BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mmmmh word de twijfel van Gini niet gewoon opgedwongen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
De kans dat Leroy Fer vertrekt, is klein. Alleen als de prijs zo hoog is dat Feyenoord niet kán weigeren, zal het meewerken aan een vertrek.

Anders houdt de club Fer liever aan zijn contract, ook al loopt hij dan volgend seizoen transfervrij de deur uit. Daarmee geeft Feyenoord een duidelijk signaal af: er is géén uitverkoop, aldus Van Geel in de papieren uitgave van Voetbal International. Daarbij geldt Fer als sterkhouder. De jonge ploeg van Been heeft de power van de Antilliaan hard nodig.

De verkoop van Wijnaldum is een must en bovendien een signaal naar de investeerders. Feyenoord deed voor het laatst een toptransfer in de zomer van 2007 toen Royston Drenthe voor dertien miljoen euro naar Real Madrid vertrok. Toen mochten de participanten aan de talenten pool 25 procent van de opbrengst verdelen. Sindsdien hebben de verschillende investeringsmodellen de geldschieters allen maar geld gekost.

Volgens de filosofie van Van Geel, overstijgt de sportieve winst dan het financiële verlies. In dat geval heeft de td de contracten van twee van de vier spelers (Stefan de Vrij en Ron Vlaar) verlengd, één (Wijnaldum) verkocht en één (Fer) aan zijn contract gehouden.

Karim El Ahmadi mag weg, maar is niet afgeschreven. Feyenoord betaalde ooit vijf miljoen euro voor de Marokkaan, die bij FC Twente gold als de beste middenvelder in Nederland. Drie jaar later is zijn marktwaarde gedaald, maar volgens Van Geel, in de papieren uitgave van Voetbal International, kan El Ahmadi het voetballen niet zijn verleert
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 23 juni 2011 - 22:10   quote  deeplink  
denk je niet dat Wijnaldum dan intern allang heeft aangegeven te vertrekken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:10 schreef FR-Douwe het volgende:
denk je niet dat Wijnaldum dan intern allang heeft aangegeven te vertrekken?
Ik kan niet geloven dat je het legioen zo in de steek laat ,tenzij de club die jongen heeft aangegeven dat ze hem het liefst willen verkopen.
Ja wat moet je dan zeggen tegen de media..???

Tevens vind ik het ook een belachelijk verhaal wat hier boven staat!!!
De speler met de meeste potentie voor een hoge transfersom zo in de uitverkoop gooien
om de investeerders te dekken lijkt mij een vreemd plan..
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 23 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Als je deze theorie uit bovenstaand stukje haalt. Kun je ook zeggen dat ze op deze manier Fer onder druk zetten om bij te tekenen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 23 juni 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik kan niet geloven dat je het legioen zo in de steek laat ,tenzij de club die jongen heeft aangegeven dat ze hem het liefst willen verkopen.
Ja wat moet je dan zeggen tegen de media..???

Tevens vind ik het ook een belachelijk verhaal wat hier boven staat!!!
De speler met de meeste potentie voor een hoge transfersom zo in de uitverkoop gooien
om de investeerders te dekken lijkt mij een vreemd plan..
daarom kan ik hem ook moeilijk geloven, weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:17 schreef GeenGelul het volgende:
Als je deze theorie uit bovenstaand stukje haalt. Kun je ook zeggen dat ze op deze manier Fer onder druk zetten om bij te tekenen.
Ja en gokken op iemand die zelf bepaald lijkt mij niet zo handig maar goed...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:17 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

