BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer en Wijnaldum ontvangen snel 'ultieme aanbieding' van Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 24 juni 2011 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fer en Wijnaldum ontvangen snel 'ultieme aanbieding' van Feyenoord (VoetbalZone)

Royaal
 Royaal - vrijdag 24 juni 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Er komt snel duidelijkheid over de toekomst van Georginio Wijnaldum en Leroy Fer bij Feyenoord. De twee talenten twijfelen al geruime tijd over het al dan niet verlengen van de samenwerking met de Rotterdamse club en krijgen binnen een paar dagen een ultieme aanbieding. Het gaat om een eindaanbieding; verder dan dit kunnen we niet gaan, zegt Martin van Geel.

Zowel Wijnaldum als Fer ligt nog tot de zomer van 2012 vast bij Feyenoord en het duo staat in de belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland. Het liefst houden we Fer en Wijnaldum allebei in Rotterdam, zegt Van Geel in NUsport. Maar mochten ze niet willen bijtekenen, dan moeten we verder kijken. We moeten ook rekening houden met de financiële situatie van de club.

Van Geel benadrukt dat eventuele transfersommen niet geïnvesteerd kunnen worden: pas als de investeerders de geldbuidel opentrekken kan Feyenoord weer de transfermarkt op. Wat transfervrije spelers betreft zijn de krenten wel uit de pap, zegt Van Geel. Daar hoeven we niet meer naar te zoeken. Vooralsnog doen we het gewoon met de spelers die we hebben.
mdr8
 mdr8 - vrijdag 24 juni 2011 - 09:25   quote  deeplink  
kijk weer een voorbeeld waaruit blijkt dat van Geel gewoon de juuiste man is± dit geeft snel duidelijkheid en hij laat niet met zich sollen!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 09:27   quote  deeplink  
Zéér verstandig!
Wachten op deze gasten zet Feyenoord op sportief vlak 'on hold', je kunt niet in alle rust voorbereiden met een zeker basisteam.
Wat te doen bv. als ze eind augustus tegen een goede prijs vertrekken?
En zou het niet zomaar eens kunnen dat nieuwe investeerders zich melden nu Onno J. vertrekt? En er 'nieuw' extern geld komt om een enkele speler binnen te halen?

En lees de laatste zin: Vooralsnog..... Dát woordje, dat voorbehoud.
finsend
 finsend - vrijdag 24 juni 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Is dit niet een gevalletje win-win?
Nog 1x ''investeren'' in deze 2 spelers, bij laten tekenen en volgend jaar laten vertrekken.

Dan verdienen ze een jaartje wat euros extra, maar dat verdien je volgend jaar bij een transfer makkelijk terug omdat ze dan nog 3 jaar contract hebben. Dan vang je 10 miljoen per speler ipv 5 miljoen per speler... EN je hebt ze nog een jaar in de kuip.
finsend
 finsend - vrijdag 24 juni 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 09:27 schreef FR-Henk het volgende:
Zéér verstandig!
Wachten op deze gasten zet Feyenoord op sportief vlak 'on hold', je kunt niet in alle rust voorbereiden met een zeker basisteam.
Wat te doen bv. als ze eind augustus tegen een goede prijs vertrekken?
En zou het niet zomaar eens kunnen dat nieuwe investeerders zich melden nu Onno J. vertrekt? En er 'nieuw' extern geld komt om een enkele speler binnen te halen?

En lees de laatste zin: Vooralsnog..... Dát woordje, dat voorbehoud.
Ben idd benieuwd of er iets gebeurd op het gebied van (nieuwe) investeerders nu Jacobs weg is.
Rovert
 Rovert - vrijdag 24 juni 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 09:35 schreef finsend het volgende:

[..]

