BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als ik dit lees krijg ik koude rillingen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:24 schreef de kromme2 het volgende:
I rest my case.
Vertaling: Ja, ik zal je maar gelijk geven?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juni 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 22:14 schreef Els het volgende:

[..]

In veel zaken is het verstandig om zo nu en dan eens naar het verleden te kijken. Ruim 20 jaar geleden was Feyenoord ook op het randje van faillissement. Een vriend van Feyenoord, laten we hem Jorien vd Herik noemen, stak er eigen geld in, behoedde Feyenoord voor de afgrond en stapte in de RvC. Heeft financieel ook tot bekritiseerbare acties geleid.....
Laten we dan hopen dat deze investeerders er van geleerd hebben. Van de fouten van Jorien vd Herik in het verleden en het financieel wanbeleid. Dan kan het toch allemaal goed komen?
Nee Els je moet gewoon kritiek blijven leveren. En van fouten uit het verleden moet je het leren en daar kan ook jij niks aan doen! Misschien moet jij hier eens iets mee doen ipv zo'n dominante tante te zijn op deze forum.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juni 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

F.L.E heeft wel gelijk vind ik want alles duid er nu op dat het toch eigen centjes veilig stellen is.
Ergens kan ik mij er wel wat bij voorstellen want hij had verwacht zijn centen eerder terug te krijgen..
Het gekke is dat ze nu straks 49% van de aandelen bezitten terwijl dat eerder bij Perridon was afgewezen?Die zei duidelijk dat er ook afscheid genomen moest worden van
bepaalde personen...En Perridon staat nu nog te wachten dat de club omvalt want hij is
echt de enige die nog in staat is om de club in 1x te redden....

Alles binnen het maasgebouw is eigenbelang,logisch..
Zo ken ik er nog wel meer die de club in 1 keer kunnen redden!!
Maar inderdaad zijn er helaas machtsspelletjes begonnen in de kuip
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juni 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 22:08 schreef Els het volgende:

[..]

Ik kan me de stap van Blokland wel voorstellen. Ik begrijp heel goed dat als je veel geld steekt in een directie die er miljoenen doorheen heeft gejaagd, je enige controle wil hebben over jouw miljoenen. Maar het feit dat het een begrijpelijke stap is, maakt het geen juiste. Door in de RvC te gaan zitten, heeft Blokland formeel invloed op de beslissingen van de directie. Eén van die beslissingen kan bijvoorbeeld zijn 5 miljoen in een speler te investeren ipv de uitstaande aandelen terug te kopen. Dan ligt belangenverstrengeling en eigen belang op de loer.
Ach Els misschien moet jij er miljoenen in stoppen en alles aan de RvC over laten zonder dat je zelf wat in te brengen heb.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juni 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 - 20:21 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Lekker makkelijke conclusie. Als Feyenoord failliet gegaan was PB zijn centen gewoon kwijt geweest. Hij heeft geen cent extra in Feyenoord gestoken alleen zijn schulden omgezet in aandelen omdat dit het laatste was wat er nog kon gebeuren.
Tja dan heb je geen betalingsplicht meer!! Dat scheelt voor Feyenoord en dan zeg jij dat PB Feyenoord niet helpt? Van welke planeet kom jij? Zit jij soms bij de FSV of VG ?? Daar zitten ook van die betweters in!!!!
Let it Snoo
 Let it Snoo - zaterdag 25 juni 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Is een forum, discussie gewoon beperken tot het topic en persoonlijke aanvallen gewoon achterwege houden. Dit is de visie van Els, als jij er een andere visie op hebt is dat ook prima, maar beperk je dan tot het onderwerp en niet tot het kwalificeren van een forumlid...
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 25 juni 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 17:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laten we dan hopen dat deze investeerders er van geleerd hebben. Van de fouten van Jorien vd Herik in het verleden en het financieel wanbeleid. Dan kan het toch allemaal goed komen?
Nee Els je moet gewoon kritiek blijven leveren. En van fouten uit het verleden moet je het leren en daar kan ook jij niks aan doen! Misschien moet jij hier eens iets mee doen ipv zo'n dominante tante te zijn op deze forum.
he lijdensweg, lijkt me niet zo zinvol om je gevoel tov een forumlid zo neer te zetten. de een pbtje of zo maar dit slaat nergens op. Reageer inhoudelijk maar geef iemand niet zo'n kwalificatie. Beetje jammer.
prins
 prins - zaterdag 25 juni 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:05 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Els, je hebt weer het laatste woord. Ik ben je betweterige toontje een beetje zat. Ik heb lang gedacht dat je de volmaakte vrouw was:
1. vrouw
2. verstand van voetbal
3. voor Feyenoord
Maar nu weet ik het weer, je bent:
1. vrouw
2. 'weet dus altijd alles beter'
3. moet altijd het laatste woord hebben