daarom kan ik hem ook moeilijk geloven, weet ook niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Ik ook niet eigenlijk douwe?
Els
 Els - donderdag 23 juni 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Kan ook bij het pokerspel, dat contractonderhandelingen heet, horen.
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 23 juni 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en gokken op iemand die zelf bepaald lijkt mij niet zo handig maar goed...
Fer twijfelt en dit is misschien een manier van Van Geel om hem via de media onder druk te zetten om bij te tekenen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:24 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Fer twijfelt en dit is misschien een manier van Van Geel om hem via de media onder druk te zetten om bij te tekenen.
Van Fer dat begrijp ik wel maar van Wijnaldum?
Crisismanager
 Crisismanager - donderdag 23 juni 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Op zich wel gewaagd dat van Geel het risico wil lopen dat Fer en misschien ook Wijnaldum transfervrij wil laten vertrekken. Hierdoor lopen de investeerders van de Talent Pool toch geld mis...
Wijnaldum mag ook niet voor een appel en een ei weg. Doordat uit te spreken vind ik net als 'GeenGelul' dat je die gasten onder druk zet om bij te tekenen. En dat is goed! Eerlijk is eerlijk: als Feyenoord geen financieel drama was, hadden beide spelers nog geen kwart van het aantal wedstrijden gespeeld wat ze nu gedaan hebben. Dat het Legioen loyaal naar die gasten is gebleven na PSV en met name mbt Fer de trauma's tegen Roda JC en Gent, is niet vanzelfsprekend en die 2 kunnen een signaal af geven door zich duidelijk uit te spreken wat ze willen. In positief is dat bijtekenen, in negatief opzicht (zoals ze nu doen, Feyenoord aan het lijntje houden) neem je het Legioen in de maling.
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 23 juni 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Van Fer dat begrijp ik wel maar van Wijnaldum?
Wijnaldum denkt (zoals het nu lijkt) dat ie het ergens anders beter kan krijgen.
En dan bedoel ik niet sportief gezien maar om alles draait weer om geld.
Club liefde bestaat niet meer.

Wat voor zaakwaarnemer heeft ie eigenlijk?
Misschien dat hij hem gek praat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2011 door GeenGelul --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:30 schreef Crisismanager het volgende:
Op zich wel gewaagd dat van Geel het risico wil lopen dat Fer en misschien ook Wijnaldum transfervrij wil laten vertrekken. Hierdoor lopen de investeerders van de Talent Pool toch geld mis...
Wijnaldum mag ook niet voor een appel en een ei weg. Doordat uit te spreken vind ik net als 'GeenGelul' dat je die gasten onder druk zet om bij te tekenen. En dat is goed! Eerlijk is eerlijk: als Feyenoord geen financieel drama was, hadden beide spelers nog geen kwart van het aantal wedstrijden gespeeld wat ze nu gedaan hebben. Dat het Legioen loyaal naar die gasten is gebleven na PSV en met name mbt Fer de trauma's tegen Roda JC en Gent, is niet vanzelfsprekend en die 2 kunnen een signaal af geven door zich duidelijk uit te spreken wat ze willen. In positief is dat bijtekenen, in negatief opzicht (zoals ze nu doen, Feyenoord aan het lijntje houden) neem je het Legioen in de maling.
goed verhaal......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:33 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Wijnaldum denkt (zoals het nu lijkt) dat ie het ergens anders beter kan krijgen.
En dan bedoel ik niet sportief gezien maar om alles draait weer om geld.
Club liefde bestaat niet meer.

Wat voor zaakwaarnemer heeft ie eigenlijk?
Misschien dat hij hem gek praat
zo denk ik ook maar wat nou als de club het allang aan de jongen had aangegeven van we
gaan je in de verkoop gooien want we hebben de munten nodig?
Wat moet ik anders uit het bovenstaande bericht uitmaken...
Of hij wil of niet maar nu lees ik dat het een must is om Wijnaldum te verkopen?
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 23 juni 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