Ben idd benieuwd of er iets gebeurd op het gebied van (nieuwe) investeerders nu Jacobs weg is.
Ik heb direct een extra tientje gestort
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 09:47 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik heb direct een extra tientje gestort
Bedankt, kan Schöne eindelijk aangeschaft worden.
finsend
 finsend - vrijdag 24 juni 2011 - 09:54   quote  deeplink  
hahaha, is toch prachtig dat er direct al een investeerder opstaat en de eerste stap zet!
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 24 juni 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Heeft Gudde toch gelijk gehad hè... Denk overigens niet dat er veel geld gestoken moet worden in Wijnaldum en Fer, zoals jij (finsend) eerder stelt. Als zij een duur contract voor 3 jaar ondertekenen, zie ik het wel gebeuren dat er volgend jaar niemand op de stoep staat (tenzij ze exceptioneel goed presteren) en dat je over 2 jaar weer dezelfde situatie hebt. Gewoon dat plafond aanhouden.. Hulde voor van Geel!!!
finsend
 finsend - vrijdag 24 juni 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 09:57 schreef Let it Snoo het volgende:
Heeft Gudde toch gelijk gehad hè... Denk overigens niet dat er veel geld gestoken moet worden in Wijnaldum en Fer, zoals jij (finsend) eerder stelt. Als zij een duur contract voor 3 jaar ondertekenen, zie ik het wel gebeuren dat er volgend jaar niemand op de stoep staat (tenzij ze exceptioneel goed presteren) en dat je over 2 jaar weer dezelfde situatie hebt. Gewoon dat plafond aanhouden.. Hulde voor van Geel!!!
Zit wat in. Toch blijf ik bij mn standpunt:) Die 2 kunnen naar mijn mening altijd wel bij een leuke club terecht.
Royaal
 Royaal - vrijdag 24 juni 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 09:57 schreef Let it Snoo het volgende:
Heeft Gudde toch gelijk gehad hè... Denk overigens niet dat er veel geld gestoken moet worden in Wijnaldum en Fer, zoals jij (finsend) eerder stelt. Als zij een duur contract voor 3 jaar ondertekenen, zie ik het wel gebeuren dat er volgend jaar niemand op de stoep staat (tenzij ze exceptioneel goed presteren) en dat je over 2 jaar weer dezelfde situatie hebt. Gewoon dat plafond aanhouden.. Hulde voor van Geel!!!
denk ook niet dat even veel gaan verdienen als onze held Ron
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Er is veel op Gudde aan te merken. Geen boegbeeld etc. maar saneren heeft ie aardig gedaan. Verder weinig meerwaarde. Geen netwerker first class bv.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2011 - 10:03   quote  deeplink  
Nou, dat lijkt me wel heel erg kort door de bocht. Die jongens zijn inmiddels toch gewoon meer waard, omdat ze inmiddels meer ervaren (en dus beter) zijn geworden. Ze zijn het waard en als ze die jongens echt willen hebben, komen ze dan ook wel...

Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze beiden blijven. Als het kan nog een diepe spits (met lengte/body) erbij...
el-loco
 el-loco - vrijdag 24 juni 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Deze aanbieding moet zijn in de trent van bijtekenen op opzoutuh!
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 24 juni 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Ze moeten nu wel een bod accepteren, zo niet.............moven!
En dan beiden voor min. 10 milj., kunnen we Dost halen, die is nu getergd onder Jans, dus............hak gvd die knoop door!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Die gaan weg hoor, salarisruimte is niet van dien aard dat deze jongens door willen.
Hun asociale, talmende houding jegens de club maakt dat ze van mij mogen gaan.