Laten we blij zijn met mensen als Blokland. Zonder hem speelden we niet eens meer Eredivisie. Laat die man lekker in de RvC zitten
De groeten.
johan Derksen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 12:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vertaling: Ja, ik zal je maar gelijk geven?
nee, daar staat ik wil t laatste woord hebben, dus zeg ik maar iets zieligs zodat het lijkt alsof ik mijn punt maak.
Als je een reactie geeft, krijg je een inhoudelijke reactie terug uiteraard.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Ik zeg laat de BVO de BVO, dat is handel heeft steeds minder met voetbal te maken. steek als supporters je energie en geld in de sportclub en kijk of je kan doen wat AFC Wimbledon heeft bereikt.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:
Ik zeg laat de BVO de BVO, dat is handel heeft steeds minder met voetbal te maken. steek als supporters je energie en geld in de sportclub en kijk of je kan doen wat AFC Wimbledon heeft bereikt.
Nee, het is pas over als het echt over is.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 25 juni 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, het is pas over als het echt over is.
Ow ik dacht als het vette wijf ging zingen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juni 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:
Ik zeg laat de BVO de BVO, dat is handel heeft steeds minder met voetbal te maken. steek als supporters je energie en geld in de sportclub en kijk of je kan doen wat AFC Wimbledon heeft bereikt.
Kan dat nog na de eenwording?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 21:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ow ik dacht als het vette wijf ging zingen
Gewoontes veranderen snel.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 25 juni 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juni 2011 - 17:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja dan heb je geen betalingsplicht meer!! Dat scheelt voor Feyenoord en dan zeg jij dat PB Feyenoord niet helpt? Van welke planeet kom jij? Zit jij soms bij de FSV of VG ?? Daar zitten ook van die betweters in!!!!
Ik zeg niet dat hij Feyenoord niet helpt, ik zeg alleen dat deze hulp voor hem van zeer groot eigenbelang is geweest.
Anti-ouwehoeren
 Anti-ouwehoeren - zondag 26 juni 2011 - 01:53   quote  deeplink  
Laten we nou is ff rustig aan doen! We zijn op het randje van faillissement gered, koud een half jaar geleden. Gezien de (vermoedelijke) dramatische cijfers in November, bewijst de financiële injectie van Pim dat hij een rood-wit hart heeft. Wie zou met deze papieren zoveel geld in de club pompen? Dat hij vervolgens in de RvC zit, pfft vind je het gek? Met figuren zoals Jacobs en Gudde dan wil je wel ervoor zorgen dat je je eigen geld in de gaten kan houden. Daarnaast is Pim niet voor niks succesvol, hij heeft verstand van zaken, de huidige BVO's zijn ook bedrijven. Het heeft tenslotte ook een tijd geduurd dat we in deze situatie terecht zijn gekomen. Geduld en tijd zullen we nodig hebben om de p-zooi op te ruimen. Onrust kunnen we al helemaal niet gebruiken. Ik kan me bv. ook wel voorstellen dat huidige en mogelijk ook toekomstige spelers wel ff achter hun oor krabben bij het zetten een krabbel onder een ( nieuw) contract. Ik denk dat we pas over een jaar of 5 kunnen zeggen of de huidige ingezette richting de juiste is geweest. Eerst moet er op de eerste lijn van het bestuur dingen op orde komen, financieel in het bijzonder.

Los van dit geheel sta ik volledig achter de matige mentaliteit van het grootste deel van de selectie inclusief de technische staf. Afgelopen seizoen heb ik mijn kapotgeërgerd aan de slechte motivatie. Sommigen moeten zonodig hogerop om zich verder te ontwikkelen? Als je het in een de Eredivisie niet iedere wedstrijd kan laten zien, hoe wil je je dan ontwikkelen? Zakkenvullers! Niet bijtekenen... Levert meer op! Hoger tekengeld en geen transfersom, dan kun je je salaris flink opschroeven. Als je van jezelf vindt dat je je zonodig moet ontwikkelen, knok dan elke week, laat het zien, teken bij en lever een hoop geld op voor je club en ga niet lopen blèrren. Misschien klein beetje off-topic maar ben wel m'n frustraties kwijt. Geduld is een schone zaak!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als ik dit lees krijg ik koude rillingen









0.0055541