden van Feyenoord.Maar wel overal over zeuren. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 17:10 schreef kale co het volgende:5 euro rondleiding naar 20 euro rondleiding haal maar weer bij de fans! ik jat wel stukkie gras vannacht Precies. Zo is het! |
|
|
|
|
ted
|
|
|
tuurlijk klagen we .Het is gewoon een belachelijk idee! |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Je bent niks verplicht toch? Zeur niet zo! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 17:10 schreef kale co het volgende:5 euro rondleiding naar 20 euro rondleiding haal maar weer bij de fans! ik jat wel stukkie gras vannacht Stelen van je eigen club? Tja, dan ga ik de kritiek van het bestuur wel steeds meer begrijpen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Feyenoord heeft geld nodig. Er zijn mensen die sentimentele waarde hechten aan het gras van de Kuip. Prima idee dus. Beetje zeiken om het zeiken, lijkt me. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
helemaal mee eens, als iemand het er voor wil neerleggen dan is het toch prima! je hoeft het niet te kopen als je niet wilt. Wees blij dat ze in ieder geval niet verloren willen laten gaan, is ook wel eens anders geweest hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik vond het een belachelijk idee toen jouw ouders erover nadachten om zwanger van jou te worden |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 20:29 schreef Els het volgende:[..] Feyenoord heeft geld nodig. Er zijn mensen die sentimentele waarde hechten aan het gras van de Kuip. Prima idee dus. Beetje zeiken om het zeiken, lijkt me. Ja dat vind ik ook. Ze hadden ook een veiling kunnen starten. Bieden op een stukje naar keuze (middenstip als kopstuk), maar ze hebben gewoon simpel gezegd 20 euro voor de rondleiding en dan een stukje gras mee. Ik vind het slim. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
je mag het niet met me eens zijn ,maar doe effe normaal rover. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We kunnen zeiken en lullen wat we willen, maar alle plaatsen zijn wel al vergeven, dus dan is t gewoon een goed idee.
Als Feyenoord slim is zou ik t uitbreiden. Tenzij al t gras al op is :) |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Volgend jaar weer stukje gras, cornervlag (hebben ze vast wel op voorraad) en een stukje van het doelnet erbij... Prijs: € 30,- :) Zit de rondleiding zo weer vol hoor! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:We kunnen zeiken en lullen wat we willen, maar alle plaatsen zijn wel al vergeven, dus dan is t gewoon een goed idee. Als Feyenoord slim is zou ik t uitbreiden. Tenzij al t gras al op is :) Misschien het trainingsveld... De mat in de Kuip is uitverkocht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie checkt nou of het Kuipgras is? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Het wordt uitgestoken waar je bij staat... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, dan stel ik een stomme vraag idd.... |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
joeri
|
|
|
Hebben ze ook nog graszaad over. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
voor meneert de palert.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoera ik heb een stukje. en het ruikt goed,kan die met me mee over de wereld,ik zal hem bemesten met zweet ,wat de laatste tijd niet gebeurt is. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 11:46 schreef piet de paler het volgende:Hoera ik heb een stukje. en het ruikt goed,kan die met me mee over de wereld,ik zal hem bemesten met zweet ,wat de laatste tijd niet gebeurt is. hoop niet dat wijnaldum er veel op heeft gelopen, dan is t niks waard... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
15 euri voor een plag gras waar Bruins heeft gespuugd en Fer heeft staan slapen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Wijnaldum heeft er op gehuid he, tranen van judas! |
|
|
|