Liever spelers die er echt voor gaan.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 24 juni 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Goed gedaan Martin, we laten ons de les niet lezen door twee tieners... (zeg ik)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 24 juni 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Wat zijn jullie toch negatief over die jongens. Zij mogen er toch uithalen wat ze kunnen? Dat is een kwestie van vraag en aanbod. Oké wat loyaliteit mag van hun verwacht worden, maar andersom mogen zij er van Feyenoord dan ook wel waardering voor terugkrijgen!
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 24 juni 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wat zijn jullie toch negatief over die jongens. Zij mogen er toch uithalen wat ze kunnen? Dat is een kwestie van vraag en aanbod. Oké wat loyaliteit mag van hun verwacht worden, maar andersom mogen zij er van Feyenoord dan ook wel waardering voor terugkrijgen!
Inderdaad en dat hebben ze nu gekregen.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 24 juni 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Ik denk dat bij velen van ons (incl. mijzelf!)de maat een keer vol raakt, en door alle onduidelijkheden wij niet meer weten, waar we aan toe zijn!
Het blijft afwachten....! en speculeren? nee, hebben we nu niets aan!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Wat zijn jullie toch negatief over die jongens. Zij mogen er toch uithalen wat ze kunnen? Dat is een kwestie van vraag en aanbod. Oké wat loyaliteit mag van hun verwacht worden, maar andersom mogen zij er van Feyenoord dan ook wel waardering voor terugkrijgen!
Welke waardering?
Hebben ze dan zo fantastisch gepresteerd? Vind ik niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Blijven ze prima.
Willen ze weg, prima.
Gaan ze naar een club in Nederland, de tering.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 24 juni 2011 - 10:37   quote  deeplink  
denk dat ze blijven. het worden wel helden als ze alssnog bij tekenen
kuipje
 kuipje - vrijdag 24 juni 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Welke waardering?
Hebben ze dan zo fantastisch gepresteerd? Vind ik niet.
ze hebben slecht gepresteerd, vandaar willen psv en twente ze hebben.
En fiorentina, napoli etc etc

Ik denk dat het wel meevalt hoe slecht ze spelen
Royaal
 Royaal - vrijdag 24 juni 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:
Blijven ze prima.
Willen ze weg, prima.
Gaan ze naar een club in Nederland, de tering.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 juni 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:40 schreef kuipje het volgende:

[..]

ze hebben slecht gepresteerd, vandaar willen psv en twente ze hebben.
En fiorentina, napoli etc etc

Ik denk dat het wel meevalt hoe slecht ze spelen
Ze hebben talent, dat is wat anders. Dat maakt hen interessant. Maar bij Feyenoord heb ik dat talent dit afgelopen seizoen nauwelijks teruggezien.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 24 juni 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:40 schreef kuipje het volgende:

[..]

ze hebben slecht gepresteerd, vandaar willen psv en twente ze hebben.
En fiorentina, napoli etc etc

Ik denk dat het wel meevalt hoe slecht ze spelen
Maar nogmaals: DAN MOET ER WEL EEN KNOOP DOORGEHAKT WORDEN!!!
Twijfels tasten onze hersencellen aan! We willen duidelijkheid!
Dit duurt TE lang!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - vrijdag 24 juni 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Ultieme aanbieding, 2 weken bedenktijd..en dan of tekenen of aanbieding intrekken en hoofdstuk sluiten. Dan weten de supporters iig waar ze aan toe zijn
Rovert
 Rovert - vrijdag 24 juni 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:
Blijven ze prima.
Willen ze weg, prima.
Gaan ze naar een club in Nederland, de tering.
Stylzz, kerel, de spijker op zijn hoofd en zo
Alleen vergat je het woordje tyfus bij tering.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 juni 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:
Blijven ze prima.
Willen ze weg, prima.
Gaan ze naar een club in Nederland, de tering.
Precies!!
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 24 juni 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 09:25 schreef mdr8 het volgende:
kijk weer een voorbeeld waaruit blijkt dat van Geel gewoon de juuiste man is± dit geeft snel duidelijkheid en hij laat niet met zich sollen!
inderdaad, ik hoop dat in de aanbieding ook staat dat indien ze niet bijtekenen, ze komend seizoen op de tribune kunnen gaan zitten.
Dan maar over een jaar voor niks de deur uit.
En niet voor 5 mio van de hand doen nu. Veel te weinig.
Gewoon hard spelen: goed bezig Van Geel !
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 24 juni 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 09:18 schreef Royaal het volgende:
Maar mochten ze niet willen bijtekenen, dan moeten we verder kijken. We moeten ook rekening houden met de financiële situatie van de club.
Ehm, hij had eerder toch verteld dat als er geen goed bod zou komen ze aan hun contract worden gehouden en ze gewoon volgend seizoen gratis weglopen.

Wat is nu waar?
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Bijtekenen of oprotten!
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 24 juni 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 11:52 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Ehm, hij had eerder toch verteld dat als er geen goed bod zou komen ze aan hun contract worden gehouden en ze gewoon volgend seizoen gratis weglopen.