zo denk ik ook maar wat nou als de club het allang aan de jongen had aangegeven van we
gaan je in de verkoop gooien want we hebben de munten nodig?
Wat moet ik anders uit het bovenstaande bericht uitmaken...
Of hij wil of niet maar nu lees ik dat het een must is om Wijnaldum te verkopen?
Zou wel een hele grote gok en dom zijn van Feyenoord.
Als je hem niet verkoopt heb je je beste speler gedemotiveerde rondlopen in het team
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:46 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Zou wel een hele grote gok en dom zijn van Feyenoord.
Als je hem niet verkoopt heb je je beste speler gedemotiveerde rondlopen in het team
Het staat zo ook in het bericht zo geschreven..
(Het is een must voor Feyenoord om Wijnaldum te verkopen)
Ik neem aan dat zoiets in overleg gaat?
http://www.fr-fanatic.com/32880-de-verkoop-van-wijnaldum-is-een-must/
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 23 juni 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het staat zo ook in het bericht zo geschreven..
(Het is een must voor Feyenoord om Wijnaldum te verkopen)
Ik neem aan dat zoiets in overleg gaat?
http://www.fr-fanatic.com/32880-de-verkoop-van-wijnaldum-is-een-must/
Ik denk zelf dat Wijnaldum perse weg wil en dat daarna de must voor Feyenoord om Wijnaldum te verkopen in het leven is geroepen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 juni 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 23:04 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat Wijnaldum perse weg wil en dat daarna de must voor Feyenoord om Wijnaldum te verkopen in het leven is geroepen.
niet aan gedacht en dan zou het idd een must zijn...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 juni 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het staat zo ook in het bericht zo geschreven..
(Het is een must voor Feyenoord om Wijnaldum te verkopen)
Ik neem aan dat zoiets in overleg gaat?
http://www.fr-fanatic.com/32880-de-verkoop-van-wijnaldum-is-een-must/
wie zegt dat het stuk op waarheid berust is? Volgens mij is het helemaal geen must om Wijnaldum te verkopen. Voorlopig voldoet Feyenoord aan de voorwaarden van de KNVB en worden ze dit jaar met rust gelaten. als de schuld nog verder terug gerongen wordt en ze maken volgend jaar winst, zijn ze uit de gevaren zone en mogen ze weer investeren. Ik denk dat het of een broodje aap verhaal is of inderdaad zoals Crisismanager zegt een drukmiddel om ze te laten tekenen.
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 24 juni 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 12:14 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

wie zegt dat het stuk op waarheid berust is? Volgens mij is het helemaal geen must om Wijnaldum te verkopen. Voorlopig voldoet Feyenoord aan de voorwaarden van de KNVB en worden ze dit jaar met rust gelaten. als de schuld nog verder terug gerongen wordt en ze maken volgend jaar winst, zijn ze uit de gevaren zone en mogen ze weer investeren. Ik denk dat het of een broodje aap verhaal is of inderdaad zoals Crisismanager zegt een drukmiddel om ze te laten tekenen.
Beetje dubbel. Is ook wel zo dat je de investeerders een beetje tevreden moet houden. Transfer levert hen geld op, wat als mogelijk gevolg heeft dat andere potentiële investeerders er heil in gaan zien om geld in Feyenoord te steken..
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 juni 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 12:40 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Beetje dubbel. Is ook wel zo dat je de investeerders een beetje tevreden moet houden. Transfer levert hen geld op, wat als mogelijk gevolg heeft dat andere potentiële investeerders er heil in gaan zien om geld in Feyenoord te steken..
Aan de andere kant zou ik als investeerder liever zien dat die jongen bijtekent en straks voor het dubbele naar een grote club gaat.
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 24 juni 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Wordt ook óf bijtekenen óf deze zomer geld vangen, denk niet dat van Geel het laat gebeuren dat ze volgend jaar gratis de deur uit lopen..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 juni 2011 - 19:53   quote  deeplink  
even dit topic naar boven halen, ik denk dat wijnaldum vertrekt en dat Fer bijtekent (is een gevoelletje....)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juni 2011 - 19:53 schreef FR-Douwe het volgende:
even dit topic naar boven halen, ik denk dat wijnaldum vertrekt en dat Fer bijtekent (is een gevoelletje....)
De kans is heel groot idd nadat ik dat verhaal van van Geel had gelezen..
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zondag 26 juni 2011 - 21:22   quote  deeplink  
zou het niet moglijk zijn als wijnaldum vertrekt
om dan rio t huren voor 1 jaar en die op zijn plaats te zetten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mmmmh word de twijfel van Gini niet gewoon opgedwongen?









0.0103650