Wat is nu waar?
Potje blufpoker... Denk dat van Geel de zaakjes wel rond gaat krijgen; óf transfer deze zomer, óf bijtekenen. Denk niet dat het zo ver gaat komen dat ze volgend jaar gratis weglopen..
Royaal
 Royaal - vrijdag 24 juni 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Statements van TD's of spelers in transferperiode's zijn vaak inderdaad onderdeel van heel het "spelletje". Ik denk dat van Geel nog beter als ons weet dat een tranfservrije Fer of Wijnaldum de strop betekent voor Feyenoord.
Let it Snoo
 Let it Snoo - vrijdag 24 juni 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Strop is groot woord hoor.. Neem aan dat in de begroting geen transferinkomsten zijn meegenomen; tóch begroten ze winst. Dat betekent dus dat een eventuele verkoop van een speler daar bovenop zou komen. Maar het vertrouwen van investeerders zal wel afnemen als spelers gratis de deur uitlopen, dus in die zin is het wel belangrijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 11:10 schreef Rovert het volgende:

[..]

Stylzz, kerel, de spijker op zijn hoofd en zo
Alleen vergat je het woordje tyfus bij tering.
De zin die ik in gedachten had, was veel langer...
Rovert
 Rovert - vrijdag 24 juni 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 12:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De zin die ik in gedachten had, was veel langer...
laat je gaan kerel, al dat binnenvetten is ongezond, krijg je lelijke tenen van
sterski010
 sterski010 - vrijdag 24 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Ik gok er op dat zij hun besluit uitstellen tot 30 augustus. Denk van beiden dat ze wel beseffen dat een binnenlandse transfer geen optie is. Mocht er een leuke Engelse club aan de bel trekken zijn ze beiden vertrokken. Gebeurt dat niet en blijft het bij concrete binnenlandse interesse dan tekenen ze op het laatste moment wel bij... In Engeland is 5 tot 8 miljoen voor een (jong) oranje klant natuurlijk een koopje.
MMM
 MMM - vrijdag 24 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 14:35 schreef sterski010 het volgende:
Ik gok er op dat zij hun besluit uitstellen tot 30 augustus. Denk van beiden dat ze wel beseffen dat een binnenlandse transfer geen optie is. Mocht er een leuke Engelse club aan de bel trekken zijn ze beiden vertrokken. Gebeurt dat niet en blijft het bij concrete binnenlandse interesse dan tekenen ze op het laatste moment wel bij... In Engeland is 5 tot 8 miljoen voor een (jong) oranje klant natuurlijk een koopje.
Goed dat je weer terug bent Sterski!
sterski010
 sterski010 - vrijdag 24 juni 2011 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 14:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Goed dat je weer terug bent Sterski!
Hahaha, zal af en toe ook mn gal weer eens spuwen....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juni 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 14:35 schreef sterski010 het volgende:
Ik gok er op dat zij hun besluit uitstellen tot 30 augustus. Denk van beiden dat ze wel beseffen dat een binnenlandse transfer geen optie is. Mocht er een leuke Engelse club aan de bel trekken zijn ze beiden vertrokken. Gebeurt dat niet en blijft het bij concrete binnenlandse interesse dan tekenen ze op het laatste moment wel bij... In Engeland is 5 tot 8 miljoen voor een (jong) oranje klant natuurlijk een koopje.
Ik vind dat Feyenoord niet zo lang mag wachten.

Op 30 Augustus moet Feyenoord al lang zn sleectie rond hebben en niemand meer laten gaan.
Emile
 Emile - vrijdag 24 juni 2011 - 14:50   quote  deeplink  
gewoon iedereen houden en ryo weer halen en dan nog ff een spits met die laatste eurotjes
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 24 juni 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 10:32 schreef Stylzz het volgende:
Blijven ze prima.
Willen ze weg, prima.
Gaan ze naar een club in Nederland, de tering.
+1 hmmmmm klinkt niet lekker: +100!
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 juni 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 14:50 schreef Emile het volgende:
gewoon iedereen houden en ryo weer halen en dan nog ff een spits met die laatste eurotjes
Die zijn al op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer en Wijnaldum ontvangen snel 'ultieme aanbieding' van Feyenoord









0.0060560